Jump to content

Golf 7 - Impresii generale ale POSESORILOR


Ioana
 Share

Postare recomandată

@dadu .. cu ce anvelope a venit? eu am Dunlop SP Fast Response si sunt foarte dure si se simte orice crapatura in sosea daramite denivelare .. tocmai ma obisnuisem cand am schimbat azi anvelopele cu cele de iarna (GY UG8) si diferenta este imensa .. Incearca cu anvelopele de iarna si zi cum se simte

@dadu .. cu ce anvelope a venit? eu am Dunlop SP Fast Response si sunt foarte dure si se simte orice crapatura in sosea daramite denivelare .. tocmai ma obisnuisem cand am schimbat azi anvelopele cu cele de iarna (GY UG8) si diferenta este imensa .. Incearca cu anvelopele de iarna si zi cum se simte

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Michelin Energy Saver. Fac un zgomot infernal pe anumite texturi de asfalt. Stiu ca anvelopele astea sunt in mod special mai tari pentru a reduce rezistenta la rulare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toate VW Bluemotion vin cu anvelope special alese pentru economie (cica) deci tari, penalizand confortul intr-o masura mai mica sau mai mare. Si eu cand am mers primele sute de km mi s-a parut suspensia tare, am mai umblat la presiune, dar pe urma m-am obisnuit, suspensia nu e reglata pentru drumuri proaste ci pentru highway. Oricum zic ca se mai lasa peste 20-30mii km.

Nu stiu care ar fi diferenta de confort cu alte anvelope de vara dar cu cele de iarna diferenta este de la cer la pamant, cel putin asa mi s-a parut mie ieri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa ajung in curand si pe la nemti si am o banuiala ca nici acolo, confortul nu va fi cel scontat. -_-

 

Ale voastre fâsâie dupa ce le opriti? :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ale voastre fâsâie dupa ce le opriti? :lol:

 

La mine se aude ceva care se invarte si care se opreste in cateva secunde dupa ce iau contactul. Probabil ca e turbina.

 

Subscriu si eu la chestiunile legate de "confortul" suspensiei iar eu nu am suspensie cu moduri diferite de setare, deci as zice ca cea standard este cauza. Eu am, ca si colegul codz, anvelope Dunlop SP Fast Response. (Din cate inteleg, daca vrem confort trebuie sa mergem, indiferent de anotimp, cu cauciucuri de iarna.)

 

Vibratiile si zgomotele interioare pe drumuri de calitate mai slaba au fost o surpriza neplacuta si pentru mine si este in continuare. De cand s-a racit vremea se aud parca si mai tare.

 

Am avut si eu probleme cu presiunea, acum vad ca m-au mai lasat. (Toate rotile aveau aceeasi presiune, ca o facusem la un compresor digital si totusi...)

 

LE. Pe mine m-a sfatuit consiliera sa nu iau LA si se pare ca a avut dreptate.

Modificat de Navi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca ne punem repede de acord aupra problemelor. :lol:​ 

 

 

Apropo de ASS, trebuie dezactivat. Am crezut la un moment dat ca, daca apesi frana cat sa opresti masina (a se intelege pana in jumatatea cursei pedalei), ASS nu mai opreste motorul. Ceea ce se si intampla dar daca stai cu ochii pe turometru, vezi ca turatia in acel moment e de ca 1000 rpm si nu 700-750.

 

De asemenea, turatia motorului in D, pana la 80-90 kmh e de 1400 rpm.

Modificat de dadu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exact TudorM :)

Drago colegi, va spun din propria experienta 2 cazuri

 

dimensiune/model din fabrica -> dimensiune/model schimbat

225/45/R17 cu Pirelli P Zerro Rosso -> 225/45/R17 GoodYear Eagle F1 Asymmetric 2

225/40/R18 cu Continental Sport Contact 2 -> 225/40/R18 GoodYear Eagle F1 Asymmetric

In ambele cazuri, diferenta a fost ca de la cer la pamant in materie de confort. Senzatia era de "se rupe masina" si troncaneala in draci.

Deci, nu mai injurati masina si ganditi-va ca pot fi si cauciucurile de vina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, 

 

am vazut ca pe forumurile de afara sunt o gramada care se plang de:

 

A.-  calitatea execrabila a receptiei radio. 

