Jump to content

Jurnal DSG7


xxnelu
 Share

Postare recomandată

Da oare nu se poate modifica softul? Ma gândesc ca sunt o grămadă de firme care fac lucrul acesta... Ma gândesc si la ce va urma dupa terminarea garantiei... Parca vad ca atunci pica tot pe ea... :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Softul a mai fost modificat, cutia mea a fost de curind resoftata (pare ca au mai cirpacit retrogradarile, rateaza mai rar rev matching-ul, dar mai e de lucru)

 

Ca si cirpeala, poti sa mergi tot timpul in sport, schimba mai rar si mai sus. Dar de multe ori o lasa in turatii mult prea mari pentru oras, nu imi convine sa imi urle motorul in trafic.

 

Nu cred ca e problema de uzura la modul "s-au terminat discurile", ca nu patineaza la viteze mai mari, ci o uzura neuniforma a suprafetei, care duce la trepidatii atunci cind ambreiajele nu sint complet cuplate. Cineva care a avut in mina ambreiaje schimbate, sau are informatii oficiale, ne poate lamuri ce se intimpla de fapt?

 

Bun, sa zicem c-ar merge garantia ca pe roate... si postgarantie ce faci? Pui in fiecare luna 50 de euro deoparte, in fondul pentru ambreiaje? Ti se aproba macar culante de fiecare data sau platesti integral "calitatea germana"?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am 40k momentan si cutia merge lin ca la inceput. Nu stiu in ce masura conteaza faptul ca merg, practic, numai extraurban si foarte rar folosesc S-ul dar spre s-o tina tot asa pana la vreo 200k.  :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In 180.000km s-a schimbat doar volant  (acum 5000km), iar cutia se comporta excelent, nu clincane, cu scoate zgomote, nu tremura, nu nimic. Poate ca ma aflu in jumatatea de norocosi. :) Intradevar, masina a fost rulata numai afara (belgia, olanda)...poate conteaza si asta. 

Modificat de aTThEEnd
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut. am si eu 100.000km si cam 22.000km de cand am schimbat kitul de ambreiaje. masina merge bine, schimba bine, nu tremura, asta in conditiile in care am beneficiat si de chemarea in service pentru schimbarea de ulei la cutie suportata integral de catre VW. nu stiu cat a contat asta...

acum cred ca reusind sa inteleg avantajele dar mai important dezavanateljele acestei cutii eu personal o folosesc in asa fel incat sa nu o solicit. mai exact incerc sa nu o fortez la plecarea de pe loc mai ales in primele trepte 1-2-3 si poate ca este si asta un factor important. este clar, cel putin pentru mine, ca acest tip de cutie nu este gandit pentru un mers sportiv in modul drive. vrei reprize de sport tresi pe sport si ai exact ce-ti doresti. sper sa reusesc sa beneficiez de aceasta masina cat mai multi ani de acum inainte pentru ca sincer vad multe avantaje in ceea ce ma priveste personal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am 20k de cand am schibmat ambreiajele. Nu tremura 2 cum o facea inainte, dar in niste conditii speciale gen urc la deal, iau viraj dreapta, si accelerez mai tare, e un soi de tremurici.

 

In schimb, sunt probleme noi :daca o las singura sa curga, fara frana apasata, din 4->3  e un tremur enervant de cele mai multe ori ((si 3->2, dar nu e tremur, ci un fel de soc transmis in caroserie, balbaiala)

-cu geamul lasat, aud "zurgalai" la greu, in special pe drumuri mai denivelate, sau cand retrogreadeaza fara frana apasata.

 

La schimbare 1-2-3-4-5-6-7, e lina, n-am ce zice..

Modificat de giony82
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

paul.capusneanu

In sfarsit citesc si pareri mai bune despre cutie. Daca citesti topicul asta de la inceput te duci cu capu'. Iti vine sa vinzi masina, chiar daca e noua si nu ai probleme. Unii chiar daca nu le au incep sa le auda, de-ti vine sa le dai o cutie manuala.

