Jump to content

Octavia 3 - Impresii/probleme constatate de către PROPRIETARI


Rave
 Share

Postare recomandată

Eu la a mea octavia 1.4 tsi manuala aud un zgomot din zona cutiei de viteze doar la prima pornire din zi sau daca a stat nepornita mai mult de 5 ore. Zgomotul apare doar in relanti cu pedala de ambreiaj libera, cutia pe liber. Daca la pornire relatiul este mai sus de 800 nu se aude, daca apesi ambreiaju nu se aude, daca merg cativa metri si o las iar pe liber nu se mai aude. Eu banuiesc ca uleiul din cutie este un pic mai jos ca si cantitate. Din elsa am aflat ca la aceste cutii uleiul nu se poate verifica decat prin golire completa deoarece unghiul la care este montata, face ca orificiul de umplere sa fie un sub nivelul normal asa ca umplerea "deplina" se face pe la senzorul de lumina marsariere. Voi ati observat acest zgomot? Repet , pornire dupa multe ore de stat cu relanti normal, cutia pe liber , pedala ambreiaj neapasata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, am sesizat acest zgomot de cand am ridicat masina. Intr-adevar se aude doar la rece...am postat si o inregistrare pe topicul masinii pt ajutor, am fost si la reprezentanta dar evident zgomotul nu s-a reprodus. Le-am pus mecanicilor inregistrarea si au spus ca nu ar fi ceva grav, probabil uleiul prea gros pana la incalzire... 

Daca gasesti o solutie te rog anunta-ne si pe noi!

Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca uleiul este prea gros din contra , anula orice joc plus ca ar fi fost o diferenta intre cum intra in viteza la rece fata de cald. Eu presupun ca nivelul este mai mic si la relanti nu este destul balbotaj doar prin invartirea axului de intrare. Eu ma gandeam sa imi comand ulei si sa mi-l schimb dar mi-e frica sa nu ramana urme , sau sa nu se rezolve si pierd garantia. Nu ma lasa inima sa dau de trei ori mai multi bani in reprezentanta ( eulucrez intr-un mic service ). Unde gasesc inregistrarea ta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Identic zgomotul, mai este unul pe youtube care spune ca a fost la reprezentanta si i-au spus ca este "neutral gear rollover", cica nu afecteaza in vreun fel. Din pacate nu sunt alte informatii, mie nu imi pare normal .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine nu se manifesta zgomotul respectiv (am ascultat inregistrarea lui dumi81).

Cati km ati facut pana acum?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am 10000km dar a facut asa de la inceput. O data cu temp mai scazute din iarna am inceput sa aud mai pregnant zgomotul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am revenit la rotile de vara, alta viata din toate punctele de vedere... Look, zgomot interior si consum ! De ceva vreme aud un "vuiet" cred ca asta e termenul care descrie cel mai corect, pe decelerare in frana de motor. Cel mai pronuntat se aude in S , cand scade sub 1700 ture zic eu. Daca nu exista frana de motor, nu se aude nimic. Pe D nu prea se aude ca frana de motor e cam inexistenta. Cu siguranta nu s a auzit de la inceput.. Cand voi avea drum pe la Brady sa regleze usa, le zic si de vuietul asta ciudat. L am mai auzit la 2 masini diesel dar la a mea sigur nu a fost de la inceput..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Analizand si eu mai amanuntit masina, am constatat doua aspecte la caroserie, care i-mi displac.

 

1. Chederele orizontale de la portiere, pe exterior, au o amprenta la zona de contact cu foia de geam, locas in care se aduna praful si alte gunoaie mici, frunze, etc. Are cumva o functionalitate acest sant si-mi scapa mie ?? :scratch:

 

 

 

2. Imbinarea realizata la blocul de lumini spate si caroserie. Pe langa aspectul de "treaba de mantuiala", prin existenta unui luft de cca 2-m intre masca de plastic si caoserie, cred ca o problema mare o constituie scurgerea apelor care sunt dirijate de pe capota prin jgeabul creat sub haion. apa curge exact intre  aceasta masca de plastic si caroserie. Nu am demontat masca sa vad daca mai exista in interio alt element de etansare al blocului de lumini, dar chiar daca ar, intrebarea ramane unde se scurge apa in continuare ?

