Jump to content

Bolf IV - RUD


rudiRUD

Postare recomandată

dap, stiam eu ca am vazut numarul tau pe forum :). te-am vazut la crangasi, semnalizarile aprinse si evacuarea iti marcheaza frumos prezenta.

sa o stapanesti sanatos! e deosebita.

oglinda dreapta din US ca sa nu fie "ciunga"? :d

Modificat de mike.
Link către comentariu

Mersi, eu sunt de parere ca inca nu e deosebita, nu cum vreau eu :d Oglinda din dreapta am intrebat la Darius sa vina odata cu capota si hayonul, dar nu era in stare ok. O sa mai caut, am gasit preturi destul de ok, dar am alte prioritati acum. (masina are defecte vizuale destul de grave din punctul meu de vedere si trebuie rezolvate)

Link către comentariu

Nu stiu in ce sens iti doresti tu o parere, farurile pe care le cumperi le alegi in functie de gusturi. Daca tie iti plac, sunt foarte ok. Acest upgrade la faruri este mai mult decat util atat din punct de vedere al eficientei lor cat si din punct de vedere estetic. O parere poti sa iti dau, pretul de 160$ si pe faruri si pe kitul de xenon este unul foarte bun.

Link către comentariu

Am tot cautat pe Ebay..dar nu am gasit de 4300k. Ideea pentru care vreau sa schimb farurile e ca locuiesc in SUA..si drumurile nu sunt prea iluminate. Daca le comand pe alea..le pot monta eu acasa fara sa merg la un sevice ? Au tot ce le trebuie ? Mei trebuie sa fac si alte achizitii ca sa fie totul ok ?

Link către comentariu

Mie imi dau impresia ca au cam tot ce le trebuie:becuri,drossere,cabluri..cred ca sunt plug&play. Eventual doar sa iei tu halogenele de pe faza lunga pe care le ai acum si sa le pui pe ele. Go for it!

Link către comentariu

Masina e pe dreapta, in curtea mecanicului. Astazi de dimineata ma intorceam acasa cand dintr-odata apare eroare pe bord insotita de avertizari sonore. Trag pe dreapta, stau aprox. 15 minute si trag joja.. uleiul la nivel perfect. Am zis ca indiferent ce zice bordul, daca e ulei in baie, nu-i pericol pentru motor asa ca, dat fiind faptul ca mai aveam foarte putin pana acasa, am pornit in continuare. Ajung la coltul strazii, masina incepuse la relanti sa se tureze un pic singura (pana la 1000 de turatii) si da faca zgomot mai mare. Nu apuc sa mai merg 2m ca se aude un fluierat si imi este oprit motorul. O las in continuare vreo 20 de minute si verific iar uleiul si, surpriza, totul normal. Am pornit-o din nou si am accelerat-o putin la relanti si din nou mi-a oprit motorul. In situatia asta am zis ca nu mai are rost sa incerc si am dus-o pe platforma la mecanic. Maine o sa aud veste despre ea. Ce parere aveti? Ce ar putea fi? Intre timp, ma dau cu Loganul :d

1D861AED-30D6-4310-9B63-585AF4CAC1DC_zps

Link către comentariu

De ce nu ai schimbat limba in engleza?

Nu suna bine ce povestesti. Ma gandesc la injectoare...

Vezi ce spune si mecanicul.

Link către comentariu

Veste proasta. Am vorbit foarte scurt cu mecanicul si se pare ca s-a rupt lantul de la pompa de ulei si a fisurat blocul motor. Era bine sa fi fost de la injectoare :( Maine aflu mai multe detalii si pun la cale un plan pentru viitorul masinii.

Modificat de rudiRUD
Link către comentariu

Ouch...nu suna bine deloc. Crezi ca se poate repara cu costuri rezonabile?

Link către comentariu

Nici nu ma gandesc daca sunt rezonabile sau nu..sunt niste costuri neprevazute si asta e.. De reparat nu cred.. alt motor cred ca urmeaza.

Link către comentariu

Nu cred ca asta conteaza... cand e sa se intample, se intampla si la 50k si la 500k. :(

Sper sa scapi cu costuri cat mai mici. ;)

Link către comentariu
Laurentiu_LWR

Sper sa nu fie asa grav...poate ai noroc cand demonteaza sa se insele mecanicul cu diagnosticul...

Link către comentariu

Si eu sper din tot sufletul sa se fi inselat, desi nu s-a intamplat niciodata pana acum. Daca are vreo relevanta, masina mai avea cam 100 de km si facea 271000. Abia asteptam sa o vad cu 300k, dar asa a fost sa fie. Vedem ce urmeaza sa se intample.

Link către comentariu

Daca s-a rupt lantul si ai mers cu ea fara presiune de ulei, e foarte posibil sa se fi calat motorul, de asta s-a si oprit. Daca a fisurat si blocul motor ... nu mai conteaza, damage-ul e mare oricum. 

 

E un motiv bun sa-l schimbi cu un ARL, avea Trutan Darius unul   :icon_thumleft: .

Link către comentariu

Se pare ca il voi vedea pe micul meu ASZ facand 300k. Am fost acum la mecanic si blocul motor nu este spart. S-a rupt in doua lantul de la pompa de ulei, dar mecanicul a zis ca nu a mai vazut asa ceva la nicio masina :)) Datorita acestui fapt, motorul este gripat. Mecanicul a zis ca incearca inainte sa desfaca tot motorul sa dea jos cuzinetii si sa ii schimbe daca e nevoie, poate poate rezolva ceva. Daca nu, va desface tot motorul si cu asta basta.

Primele investii dupa aceasta patanie sunt schimbarea displayului de la maxidot (din cauza lui nu am vazut ca eroarea este ROSIE, adica stop) si schimbarea limbii BC-ului.

Modificat de rudiRUD
Link către comentariu

Nu cred ca a fost 1km. Dar cand a aparut eroarea in bord, am tras pe dreapta, am asteptat si am verificat uleiul! Si abia pe urma am continuat drumul. Dar nu se intampla nimic cu uleiul in baie in situatia asta.

Link către comentariu

Astept sa ne spui costul reparatiei, poate te gandesti totusi la ARL :))

Modificat de redline1619
Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!