Jump to content

Octavia 3 - Impresii/probleme constatate de către PROPRIETARI


Rave
 Share

Postare recomandată

Salutare,

Vreau sa comand Octavia cu configurarea din atasament.

Am pus si cateva optionale pe care le-am considerat utile pentru mine.

Ce nu gasesc la optionale, este acel parbriz incalzit !?!? Este disponibil doar de la anumite motorizari in sus ?

Ii rog pe cei care au optionalele puse de mine sa-mi spuna daca le recomanda sau nu si daca recomanda si altele ca si "obligatorii" (nu genul celor super scumpe - sute de koko)

Multumesc in avans

O3 1.2TSI.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

Eu inca mai am de asteptat o saptamana pana sa o conduc dar am ales sa fac efortul catre sistemul de parcare automat, astfel am renuntat la culoarea neagra "perlata" si la senzorii de parcare. Despre navigatia Amundsen iti pot spune colegii, eu unul nu ii vad rostul, sau cel putin ai alternative ulterioare.

Multa bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@kidmanis

Ce vrei sa spui prin "alternative ulterioare" ?

Nu mai vreau sa stau cu suport de geam si cabluri agatate prin masina pt navigatie.

Destul ca stau cu cablu pt detector radar + incarcator telefon ... :)

Vad ca ti-ai comandat 1.4TSI. E Elegance ? Cat te-a costat ???? Ai comandat-o din Iasi ?

Alte recomandari ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

Depinde cat de mult folosesti navigatia. Eu unul folosesc fie telefonul pe distante scurte, fie gps pe parbriz in concedii si imi ajunge.Mi se pare destul de scump oricum sistemul Amundsen, dar las colegii care il si au sa il recomande sau nu.

Mi-am luat 1.4 TSi venind de pe un 1.4 TDCi si anume un Ford Fiesta. Am comandat la Adria Suceava caci la Iasi sut ceva probleme cu dealerul si nici ca pret nu se apropiau. Cu toate "bunaciunile" extra, elegance-ul m-a ajuns 19.200 euro.

Pachet Confort cu scaune incalzite si pregatire bluetooth, airbaguri laterale spate (deh, am junior la bord), hill hold control (asta mai mult moftul sotiei), asistent parcare (daca tot stau 80% din timpul la volan in oras si mai conduce si sotia), bolero simplu cu touch..., volan in 3 spite cu comenzi si "impielitat",

si culoarea albastru pacific.

Bugetul meu asta a fost, desi imi mai doream si un pachet tehnic cu xenon, drive mode selection, sistem Kessy si Inteligent light assist.

Cred ca important e sa constientizezi la ce o sa folosesti masina si in ce buget trebuie sa te incadrezi.

Ma opresc aici ca deja suntem off topic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tziganushu, de ce nu alegi pachet confort si in acceasi bani ai si scaune incalzite?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tziganushu, parbrizul incalzit nu e disponibil pentru 1,2 si 14 TSI.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Geamurile Octaviei mele iar au luat-o razna, doar doua saptamani mi-au functionat normal. Probabil ca pana la urma o s-o duc la service, sa-mi spuna ce naiba au. Iar astazi n-a mai vrut sa-mi functioneze Start/Stop-ul. Adica, dupa ce am mers cu ea in jur de 30 min si a mers normal, am facut o pauza de aproape 2 ore, dupa care am plecat si in ciuda faptului ca motorul ajunsese la 90 grade, aveam 1000 rpm la relanti. Mi-am pus si centura si atunci am vazut ca nu-mi functioneaza nici S/S, chiar daca pe bord imi aparea A-ul ala cu sageata. intr-un final, am tras pe dreapta, am oprit motorul, iar la repornire si-a revenit, adica in jur de 780 rpm la relanti, plus S/S functional. Ciudat, mai ales ca acum vreo 3 saptamani, dupa ce a stat tot weekend-ul nepornita, imi functiona S/S-ul imediat dupa pornire, adica cu mult inainte sa se incalzeasca motorul...  Masina asta gandeste mult, dar de multe ori prost!...  Ati avut probleme de acest gen sau doar mie imi pune nervii la incercare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-ar putea sa fi fost in procesul de regererare DPF

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate aveaj deZaburirea pornita pentru ca in cazul asta Start stop nu functioneaza;)

Sau poate nu aveai centura :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-ar putea sa fi fost in procesul de regererare DPF

exact la asta ma gandeam si eu. la mine am remarcat ceva similar cel putin o data.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, dezaburirea nu era pornita, azi a fost soare aproape toata ziua in Bucuresti.

Legat de centura, am specificat, citeste mai atent. Am mers initial fara ea, apoi am pus-o tocmai pentru a vedea daca S/S functioneaza la 1000 rpm. Nu a mers, si am tot incercat vreo 10 minute, timp in care am oprit la mai multe semafoare, iar viteza a fost intre 0-80 km/h (special pt a se activa S/S).

 

Ce inseamna proces de regenerare DPF?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am documentat si am aflat intre timp despre DPF.

