Jump to content

Jurnal DSG7


xxnelu
 Share

Postare recomandată

O sa iti schimbe kitul de ambreiaje. De obicei au pe stoc in Buc. Si nu ar trebui sa dureze mult

Modificat de Circoloco
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Totusi are cineva idee cat tin "noile" ambreiaje? Nu as vrea sa repet operatiunea peste alti 20000 km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am schimbat la 17.000 si acum am 29.000 fara probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate nu am inteles bine.Ai schimbat kit-ul de ambreiaj la 17 mii km??? Era din carton??? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avea o defectiune din fabrica?

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca l-a schimbat la 17000km, era logic ca inca avea garantie. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa promisiuni ca e gata pana vineri, azi statea in usa halei cu capota ridicata si ceva plastice desfacute. Plina de urme de ulei pe aripi. Cica e reprezentanta vw.oricine putea trece sa ia plasticelel alea..

Cutia de abia a venit,"aseara"...

Tocmai pe marti o pot lua. Am cerut masina de schimb. Desigur ca nu au...

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La ce dealer esti cu masina? Asa de curiozitate sa ma feresc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, am luat-o...finally .

 

O singura chestia am observat din prima, retrogradeaza mult mai repede ca inainte, chiar si la o atingere mai "firava" a pedalei de acc. Schimbarea 3->2 e alta mancare de peshte... O sa revin cu impresii peste vreo mie de km.

 

P.S Mi-au dat masina spalata la exterior+ motor(dar cred ca au dat cu jet de apa, era plin motoru de picuri).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti dai seama ca de acuma sunt "calit", 3 interventii pe cartea de service, e ceva (si nu orice fel de interventii). Ne mai auzim in topicu 1.4 tsi, o turbina, un lant, si de ce nu, iar niste ambreiaje. De azi inainte ma astept la orice ...oricand! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa 2-3000km o sa reapara zgomotele si nu o sa mai fie chiar asa de " inchegata". Asta nu inseamna ca o sa mearga prost. Dispar trepidatiile (care sper sa nu mai apara, avand in vedere ca ei spun ca ambreiajele sunt dintr-un alt material) dar 3-2 mi-e teama ca revine.

Succes si asta sa fie ultima problema!

Modificat de Circoloco
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Io am 10K kilometri de la schimb si (inca) n-am probleme.

Acum ca am scris fraza de mai sus, nu-mi vine sa cred cand o citesc :) Oare cate kituri de ambreiaj intra in 100K km.? :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred ca tu,nu mai ajungi sa schimbi mare lucru la ea.....am eu o presimtire,ca te reorientezi !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

 

Eu am 85000 km si 3 ani la Skoda Octavia 2 TDI 1.6 cu DSG 7 si a murit minunata cutie. Porneste motorul dar nu mai cupleaza, nu mai intra in viteza, imi apare o cheita care clipeste. Am dus masina pe platforma la Avia Motors in Pantelimon si mi-au confirmat ca a picat mecatronica.  Problema este foarte cunoscuta, chiar un coleg care are o Superba cu acelasi model de cutie DSG 7 a patit la fel la 30k.

 

Si cel de la Avia mi-a confirmat ca este cunoscuta problema dar ca nu poate sa o faca post garantie pentru ca ultima revizie, facuta la 65k, dupa ce masina iesise din garantia de 2 ani, nu a fost facuta in reteaua skoda.

 

Faza este ca mesajul de eroare cu cheita la cutia de viteze mi-a aparut si cand era in garantie, dar cei de la Porsche Aviatiei m-au pacalit cu un update de software, cat ia iasa din garantie, anul trecut.

 

Reparatatia este foarte costisitoare, doar piesa cu mecatronica costa 5000 ron si oricum nu am de gand sa platesc nimic.Am vazut ca problema este mentionata si pe site-ul de service erwin.skoda-auto.cz. O sa atasez si un document.

 

Acum astept raspuns de la dealer-ul Delcar Brasov de unde am cumparat-o si am facut majoritatea reviziilor. Vreau sa vad ce au si ei de zis, daca sunt culantzi cu mine, ca cei de la Avia Motors nu au fost. :)

 

Revin cu update-uri luni seara.

post-126183-0-17957800-1379768363_thumb.

Modificat de alexfratila
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai problema este ca nu Avia sau Delcar dau raspunsul pt schimbare ci fabrica si s-ar putea sa primesti acelas raspuns...

Modificat de robi_zet
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai la Avia mi-a confirmat ca NU a intrebat mai departe, desi initial m-a imbrobodit.

A trimis intr-adevar dupa si la fabrica un email, dar dureaza 3-4 zile pana primeste raspuns.

 

Idee este ca prin alte parti au facut rechemare pentru problema asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta e aiurea ca pana la urma in manualul de Service la DSG7 nu cred ca ai ceva de schimbat... cum ar fi uleiul si sa se ia de tine din cauza asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Abia la astfel de evenimente iti dai seama ca merita sa mai dai 3-400lei in plus si sa faci revizia in reteaua lor.

Poate ai noroc si fabrica accepta, fiind o problema generala! Asta ar fi singura speranta de care te poti agata. Dealerul nu da culanta decat daca zice fabrica da! Asta pt ca trebuie sa isi ia banii pe manopera. Fie de la fabrica, fie de la tine, fie combinat. Culanta asta inseamna: piesa de la fabrica iar manopera procentual tu si dealerul (care tot de la fabrica o ia)

Revizia nu face decat sa stocheze informatii de la scanari si o evidenta a masinii. Vezi daca nu cumva poti verifica (la orice dealer) daca in istoric apare acea eroarea, de cand era in garantie. Poate fi o solutie salvatoare.

Modificat de Circoloco
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine au trecut 2 saptamani de cand am semnalat trepidatiile la Brady si se pare ca nu au primit inca nici un raspuns de la fabrica... Garantie mai am cam o luna jumate. Stie cineva daca se ia in considerare ca s-a facut semnalarea in perioada de garantie (adica sa imi rezolve problema pe garantie)? N-ar fi prea frumos sa ma amane pana imi expira garantia...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In 2-3 zile max se primeste rasp. Probabil nu au dat mai departe...

Daca ai si o hartie sau apare in sistem semnalarea ta, atunci asta te poate ajuta mult in cazul culantei.

Eu am masina in service, i se schimba motorul pt ca a crapat. Cu o zi inainte am fost la revizie si cand am facut programarea m-a intrebat daca am alte neplaceri de reclamat. Am enumerat: zgomot de lant, consum marit de ulei. Cand m-am prezentat la revizie, pe fisa de intrare in service apareau astea 2 mentinuni care necesitau verificare. Chiar daca mi-au spus ca e ok, am luat hartia de intrare in service ca sa am ceva la mana in caz de... Si uite ca a 2-a zi a crapat. Nu au fost probleme dar daca erau, aveam dovada ca am semnalat probleme. In ziua de azi, hartiile fac minuni!

Modificat de Circoloco
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • lupo_bv a închis acest topic
  • voinea pinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!