Jump to content

Jurnal DSG7


xxnelu
 Share

Postare recomandată

codz:

 

condu normal. Cutia nu este subturata (iti trepideaza motorul? sau de ce zici asta), programul normal este economic d'aia in oras ajungi in d7 (motorul consuma putin la turatii mici, scrie si in documentatia oficiala). Vrei tu sa conduci numai in turatii mari c'asa faceai pe dacia, baga in sport si uita de consum mic. Sau daca te maninca sa ai tu control condu in semiautomat, na.

 

Mie chiar imi consuma simtitor mai putin fata de masina veche care era mai usoara si avea motor mai slab - daca vroiai 6% in oras si 4% in afara trebuia sa-ti iei diesel

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci @danb1974 da, daca vroiam consum mic luam 1.6tdi dar am vrut sa mai schimb combustibilul :)

 

Nu trepideaza motorul (asta ar fi culmea) dar consider subturat pe la 1200rpm, daca conduc normal fara apasari mai puternice, masina merge doar sub 2000rpm. Nu cred ca cei cu manuala pe TSI merg asa. Si mai este o chestie, daca tot o tine jos si doar cand apesi retrogradeaza, dar pana sa retrogradeze totusi este o acceleratie cu motorul subturat, nu ma mai mira faptul ca pica atatea DSG-uri. Pe langa asta, cutia DSG schimba vitezele de vreo 5 pana la 10 de mai multe ori decat ar face-o un om cu manuala, va dati seama cum se uzeaza ambreiajele si mecatronicul. Ar trebui sa fie mult mai fiabile, insa nu sunt.

 

Din ce am vazut prin comparatie cu alte cutii (Powershift de pe Ford si cea de pe BMW), DSG-ul schimba mai repede si tocmai din cauza asta schimba mai jos si de mai multe ori. Parerea mea ca este fortata cautarea unei economii prin schimbarea in D7 la 60kmph, am mai spus, cred ca o setare "City" a cutiei DSG ar fi o chestie interesanta (un buton care sa faca schimbarile putin mai sus in ture, cam la jumatate intre D si S).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@codz, o sa vezi peste vreun an ca te obisnuiesti cu mersul DSG-ului care tine motorul "subturat". Asa eram si eu la inceput, venind de pe aspirat..am avut un mic soc :). Acuma mi se pare totul normal, ba chiar anormal cand merg cu un amic care are aspirat, ma zgaraie pe urechi turatia aia mare :)

 

Cat despre: 

 

 

dar pana sa retrogradeze totusi este o acceleratie cu motorul subturat, nu ma mai mira faptul ca pica atatea DSG-uri. 

eu nu inteleg de ce ai facut legatura cu picatul DSG-ului. In cel mai rau caz pica motorul, nu vad solicitari mari pe cutie in momentul ala.

 

Si acuma inca o chestie cu noua mea cutie: va spuneam ca schimba destul de des din 2->1 in timpul mersului. Am trecut de curiozitate de cateva ori pe manuala si daca o las sa curga, de fiecare data ajunge in 3, 2..si apoi imediat 1. Cand e pe auto sta acolo in 2..insa pe manuala trece f repede in 1. Nu mai tin minte cum era la vechea cutie, daca facea la fel. La voi cum e?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine e la fel. Daca e pe manual trece mult mai repede din 1 in 2 decat ar fi facut-o in D.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

-kane- , de ce nu incerci un alt service vw?

 

Pai e ultima oara cand ma duc la ei. Daca nu o rezolva nici acum nu ma mai duc in veci. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

codz

 

Motorul asta are relanti-ul undeva pe la 600 (exceptie cind e frig bine sau inca e socul automat activ sau e clima pornita). La 1200 (de doua ori turatia de relanti) merge extrem de rotund, nu cred ca putem vorbi de subturat. Nu e ca la dacia lui bunicu de trebuia sa o tii in 3000 ca sa nu-ti clantane dantura / sa-ti moara motoru'.

 

Pe scurt, cum s-a spus si mai sus, te obisnuiesti in timp.

 

Da programul normal este gindit extrem de economic (dar nu asta vrem toti? consum mic), si pe mine ma streseaza, oricit de putina acceleratie am nevoie trebuie sa schimbe in jos, uneori destul de brutal (gen 2-3 trepte odata). Pe cind ala sport e prea sport, te tine numai in turatii de turatii.

 

Vrei consum mic aplici aceleasi chestii ca la cutie manuala, talpa usoara, frina de motor din timp, stil bunicutza. Azi de ex. ajutat si de temperatura de afara am scos fara stres un 8.6 in oras, cifra foarte buna pentru un benzinar cu ceva trafic.

 

Cit tine tine, aia vom vedea, traiasca garantia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare, de curand am cumparat un golf mk6 1.6 tdi cu dsg7. Ieri am fost la revizie si am cerut un update de soft la cutie pt ca trepida in treapta a 2-a si avea si socuri la schimbare 1-2 si 2-3. Azi dimineata am plecat cu masina inapoi in service pt ca in urma update-lui cutia are socuri mult mai accentuate in treptele indicate mai sus.

