Jump to content

Golf 7 - Impresii generale ale POSESORILOR


Ioana
 Share

Postare recomandată

Sterescugabriel

Ego in cartea de service este specificat conform codului QI6 schimbul de ulei la 30mii sau 2 ani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

QI6 inseamna MAXIM 2 ani sau 30.000 km, in functie de stilul de condus. Adica faci revizia cand iti spune computerul.

Ca sa ne potolim cu capotele, mai uite una de 1.4:

post-3294-0-99052400-1380821717_thumb.jp

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.2 TSi Elegance si nu are capitonaj pe capota.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Desi in mare parte motorizarile sunt identice la audi, vw, skoda si seat, nu trebuie sa cosideram identice echiparile si finisajele.

Chiar si la golf 7 sunt diferente intre motorizari, cu atat mai mult intre vw si skoda.

Pentru a nu umple topicul cu aceste discutii, hai sa-i lasam pe cei dornici sa ne impartaseasca impresiile lor despre noul golf! :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sterescugabriel

Nu cred ca are legatura cu acest topic dar am vazut un golf 7 TSI care avea evacuarea ca la TDI si era cu numere rosii de AG. Stiu ca la 1.2 TSI are o singura teava si la 1.4 are doua. 

 

Sa fie cumva 1.4 ACT dar m-as mira ca cel de 140 sa nu aiba evacuarea iesita.

Modificat de Sterescugabriel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sterescugabriel

Corect , am uitat ca la 1.2 TSI sunt 2 motoare. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorul 1.6tdi 110cp are cutie M5 sau M6?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M6, logic daca e cel mai economic Golf (inainte de e-Golf)

Daca nu ar fi atat de scump ar fi fain sa vezi cum consuma 3,5 litri la un drum lung, practic jumatate de pret la combustibil

Modificat de codz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa logic mi se parea si mie numai ca pe configurator si in listele de prezentare e cu M5, si mi se parea ciudat...

Mersi codz ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt doua 1.6tdi, cel Bluemotion (cel mai economic) si cel normal, Bluemotion Technology, aici e confuzia, primul are M6 si la noi apare doar in dotare Trendline, al doilea are M5 sau DSG7. Plus ca mai e cel de pe 4Motion cu M6, care nu stiu de care este, daca cineva stie pe coduri rog sa scrie aici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Undeva este o greseala - in lista de preturi, este un BM (110CP/250Nm cu M6 - cu taxa de inmatriculare de 43 de EUR) si este BMT (110CP/250Nm cu M5 - taxa de inmatriculare 0) care este in dotare de la TL pana la HL. Imi vine greu sa cred ca BM are taxa de inmatriculare pe cand BMT nu - cand ar trebui sa fie fix invers. Eu cel putin stiu ca BM este mai economic decat BMT. Cel de la 4motion este de 105CP cu M6 - conform aceleiasi liste de preturi.

Ar fi culmea ca motorul cu M6 sa fie doar la BM (care are o serie de restrictii in configurare - la G6 cel putin, la BM nu puteai pune camera rear view, de exemplu) iar exact acelasi motor sa vina cu M5 de la TL la HL...

Poate are cineva mai multe informatii.

Off: de la inceput am postat gresit - trebuia sa postez la configurare G7 - cand mi-am dat seama nu mai puteam muta posturile, rog un moderator sa ne ajute cu mutatul posturilor. Scuze :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este o incalceala foarte mare cu 1.6tdi. In Germania 1.6tdi/110CP/M6 este disponibil in echipare TL si CL dar doar in 2 usi (!?), iar in UK este echipare separata pentru 1.6tdi/110cp/M6, derivata din echiparea de baza S. Deci nu poti configura nicaieri HL un 1.6tdi/110/M6.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda - la noi 110CP/M5 - EURO6 (BMT) este in echipare de la TL la HL. Cel despre care spui tu mai sus, codz, Bluemotion este 110CP/M6 - EURO5 - cam stupid cred eu... Plus ca daca ramane ca la Golf 6 - modelele Bluemotion avand restrictii la configurare - este destul de ciudat...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Findca sunteti la un subiect pe care anterior am studiat putin, va pot confirma ca pe motorul de 1,6 TDI in variant 4motion are 6 viteze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

are si 110 cp asta de 1.6 tdi 4 motion comparativ cu 105 cp cel cu tractine fata (fara 4 motion)din cate am vazut

Modificat de micuzzu_marius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

TudorM: o poza, unde este masina din fata, la setarea minima la ACC, la 150 km/h:

 

Revin si cu un film scurt pentru 70-80 km/h, in curand va fi disponibil aici:

 

post-126450-0-72549600-1381084673_thumb.

Modificat de liviu2004
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi mult de poze si filmulet. Cum se zice, fac cat o mie de cuvinte! :)

 

Mie personal mi se pare un pic cam mare distanta (si e si cea minima) la 150 km/h. Stiu ca e pentru siguranta etc, dar in trafic, daca mentii o asemenea distanta cel din fata ta nu va avea niciodata impresia ca tu de fapt mergi mai repede ca el si vrei eventual sa-l si depasesti (deci sa se dea la o parte pe B1). In schimb, in filmuletul cu 70-80 km/h mi se pare mult mai ok distanta fata de masina din fata.

 

PS: Eu la viteza aia as avea 4750rpm si vreo +80dB in masina. "Traiasca" cutia de 5 viteze! :D

Modificat de TudorM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum, ca am trecut si eu de 1000 km, cred ca pot sa spun cate ceva. Toti l-au laudat p-aici, si-n sus, si-n jos, asa ca o sa sar peste partea asta si o sa trec la chestiile importante, alea care trebuie stiute.

