Jump to content

Jurnal DSG7


xxnelu
 Share

Postare recomandată

"N439 valve 3 in part gear 2" a fost eroarea. Evident habar nu au ce are ca a trecut testele. Au zis sa merg cu ea pana se strica. Cred ca vor sa asteapte sa pice mecatronic-ul (definitiv). Se poate ca uleiul mineral sa fi facut depuneri si desi l-am schimbat si in cele din urma sa imi strice mecatronicul(citez tehnicianul). Intrebarea cine plateste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu are treaba cu uleiul.

daca ai fost client fidel al reprezentantei, te vor ajuta pe kulanza.

daca nu, ghinion....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Va salut,

Am rugamintea sa ma sfatuiti in urmatoarea problema:- motor 1.8 TSI cu DSG 7, 58.000 km

La schimbarea din D1 in D2 trepideaza, da in nas, merge sacadat

dar numai din D1 in D2.

Se intampla mai ales dupa ce merg prin oras mai mult.

Am fost de 2 ori la service, programare dimineata, de fiecare data nu am reusit sa re-creez comportamentul la service.

Ultima data mi-au zis ca au un update de SW si cateva sapt nu s-a manifestat dar acum a inceput iar.

 

Sfaturi daca are cineva experienta in asa ceva

 

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci se întâmplă doar când e cutia calda. La accelerații moderate/bruște? Pe manual face? La orice turație?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci se întâmplă doar când e cutia calda. La accelerații moderate/bruște? Pe manual face? La orice turație?

Da numai la cutie calda dar nu mereu.

La acceleratii moderate acum.

Ininte de update SW am incercat odata sa plec mai tare in S...a facut rau de tot..

Pe manual nu am incercat.

La turatie nu pot controla cand schimba din D1 in D2...numai daca trec pe S si atunci nu am observat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa gasesti o metoda sa o aduci repetabil la puctul la care face urit (gen, mergi X km in oras) si faci in asa fel incit cind ajungi la service sa fie in punctul ala.

 

Si mie imi facea figuri la cald dupa citiva km si m-am dus cu ea la service calda si am facut constatarea pe loc. La limita, ca la un moment dat s-a potolit, dar suficient cit sa-mi iasa citeva plecari trepidate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oameni buni, chestia cu masina nu e ca la dentist. Nu trebuie sa te doara exact in momentul cand esti la doctor ca sa poata spune ala "aha!"; daca mecatronicul nu functioneaza in parametri, erorile astea se pot citi fiind niste valori. Daca valorile alea au abatere de la normal, e limpede ca nu functioneaza asa cum a intentionat producatorul, iar eroarea ramane si poate fi citita ulterior.

Aia ca va trimit "mecanicii" la plimbare e pur si simplu nesimtire. Adica, sa fac eu X kilometri pe banii si in timpul meu si nu doar atat, ci sa mai si sincronizez defectul cu prezenta mea in jurul servisului tau, ca altfel, e ca si cum mi s-a parut ca ceva nu e in regula?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alex poti controla turatia la care schimba din D1 in D2 din acceleratie, daca pleci mai hotarat o schimba pe la 3000 rpm sau poate chiar mai sus.

Ca idee incearca urmatoarele teste cand e cutia calda:

1: incetineste pana la 5-15 km/h si apoi accelereaza usor de preferat cu schimbare de directie 90 de grade stanga sau dreapta (ar trebui sa trepideze pe toata durata cuplarii);

2: aceelasi test ca la pct-ul 1, dar de data asta accelerezi mai hoatarat (nu ar trebui sa mai faca).

3: la plecarile de pe loc cand incepe sa cupleze ambreajul treapta 1, accelereaza hotarat pe perioada cuplarii (vezi daca trepideaza sau face zgomot)

 

Eu am avut aceeleasi simptome si se manifestau in conditiile descrise mai sus, preponderent vara ca se incalzesc mai tare discurile. Aceste anomalii au putut fi reproduse f usor de care tehnicienii PBN si PBV.

Ca sa incalzesti discurile de ambreiaj mai repede e suficient sa pleci de cateva ori mai hotarat de pe loc, fara sa lasi cauciucurile acolo si cateva retrogradari la turatii mai mari.

Astept concluziile.

 

@Bwwlan: in cazul meu au avut discurile defect de proiectare. nu apareau erori.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ba e ca la dentist. Nu ramine nimic in log-uri de la simplul fapt ca ai probleme cu ambreiajele si-ti trepideaza la plecarea de pe loc sau la schimbatul din 1 in 2. Si pe cuvint nu-ti schimba nimeni un kit de ambreiaje. Mecatronicul e convins ca functioneaza in parametrii ca nu are senzori de trepidatii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu vreau sa te conving ca ceea ce spui tu e fals si ceea ce spun eu e adevarat.

