Jump to content

Jurnal DSG7


xxnelu
 Share

Postare recomandată

la cei cu ambreiajele schimbate cum mai e ?ceva schimbat in comportament?

 

 

Eu am facut apr. 1000 km de cand mi-au schimbat ambreiajele si inca merge perfect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

acum o saptamana am lasat masina la service pt a schimba ambreiajele...  chiar in ziua in care trebuia sa las masina la service nu a mai mers decat in vitezele 1,3,5 si 7... nici in R nu mai mergea :| am dus masina cu greu la ei, au schimbat ambreiajele si a ramas cutia blocata in R!! nu i-au dat de cap deloc si au comandat cutie noua.  totul se schimba in baza culantei facute de importator. dupa putin scandal si-au luat inima in dinti si au rezolvat cumva.. acum astept sa vina minunatia cea noua si sa vedem daca e ok... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa imi spui daca observi comportament schimbat la mersul in panta cand vei primit cutia noua. De exemplu, cand cobor pe Bucium in Iasi, daca "pisc" de cateva ori frana mi-o aduce imediat in 3 din 5, si merge exagerat de turat..cam 3500 . Inteleg frana de motor..dar nici chiar asa. In nici un caz pe manuala nu as fi tinut-o in 3.De cele mai multe ori sunt nevoie sa comut pe manual si sa o tin in 4(sau chiar 5). La cutia veche se comporta mult mai bine la vale. Au schimbat sigur ceva in soft..e cea mai mare diferenta fata de cutia veche pe care am observat-o.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o sa scriu aici dupa ce iau masina si fac cativa km cu ea... sincer la cati nervi mi-am facut cu masina asta, saptamana trecuta imi venea sa-i dau foc in parcare la pbv1:))) acum m-am mai linistit ca stiu ca schimba cutia cu totul.

apropo.. nu ar trebui sa schimbe si mecatronicul daca schimba cutia??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca au zis "cutie noua", inseamna ca vine completa (inclusiv mecatronic), ei doar o vor monta pe masina, fara alte reglaje sau "calcule". Pe langa montaj, vor mai face o plimbarica cu a ta masina..si cam atat :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am observat folosirea din plin a franei de motor la mine, poate ca asta e noul set-up.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Hehe.. dupa 3 saptamani de asteptare am ridicat azi masina. :) cutia noua se comporta foarte misto, schimba foarte rapid si nici o urma de trepidatie sau zgomote de ambreiaje. Intradevar am observat si eu frana de motor care este mult mai prezenta decat inainte.. dar nu mi se pare un lucru tocmai rau, mie chiar imi place. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie exact asta mi s-a intamplat anul asta: mergeam pe B2 de la Donauwörth la Augsburg si pe la 100 km/h a disparut cifra care indica treapta de viteza (litera a ramas), masina s-a comportat exact ca si cum ai calca ambreiajul in mers: decelerare cuplata cu cresterea turatiei. A durat vreo 2-3 secunde, dupa care si-a revenit.

Initial am crezut ca mi s-a parut, insa dupa vreo 5 km s-a repetat. Am scos telefonul din buzunar (ca norocul ca am avut prezenta de spirit sa documentez situatia) si am asteptat sa se repete. Si evident, s-a repetat si a treia oara. Am facut o poza la lipsa cifrei de langa D si cu poza, am mers la dealer.

Am lasat masina la ei, am primit masina la schimb si in aceeasi zi, m-au sunat sa-mi spuna ca vine cineva special de la Kassel (parca Borg Warner are fabrica acolo) sa vada care-i filmu'. Ziua urmatoare m-au sunat sa imi comunice ca trebuie sa imi schimbe setul de ambreiaje si ca ma roaga sa imi dau acordul. Asta am si facut. Tarasenia se petrecea pe la 30K km.; acum imediat fac 50K si masina merge impecabil.

DACA eram pe autostrada nu la 100, ci la 180-190 asa cum am venit azi, poate n-as fi privit problema cu detasarea specifica unui incident minor care s-a rezolvat elegant.

Cert e, ca daca eram in Romania, stiu de ce reactie as fi avut parte: suspiciune, neincredere, negare si, daca i-as fi confruntat cu probe, "lasati-o la noi pentru investigatii", nici vorba de masina la schimb si rezultatul ar fi fost previzibil: "nu stim ce are/n-am identificat niciun defect de fabricatie, fiti vigilent in continuare (cel putin pe perioada garantiei) si daca se repeta, reveniti (sa ce? :huh: )

Io de aia zic: masina e faina, acuma merge asa cum imj place mie, insa m-am lecuit definitiv de masini noi si tehnica moderna. Urmatoarea masina va fi cel mai probabil un Passat B5.5 TDI sau un Audi Allroad modelul vechi. Tehnica e cunoscuta, pretul de achizitie e decent, piese pe toate gardurile, confortul e cuvantul de baza, spatiu in portbagaj, etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai subliniat ceva foarte important. Service-ul in Ro care lasa mult de dorit si pt mine este si gandul de a lua un DSG7 cu grija cand vor aparea problemele. Mergand mult in oras si automat va fi o cutie mai solicitata. Ambreiajele uscate cu atat mai mult vor avea de suferit.