 

"Volkswagen Group Sold Over 3.5 Million DSG Gearboxes"   Statistica asta era valabila acum 2 ani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta e statistica cu toate dsg-urile.

Nu e vorba de a fugi de dsg7, cat de a intelege ca apar probleme, de ce apar ele si achizitia in cunostinta de cauza! Mai ales ca vorbim de o optiune de 1800euro.

E un lucru clar ca este o cutie fragila ce trebuie protejata daca nu vrei sa schimbi ambreiajele prea des. Cum zicea cineva mai sus este ireal sa ti se recomande sa tii cutia automata pe manual in oras, dar e o realitate la DSG7 cu precadere in aglomeratie.

Nu se strica de la cuplu (limita de 250nm), asadar sunt afectate in mod egal 1.2, 1.4, 1.8TSI, 1.6TDI daca au acelasi regim de mers urban.

 

In acelasi timp daca isi faceau datoria cei de la reprezentanta si schimbau pe garantie fara sa comenteze, fara sa prelungeasca si sa aplice o mentalitate romaneasca atunci problemele erau mai estompate.

Multi poate au scris pt ca au ramas uimiti de lipsa de fiabilitate a ambreiajelor la o masina noua, ori au luat sh unde e o loterie si mai mare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am patit-o azi: intr-o intersectie in Constanta, am incetinit la un speed bump, cu obisnuitul tremurici din 4 in 3, dar parca ceva mai pronuntat. Dupa ce am trecut de cocoasa, am accelerat usor, si ...pauza. Pe bord aveam doar D, si chiar daca acceleram, nu se intampla nimic, nici nu se tura motorul. Am avut starea de spirit sa folosesc inertia masinii sa ajung pe o banda in care nu am incurcat traficul. AM scos din viteza, am introdus din nou in Drive,iarasi doar D. 

 

A mers doar dupa ce am oprit motorul, repornit

 

Ajutati-ma cu un sfat, va rog...nu prea stiu ce sa fac: sambata trebuie sa ma intorc din concediu spre Iasi. Sa ma risc asa cu ea, sau sa incerc la o reprezentanta din Constanta? In bord nu am avut martori aprinsi cum ca ar fi supraincalzita cutia (a stat in soare ce e drept, la 30gr vreo 2h, dar nu e prima data).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut , am un DSG 7 la care schimb acum mecatronicul. A mai schimbat careva piesa asta ? Sant curios daca au mai fost probleme dupa.

Am schimbat si kitul de ambreiaj inainte dar se pare ca problema era mecatronicul.

Stie cineva la DSG 7 cat ulei intra ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

uleiul hidraulic vine deja in mecatronic, in restul cutiei intra cam 1.5 litri ulei in functie de codul cutiei

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In cutie intra 1.9 litri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut.

 

A aparut si la mine problema de trepidat treapta 1-2. ~26k . Dar inca nu pot baietii din service s-o reproduca.

 

Este cineva pe aici care si-a schimbat chitul de ambreiaje pe garantie la compexit Cluj Napoca?

 

Mersi.

 

Intr-un final au reusit baietii din service sa reproduca problema si o sa schimbe kitul de ambreaje cu unul nou. Se pare ca exista si o informare de la producator legata de ceva posibile probleme la cutie pentru DSG-urile fabricate pana in 2013  saptamana nu stiu cat. Mi s-a spus ca o sa fie alt kit cu cod diferit, imbunatatit, diferit de cel pe care-l am acum.

 

Prin urmare, astept sa vina piesele si sa ma programez pentru schimb.

Multumesc danb1974 pentru informatii.

Modificat de matraguna
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Legat de ce va spuneam mai sus cu "saritul" din viteza, de abia luni am ajuns in service cu ea. Cum era de asteptat, nici o eroare, iar ce am mai semnalat eu vibratii, tremurici la schimbat 4->3, 3->2, nu s-au reprodus , insa nici >30gr nu au fost, temperatura la care le-am observat.