 

Suspensia. Desi e DCC, e rigida, chiar si in modul Comfort.

Sa va explic: peste crapaturi si denivelari mici de, probabil, 0.5 - 1 cm, trece fara sa le simti. Partea nasoala incepe cand dai de valurele pe DN-uri, gropi ceva mai pronunate, asfalt deformt si tot asa. Amortizarea e seaca, si se sime in toata caroseriea. E, pe scurt, suspensia clasica a VW, nu e prea confortabila dar nici foarte rigida. Faptul ca un mic hop, chiar si cu DCC e resimtit de toti pasagerii iar la viteze "mari" de 80-100 km/h pe DN-uri (adica singurele cu asfalt bun in tara asta) te simti ca intr-o barca care din cand in cand da cu fundul de nisip, nu e bine. Deloc. chiar si pe un drum impecabil, daca intri cu roata pe o diferenta de nivel de cativa mm, pe are nici nu o sesizezi la ochi, tot o simti. Pe comfort! Masina asta nu stie sa "citeasca" drumul, nu se aseaza pe el, nu are o cursa care sa permita caroserie sa pluteasca in anumite limite!!!! :nono:

 

Diferenta fata de Sport e foarte mare. Un lucru de care m-am plans de la inceput, e cursa mica a amortizoarelor, coborate cu 15, rspectiv 10 mm. Poate ea e cea vinovata de amortizarea asta mai dura dar, daca iei vreun damb mai mare, simti cum ajunge la capat foarte repede, chiar si cand il treci cu viteza redusa.

 

Deci si in concluzie, ca sa zic asa, nu pot spune care e diferenta fata de o suspensia normala dar, fie DCC nu isi merita banii, fie cea normala e exagerat de rigida (pentru noi cel putin).

 

Cutia se descurca bine, insa are probleme cu retrogradarile succesive, ramane cam des in urma.

 

La fiecare drum, primesc avertizment de roti desumflate. :sly: Am verificat presiunile de le-au invatat baietii pe dinafara si nu au gasit mai mult de o roata cu diferenta de 0.1 atm niciodata.

 

Light Assist. N-aveti idee ce cretinatate de sistem poate sa fie. Ca sa intelegeti rapid despre ce e vorba, LA iti activeaza faza lunga doar la viteze de peste 60 kmh, doar daca nu ai iluminat stradal, fie el si complet inutil (ca la noi). :tuktuk:

Ca sa treci de pe faza scurta pe  lunga, impingi o data maneta. Se activeaza LA care, daca nu te incadrezi in conditile de mai sus, nu iti aprinde faza lunga. Trebuie sa mai comuti manual, inca o data, si se si dezactiveaza LA.

 

Binenteles ca raspunde si cu intarziere si daca il treci pe faza scurta sa nu orbesti pietonii, pentru ca ti-ai bagat nasul, se dezactiveaza automat. S-o iei iar de la capat. 

 

Si totusi, care-i baiul, ca il dezactivezi si gata. Da' de unde dracu' il dezactivezi? :screwy:

 

Acu' vin treburile si mai importante, alea de deutsche qualität.

 

M-am sprijinit pe aripa, la baza parbrizului, sa ma uit la stergatoare. Am simtit cum se lasa tabla cu mine. :vaidecapulmeu: Cand m-am uitat, acel colt de aripa, era iesit cu cativa mm, in afara. Am crezut ca nu e prins, dar m-am uitat si in partea cealalta si nici acela nu era prins cu nimic dar macar era aliniat. Am apasat cu podul palmei pe el si a intrat la locul lui.

 

Vi se parte normal ca la o masina noua, sa vibreze montanti fata si oglinza centrala pe drumuri cu portiuni de criblura, in primii km? Acum da, mi se pare. Sa treci peste denivelari de asfalt, si sa auzi cum freamata anumite plastice (si vorbesc de DN-uri sau drumuri de cativa ani)? Si asta mi se pare normal. Sa strangi usor in mana retrovizoarea si sa o auzi cum trosneste (pana si un silicon am curaj sa-l strang mai tare in mana)? Este!

 

Dar ma asteptam la asa ceva, nu credeam sa-si bage mintile in cap de la Tiguan incoace (adica ultimii 5 ani) si sa faca ce trebuie. De-aia mi-am luat Dynaudio. Macar de mi-l dadeau gratis.

 

Masina ramane, in esenta, compromisul cautat iar calitatea e cea la care ma asteptam. Ma bucur ca nu m-am aruncat la GTI, O3 RS sau vreun Leon. Acum pot spune cu si guranta ca s-a dus si ultima fărâmă de incredere in VAG.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@dadu, fa-ti si tu update la profil sa stim si noi ce masina/specificatie ai si sa nu stam sa cautam prin posturi unde ai zis ce ai cumparat. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sterescugabriel

Presiunea la roti ai facut-o , eu nu am suspensie sport si se comporta la fel. Am fost la PBN cand mi-am achizitionat ceva si am vorbit cu vanzatorul si i-am explicat acest aspect si mi-a zis sa verific presiunea.

Ele vin cu 4 bari pe trailer si probabil au uitat sa le aduca la 2 si ceva, eu aveam 3 bari fata-spate si parca acum nu se mai simte asa acum la 2.2.
 

 

Later edit, : sorry nu observasem ca a specificat acest lucru.

Modificat de Sterescugabriel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai a precizat omu' ca a facut presiunea de nenumarate ori, din cauza ca i se tot aprinde senzorul de presiune. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si nu trebuia apasat un buton in meniu, dupa ce faci presiunea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!