Jump to content

Golf 7 GTD


corad0
 Share

Postare recomandată

VW GOLF 7 GTD 

2000 cmc, 4 cilindri, Diesel, 184 cp

0-100 km/h 7.5 sec

Vit max 230 km/h

Transmisie automata optional (DSG)

Consum mediu: 4.5 l / 100 km

 

 

post-79494-0-27283600-1370968297_thumb.j

post-79494-0-15453500-1370968302_thumb.j

post-79494-0-44373500-1370968305_thumb.j

post-79494-0-57570500-1370968309_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 118
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 320i24v

    14

  • The_Ego

    10

  • TudorM

    9

  • Geisterfahrer

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

Consum mediu 4,5 l/100 km?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Geisterfahrer

Da,  asa zice VW (prima cifra este pentru DSG, cea de-a doua pentru M6): "Kraftstoffverbrauch, l/100km: innerorts 5,5 – 5,1 / außerorts 4,0 – 3,7 / kombiniert 4,5 – 4,2"

Deci probabil ca va fi in realitate cu vreo 0.5 mai mult...hai chiar si un litru mai mult pentru cei cu talpa mai grea si tot e bine ;)

Modificat de dinu_s
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

octavia 4ever

si cu 2L daca e , e super la ce performante are motorul :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Beneficiaza de sistem start/stop...probabil ca influenteaza si asta...la 184 cp...DSG...probabil ca in Bucuresti consuma 10-11% "ca popa" si asa....dar ce mai conteaza la ce ofera? BMW 520 d F10 184 cp (modelul nou) in treapta a 8-a la 100 km/h consuma 5.9...deci probabil ca afara consuma foarte putin si GTD...

Modificat de corad0
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

micuzzu_marius

consum excelent pentru 2.0 si 184 cp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oricum in oras, fara 11-12% nu scapi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

micuzzu_marius

mai ales intr un oras aglomerat ca Bucurestiul.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Al meu Passat care are o caroserie mult mai grea decat acest golf are un consum undeva la 7-8 in oras (Roman, mic), mers sportiv!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Geisterfahrer

Haha...pai Bucurestiul nu e oras...

 

Start-stopp nu influenteaza asa mult consumul. Cica este eficient doar daca opreste motorul pentru intervale mai lungi de 20 secunde, pentru timpi mai scurti mareste consumul...Iar in Bucuresti probabil ca ce ajuta e sistemul de recuperare a energiei din franare :winter:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@corad0 Legat de consum fata de bmw(comparatie de dragul discutiei, bmw ul este mult mai mare/greu...etc) am facut un test pe autostrada cu gtd ul meu- tempomat pus la 100km/h consum 4,2/4.3(sosea plata)...teoretic golf 7 gtd ar trebui sa consume si mai putin, in oras daca mergi "batraneste" poti sa scoti 10% lejer dar nu te bucuri de masina si de condus...eu presimt ca iar o sa iasa catigator prin testele topgear(vs. audi a3, bmw seria 1, mazda ...etc) la fel cum a iesit si golf 6 gtd.  Este o masina foarte echilibrata, dar si costa din punctul meu de vedere cu dotari decente...ajunge la pretul gti ului!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@corad0 Legat de consum fata de bmw(comparatie de dragul discutiei, bmw ul este mult mai mare/greu...etc) am facut un test pe autostrada cu gtd ul meu- tempomat pus la 100km/h consum 4,2/4.3(sosea plata)...teoretic golf 7 gtd ar trebui sa consume si mai putin, in oras daca mergi "batraneste" poti sa scoti 10% lejer dar nu te bucuri de masina si de condus...eu presimt ca iar o sa iasa catigator prin testele topgear(vs. audi a3, bmw seria 1, mazda ...etc) la fel cum a iesit si golf 6 gtd.  Este o masina foarte echilibrata, dar si costa din punctul meu de vedere cu dotari decente...ajunge la pretul gti ului!

 

Pai scoteam in evidenta ca daca BMWul (520d) care este mare si greu scoate consum sub 6%...Golful poate scoate un consum si mai mic ;)..deci este plauzibil consumul specificat de producator....daca mergi "babeste" :) totusi consumul BMWului este dat si de cutia de viteze in 8 trepte...care tine motorul in turatii reduse la viteze mai ridicate...

Modificat de corad0
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

bmw este sedan, sedan-ul este mai aerodinamic decat hatchbackul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dpdv al aerodinamicii, nu este nicio diferenta intre un sedan BMW si un hatchback in acceptiunea Skoda in ce priveste Octavia (acelasi lucru si pt Insignia sau Mondeo hatchback). Corad0 are dreptate, BMW are consumuri reduse prin motoare f eficiente si cutii cu 8 trepte f bune. Un BMW in particular consuma putin si la viteze mici, unde aerodinamica are un rol neglijabil.

 

Un sedan este masina in 3 volume, asta fiind si un hatchback gen Octavia, indiferent de modul in care se face accesul la portbagaj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acel CX este o idee mai mare la G7. Și Ocatvia Sedan are un CX mai mic comparativ cu versiunea Combi. În ambele cazuri sunt sensibil mai mari față de BMW și Golf. Desigur mai contează și alte aspecte când vine vorba de consum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Autostadt

 

Golf 7 GTD,pret 43.000 euro

 

 

post-48159-0-34514900-1373395117_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sterescugabriel

 

 

Modificat de Sterescugabriel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Amuzante reclamele, desi ar vrea ei sa ai asa acceleratii cu un GTD. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Voi chiar credeti ca diferenta de consum intre 2.0 TDI 150CP si 2.0TDI 185CP (ambele dsg sau ambele pe manual) este de doar 0.1 L/100km (mixt) ? Intreb ... e posibil ? Eu cred ca e de cel putin 0.5L

Stiu ca depinde de felul in care mergi (probabil daca mergi babeste/economic poti scoate consumuri similare, dar daca mergi "normal" ?)

Date oficiale:

G7 2.0 TDI, Euro 6, 150CP, manuala - 4.1L/100km (emisii 106 g/km)

G7 2.0 TDI GTD, Euro 6, 185CP, manuala - 4.2L/100km (emisii 109 g/km)

 

GTD-ul nu are alta turbina ? Ce stiti ? Ce diferente sunt ? Diferenta nu poate fi doar din soft. 150CP pot fi dusi la ~180 iar GTD-ul sigur prinde minim 200CP cu soft

Modificat de C Z R
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La un moment dat se laudau ca il fac bi-turbo pe cel de GTD si ca ar avea 204 cai. In mod normal intre 150 si 184 ar trebui sa difere turbina si injectoarele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Un lucru interesant ar fi ca GTD-ul nu mai are toba finala daca se opteaza pentru pachetul Sport & Sound + se alege cum sa se auda.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se aude excelent pt un diesel de 2.0l. Dar parca-si pierde un pic din calitatea sunetului la turatii mai inalte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!