B.- stergatorul de pe partea soferului lasa dare de apa

C.- zgomote la cutia DSG cand treci peste denivelari

D. - zgomote la suspensia cand treci peste denivelari

E.- zgomot la "wastegate" la motoarele TSI

 

Dat fiindca as vrea sa comand un 2.0 tdi m-ar interesa daca v-ati lovit de aceste probleme, in special punctele A si B.

 

Multumesc,

Cristian

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, din experienta mea de 7000km cu G7, iti pot spune asa:

 

A - daca te referi la receptie as spune ca este buna, daca te referi la calitatea sunetului (pe radio) as spune ca este mediocra, insa pe digital (mp3, btooth) cu high bitrate muzica se aude chiar bine

B - stergatoarele mele nu lasa dare dar dupa ce trece ramane apa undeva in partea de sus a parbrizului si curge un firicel, care trebuie sters din nou - in schimb am observat ca tremura partea de jos a stergatorului de la sofer, poate sa fie de la rain repellent dar e posibil sa fie ceva imperfect in design-ul stergatorului

C - da, clar, se aud cloncanituri ca si cand ai avea o planetara dusa - eu am DSG7, nu stiu la DSG6 care e in ulei ar trebui sa nu se auda

D - nu, pe fata se aude DSG-ul (ar fi culmea sa se demostreze pana la urma ca ar fi de la suspensie) pe spate nu se aude nimic (vorbim de suspensia independenta)

E - da, clar, trebuie pus clips pe TSI cat mai rapid (dupa montarea clips-ului nu se mai aude nimic anormal)

Modificat de codz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A - receptie buna.

B - nu.

C - nu.

D - nu.

Modificat de liviu2004
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca amendament la stergatoare: eu am mers destul de mult pe ploaie pana acum si incep sa cred ca intampin aceeasi problema ca si strainii - geam manjit dupa trecerea stergatorului iar problema ce apare sunt halourile farurilor care ma fac sa nu mai vad drumul. De asemenea, lamele lasa si mici dâre, pe cursa lor.

Stiu ca tocmai a fost emisa o notificare de catre VW pe tema asta dar n-am apucat sa ma interesez.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am zis si eu mai demult de halourile colorate facute de farurile auto din sens opus si nu am incalzire in parbriz si nu era murdar pe interior. Sa fie oare o problema? Nu au testat si ei in conditii de noapte+ploaie? Nu m-as mira daca nici zgomotul de wastegate nu l-au observat la testari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt cam multe semne de intrebare... Am auzit si eu cloncanitul de cateva ori dar il acopar cu muzica pana am chef sa o bag in service. Ingrijoratoare raman vibratiile montantilor fata si a consolei oglinzii retrovizoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E - da, clar, trebuie pus clips pe TSI cat mai rapid (dupa montarea clips-ului nu se mai aude nimic anormal)

 

Ai pus asa ceva si nu s-a mai auzit? Nu de alta, dar am cam urmarit topicul tau din sectiunea "Masina mea" si parca nu imi amintesc sa fi mentionat ca ai facut asta.

Salut, 

 

am vazut ca pe forumurile de afara sunt o gramada care se plang de:

 

A. - calitatea execrabila a receptiei radio. 

B. - stergatorul de pe partea soferului lasa dare de apa

C. - zgomote la cutia DSG cand treci peste denivelari

D. - zgomote la suspensia cand treci peste denivelari

E. - zgomot la "wastegate" la motoarele TSI

 

Dat fiindca as vrea sa comand un 2.0 tdi m-ar interesa daca v-ati lovit de aceste probleme, in special punctele A si B.

 

Multumesc,

Cristian

 

B. Da, dar nu-i bai mare, daca il ridici si-l cureti putin cu buretele nu mai lasa o vreme.

D. Nu am observat.

E. Dupa cate am mai citit (respectiv auzit pe Youtube diverse motoare) acesta pare a fi in parametri normali, nu este deranjant deocamdata, dar am doar 2500 km.

Modificat de Navi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am spus (post #347), am pus clips si nu se mai aude nimic, cand am luat masina in aprilie am crezut ca era dsg fart insa era wastegate rattle, se auzea la acceleratii din scurt pe la 1600-1800rpm, cu geamul jos, cel mai tare se auzea la deal, in Sinaia de exemplu spre gondola, daca o lasi intr-a doua si pe urma accelerezi.