Modificat de giony82
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Am o problema si orice ajutor este bine venit.

Am cumparat un vw golf 5 dsg 7 1.4 tsi. Dupa ce am luat-o am mers la reprezentanta VW pt o actiune ce viza schimbul uleiului la cutie. Dupa aceasta cand m-am dus sa ridic masina , mi sa adus in vedere faptul ca ar fi ceva probleme la kitul de ambreiaj. Am decis ca atunci cand ma lasa sal schimb imediat. Trei luni mai tarziu an inceput sa am probleme. Nu mai intra in reverse , 2a, 4a, 6a. Imediat am dus-o la service. Mi-au schimbat kitul de ambreiaj ei spunand ca aici este problema.

Dupa cateva zile am ridicat masina si ..... dupa 10 km aceiasi problema. Am mers inapoi la service a doua zi. Au testato si au zis ca este mecatronicul. Trebuie schimbat . Ok , l-am schimbat .Apoi ma cheama sa iau masina . Cand ajung acolo mi-au spus ca sant ceva probleme cu un arbore sau ceva asemanator in cutie. Au zis sa o mai las acolo o zi.

Ziua urmatoare primesc telefon ca cutia de viteze nu este originala a masinii si din aceasta cauza nu se potriveste mecatronicul si trebuie sa schimb cutia . Eu am zis ca sa comande alt mecatronic (compatibil) si sal pastreze pe cel comandat dupa seria vin a masini.Ei zic ca nu gasesc in sistem aceasta cutie prezenta pe vw meu.

Cam ce idei aveti , ce sfaturi aveti. Mie mi se pare total incorect ca eu sa cumpar un mecatronic care nu se potriveste. Ei spun ca nu este vina lor . Ei au comandat un mecatronic pe seria vin si ca eu sant vinovat ca este o cutie second hand pe masina.

Masina am luat-o second hand dar eu am mers cu masina la ei ( reprezenta VW ) neavand nici o idee despre masini si increzandu-ma in profesionalismul lor.

Pareri??? Sfaturi ???

Modificat de son74
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea nea este ca cei din service au gresit... Ma gandesc ca atunci cand o pui pe tester iti da o serie a cutii de viteza si de aici ei pot deduce ca nu e originala... Eu nu cred ca puteai sa pui altfel de cutie decat c ai avut tu inainte. Asa as vrea sa schimb si eu dsg-ul meu 7 cu unu 6. Vreau sa stiu si eu ce ulei ti-au schimbat tie in cutie ca din cate stiu eu la motoarele de 1.4 au dsg 7 "uscat". Eu am la fel.... Cat te costa schimbarea asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are ceva ulei, ceva de genul 1,7l. A fost actiune de schimbare a uleiului cu unul mineral.

Spre deosebire, DSG6 are in total 6,5l.

 

Golf 5 a avut DSG7?

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inca nu stiu cat costa schimbul de ulei.

Despre cutie , au sunat azi si au zis ca au incercat o alta cutie ( sh ) cu acelasi mecatronic (nou) si le da aceasi eroare. Luni or sa incerce cutia noua (sh) cu mecatronicul meu vechi. O sa vedem luni, poate este mecatronicul nou defect.

Golf 5 are dgs 7 doar la ultimele modele, chiar inainte de golf 6.

