Jump to content

Frane Octavia 2. Probleme aparute


BLUE ONE
 Share

Postare recomandată

70% este procentul minim considerat "bun", maxim cred ca este 100% dar nu vad cum ar putea ajunge cineva acolo...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Recunosc ca cifrele nu prea ma impresioneaza. Important e sa fie ok pe drum - si acum este

M-am uitat acum pe testul de franare din 04.2010 cand s-a facut ITP-ul (pe acelasi stand) si atunci coeficientul era 73% atunci nefind umblat la frane (lichidul din fabrica)

Mai am un test facut in 08.2010(revizie) dar cifrele sunt SF - 118% si restul de date aiurea (greutate totala 550kg si altele)

Modificat de saibot
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cat te-a costat operatiunea? Ai fost chiar la service skoda?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

300RON a costat in total

- 2 teste de frana

- 2 scanari cu VAS ca aparuse o problema la sistemul de joasa presiune(filtru infundat)

- filtru de benzina pt a rezolva problema cu presiunea(150RON)

- aerisire sistem franare cu testerul si clasic

Reprezentata Skoda din Ploiesti a fost serviceul

Modificat de saibot
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum sa te duci peste cei care ti-au schimbat lichidul sa-ti dea fie banii inapoi pe operatiunea de la ei, fie pe cea de la "Mobel Skoda" (parca asa-i zice:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Crezi tu ca are cineva din tara asta coloana vertebrala sa recunoasca o greseala?

Solutia este sa nu mai calcam pe acolo. Pe de alta parte lumea nu merge la reprezentanta datorita pretului mare la manopera , aprox 120RON/ora

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred ca nu trebuia sa platesti de la inceput pt operatiune daca franele tale functionau mai prost decat inainte de a merge la ei.

Asta cu lasatul in pace si "sa nu mai trecem pe la ei" e tipic romanesc... vezi si episodul cu scumpirea combustibililor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am facut numai frane acolo pretul fiind ok , caliatatea e problema nu pretul... in fine nu mai conteaza. Oricum nu bag mana in foc pt ce au spus la reprezentanta cu aerisitoarele slabe, in sensul ca nu inteleg cum trage aer dar nu pierde fluid.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Puteai s-o rezolvi cam la 1/3 din pretul ala(un filtru de benzina-mann- este 60 ron, nu 150). Stiai si cum..Imi pare rau ca ai ales sa le dai bani nepriceputilor de la mobel!

Mai vb pe mess daca vrei sfaturi de cum sa-ti fie tie bine, nu altora!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lipsa de timp a mea si a disponibilitatii la mecanicii particulari m-a facut sa ajung la Mobel.

Oricum vroiam test de frana sa vad ce si cum si ala nu e pe toate strazile.

Greu tare cu profesionalismul in tara asta. Mecanicii de la reprez nu prea stiu ce inseamna TFSI din pacate.

O sa tin cont de sfaturile tale. Merci!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
octavia 4ever

Revin cu problema mea cu discurile ovalizate care se simte cand franez la viteze mai mari . Am fost in reprezentanta sa ii itnreb cat ma costa discurile pe fata si mi-au cerut 695 ron+manopera (SCUMP) . Am fost la un magazin mare de piese auto din Cluj si mi-au facut o oferta de pret: Zimmerman(cred) perforat la 340 ron/bucata ;TRW (care are masina din fabrica) 190 ron/bucata; Zimmerman normal la 180 ron/bucata ; Brembo normal la 200 ron/bucata si Brembo MAX la 270 ron bucata . M-am gandit sa cumpar Brembo MAX . Voi ce ziceti , trebuie sa schimb si placutele fata ?? Mentiionez ca le-am schimbat acum 4000 de km la 50000 km originale , TRW in reprezentata Skoda unde mi-au luat 350 ron cu manopera cu tot . Daca trebuie sa schimb si placutele fata de care sa achizitionez ???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am aceasi problema cu discurile ovalizate pe fata (46.000 km)...obligatoriu cand se schimba discurile se schimba si placutele..parerea mea este sa mergi pe ATE sau chiar si pe BREMBO

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

octavia 4ever

Deci sa iau discuri Brembo max + placute ATE ??? La placute mi-a dat doar pretul pentru TRW (cu care e echipata skoda din fabrica) si costa 170 ron setul .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu zic ca este o alegere buna brembo+ate (ate sunt ceva mai scumpe, depinde de unde le ei)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau discuri ATE si placute TEXTAR sau PAGID.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

octavia 4ever

Multumesc pentru informatii , mai studiez :) o sa postez dupa ce fac schimbul de discuri&placute :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nicureddogsflo

atentie la placutele pagid pot fi contrafacute in china.

http://www.pagid.com/eu/component/content/article/135

Fighting the fakes :

Counterfeiting of safety critical brake components is thankfully a rare occasion in Europe, but the discovery recently of an imported Chinese product line raises the stakes in the battle against fake brake parts. These pads have been tested by TMD Friction and have proven to have dangerously low performance but worryingly match closely the aesthetics of a major European vehicle manufacturer's OES brake pad, complete with logos and part numbers.