Pe factura, la rubrica necesar de reparatii imi scrie remediere ambreiaje conform TPI 2026097/7. Aceasta este cumva rechemare in service pt schimbarea ambreiajelor?? Am uitat sa mentionez ca masina are garantie de la weltauto. Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aseara mi-am luat si eu masina de la Brady dupa ce i-au schimbat kit-ul de ambreiaje. Merge superb acum in general, nu numai dupa ce se incing. :D

 

@gicone - Probabil ca ai socuri mai accentuate in urma calibrarii. Cat timp am tinut masina in teste au facut cei din service tot felul de calibrari pentru diagnoza. Cand m-au anuntat ca trebuie schimbat kit-ul, mi-au zis ca pana vin piesele imi dau masina dar o sa fie mai accentuate socurile/tremuratul. Fara schimbarea kit-ului de ambreiaje nu scapi, e o problema generala din cate m-am documentat.

Modificat de -kane-
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda... m-au chemat si pe mine sa o iau acum. Au facut cerere pt culanta la producator si saptamana viitoare ar trebui sa o duc in service pt schimbarea ambreiajelor. Ce este curios... Dupa cativa km mersi acum nu mai face in niciun fel...Nu tremura si nici socuri nu mai face

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

http://www.realitatea.net/decizie-bomba-anuntata-de-volkswagen_1316815.html

"Grupul german recomandă folosirea unui ulei mineral la cutiile de viteze cu dublu ambreiaj de la 1,6 milioane de autoturisme şi vehicule van, în loc de ulei sintetic, a declarat Michael Franke, purtător de cuvânt al VW."
 
Banuiesc ca se aplica si la DSG7, desi ambreiajele sunt uscate.
Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si ce masini se califica pt treaba asta? Daca nu suntem primul proprietar mai este valabila rechemarea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana la urma ajung la valvolina, ca era mai buna!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu sunt de părere ca orice găselnița vor mai găsi ei, degeaba..cutiile astea nu vor avea același comportament liniar pe o perioada mare de timp. Am făcut 2000km cu noua cutie..si încet încet au revenit vechile situații care se lăsau cu socuri resimtite in caroserie...se simt ambreiajele alea cum se lovesc..

Am vb si cu un prieten care a avut doar ambreiajele schimbate..tot asa..vreo 1000 merge impecabil si apoi iar schimba aiurea 3-2 sau alte combinatii(câteodată).

la cei cu ambreiajele schimbate cum mai e ?ceva schimbat in comportament?

Sent from my iPad using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

http://www.businessinsider.com/volkswagen-is-recalling-17-million-cars-worldwide-2013-11

 

"The company's China division said on Thursday that 640,309 vehicles will be recalled from November 25 to change the oil in a number of 7-speed double-clutch gearboxes, without specifying the models affected.

Read more: http://www.businessinsider.com/volkswagen-is-recalling-17-million-cars-worldwide-2013-11#ixzz2kdzV6jUA"

 

Deci e vorba de DSG7.

Modificat de cristian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai da.. Numai chinezii fac asta.

Eu sunt curios, daca deja am avut probleme la

Cutie, imi mai schimba uleiul? Ca de despagubit nu cred ca se pune problema..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La cate pagini are topicul asta si de cate ori s-a scris, e asa greu de inteles ca DSG 7 este de 2 feluri? La motorizari pana in 250Nm este uscat, ce are peste 250Nm necesita DSG umed, adica cu ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uleiul e pt mecatronic , si poate distruge niște senzori care sunt in contact direct cu el...in special in condiții de temperatura ridicată. mecatronicul nu mai poate citi temperatura corecta..si alte INFO. Asta e ce am înțeles eu citind diverse articole in legătura cu recall ul.

Totusi e f ciudat..cutia are ceva ani pe piața, cum de tocmai acuma au ajuns la concluzia asta e un mister pt mine. Am auzit de tot felul de recall URI, dar in legătura cu uleiul ba :)

Sent from my iPad using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

https://www.volkswagen-media-services.com/en/detailpage/-/detail/Volkswagen-recalls-Tiguan-for-fuse-exchange/view/685711/7a5bbec13158edd433c6630f5ac445da?p_p_auth=kFW9w1TY

 

"Within the framework of further quality monitoring in China and Southeast Asia, it has been discovered that, with vehicles with a 7-speed dual-clutch gearbox (DQ200), electric malfunctions could occur in the gearbox power supply if synthetic gearbox oil is used. This applies in particular if the vehicle is subject to a hot and humid climate, coupled with a high proportion of stop & go driving."

 

Din cate stiu, noi cu uscatele avem dq200 deci nu este vb de dsg7 pus pe tiguan(cu ambreiaje in ulei).

Modificat de giony82
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tiguan 2.0TSI are dsg 7 umed, ambreiajele sunt scaldate in ulei pt racire. Am cele 3 timpuri de DSG, singurul la care am avut probleme a fost cel uscat caruia i s-au schimbat ambreiajele, conform cu actiunea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la cei cu ambreiajele schimbate cum mai e ?ceva schimbat in comportament?

 

E, nu mai merge chiar atit de fin ca dupa schimbare, posibil sa nu compenseze chiar bine uzura ambreiajelor.

 

Are momente cind nu calculeaza bine comanda ambreiajului - de obicei apar atunci cind cutia e in curs de ambreiere si tu modifici acceleratia. Mi se pare mai mult poblema de soft care nu compenseaza corect - desi acceleratia fiind electronica, nu prea vad ce scuza ar avea, la o adica ar putea sa intirzie cu jumate de secunda comanda spre motor daca altfel nu se poate.

 

Odata chiar s-a intimplat sa ma smulga de pe loc de parca ar fi scapat brusc ambreiajul, si tocmai eram cu cineva caruia ii aratam masina :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • lupo_bv a închis acest topic
  • voinea pinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!