Mie la un moment dat, in deplasare, cam pe la 100 km/h, imi disparea cifra din dreptul literei D si masina se comporta ca si cum ai fi calcat ambreiajul: incetinea treptat, turatia scadea incet, dupa care in 5-10 secunde, isi revenea. Prima data am zis ca mi se pare. A doua oara m-am speriat. A treia oara i-am facut poza, am dus-o la VW si aia s-au uitat la poza, au citit log-urile si au ajuns la concluzia ca trebuie schimbat setul de ambreiaje.

Imi vine greu sa cred ca se stocheaza informatii de gen numarul de km., insa nu si erorile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate la tine era ceva ce se stoca, vreuan defect de electronica si nu de mecanica. Din ce am citit pe aici si din ce am vorbit pe la reprezentanta din Piatra, erori cum ai avut tu nu prea au fost in Romania. Ambreiajele s-au cam schimbat din cauza tremuratului constatat.

Sa nu uitam ca si lantul la 1,2 tsi aparea ca si eroare tarziu de tot, cand poate era prea tarziu pentru unii utilizatori.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In cazul tau da ramin erori in log (si oarescum m-as mira sa nu trebuiasca sa-ti schimbe mecatronicul)

 

In cazul in care doar trepideaza la plecatul de pe loc, din cauza de ambreiaje proaste, nu apar erori

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

stiu ca majoritatea celor care intra pe forumurile auto o fac cind au probleme, dar in cazul acestui DSG7 'uscat' poate cineva sa confirme ca a trecut de 100.000km fara sa fi schimbat nimic la ea (decit cel mult uleiul sintetic cu cel mineral) si sa nu aiba probleme?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu ma gandesc serios sa schimb masina, gratie acestui DSG 7. Noul soft updatat odata cu ultimul schimb de ambreiaje inlatura precizia specifica dsg. Zici ca ii taie din cuplu cand schimba.... O stranuta cine stie.

Asa ca, uscaciuni doar la manuale!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu deja am pus-o la vânzare în principal din acelasi motiv.. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pacat... chiar speram sa se remedieze problema... imi doresc sa nu am probleme cu ea... sunt fascinat de cutia asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am fost zilele trecute in service deorece in tr.7, cand accelerez, turometrul urca in trepte..urca putin, mai sta 1-2 sec, iar mai urca un pic, iar mai sta..si tot asa; ceva in genul filmuletului de mai jos. Conform service-ului masina este ok, este normal cum face  :D ...Daca asa ceva e normal, eu sunt pelican..Va atasez raspunsul oficial al fabricii...

 

post-6557-0-02093900-1418813052_thumb.jp

Modificat de Cowboy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, pentru ca au facut-o ei la service. Mie mi-au dat fisa asta ca explicatii pt manifestarea masinii si pt a stii ce am de facut si eu pe viitor. Bineanteles ca masina se comporta la fel...

As fi de acord cu multe explicatii...ca mai tremura cand e foarte frig...ca mai are senzatia de patinare la rece, etc. dar cand face asa mereu si doar in tr.7 indiferent de temperaturile exterioare..asta nu are cum sa fie ceva normal...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrebare, simti si in caroserie ca accelereaza in trepte? De exemplu, cateodata vad si eu ca turometrul are niste 'dansuri' sus jos...dar daca nu m-as uita in bord, n-as sti deoarece acceleratia e normala/liniara. La mine se poate reproduce, pe modul manual, intr-o viteza inferioara gen 4 si tinuta pe la 3000 constant. Ei bine, de multe ori, turometrul nu sta lipit de 3000, mai urca, coboara, dar masina merge fara intreruperi.

 

Ce vreau sa spun, poate e problema de turometru (primeste impulsuri aiurea).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, in caroserie nu simt absolut nimic...Momentan doar daca ma uit pe turometru vad treaba asta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am făcut de curiozitate procedura aia atașată, si placebo sau nu, simt o îmbunătățire în sensul ca e mai smooth :)

Dar cunoscând cutia, ma aștept sa se decalibreaza repede...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai mers doar in tr.4? Sau si in 5,6,7? Cat cat ai mers (ca timp) in aceeiasi treapta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avand drum inafara orasului, am profitat de o centura libera si am inceput de la 2: accelerare treptata pana ~3500, lasat sa revina pana la 2000, apoi iar pana ~3500. Apoi am repetat cu toate treptele. E greu de estimat cat am mers cu o treapta, dar de spatiu ai nevoie clar ...

 

Azi inca nu am observat vreun inceput de "decalibrare"...

 

Acuma ce sa zic, nici eu nu cred in procedura asta :), dar culmea..pare sa mearga un pic altfel. M-am gandit sa va intreb si pe voi, tocmai din acest motiv,sa vad daca mi se pare doar mie

 

Ca fapt divers, acelasi efect il observ de obicei cand merg in S mult, inafara. Doar ca la S, la urmatoarea pornire dimineata dispare orice urma de "imbunatatire"

Modificat de giony82
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • lupo_bv a închis acest topic
  • voinea pinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!