Jump to content

Octavia 3 RS/ RS FL - echipare, optionale, intrebari tehnice despre produs


TudorM
 Share

Postare recomandată

Felicitari pt achizitie. Are cam de toate :D. Ce-i drept la 34k euro pt o Skoda Octavia trebuia sa aiba aproape toate optionalele. Deja la pretul asta devine foarte competitiv si un GTI 7 Performance DSG6.

 

 

A fost 34k euro dupa negocieri?

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai e clar ca are nevoie de portbagajul mare si accesul facil oferit de Combi. In caz contrar, nu exista niciun motiv sa nu iti iei GTI 7 la banii aia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pretul este corect avand in vedere optiunile, spatiul, performantele si fiabilitatea....si spun asta dupa ce am avut alte 4 tipuri de skoda in ultimii 10 ani!!

din 34k au scazut 3k !! plus 1 an gratis casco, 1 set roti iarna moca....

@the ego: multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa vede cu fiabilitatea. Noile TSI sunt motoare euro 6?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am vazut si Euro 6 si 5 legat de noile TSI, sincer nici nu stiu pe cine sa mai cred. Ar fi bine sa fie 6.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dealer-ul mi-a spus ca de la fabrica a primit instiintare ca toate modelele sunt eur 5....dar eu l-am intrebat de ce scrie pe oferta eur 6?

mi-a spus ca nu stie si o sa ma anunte cand o sa aibe un raspuns official de la fabricant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cele TDI sigur sunt 5, asa am vazut peste tot. Doar la TSI am vazut incurcata treaba cu 5 si 6.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vazut si eu RS-urile pe Transfagarasan si cel de culoare verde,sedan este un 2.0TDI manual in care m-am si urcat.

Ca si culoare eu as merge pe verde urmat de alb si rosu. Deja albastru a devenit comun la O3 iar gri-ul nemetalizat nu m-a atras deloc.

 

Ma gandeam si eu serios la un O3 RS dar pretul mi se pare foarte mare, cred ca o sa mai studiez piata si sa aleg altceva. Poate un Seat FR ST de 184cp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pretul este super rezonabil (avand in vedere ce primesti in schimb). Si fara optionale la 25.000 de euro primesti o masina de 220 de cai, jante 17, scaune piele/textil, bixenon si multe altele. Eu zic ca pretul este foarte bun, nicidecum mare. Plus ca intre RS si Leonul de 184 o sa fie o diferenta de 2-300 de euro...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aici este clar legat de nevoile de spatiu ale viitorului proprietar. Daca se vrea o masina rapida si spatioasa atunci clar RS, daca avem un burlac/familie mica atunci se poate merge pe o masina cu dimensiuni mai reduse si ceva mai agila, deci GTI/FR. Si clar un avantaj pt GTI cu pachetul Performance (care e genial pt pretul cerut).

 

Diferentele de pret la generatia asta sunt mai reduse ca inainte si cred eu ca se merge pe o diferentiere ca mai sus, nu neaparat si de pret (exista dar nu mai e chiar asa un factor determinant).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Despre pretul masinii fiecare are parerea lui. TDI + DSG este 27750 E si nu are clima in standard, configuratia fiind facuta doar pentru cel mai mic pret. Eu as mai adauga cateva optionale si sa zic ca ar iesi 29500E.

Mult dupa parerea mea, mai ales la calitatea interiorului oferit in 30000E. Am stat in sedanul verde...si nu am fost convins.

 

Dar mai este timp, mai apar reduceri,pachete oferite gratuit (nu cred ca o sa fie cazul la RS doar la Octavia normala)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot de pe Transfagarasan. Cine stie un pic de rusa, poate ne zice si noua care-i concluzia. :)

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Concluzia e ca este Porsche 911 e mic copil pe langa noua Octavia RS si ca la auzul acestora, Audi a decis sa ia noua Octavia, sa puna o sigla de Audi pe ea si s-o lansaze in locul RS4-ului  :))


P.s. Motorul suna 'delicios'!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

RS mode ce face pe langa drive select?