Modificat de son74
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am uitat sa specific ca mi-au comunicat ca problema este ca ," curbele de cuplu nu corespund " .Schimba 1a , 2a si pe urma apar problemele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

catalin_2401

Dupa aproape 9000 km,de la schimbul de ambreiaje,astazi am mers f mult in oras (80km) si surprize,surprize...cutia daca o las sa incetineasca singura 4-3-2-1, cand ii da tr 3 incepe sa vibreze si zurgalai la greu se aid din cutie.in schimb daca o tin pe manual,nu mai vibreaza si zurgalaii nu sunt asa galagiosi..pacat de aceasta cutie...eu am bagat golfuletzul la vanzare ca m-am săturat de el

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Postez aici, se pare ca asta e topicul cu probleme pt DSG7, imi cer scuze ca am deschis topic nou:

 

Am urmatoarea problema cu DSG-ul la un Seat Toledo 1.6TDI din 2013, deci inca in garantie:

- acceleratia imi "moare" ca si cum ar fi sarit din treapta de viteza, turometrul imi arata o crestere brusca a turatiei, iar indicatorul din bord pt treapta de viteza D1,D2,etc imi dispare si in locul lui apare o cheita.

- chestia asta mi s-a intamplat cam de 10 ori in 2 zile in diferite situatii (1 data la viteza mare, in mers normal, in decelerare, drum drept sau in curba)

- dupa ce "curge" cateva secunde isi revine, cateodata mai repede (apas doar frana) altadata mai greu (pus pe N si apoi in D); deci isi revine in mers, nu a trebuit sa opresc niciodata.

 

Programarea in service o am vineri, in reprezentanta din Ploiesti, insa din cate am vazut baietii nu ar avea asa multa experienta cu DSG-urile (nu stiu daca sunt asa multe in Ploiesti).

Orice sfat (de bun simt) legat de ce ar trebuie sa fac la service este binevenit! Ce service din Bucuresti ar avea experienta pe asa ceva?

 

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avand in vedere cum se manifesta cutia, la service pe tester sigur o sa iasa erorile stocate deja si o sa fie o recomandare de schimbare pe garantie probabil a mecatronicului si posibil si a kitului de ambreiaje. Nu cred ca sunt alte variante de schimb senzori sau alte lucruri mai minore, se schimba direct ce ziceam.

 

In general e bine sa mergi la dealerul de unde ai cumparat masina dar daca in Ploiesti daca nu sunt prea multe DSG-uri inseamna ca trebuie sa comande piesele, in Bucuresti cred ca au stoc de piese pentru DSG. Poti merge la oricare dealer oficial PIA cu certificatul de garantie in original dupa tine.

 

Daca tot ai programarea in service vineri vezi ce le da pe tester si ce recomandari iti dau. Trebuie sa stii insa ca umblatul la cutia DSG presupune experienta mecanicilor deci este intradevar recomandat sa mergi intr-un service unde au mai facut asta de o suta de ori si au corectat greselile pe care ar putea sa le faca la primele schimburi.

 

LE: pune si tu o poza cu cheita care apare sau alte situatii anormale care apar pe bord, sa vedem si noi

 

LE: testarea se face prin mufa de calculator si in proba de drum, nu iti desface nimeni cutia decat in momentul in care se schimba mecatronicul sau ambreiajele, nu se uita inauntru sa vada cum e pe acolo :)

Modificat de codz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspuns. Sper sa apara erorile pe tester si sa nu fie nevoie de teste pe drum pentru reproducerea problemei.

 

Altceva nu apare in bord, decat cheita care inlocuieste indicatorul de viteza. E buna ideea cu filmarea, asa le pot demonstra si celor din service.

Poate reusesc sa filmez daca mi se intampla cand stationez, pana acum am patit-o numai in miscare si nu prea iti arde de filmare sau poze cand nu ai acceleratie :)

 

O sa pun in continuare update-uri aici, sper sa se rezolve pentru ca am fost foarte multumit de masina pana acum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa simptome, pare ca mecatronicul ar fi cauza. Erorile trebuie sa apara obligatoriu la diagnoza atat timp cat pe computerul de bord ti-a aparut mesajul cu cheia. In mod normal ar trebui sa fie schimbat pe garantie. Sper sa nu ai ghinionul sa o lungeasca, sa caute motive, scuze etc. Oricum, asteptam update-urile dupa vizita din service.  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • lupo_bv a închis acest topic
  • voinea pinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!