Jump to content

Golf 7 - Impresii generale ale POSESORILOR


Ioana
 Share

Postare recomandată

Din punctul meu de vedere spatiul ala e util  pt o pereche de bocanci sau rucsacul foto.La interior este mai mult spatiu mai ales in spate dar nu as da spatiul la cap de la 6 pt spatiul ala.Totusi aplatizarea are si partea pozitiva ca reduce coeficientul de frecare de la 0.32 la 0.28 ceea ce duce implicit la consum ceva mai mic si zgomot in habitaclu mai redus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Montantii fata, ascund foarte usor o masina intreaga. E nevoie de atentie sporita in intersectii/curbe si la treceri.

Mie sincer nu mi se pare. Ba dimpotriva, vizibilitatea mi se pare foarte buna atat in fata cat si in spate. Poate depinde si de pozitia la volan, adica scaunul mai in fata / mai in spate in functie de fizicul soferului.

 

Stiu ca VI-le are 350 si asta parca are 380, nu?

Corect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema cu montantul masiv si gemuletul am avut-o la fosta masina unde in "umbra" acestuia se putea ascunde o persoana sau politist in intersectie daca nu erai atent..la voi la fel este?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La fel zic si eu. Daca esti mai "lung", as zice ca scapi de problema asta. Oricum, solutia geamului fix de langa oglinda e mult mai buna decat cea cealalta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Voi n-ati condus Leon 1P daca va plangeti de montanti fata care reduc mult vizibilitatea... :P

 

Sa va bucurati de masini!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum spuneam, eu nu am problema asta si n-am nici cel mai impunator fizic, scaunul meu sta destul de in fata. :) La precedenta in schimb, asta era o problema reala si foarte deranjanta.

Modificat de cris.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La motorul 1.4tsi cu ACT a sesizat cineva vibratii daca se merge in trafic la viteze mici?

 

Din cate am inteles s-ar dezactiva cilindri si astfel apar vibratii si un mers neuniform. Cum dezactivarea cilindrilor nu se poate scoate ca sistemul Start&Stop singura solutie ar fi mers pe S sau Manual.

 

Textul original de pe motor-talk.de (traducere google translate):

The ACT (cylinder cut / Eco-mode) what the reason for the vibration and rumble!

Driving in heavy traffic in the city at speeds around 30-40km/St the RPM would stay around 1400-1500, and the ECO sign would come on and off prosthesis At low revs the engine has virtually no power, and the vibration from assymetric engine and the handicapped were VERY noticeable. Happened everytime the ECO sign came on - at this RPM. Pushing the brake or accelerator started all four cylinders, Eliminating the shaking and vibration.

 

According to the dealer this inevitable what with ACT.

Advice: Pulling the DSG gearstick backwards into sport mode lets the gearbox change into lower gear, raising the RPM to 2000 or more, where the vibrations are hardly noticeable.

 

I am not very happy with this situation, and would not recommend the ACT option if I had known this.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bai oameni buni, voi spuneti aici ca golf 7 are portbagaj mai mare de cat golf 6 si golf 4.

Pai in golf 4 in portbagaj bag 4 anvelope de iarna 195/ 65 r 15 fara probleme, iar in golf 6 nu mai inchid capacul-haionul. Voi proba si la golf 7 daca incap cele 4 anvelope de iarna si pot inchide haionul.

Modificat de cristianionut
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Volumul se masoara in litri nu in anvelope si mai variaza si in functie de optionale(roata de rezerva normala sau tractiune integrala).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa este, volumul portbagajului se masoara in litri, insa pe noi ne intereseaza daca volumul asa zis mai mare ne si ajuta practic. 

Modificat de Misualbu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta depinde de abilitatea fiecaruia de a isi organiza spatiul, mai degraba ar trebui sa te intereseze deschiderea/gura de incarcare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sterescugabriel

In Golf 7 Hatchback  incap 3 anvelope din cate stiu de la colegul Codz in schimb in variant-ul meu  incap 4 anvelope in picioare si mai exista putin loc cu care il poti umple. Variant-ul are 605 litri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In latime intra 4 in picioare(nu cred sa fie mai ingust decat 6-le) dar pe inaltime cel mai probabil nu intra pe 16" decat cu polita scoasa.

Modificat de TDR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta depinde de abilitatea fiecaruia de a isi organiza spatiul, mai degraba ar trebui sa te intereseze deschiderea/gura de incarcare.

 

In ultimele luni, am incarcat diverse articole in portbagajul golfului 4 si 6 pentru distante lungi.Am ajuns in situatia de a calcula fiecare coltisor.

In golf 6, chiar si cu polita ridicata nu intra 4 anvelope.Masinile (golf 4 si 6) aveau rotile de rezerva normale si asta conteaza.