Fighting the fakesAt Automechanika 2010 TMD Friction launched two new measures in the ongoing battle against counterfeit manufacturers. Firstly with the launch of an internet based platform highlighting examples of fake products and providing clear advice for identifying counterfeits, secondly unveiling a new security seal incorporating cutting edge and impossible to copy technology.

TMD Friction Group Marketing Director, David Baines, informs "Having counterfeits made of your products and brands is a strange kind of compliment, the cost to set up manufacturing and engineering to make a fake product only makes sense when the product has both premium quality and value, and a market leading brand identity.

Of course historically the premium products and brands of TMD Friction have been clear targets of the copy-cat producers, but today I'm pleased to say that dealing with counterfeit, at least in Europe, has become an infrequent activity for us. I'm sure this is as a direct result of the effective measures and controls placed on all TMD Friction manufacturing and product lines.

However the recent appearance of Chinese manufactured OES fake products in Europe is of real concern. We need to make sure as an industry that we work together in providing systems and mechanisms that allow for the immediate identification of counterfeit products. We must support this with a proactive stance in protecting our intellectual property and trademarks and pursue any infringement to the full extent of the law and stop this dangerous practice at source.

As a further proactive step in preventing counterfeit we will at Automechanika 2010 introduce two new innovations. Firstly our new holographic security seal, with which we have made any effective counterfeiting of our packaged product virtually impossible by utilizing state of the art technology. Secondly we will support this with the launch of our informative new web platform and customer forum, http://www.fightingthefakes.com/, providing clear advice to customers and consumers. These actions take TMD Friction another stride forward in fighting the fakes, worldwide."

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:vaidecapulmeu: Hehehe, eu am avut ATE - Made in China , pe care a trebuit sa le refuz politicos, noroc ca revanzatorul a inteles situatiunea si a colaborat exemplar!

Modificat de radioman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

... Vibratia asta apare la franari la viteze mari , prind foarte bine, le mai las pana la urmatoarea revizie.

Si la mine a aparut problema cu vibratia in timpul franarii la viteze mari (100km/h +). Vibratiile se manifesta mai puternic daca se franeaza cu masina scoasa din viteza decat daca se franeaza cu masina lasata in viteza (caz in care probabil o parte din vibratii le preia angrenajul cutie+transmisie).

Cel mai probabil trebuie sa schimb discuri+placute frana pe fata si am vorbit deja la Brady (aprox. 1100 RON cu manopera). Mentionez ca placutele au fost schimbate OEM la 72.000km pe fata si la 86.000km pe spate, prima data, iar discurile sunt neschimbate.

Coincidenta face ca vibratiile le-am simtit 2 drumuri mai lungi exact dupa ce am facut ultima revizie acum o luna(117.000km), cand a trebuit sa schimb si bucse fata/spate, bara antiruliu, capat de bara si inca ceva din cauza uzura/joc (facea zgomot la denivelari si acum e ok). Credeti ca are legatura ce am schimbat la ultima revizie cu vibratia la franare la viteze mari care o sesizez de cateva saptamani? Le-am si rugat atunci sa verifice sistemul de franare si au zis ca ok. E drept ca masina franeaza ok dar vibratiile imi dau senzatia ca e instabila (mai ales daca franez si drumul nu e drept).

Modificat de rempha
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trepidatiile in caroserie pot avea multe cauze. Cea mai des intalnita este cea a deformarii discurilor DAR alte cauze des intalnite sunt deformarea rotilor, deformarea amvelopelor, defprmarea butucilor rotilor sau deteriorarea rulmentilor de roata, uzura mare in bucsele basculelor fata, uzura mare sau dereglarea geometriei directiei dar si probleme pe la articulatiile planetare.

Iata cate sunt de verificat.