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles ca face si evacuarea sa urle mai tare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, doar controleaza volumul de la "sound generator" care e in compartimentul motor langa parbriz. In Eco se aude cel mai incet si devine cel mai puternic in Sport. Sunetul e dat de boxele masinii, deci complet fals (ca o alinare, exact ca la noul M5). Nu are nicio legatura cu sistemul de evacuare al masinii. Teoretic cica ar transmite si niste vibratii in stalpii parbrizului, dar de asta nu sunt sigur deloc (ar fi cam stupid, desi intreaga idee e stupida).

Modificat de TudorM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce prostie. Asa era si la GTi 6 si chiar GTD unde un sound actuator amplifica sunetul produs de motor sau ii dadea un sunet de benzinar in cazul dieselului. La GTi 5 era folosit un noise pipe.

 

E aiurea pt ca la un moment dat se poate auzi mai sportiv la interior decat la exterior :))

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mi se pare total deplasata idea cu amplificarea sunetului in habitaclu. Pana la urma, soferul trebuie sa sa fie cel satisfacut, nu sa trezeasca invidia (sau dispretul, dupa caz) trecatorilor la auzul sunetelor de la evacuarea masinii. Din acelasi motiv pentru care ar trebui sa se mearga cu geamurile inchise cand se asculta muzica mai tare.:)

Acuma vorbind putin mai serios, daca masinile sunt bine bine antifonate (si cam sunt de la generatie la generatie), cred ca este exact invers, adica se aude sunetul in habitaclu mult mai incet decat in exterior, motiv pentru care a aparut acest sistem pentru ca soferul sa aiba acelasi zambet larg si cu geamurile inchise.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci nu trebuiau sa exagereze cu estetica evacuarii. Cate una masiva pe fiecare parte si inauntrul lor se vad ca vin 2 tevi. In total fiind 4 tevi de evacuare pe un 2.0TSI.

Foarte multi si-au scos acel generator.

Mai inteligent era sa puna un buton care sa schimbe sunetul evacuarii. Imi scapa cum se numeste acel sistem mecanic care permite evacuarii sa fie silent si activat deschide o valva sau ceva si se aude mai tare.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi scapa cum se numeste acel sistem mecanic care permite evacuarii sa fie silent si activat deschide o valva sau ceva si se aude mai tare.

Scump se numeste sistemul ala! :)) Partea buna e ca se poate dezactiva si obtii o masina foarte silentioasa...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cat de bine o suna sistemul, ce e fake ramane fake. Cum e la noul Clio RS unde au aplicatie in sistemul infotainment unde poti sa-ti alegi ce vehicul vrei, inclusiv o motocicleta. Si poti sa-ti downloadezi si altele de pe net, sa-ti faci micutul Clio sa sune ca un 747 la decolare. Nu e cam "jenibil"?

 

Si oricum e cam ciudat, au avut o echipa intreaga care a proiectat izolatia fonica a masinii si pe urma vin alti ingineri care baga zgomotul inapoi in habitaclu. Cred ca primii nu-i vad prea bine pe ceilalti. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce trist ca din ce in ce mai multi producatori auto folosesc trucurile astea ieftine. ce urmeaza, masini electrice!? sper doar ca dupa ce voi avea o colectie de V-uri si L6.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar nu sunt ieftine deloc si nu sunt trucuri. Masinile sunt atat de bine antifonate, si asta e un lucru bun, incat se aude foarte putin sunetul evacuarii! Dar lucrul asta nu e ok pentru o masina cu pretentii sportive, pentru ca nu-ti transmite feelingul de sportivitate in cabina. Asa ca aveau de ales intre a nu antifona atat de bine masina sau a gasi o metoda de a baga sunet in ea. Prima alegere clar nu e ok...

Citisem undeva ca nu stiu ce masina foloseste sistemul audio pentru a trimite un "reverse sound" care anuleaza zgomotul care intra in cabina si astfel creeaza liniste...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, noice cancelling. Se laudau cei de la Bang & Olufsen ca au pus pe Audi asa ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 75NOR changed the title to Octavia 3 RS/ RS FL - echipare, optionale, intrebari tehnice despre produs

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!