Jump to content

Jurnal DSG7


xxnelu
 Share

Postare recomandată

Audi are S-tronic (practic DSG rebrand-uit) sau Multitronic.

Daca e multitronic trebuie sa scrie codul A8M.

 

Daca e Allroad atunci cel mai probabil este S-tronic, intrucat eu nu stiu de multitronic cuplat la transmisie integrala.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Revin cu cateva detalii. Am facut programare la midocar-v si din discutiile cu cei de acolo au spus ca ei nu repara cuti de viteze, asta in cazul in care se identifica problema la ambreiaj (placi de frictiune - am inteles) . Ma gandesc serios sa incerc la un service de reparat cutii de viteza. Din ce am citit pe forum sunt multe care nu au un feedback prea bun...  

Recomanda cineva un service bun?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Am aflat de la Northman despre actiunea de service numita 34F6 (consta in schimbarea uleiului din cutie (G052512A6XX1L) si update de soft pentru cutie)

Maine sunt programat la Midocar sa-mi rezolve "problema" .

DSG- ambreiaje uscate Modificat de Circoloco
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doar ce am plecat de la PBN. Nu exista actiunea asta, cel putin pe DSG-ul meu...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Maximillian2005

Eu azi am fost de am facut revizia de an si mi-au spus si de aceasta actiune service. Mi-au schimbat uleiul si un update de soft. Am un DSG 7 care incepuse sa faca figuri. Acum se comporta minunat, mai mult ca sigur din cauza acestui update. Ma interesasem de acest update cu vreo 2 sapt in urma si era undeva pe la 200 ron. Acum a fost gratis! :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai da, fiindca in Germania acum e in curs de desfasurare o actiune de rechemare pentru DSG-uri. Al meu nu e inclus pe lista, insa e posibil sa fie din cauza ca inainte sa vin in tara cu vreo 2 saptamani am fost cu masina in service si scria pe factura ceva cod de rechemare.

Nu stiu care, insa cand ajung in Germania ma uit pe factura si zic ce cod.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu imi explic de ce a mea nu are rechemare. Sa fie pt ca mi-au schimbat ambreiajele acum aprox un an si l-au rezolvat atunci (parca tin minte ca mi-au zis de un update)? Sau cand mi-au schimbat motorul prin toamna, au facut-o si pe asta?

Am dat mail si la Midocar la fel mi-au zis, ca sunt up to date. Ramane de vazut

Modificat de Circoloco
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Poate sa-mi spuna cineva ce fel de DSG este pe Passat B7 si cum se comporta acesta? ma gandesc sa achizitionez unul de 170 cp.

Mersi! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

rifflections

Pe orice motor de peste 250Nm se pune DSG in 6 trepte. Deci dieselul de 170cai vine echipat cu DSG6.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc! E identic cu cel de pe Passat B6? sau a suferit ceva modificari?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Ca info pt cine are cutie 2013, am trimis mail la reprezentanta si 34F6 nu se aplica la cutia mea, schimbata anul trecut in vara

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Este normal sunetul ca de un motoras electric la schimbarea treptelor de viteza? Masina are 2000 km si pana acum doar chestia asta am sesizat-o. Mulțumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din ce stiu, la DSG 7 pompa hidraulica este electrica... deci ar avea sens.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Maximillian2005

Nu stiu cat sens are, si eu tot un DSG7 am, cu 40.351 Km efectuati si nu se aude nimic de acest gen.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunetul nu se aude tare. Daca opresti muzica si mergi incet se aude. Oricum masina merge impecabil pana acum ( are doar 2500 km :)))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe noile Passaturi B8 se pare ca Vw schimba cutia, oferind DSG 7 pentru cupluri de pana la 500 Nm in locul "clasicului" DSG 6. Nu se stie daca este cu ambreiaj uscat sau umed.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Update DSG7: aprox. 30.000km si 19 luni fara nici o problema la cutie :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A mea Trepidează iar, dar diferit de data asta. Doar la accelerare ușoară la viteza 1. Daca plec mai in forța nu Trepidează. Am observat ca daca e masina plină , Trepidează un pic,si a 2 ...peste vreo saptamana am programare unde mi au schimbat cutia. Ori e un tampon de data asta, ori au schimbat ambreiajele cu unele sh cand mi au schimbat cutia, si au păstrat ei pe cele noi..in 3 sapt de stat la ei au avut timp :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu siguranta ti-au pus ambreiajele corecte, insa sunt de o calitate indoielnica sau neportivita pt genul asta de cutie. A mea a inceput sa faca figuri imediat dupa 5000km, asa de la o zi la alta..ieri nu facea nimic, in ziua urmatoare deja m-am trezit cu usoare trepidatii la plecare, usoare smucituri la schimbul treptelor (simt ca un fel de recul dupa fiecare schimbare la mersul usurel), usor balans fata-spate cand schimba treptele, etc. toate acompaniate de un zgranganit/cloncanit al mecathronicului sesizabil doar cu geamul deschis momentan. Faptul ca le schimba in garantie nu garanteaza nimic..Sunt unii care le-au schimbat si de 4 ori in garantie...Sunt altii care l-au schimbat doar 1 data dar le-a dat cutia jos de 3-4 ori in aceeiasi sesiune pt reglaje..fara ca proprietarul sa aiba habar de asta. Dupa ce se schimba kitul trebuie facute niste reglaje specifice care din pacate de foarte multe ori nu ies cum trebuie  (desi ei le fac exact dupa cum recomanda fabrica) si la probe se trezesc ba ca ca nu intra in R, ba ca smuceste masina, ba ca miroase a ambreiaj incins. Si uite asa incep s ale ia din aproape in aproape "la surubelnita" cum s-ar zice. Pt fiecare re-reglaj cutia se da jos. Caz actual in service un Leon 1.8 TSI cu DSG7 este la a 4-a desfacere dupa schimbul de ambreiaje, un alt caz la un dealer VW din Iasi care detine recordul national se pare: de 10 ori data cutia jos la aceeiasi masina! Toate astea sunt informatii auzite din interiorul retelei lor...