La golf 7 am roata ingusta, dar masina fiind 4 motion tot este mic portbagajul (comparativ cu Octavia).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iar pentru cei interesati, in Vest, masina vine cu kit de pana ceea face ca spatiul rezervei sa devina disponibil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Standard golful 6 avea roata de rezerva 1/2 , cea normala era optiune iar eu iti garantez ca in varianta standard iti intrau 4 roti pe 16 daca scoteai polita.La 7 nu iti intra deoarece dupa cum bine zici ai 4 motion.

@Dadu : kitul de pana este asezat in lateral sau pe fundul portbagajului?

Modificat de TDR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vine montat intr-un suport de polistiren dar se scoate si in loc de 30-40 de litri, compresorul + spray-ul, ocupa 5 l. Ceva de gen.

Modificat de dadu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate stiam kitul vine montat in spatiul in care avem roata de rezerva de dimensiune redusa. Eu unul prefer roata...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Puteti sa va ganditi la cei 30 de litri ca la 6 bidoane de apa, d-alea de 5 litri fiecare, patrate - ca sa fie mai elocvent. Mie nu mi se pare deloc de neglijat.

 

Si eu prefer roata de rezerva de dimensiuni reduse. La noi ai sanse foaaarte mari sa-ti tai un cauciuc intr-o sina de tramvai sau o tabla cazuta dintr-un camion, si sa ramai acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta depinde de abilitatea fiecaruia de a isi organiza spatiul, mai degraba ar trebui sa te intereseze deschiderea/gura de incarcare.

 

In ultimele luni, am incarcat diverse articole in portbagajul golfului 4 si 6 pentru distante lungi.Am ajuns in situatia de a calcula fiecare coltisor.

In golf 6, chiar si cu polita ridicata nu intra 4 anvelope.Masinile (golf 4 si 6) aveau rotile de rezerva normale si asta conteaza.

La golf 7 am roata ingusta, dar masina fiind 4 motion tot este mic portbagajul (comparativ cu Octavia).

 pai cu roata normal se ridica nivelul portbagajului la g6 si normal ca nu iti incap. mie, cu roata de dimensiuni reduse imi incap, dar tot se ridica polita aia si ca atare fac altfel, pun o prelata curata pe banchete din spate si pun 2 acolo, 2 in portbagaj si am terminat balciul. asta si pt ca am roti, nu doar cauciucuri, daca avem doar cauciucuri era altceva, le mai poti presa un pic, cand sunt pe roata se schimba treaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar si cu roata, e destul loc in ea. Eu am extinctorul intr-un buzunar lateral si trusa in celalalt. Un triunghi e in hayon si celalalt langa rezerva, se pare ca hayonul e prevazut pt doar un triunghi.

Daca iei in calcul cei 30-40 litri ai rezervei plus spatiul de deasupra politiei, care e mare datorita montantului C foarte gros si tetierelor reglabile care mentin acolo bagajele, la nevoie ai, probabil, aproape 500 l la dispozitie. Am preferat varianta asta decat sa plimb prin un oras un sedan de vreo 4.8 m.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca iei in calcul cei 30-40 litri ai rezervei plus spatiul de deasupra politiei, care e mare datorita montantului C foarte gros si tetierelor reglabile care mentin acolo bagajele, la nevoie ai, probabil, aproape 500 l la dispozitie. Am preferat varianta asta decat sa plimb prin un oras un sedan de vreo 4.8 m.

 

pentru mine la 4 motion este singura varianta, deci trebuie sa o iau in calcul daca vreau un portbagaj un pic mai mare ocazional.Acum fiica mea a crescut si numai trebuie sa car si caruciorul, ca imi ocupa cam tot portbagajul.

Mai este ceva spatiu intre roata de rezerva si poiesterul care tine mocheta portbagajului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As vrea sa revin supra unor dotari care pentru cei care nu au avut contact cu noul golf 7, sunt deosebite:

-diferenta la interior intre confortline si highline este mare.Daca la highline avem un negru lucios care permanent atrage praful (parca au luat rama televizorului LED si au montat-o acolo) la confortline avem putin negru (ici colo) iar preponderent este un aluminiu fumuriu, fara probleme la praf.

-culoarea moka, acel uranus grey de la noul golf este un gris inchis, nemetalizat. La lumina mai slaba se vede negru masina, la lumina soarelui este gris inchis.In configurator culoare care apare este foarte aproape de adevar.Uni ii zic gris sobolan.

-setarea modului de conducere este ideala, chiar daca nu este luata impreuna cu suspensia adaptiva.Avem setarea economic, normal, sport si personalizare. Pe economic si normal masina rectioneaza mai greu la acceleratie, dar consider ca este ideala aceste setari pentru o persoana care nu cunoaste modul de condus al uni diesel sau utilizarea lor iarna, pentru conditii meteo deosebite.

-scaune ergoActive sunt foarte bune pentru confortul interior si totodata schimba interiorul masini (fete de usi si parti din scaune in piela viena) la un pret decent.              

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lasand la o parte ce zice in configurator, ce are Highline-ul in plus fata de Confortline?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sterescugabriel

alte arcuri ca are roti pe 16, bara fata difera la grila de jos din cate stiu.

Modificat de Sterescugabriel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!