Modificat de codz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pt raspunsuri. Maine platesc avansul, cica pana miercuri mi-o dau.

 

Sper sa nu ma enervez prea tare de la stergatoare, am inteles ca totusi VW le va modifica.

Oricum nu prea mai exista masini fara probleme de proiectare/fabricatie. Mi s-au intamplat o gramada si la X5 pe care am risipit vreo 85k.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In ultimii 400 de km, am mai studiat problemele.

M-am jucat mai mult cu radio-ul si da, probleme de receptie persista. Semnalul e bun in orase, unde probabil se alfa statiile dar in afara, incep bârâiturile, pe toate posturile. Unele sunt slabe, altele deranjante si nu stiu daca se datoreaza receptiei sau emisiei proaste. Aud foarte des redari in bucla (nu stiu care e cauza).

 

Stegatoarele: deja le pot numi uzate la cate liniute raman in urma lor pe parbriz. Se si vede ca sunt prost proiectate pentru ca, pe cursa de revenire, din varful stergatorului soferului sare apa pe partea pasagerului si acolo ramane iar de pe lamela soferului, datorita curentului de aer, zboara apa inapoi pe partea soferului. Mai trebuie 2-3 treceri pe uscat ca sa stergi. 

 

 

Stie cineva care e ET-ul jantelor de 16? Si daca a pus cineva de iarna, pe ce ET a mers? Multam.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Săptămâna următoare cred că o să mai fac o călătorie până la Iași, de data asta cu mai mulți în mașină, dar până atunci, să-mi dau și eu cu părerea despre al meu Golf.

 

Momentan la ~1300km. 1.2 TSI...killer. Merge bine, am început să depășesc diferențele de funcționare față de 1.6 aspirat. Cred că e mult mai reușit ca motor.

Îmi place mult interiorul, totul e de calitate și bine pus la punct. Astăzi am testat scaunele ergoActive pe încălzire, până am ieșit din garajul subteran erau calde pe treapta 3.

Din păcate mă deranjează că la mers încet, se aude ceva în spate. Nu-s convins încă dacă e suspensia sau ce am eu prin portbagaj, dar voi investiga.

 

La drum lung s-a comportat bine, am depășit munții de pe la Vatra Dornei fără nicio problemă. Am mai avut clipe de suspans cu depășirile, dar în general cauzate de limitarea rodajului. Sper ca la întoarcere de la Iași să o pot dezlănțui.

 

L.E.: Apropo, recepția radio la mine e destul de bună. De câte ori l-am pornit pe drum (mai mult am ascultat stația) mereu avea semnal bun...și în garaj la fel, lucru care nu era deloc adevărat la Stilo :)

 

Bon voyage my friends!

post-42059-0-66659700-1382377362_thumb.j

Modificat de 1-Q
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta seara, mergand prin localitate, am observat ca poti sa treci de pe faza scurta pa lunga, cu LA activat, impingand de maneta in fata. Am zis gata, i-am dat de cap!!!

Apoi, mergand in afara, am vrut sa trec pe faza scurta sa nu orbesc un biciclist. Dar, n-a vrut sa schimbe. Dupa zeci de incercari, mi-am dat seama ca poti schimba fazele doar daca LA vede ceva lumini...

Prin urma, sistemul asta are doua functii:

- schimba pe faza lunga cand vrea el;

- schimba pe faza surta cand vrea el.

Intelegeti ce vreti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@dadu schimbi pe scurta de pe lunga tragand spre tine. Si eu m-am chinuit un pic sa o dibacesc. LA e o inutilitate absoluta, cel putin in RO.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca tragi de maneta, trece pe faza scurta, apoi, la prima impingere iti activeaza LA dar tot nu trece pe faza lunga. De-abia la a doua se schimba fazele.

Eu vreau sa schimba fazele cu un singur "click", cand vreau eu, ca la orice masina normala!!! :banghead:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci trece maneta luminilor de pe Auto pe Faza Scurta. Si cand vrei, comuti intre faza scurta si lunga cand vrei tu la o simpla apasare de maneta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta e compromis, ca poti uita dupa. Ar trebui sa poti sa-l dezactivezi cumva, da cum nu citim manualul, nu stim :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!