 

Mi-am adus aminte ca trebuie sa semnalez si faptul ca de multe ori, dupa oprirea motorului, ventilatorul continua sa mearga (presupun ca e ventilatorul, ca huruie de zici ca motorul inca functioneaza). Problema este ca daca o face acum, la temperaturi atat de scazute, probabil ca la vara o sa functioneze non-stop. Eu am masina din decembrie si n-am apucat sa vad temperaturi mai ridicate, si nici Skoda n-am mai avut pana acum sa stiu daca e normal sau nu. E deranjant fiindca niciuna din masinile pe care le-am avut pana acum nu ma bruia cu mersul ventilatorului dupa ce opream motorul. Si, ca sa fiu sincer, ma simt lezat in orgoliul meu fiindca singura masina la care am vazut ventilatorul functionand dupa oprirea motorului este Dacia Logan  :icon_confused:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai diesel cu DPF. Regenerarea este normala si asta cu lezarea in orgoliu e cam... meh. Cand vezi ca-ti sta ralantiul la 1000 rpm si nu-ti merge S-S, nu mai opri motorul pentru ca vei intrerupe regenerarea.

 

Aici tine si de proasta informare a clientilor din partea dealerilor atunci cand predau masina, dar si inainte s-o vanda.

 

PS: Multe masini pornesc ventilatoarele dupa oprirea motorului, atunci cand este f cald afara si inclusiv la motoare pe benzina. Asta e un lucru bun!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce sa faca dealer-ul, sa tina seminare din manualul de utilizare a masinii? :))

Colegi, manualul poate oferi raspunsul la nenumarate intrebari si neclaritati, sugerez macar rasfoirea lui daca nu sunteti documentati. Nu e o rusine!

Modificat de mike.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Având în vedere că la momentul predării mașinii sunt prezentate sistemele prezente pe respectiva mașină, cred că se pot aloca și 2-3 minute DPFului. Mai ales când sunt puțini proaspăt posesori care au răbdare să citească >100 pagini de manual.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am documentat si am aflat intre timp despre DPF.

 

Mi-am adus aminte ca trebuie sa semnalez si faptul ca de multe ori, dupa oprirea motorului, ventilatorul continua sa mearga (presupun ca e ventilatorul, ca huruie de zici ca motorul inca functioneaza). Problema este ca daca o face acum, la temperaturi atat de scazute, probabil ca la vara o sa functioneze non-stop. Eu am masina din decembrie si n-am apucat sa vad temperaturi mai ridicate, si nici Skoda n-am mai avut pana acum sa stiu daca e normal sau nu. E deranjant fiindca niciuna din masinile pe care le-am avut pana acum nu ma bruia cu mersul ventilatorului dupa ce opream motorul. Si, ca sa fiu sincer, ma simt lezat in orgoliul meu fiindca singura masina la care am vazut ventilatorul functionand dupa oprirea motorului este Dacia Logan  :icon_confused:

subiectul a fost dezbatut si pt Superb 2 cu exact aceleasi manifestari: http://vwforum.ro/topic/79245-intrebari-superb-2/?p=2302349
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai nu e chiar ca atunci cand cumperi un blender, se presupune ca ai stat putin pe net sa citesti si sa te documentezi cat de cat. Si nu, nu e valid argumentul cu "clientul nu are timp de prostiile astea".

In plus, si la blender recomand cititea manualului.. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am scos masina la plimbare dupa o pauza mai lunga (parcata inainte de zapada in Bucuresti). Am ramas ,,impresionat" de scartaitul rotilor. Dupa un timp a fost ok mai putin la frane. Si dupa 20 de km prin oras tot imi face ca naiba cand pun frana. Cel mai horror se aude in dreapta spate, de unde mi-a aparut si avertizarea de a verifica presiunea in roata. Nu am apucat sa verific presiunea, dar cred ca este posibil sa fie ceva de la sistemul de franare. Sper sa nu fiu nevoit sa ajung cu ea in service. Oricum, este neplacut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E perfect normal daca masina a stat mult pe dreapta

Sent from my HTC One X using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mers in super aglomeratie, 2.0 TDI DSg, S/S activat cam jumatate din timp..

post-125093-1393226119739_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pare zgariata rama rau in stanga ecranului si dedesubt de el sau mi se pare?

Sent from my HTC One X using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Reflexii doar ....piano black iubitor de amprente, praf si alte scame !!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doar reflexii ..

LE: foarte inteligent si "simply clever" este pozitionat bratul care sustine capota sau gura de umplere a rezervorului de lichid parbriz. Nici nu te deranjeaza cand vrei sa pui lichid :)). Cum naiba or fi gandit o doar ei stiu...

Modificat de bogdann81
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare.

Azi mi-a fost livrata O3 2.0 TDI DSG.  Imi place f f mult dar am cateva nedumeriri.

Ma poate ajuta cineva cu ceva detalii pls?

1. Iluminarea spatiului de la picioare. Lampile nu se sting in timpul mersului. Este normal? Am mai avut masini care aveau aceasta dotare si dupa ce plecam se stingeau la un moment dat.

2. Hill Hold - este mentionat in dotarile de serie dar nicio referire la el in cartea tehnica (ori nu am vazut eu) si nici vre-un buton de activare/dezactivare nu vad in masina. Asta da mister  :))

3. Desi este varianta Elegance, am ESC-ul dar nu am ASR OFF. Este normal? Nu trebuia sa pot dezactiva/activa controlul tractiunii si chiar dezactiva ESC-ul ???

 

In rest , numai de bine despre O3. Superba intr-adevar. Exceptie facand reducerile cheltuielilor facute de Skoda. Ieftinelile. Le cunoasteti toti.

 

Multam fain

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!