Despre punctul 2: si la mine este la fel (masina ridicata acum 3 saptamani de la cei de la Brady din Bucuresti). Le-am scris un mail (cu poze) si mi-ai zis, citez:

"Buna ziua, Este normal sa fie acea distanta dintre plasticul ornamental si caroserie , luft evidentiat si la masina noua , expusa in showroom."

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pass_elegance

 

Analizand si eu mai amanuntit masina, am constatat doua aspecte la caroserie, care i-mi displac.

 

1. Chederele orizontale de la portiere, pe exterior, au o amprenta la zona de contact cu foia de geam, locas in care se aduna praful si alte gunoaie mici, frunze, etc. Are cumva o functionalitate acest sant si-mi scapa mie ?? :scratch:

 

 

 

2. Imbinarea realizata la blocul de lumini spate si caroserie. Pe langa aspectul de "treaba de mantuiala", prin existenta unui luft de cca 2-m intre masca de plastic si caoserie, cred ca o problema mare o constituie scurgerea apelor care sunt dirijate de pe capota prin jgeabul creat sub haion. apa curge exact intre  aceasta masca de plastic si caroserie. Nu am demontat masca sa vad daca mai exista in interio alt element de etansare al blocului de lumini, dar chiar daca ar, intrebarea ramane unde se scurge apa in continuare ?

Despre punctul 2: si la mine este la fel (masina ridicata acum 3 saptamani de la cei de la Brady din Bucuresti). Le-am scris un mail (cu poze) si mi-ai zis, citez:

"Buna ziua, Este normal sa fie acea distanta dintre plasticul ornamental si caroserie , luft evidentiat si la masina noua , expusa in showroom."

 

Este cel mai tehnic si profesionist raspuns posibil ! :banghead:

No comment. Adica nu am fost suficient de atent(i) cand am facut aceasta alegere ?! JENANT !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pass_elegance@ cam asa. Eu asteptam motivarea din punct de vedere tehnic a acelui luft. E normal sa existe pentru ca...asa e si la masina din showroom? :biggrin:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca avea vreun sens l-ar fi facut la fel si la combi. :) Deci explicatie tehnica n-are cum sa fie. S-ar putea sa nu f i nimerit la cine trebuie totusi. Am vazut ca nu sunt multi aia care stiu despre ce vorbesc la dealer.

 

Mie cand am fost pentru constatare la far mi-a zis omul de la receptie service ca dureaza mai mult de o ora pentru ca trebuie copiata toata memoria calculatorului care se copiaza pe bluetooth si cum masina e noua si nu s-au facut inca destule conexiuni pe bluetooth inca nu si-a dat drumu si o sa mearga mai greu. Altfel ar fi durat mai putin.  :tuktuk: I-am zis ca n-are sens ce zice el acolo dar omul era din alt film. Evident ca a durat 5 minute constatarea propriu zisa. Desi a trebuit sa ma duc la ei dupa 15 minute de la predarea masinii ca era inca in parcare si tot intrau alte masini in service. Dupa ce "s-a verificat problema" cica mie nu imi luasera masina ca erau toate rampele ocupate. Pai imi urcati masina pe rampa acum ca sa-mi copiati prin bluetooth memoria masinii sau cum?

Modificat de florino2
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florino2, ce service e ăla? Că e foarte multă incompetență într-un timp foarte scurt.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-or fi angajat niste cunostinte din camin (de pe vremea facultatii) care dadusera raspuns la un om ca e prea puternic CD-ROMul de 52x pentru puterea calculatorului si vine prea multa informatie pe cablu  ??!?!?!??!?!? E tare faza cu Bluetoothul si conectivitatea repetata :))))))))))))))))))))))

 

Deci atata incompetenta n-am reusit sa gasesc desi am vazut niste exemplare pe la un alt service Skoda ...

 
Luftul acela la stopuri il am si eu dar deja nu mai bag toate prostiile in seama caci sunt satul de prostia de la distributie pe lant de la Leon 1.2 TSI.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil se referea sa pune testerul pe masina.Am vazut ca sunt unele wirleess..doar conectezi la ODB un modul si apoi te conectezi de la distanta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

testerul de reprezentanta nu e wireless

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iata cam ce in functie de ce poti aplica intervaul de service fix sau variabil: http://www.volkswagen.co.uk/owners/servicing/regimes

Cred ca dealerii ar trebui sa configureze acest regim in calculatorul masinii dupa ce in prealabil discuta cu viitorul posesor si deduc care se preteaza mai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Au si reprezentantele mufe wireless probabil pe conexiune bluetooth. Uitaseră la mine mufa bagata dar si-au dat seama si au venit dupa mine. Eu nu aveam cum sa o vad sub bord.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

testerul de reprezentanta nu e wireless

 

Interfeta noua de service este VAS6150C cu cap OBD pe Bluetooth, mai mult ca sigur toti dealerii au achizitionat-o (cred ca se adauga si la punctajul de re-certificare). 

