Jump to content

Golf 7 - Impresii generale ale POSESORILOR


Ioana
 Share

Postare recomandată

Nu, asta de unde mai curge?

Mi-am vandut golf 4-ul meu, sper din toata inima sa nu-l plang.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am uitat si eu ca omu' pe topicurile dedicate Golf VII din alte tari si am constatat cu tristete ca numai la noi se posteaza in bascalie. Acolo, daca intreaba cineva ceva, oricat de naiva ar fi intrebarea, i se raspunde la modul cel mai serios. Aici multe raspunsuri sunt la oha si/sau vine un vajnic moderator (care acum nu vede cum arata topicul asta!) si iti da warning ca ai indraznit sa pui intrebari. Cred ca voi lua o pauza din a mai citi acest topic care imi reaminteste cu neplacere de cele vazute anterior pe forumurile Dacia si Renault. Pacat! 

 

LE. Sa postez si ceva on-topic ca sa nu iau warn again:

 

Mai zilele trecute un "preten" mi-a aruncat o piatra in parbriz. Masina era parcata iar piatra a fost aruncata din spatele masinii si nu are mai mult de 1,5cm in diametru. Consecinta: parbrizul a fost aproape complet strapuns. Ma intreb: daca eram in trafic si imi arunca o masina de pe sensul opus o astfel de piatra ce s-ar fi intamplat? Asa ca mult trambitatul tratament al geamurilor de la Golf VII o fi valabil pentru alte geamuri, insa in nici un caz pentru parbriz.

Modificat de Navi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine, usa mea se inchide mai greu decat celelalte si deja incepe sa ma enerveze. La voi cum e?

Oricare usa se inchide ceva mai greu daca nu mai e nicio alta usa deschisa / niciun geam sau hayonul deschis(e), lucru normal dealtfel, chiar daca am vazut ca are o "supapa" care sa contracareze acest lucru - nu stiu insa in ce masura acesta e scenariul la care faci referire.

 

Nemultumirea mea pana acum e legata de manual, care e foarte prost scris. Continutul e prost organizat, paginatia e proasta, si cel mai deranjant - am mai multe intrebari al caror raspuns n-am reusit sa-l aflu din manual. Poate am eu orbul gainilor, ma mai uit, desi nu cred. Ma rog, bine ca e masina buna si manualul prost, si nu invers. :)

Modificat de cris.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana cand sectiunea golf 7 nu va structurata cum trebuie nu mai postez nimic (silenzio stampa). :(

Nu sunt topic-uri dedicate ca in alte sectiuni iar eu nu ma regasesc.

Imi cer scuze pentru cititori ca nu voi putea impartasi zilele care urmeaza  impresii la cald fata de noua masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@cris: Ai dreptate. Totusi, forta necesara inchideri usii e substantial mai mare decat in celelate cazuri (de multe ori simt ca trebuie sa o trantesc ca s-o inchid). Si mie mi-a luat mult timp pana m-am acomodat cu presiunea din VW-uri. :D
 
Daca tot veni vorba de mistouri, o sa fac o mica recapitulare pt colegii nostri cei suparati:
 
 
A.-  calitatea execrabila a receptiei radio. 
B.- stergatorul de pe partea soferului lasa dare de apa
C.- zgomote la cutia DSG cand treci peste denivelari
D. - zgomote la suspensia cand treci peste denivelari
E.- zgomot la "wastegate" la motoarele TSI
F. - stergatoare ce manjesc parbrizul
G - la deschidere usilor spate si a hayonului, pe ploaie, te trezesti cu mici suvoaie de apa care curg direct in masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@cris: Ai dreptate. Totusi, forta necesara inchideri usii e substantial mai mare decat in celelate cazuri (de multe ori simt ca trebuie sa o trantesc ca s-o inchid). Si mie mi-a luat mult timp pana m-am acomodat cu presiunea din VW-uri. :D

Da, pot fi de acord cu asta. :lol: Mie insa nu mi se pare asa deranjant, desi precum spui, mi se intampla sa fiu nevoit sa mai inchid o data usa din cauza ca n-am trantit-o cu forta necesara din prima. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am impresia ca usa de la sofer se inchide mai greu la toate masinile gupului VAG.

La Polo, la cei 220.000km ai lui usa la sofer se inchidea ceva mai greu ca cea a pasagerului.

La Cross Polo al tatalui, tot asa inca de noua si la fel si acum dupa 4 ani.

La Octavia3 de o am acum tot asa. tre sa dau cu ea binisor. Daca mai e ceva deschis se inchide mai usor dar nu mai usor ca a pasagerului.

Chiar ma uitam sa vad daca mai zice cineva despre treaba asta si am gasit discutia voastra aici.

Parerea mea e ca o fi gandita pentru uz greu, fiind cea mai intens folosita. Tehnologie, deh :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am impresia ca usa de la sofer se inchide mai greu la toate masinile gupului VAG.

La Polo, la cei 220.000km ai lui usa la sofer se inchidea ceva mai greu ca cea a pasagerului.

La Cross Polo al tatalui, tot asa inca de noua si la fel si acum dupa 4 ani.

La Octavia3 de o am acum tot asa. tre sa dau cu ea binisor. Daca mai e ceva deschis se inchide mai usor dar nu mai usor ca a pasagerului.