Eu nu inteleg de ce grupul VW continua sa puna aceleeasi kitu-uri la garantie in conditiile in care ei se pare ca au deja solutia unui alt gen de kit fara probleme. Unii spun ca ar avea stoc foarte mare de ambreiaje din generatia "clasica", altii ca e mai ieftin sa schimbe tot cu din alea decat sa inceapa sa le puna pe cele cu upgrade care probabil ar creea si un val de acuzatii si actionari in instanta, etc din partea celor carora le-au pus pe garantie tot kituri clasice. Sunt discutii si discutii, nimeni nu cred ca stie exact ce se intampla la nivelul lor de sus, insa cert e ca ambreiajele de pe DSG7 uscat sunt niste gauri negre.

Si eu voi ajunge sa le schimb cat de curand insa stiind cat de complicat e sa le regleze corect dupa schimbare am zis ca aman pana masina o sa faca suficient de urat incat sa ma scoata complet din sarite. Ca fapt divers am dus-o la verificat si bineanteles ca din punctul lor de vedere totul este ok :D zgomotul de mecathronic este ceva normal (desi vorbim de o masina 100% noua), smuciturile si balansul, la fel sunt ceva normal in viziunea lor (pe modelul "asa face toate astea cu DSG7")   :D :D Momentan o mai las pt ca nu face inca atat de tare si este greu pt cineva care n-a  mers de la inceput cu ea sa-si dea seama de diferente. Astept sa se mai accentueze putin si sa devina mult prea evidente pt oricine...Cert e ca la DSG (orice DSG ar fi el nu trebuie sa simti nimic de genul asta...cu DSG trebuie sa mergi precum cu tramvaiul..nici sa nu sesizezi cand schimba)

Modificat de Cowboy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, inseamna ca nu sunt singurul ...

 

La mine a schimbat cutia cu totul, nu doar ambreiajele..poate eu am fost ala in care a dat de 10 ori cutia jos deoarece masina a stat 3 sapt la VW iasi, pe motiv ca nu "iese socoteala.."

 

Daca stau si ma gandesc, tot cam asa au inceput si la mine acele trepidatii usoare, cam la 6000 km dupa schimb. Cutia are acum aprox 9000 km. 

 

Nu stiu cum zic unii ca le schimba cutia(dsg7) fara sa simta. Eu cu o manuala as pleca de pe loc, as frana, mult mai "smooth" decat DSG-urile din dotare(am avut 2:) ). Ma astept sa imi zica ca totul e normal, pt ca nu face foarte tare, dar e clar ca in vreo 10k km o sa fie jale si ma dispera ca trebuie iar sa indur lucrul asta, pt ca urmatorul an nu am in plan concedii.

 

Cat despre calitatea VAG, nu mai zic nimic, ma intreb uneori daca voi mai putea vinde masina asta vreodata...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema reglajelor e numai in romania sau si in germania e la fel? Poate nemții au mai mult habar...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@giony82: tu cati km ai cu masina in prezent?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E foarte posibil ca tu sa fi fost respectivul, giony18, pt ca da, la masina despre care se discuta in final s-a schimbat cutia cu totul..

Regajele cica sunt ceva cat se poate de standard si ei le fac initial fix cum le recomanda fabrica in cel mai mic detaliu, insa la unele masini iese, la altele nu si trebuie luate la "fine tuning" asa... De ce nu iese la altele din moment ce kiturile si cutiile sunt aceleeasi...beats me. 

Pe mine ma ingrozeste ideea asta de a da de "n" ori cutia jos pt ca stiu ce se poate intampla cu filtele alea de aluminiu in care se prin suruburile tampoanelor...am patit la Leon dupa doar 2 astfel de interventii (odata cand s-a schimbat un tampon si apoi cand am schimbat ambreiajul si am dat tamponul ala jos) cand unul din filete sa fie facut praf iar altul pe jumatate de a trebuit sa le rebucsez pe ambele..

Pe de alta parte sunt si DSG-uri care merg impecabil si dupa zeci de mii de km fara sa se fi umblat la nimic...E loterie. Eu am un coleg care are fix aceeiasi masina ca a mea, luate in aceeiasi zi..Eh la el merge cutia al dracului de bine...ma si enerveaza :D desi omul n-a stiut ce e ala rodaj...de cand a luat-o cred ca a stat cu ea numai pe S...iar eu care am stat si am rodat-o ca la carte..nah beleaua.

Iar legat de vanzare....giony eu zic c-o vinzi fara probleme la Weltauto...Eu cu urechile mele am auzit cum proprietarului cu acel Leon 1.8 cu probleme de DSG i s-a propus varianta asta...M-a luat durerea de ceafa cand am auzit. Pai cum mah..adica tu ca dealer stii ca masina are probleme si tu vrei sa o bagi pe Weltauto la vanzare just like that? sa se arda si altul cu ea?

Modificat de Cowboy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cowboy, tu zici de problemele cu dsg7 de pe mqb?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • lupo_bv a închis acest topic
  • voinea pinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!