Jump to content

Golf 7 - Impresii generale ale POSESORILOR


Ioana
 Share

Postare recomandată

Pai JUG, e drept ca el are R hatch si acum are si un combi. Dar e in masura sa zica oricum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cine are g6 nu cred ca merita sa treaca la g7 mai ales daca isi cumpara motorizare sub 122 cp unde g6 e peste g7 la stabilitate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai 1.2TSI nu are semi rigida si pe 6 sau ma insel?

Nu stiu cum e la 1.6TDI pe aceeasi generatie.

E un salt notabil la 7 fata de 6. Nicio persoana nu ar regreta trecerea, insa depinde cata nevoie ai de o masina noua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, nu. 6-le a avut multilink pe toate motorizarile, de la 1.4 MPI pana la R.

In afara de mine nu cred ca sunt foarte multi care ar renunta la o masina de 3-4 ani pentru una mai noua, desi diferenta se simte intre generatii...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa 4 luni a ajuns si masinuta mea. Am apucat sa o conduc de la PBN pana acasa. Dupa ce am facut plinul am plecat spre casa. Timp 2 ore , viteza medie 10 km , consum 8.9 cu start stop.

Imi place mult cum arata interiorul, dar trebuie sa citesc neaparat manualul ca imi prind urechiile :)

post-122073-13797078714456_thumb.jpg

post-122073-1379707891165_thumb.jpg

Modificat de Sterescugabriel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc frumos, da sunt facute in germania. A mea cel putin e la fabrica din Mosel.

Modificat de Sterescugabriel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

 

cine are g6 nu cred ca merita sa treaca la g7 mai ales daca isi cumpara motorizare sub 122 cp unde g6 e peste g7 la stabilitate

 

Respect parerea ta, dar sunt o serie de factori care uneori duc la trecerea de la un model la altul.Eu astept un golf 7, dupa ce am condus (golf 2,4 si 6).Iara configuratia nu se regaseste la nici un posesor de golf 7 de aici.

Eu la 24 000 de euro pe care ii produc pe o firma dau la stat inapoi (24%-tva si 16 % impozit pe profit), deci 40% adica 10 000 de euro.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa o stapanesti sanatos si la cat mai multi km fara probleme!

A mea tot la Mosel e facuta.

 

Interiorul de G7 si functiile CB imi par mai degraba revolutionare decat o evolutie de la cele de G6.

Sensibil mai complexe fata de optiunile de pe un G6 dotat bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Meh, face cam tot ce facea CB+ pe 5 si 6. Cele cateva functii in plus nu sunt atat de speciale.

Modul de prezentare, insa, este spectaculos si foarte interesant. Dar cam asa e toata masina, 90% cam acelasi lucru din toate punctele de vedere, dar totul arata si se simte mai nou si mai modern.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite de exemplu exista Eco tips sau iti arata consumatorii, senzor de proximitate si la composition media to name a few. Toate setarile se fac din ecranul tactil. Nu sa stau sa deschid torpedoul pt a reseta senzorul de presiune in pneuri.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, dar il deschizi pentru a schimba un CD sau un SD, lucru care se intampla mult maides decat resetarea senzorilor. Oricum, masina e peste 6 per total si isi merita banii.

Sent from my iPhone using Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa ramane la impresi ale masinilor si mai putin la utilizatori.

La golf 7 la test drive am ramas impresionat de scaunele energo active.Fata de golf 6 unde pedala este la podea  la golf 7 este ca la golf 5 si predecesoarele.

DSG pe setarea sport foarte prompt.Culoarea interiorului la highline este dificil de intretinut si am refer la acel plastic negru lucios care parca atrage praful. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O intrebare pentru cei care au condus G5 si au trecut la G7: se simte vreo diferenta de confort, sau orice disconfort cu privire la felul in care este pozitionata acceleratia la G7?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am mers cu cateva masini care au acceleratia ca mk7 si pot sa spun ca te obisnuiesti repede, nu e vreo problema de confort sau disconfort, insa strict ca parere personala, o prefer pe cea de autobuz (mk 5 & 6).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se simte o diferenta pentru ca piciorul sta in alta pozitie. Una este sa apesi cu varful piciorului si alta sa poti apasa chiar si cu toata talpa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu la ambele stau cu calcaiul in podea si apas cu varful piciorului. Trebuie sa tin piciorul intr-o pozitie incomoda ca sa pot sa stau cu toata talpa pe pedala de acceleratie. Asa ca nu e nici o diferenta intre ele in ceea ce priveste confortul, cea de BMW arata mai bine dar asta e alta poveste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Confirm, nici un disconfort, dupa ce am condus 8 ani O2 cu pedala 'bmw', nu simt nici o diferenta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

suportul motorului de linga amortizorul dreapta fata, are o constructie "revolutionara" care reduce semnificativ vibratiile.Arata ca un triunghi.

referitor la pedala, depinde cat de lung e piciorul (respectiv inaltimea soferului).Cand esti inalt nu mai ai talpa piciorului paralela cu pedala.Calcaiul se trage catre stanga.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Confirm treaba cu directionarea calcaiului catre stanga. Eram curios sa vad cum e sa conduc la pedala mare, dar au scos-o. Nu-i bai, is obisnuit cu asta 'noua' de la masina anterioara :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va reamintesc ca aceasta este o arie tehnica, iar scopul topicului este unul tehnic si de informare, nu de chat (am sters zeci de posturi cu "sa o stapanesti sanatos" - nu cred ca un potential cumparator de Golf 7 ar fi interesat de posturile astea). Pentru asta exista aria masina mea. Urmatoarele posturi care nu corespund regulamentului vor fi sanctionate.

 

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu îmi cer scuze dacă întrebarea mea deviază de la temă, dar nu am găsit alt topic un de aş putea să o adresez:

 

Deci la moment la Golf stau Pirelli R17 225/45 ... Şi mâine doresc să echipez "săniuţa" cu anvelope de iarnă, m-am oprit la Nokian Hakkapeliitta R2... dar nu mă pot decide între R15 (195/65) sau R16 (205/55)..

 

Aş aprecia un sfat de la cunoscători, merci !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca incap 15", atunci pune 15" cu 195/65.

E mai ieftin, mai confortabil si mai performant pe gheata si zapada.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai 2 seturi de jante pe 15 si pe 16 ? Sau iti cumperi si jante ?

Modificat de Sterescugabriel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!