Nu ma impac cu idea "lasa ca are garantie". Asa si? Asta inseamna ca trebuie stat fara masina, ca trebuie lasata la dealer pt nu stiu ce investigatii. Din fericire nu mi-a facut figuri motorul asta in combinatie cu manuala si as considera un downgrade serios daca viitoarea masina are nevoie de alte actiuni mecanice in service in 3 ani.

Urmaresc cu interes evolutia cutiei de pe mqb. Altfel va fi DSG6.

 

Daca tot sunt ambreiajele in culpa, oare printr-un upgrade nu se poate ameliora problema?

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am mers de curand intr-un Q3 2.0 TDi S-tronic; de cand se pune DSG (ma rog, S-tronic) 7 pe 2.0 TDi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pune, dar este cu ambreiaje scaldate in ulei. Pe tiguan exista DSG7 la 2.0TSI 4motion.

 

Nu exista DSG7 uscat care sa fie cuplat la un motor cu mai mult de 250nm.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut,

 

am dat si eu comanda la brady acum o saptamana pt o octavia 3 elegance, 1.6tdi cu dsg 77kw si cu ceva optionale. Am citit tot topicul de aici, din pacate dupa ce am dat comanda. Daca stiam ca sunt asa de mari probleme cu cutia automata nu cred ca o mai luam. Ce voiam sa va intreb, este posibil ca cele care sunt fabricate acum sa nu mai aiba probleme de fabrica cu discurile sau mecatronica, avand in vedere ca oarecum fabrica si-a recunoscut defectele de fabricatie?

 

Toate cele bune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nasol. Dute repede si schimba comanda... Eu nu stiu, cine cumpara masina citeste aici pareri si in functie de asta cumpara sau nu??? Eu am cu dsg7 si nu am nici o problema. Si mai cunosc destui care nu au probleme cu ele

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am luat cu dsg7 dupa ce am citit topicul:) adica am luat informat .. Insa exista garantie 4 ani, posibil si kulanta inca cativa .. Daca nu risti nu castigi, adica nu o sa vezi ce bine e cu automata:) asteptare usoara!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@raak85 Unde ai citit/vazut ca fabrica si-a recunoscut defectele de fabricatie ale cutiei?

 

@andreihey S-a mai discutat. Tu ai o total alta cutie fata de ce se pune pe motoarele cu cuplu pana in 250Nm. Acestea au cutie cu ambreiaje uscate pe cand a ta e cu ambreiaje scaldate in ulei :)

Modificat de rifflections
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@rifflections: nu am vazut concret nicaieri un anunt, e doar o presupunere din ce au spus colegii am inteles ca se schimba in garantie piesele, discurile sau mecatronica (nu ma pricep exact la componenta cutiei), dupa care 'simptomele' dispar. Din asta trag concluzia ca ar putea sa difere piesele, cele din fabrica (ex. produse in primavara 2013) cu cele schimbate in garantie (ex. productie toamna-iarna 2013).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor posesorilor de DSG7 cu si fara probleme. 

Recent am experimentat si eu o vibratie în viteza a 2-a in momentele in care este putin subturata si se preta a 1-a  (parerea mea). 

Masina este un audi A4 2.0 tfsi 2010 - 140.000 Km. Masina este SH dar are toate reviziile in reteaua lor mai putin ultima , care este facuta la un service autorizat si trecuta în carte.

Din discutiile de pe forum am inteles ca cel mai probabil ar fi uzat kitul de ambreiaj , dar nu ar fi exclus sa am surprize sa fie mechatronicul...

A reusit cineva sa schimbe piesele astea pe kulanta, la o masina SH?

La ce service imi recomandati sa merg?

A rezolvat cineva o problema similara la un service de reparat cutii de viteze ( ca am vazut ca sunt o gramada) ?

Avand in vedere ca are mai mult de 250 Nm , ambreiajul este in ulei?

Multumesc.

Modificat de aranciata
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este categoric dsg7 din ce am gasit pe net. Imi si arata pe bord D7...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La Audi A4 parca nu s-a pus DSG. Ce cod ai pe cutie la scanare? Din cate tin minte doar la Tiguan apare DSG7 pe motoare cu mai mult de 250Nm (nu vorbim de PDK, etc).

Oricum tu sigur nu ai 0AM / DQ200.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • lupo_bv a închis acest topic
  • voinea pinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!