Chiar ma uitam sa vad daca mai zice cineva despre treaba asta si am gasit discutia voastra aici.

Parerea mea e ca o fi gandita pentru uz greu, fiind cea mai intens folosita. Tehnologie, deh :)

 

La mine cele de pe stanga se inchid mai usor..deci exact pe dos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aici nu pare sa lipseasca nimic, acum nu stiu sigur la ce te referi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana la urma, problema stergatoartelor a fost recunoscuta. Momentan, doar Bosch furnizeaza noi lamele. Daca in alte parti sunt schimbate gratuit, cu siguranta noi trebuie sa ni el schimbam singuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta cu stergatoarele mi se pare total aiurea.

Aici nu e vorba de asa zisele "boli ale copilariei", probabil ca este vorba de furnizori care au livrat mai ieftin :-)

Nu cred ca Bosch este furnizorul pentru stergatoare, gresesc?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Noul, este. Dar ar fi fost doi, poate Bosch si Valeo? :rolleyes:

 

 

PS: slaba miscare pe frontul asta, la O3 e deja o armata intreaga. :D

Modificat de dadu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana la urma, problema stergatoartelor a fost recunoscuta. Momentan, doar Bosch furnizeaza noi lamele. Daca in alte parti sunt schimbate gratuit, cu siguranta noi trebuie sa ni el schimbam singuri.

 

Ai ridicat problema asta la dealer si asta e raspunsul pe care l-ai primit?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

 

Mai zilele trecute un "preten" mi-a aruncat o piatra in parbriz. Masina era parcata iar piatra a fost aruncata din spatele masinii si nu are mai mult de 1,5cm in diametru. Consecinta: parbrizul a fost aproape complet strapuns. Ma intreb: daca eram in trafic si imi arunca o masina de pe sensul opus o astfel de piatra ce s-ar fi intamplat? Asa ca mult trambitatul tratament al geamurilor de la Golf VII o fi valabil pentru alte geamuri, insa in nici un caz pentru parbriz.

 

E cunoscut faptul ca parbrizele la Golf sunt cam sensibile si asta incepand de la MKV incoace. Oricum ciupiturile si crapaturile se pot repara nu e nevoie sa schimbi parbrizul. Rezultatul este chiar ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Impresii negative au tot fost, ne ziceti si ce va place la masini? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa 50 de km parcursi si un telefon de la un user cu intrebari, hai sa va dau cateva impresi,

favorabile:

-seriozitate dealerului Midocar in configurare,

-seriozitate in termenul de livrare,

-forma aerodinamica inbunatatita fata de golf 6,

-daca la golf 6 interiorul este de pasat, la golf 7 avem un interior de Audi.

-insonorizare foarte buna in habitaclu,

-scaunele energo active sunt bestiale (pentru un individ de 100 de kg intra posteriorul in scobitura scaunului bine),

-iluminarea in habitaclu pe timp de noapte foarte bine, adica daca aprinzi luminile sunt ca niste neoane, iar in regim de mers, nu deranjeaza ochiului chiar daca sunt albe,

-ilumiarea exterioara, cu xenoane de fabrica este foarte buna,nu se compara cu alt sistem, daca dai un flash orbesti pe cei din fata,

-frana de mana electronica,

 

 

nefavorabile

-manetele de spalare parbriz si faruri parca sunt niste linguri stilizate,

-alegerea gresita acelui material de décor negru, care atrage praf,

-presurile de cauciuc, la sofer nu vine sub pedale, e mai scurt,

-pedale ca la golf 4 si 5 la aceleratie, fata de golf 6 care avea pedala prinsa in podea,

-portbagaj mic (ca si la golf 6), sigur aici avem 4 motion care e mai mic,

-daca alegi un display mic nu arata bine iar unul mare se umple de praf, deci nu sti cum sa faci, in alegerea lui,

-turatie cu care pleaca masina de pe loc este 1300, sub 1300 moare motorul.La golf 4 pleci si din relanti,

-montanti care sustin acoperisul masini par foarte grosi, chiar deranjeaza,

-ochiul de geam in triunghi, intre parbriz si usile fata, in lateralul masini iti distrage atentia,

-prea multe butoane pe volan, comparativ cu golf 6, care erau exact ce aveai nevoie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Montantii fata, ascund foarte usor o masina intreaga. E nevoie de atentie sporita in intersectii/curbe si la treceri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

-pedale ca la golf 4 si 5 la aceleratie, fata de golf 6 care avea pedala prinsa in podea,

-portbagaj mic (ca si la golf 6), sigur aici avem 4 motion care e mai mic,

La golf 5 este tot din podea iar portbagajul este clar mai mare la 7 decat la 5/6.

Modificat de TDR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e clar mai mare, e la fel. Sunt 30 de litri daca nu ma insel intre Golf VI si VII la dimensiunea portbagajului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum e la fel cand sunt 30l diferenta?Mie mi s-a parut mai mare si ochiometric nu doar pe hartie..

Modificat de TDR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai da, dar 30l inseamna o valiza. Micuta, ce-i drept.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma rog, ai inteles tu :) Oricum nu inseamna un geamantan in plus asa ca diferenta e destul de mica. E spatiu in plus la interior insa, si acolo se simte. 

Stiu ca VI-le are 350 si asta parca are 380, nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!