Intrebare: cum simti trepidatia? In volan, in pedala de frana, o resimti ca pe o bataie infundata in caroserie ca pa niste bufnituri?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

octavia 4ever

Eu simteam vibratia in pedala dar si in volan :) si vibra toata masina mai ales la frane serioase gen 120-50 :) . Vibratia la mine era de la discurile pe fata care erau ovalizate , le-am rectificat la un strungar si nu mai am vibratii ... dar nu mai am nici frane :blink: . Deci nu recomand rectificarea discurilor . Oricum era o chestie temporara , dupa ce termin cu sesiunea le schimb dar nu la reprezentanta ca ma termina astia ( imi cer in jur de 1100 ron) . Inca nu m-am decis ce sa cumpar ; foarte multi recomanda firme diferite , ba ca altele sunt chinezarii ... Vreau sa imi pun discuri Brembo Max sau acelasi tip de disc cu care a venit masina din fabrica.

Modificat de octavia 4ever
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trepidatiile in caroserie pot avea multe cauze. Cea mai des intalnita este cea a deformarii discurilor DAR alte cauze des intalnite sunt deformarea rotilor, deformarea amvelopelor, defprmarea butucilor rotilor sau deteriorarea rulmentilor de roata, uzura mare in bucsele basculelor fata, uzura mare sau dereglarea geometriei directiei dar si probleme pe la articulatiile planetare.

Iata cate sunt de verificat.

Intrebare: cum simti trepidatia? In volan, in pedala de frana, o resimti ca pe o bataie infundata in caroserie ca pa niste bufnituri?

Trepidatia o simt mai ales in volan dar si putin in pedala de frana. Nu simt nici bataie infundata in caroserie nici bufnituri, doar vibratii in volan si putin in pedala de frana. Daca franez si am sub 80km/h nu se simt vibratii (poate sunt dar nu le sesizez eu). Cu cat viteza de la care franez creste cu atat vibratiile sunt mai pronuntate. Franarile nu sunt violente dar nu sunt nici foarte usoare, ci asemenea reducerii vitezei la intrarea intr-o localitate. Un alt aspect este ca vibratiile par mai pronuntate daca franarea se face cand masina este scoasa din viteza la peste 100km/h.

Legat de celelalte posibile cauze mentionate de tine mentionez ca anvelopele pe fata sunt noi, schimbate in aprilie, rotile sunt echilibrate si jantele nu au necesitat ruluire (dupa ce au fost verificate la autosoft), am facut si geometria dupa schimbul de roti iarna-vara. La ultima revizie de acum o luna s-a facut verificare articulatii s-au inlocuit bucsele fata/spate, bara antiruliu si inca o chestie, nu mai stiu ce(oricum le-am zis sa ma anunte de orice gasesc in neregula). Nu stiu daca butucii si rulmentii rotilor sunt ok sau nu.

Oricum sper sa nu imi schimbe disc+placute aiurea fara sa fie asta cauza. Vreau sa iau un mecanic sa mearga cu masina putin pe A1 si sa vada simptomele. Si o sa scriu aici care a fost rezultatul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Totusi, ceva nu se leaga. Spui ca baiul a aparut DUPA inlocuire bucse si cap de bara cu ocazia reviziei. Dar n-ai pomenit nimic de un reglaj de geometrie dupa inlocuire bucse si cap de bara. Instabilitate in curbe, denivelari, o senzatie ca masina "isi cauta singura drumul" poate veni de la un unghi de convergenta fata prea inchis. De aici si alte simptome.

So, ai uitat sa spui de reglajul directiei sau NU l-ai facut deloc?

Modificat de BLiTZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil sa fie coincidenta si fenomenul de vibratii sa-l fi sesizat dupa revizie + inlocuire bucse, cap de bara, bara antiruliu. Dupa aceasta inlocuire nu am facut reglaj geometrie (am intrebat la service si a zis ca nu se face geometria dupa aceste inlocuiri). Masina nu trage intr-o parte, dar am sesizat putin de tot volanul sta spre dreapta (dar foarte putin).

Ziceam ca daca vibratiile apar cand sunt intr-o curba usoara am senzatia(poate exagerez nefiind obisnuit cu vibratiile) ca masina devine instabila desi nu am avut probleme sa nu pot mentine traiectoria dorita.

Cand franez nu imi trage in nici o parte.

Trebuia sa-mi faca si reglajul geometriei dupa schimbul de bucse/capat de bara/bara antiruliu, nu?

Modificat de rempha
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La schimb de cap de bara e obligatoriu. la bucse, bara antiruliu nu ar trebui. depinde cum au fost schimbate(adica cat a demontat mecanicul ca sa le schimbe- tine de priceperea acestuia).

La discuri ovalizate bataia se manifesta DOAR la franare si mai pregnant la viteze mari cu franari pe masura. Orice alta bataie e de la altceva, exact cum a zis si Blitz.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!