 

In continuare se folosesc si vechile VAS5051 mai ales pentru partea hardware cu care se verifica rezistente, continuitati, tensiuni in diferite puncte electrice/electronice ale masinii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ieri am avut o experienta nu tocmai placuta, ma rog, se pare ca Hill Hold-ul a avut un fail.

Mai exact, iesirea de la birou este pe o rampa cu unghi destul de mare. A trebuit sa ma opresc la jumatatea rampei (era blocata iesirea) si surpriza. 

A intrat hill hold-ul si a tinut masina pe loc, dar ceva a ramas blocat, pentru ca nu am mai putut sa plec de pe loc, ca si cum frana era inca apasata. 

Am turat putin mai tare sa vad daca merge sa plec de pe loc dar nimic, pana la urma s-a oprit motorul. Am tras frana mana, am pornit motoru, am lasat'o sa coboare la vale dupa care am accelerat ca sa pot sa ies.

 

Overall, nu stiu ce anume a ramas blocat, frana/hill hold nu am idee dar e clar ca ceva nu a functionat...

O sa mai repet azi, sa vad daca mai face.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Spune-mi, te rog, pana la urma au spus ceva legat de eroarea de la far? Am patit-o si eu de cateva ori. Merci frumos anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista o informare de la skoda pentru problema asta. Se schimba computerul la farul care iti da erorile astea. Dar cel mai bine suna inainte la service-ul la care vrei sa mergi sa ii intrebi daca stiu de informarea asta. Daca nu stiu, spune-le tu sa verifice si du-te numai cand se cunoaste problema. Altfel mergi degeaba. Eu am fost de cand am luat masina. M-am jucat la faruri in drum spre casa si mi-a dat eroarea asta. M-am intors la dealer dar atunci nu exista inca informarea de la skoda si eroarea e destul de ciudata. In primul rand ca nu se poate replica pentru ca se intampla doar la prima aprindere si in al doilea rand ca eroarea din computer este iar o chestie ciudata gen eroare de orientare far.

 

Dupa cum am zis constatarea propriu zisa dureaza 5 minute. Se leaga pe computerul masinii, vad eroarea si aia e. Daca au piesa pe stoc ti-o pot schimba in aceeasi zi. La mine nu a fost, au comandat-o si puteam sa merg a doua zi dar cum nu am avut timp am programat tot vineri schimbarea. Comanda s-ar putea sa dureze mai mult in functie de oras. 

 

@TudorM La Brady. Problema mea a fost doar cu omul de interfata de la receptie service. Ca si intarzierea in service a fost sigur cauzata tot de asta, care nu stia despre ce e vorba. Culmea e ca cel de la receptie volkswagen stia de problema de la skoda. :) Oricum am vazut ca nici in UK nu au auzit inca toti de informarea asta. Am vazut chiar azi unul pe briskoda care spunea ca a sunat la dealer pentru problema asta si i-au zis ca nu exista informarea de la skoda si apoi l-au sunat sa-i spuna ca exista totusi si poate veni in service. 

 

Acum la schimbarea computerului mi-am facut programare pe tura cealalta. Abia astept. :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@usagard74 - am fost la service si s-a inlocuit calculatorul de far.. Overall, ~3h cred ca a durat. Merge ok acum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-o stapanesti cu placere....Si eu am configuratia identica cu a ta dar pe varianta 1.4 TSI.Masina o sa-mi vina abia in iunie....Nu mai am rabdare.

Skoda este o masina foarte buna.Conduc Skoda de 8 ani dar acest model este pe departe cel mai reusit,din toate punctele de vedere.Este a 3 a masina SKODA NOUA cumparata ,deci pot face o comparatie obiectiva.

Fratele meu este fan AUDI si m-a batut la cap 6 luni sa trec pe Audi...dar....costa enorm de mult si nu vreau sa epatez.Este o masina extrem de buna dar este pentru oameni cu adevarat potenti financiar..

Sa auzim numai de Skoda!

 

Salutare

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!