Jump to content

Activare/montare TPMS - Tire Presure Monitoring System


Sarbu Mihai
 Share

Postare recomandată

Dupa ce toate pareau a fi ok am zis sa fac un test,am dezumflat o roata pe spate si am mers ceva km si din pacate nici o alarma...inainte de asta facusem presiunea,setat tpms si mers vreo 40km ptr calibrare.. :(.

 

sistemul nu este foarte sensibil, deoarece nu are cum.... la cat era presiunea in roata respectiva ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

prea putin....trebuie sa fie dif mai mare....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

no, e bine... trebuia sa te avertizeze. Am crezut ca ai scazut cu doar  0.4 bari

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sistemul acesta prin ABS este destul de sensibil, la Altea noua, iarna asta am avut nenumarate erori de TPMS, de la faptul ca rotile patinau pe zapada, gheata.

De fiecare data am verificat presiune si nu era nici o diferenta.

Modificat de Dolfin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine a mers. Presiunea la o roata pe spate avea 1,3 si s-a aprins. Odata in mers si odata cand am vrut sa plec si am pornit motorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sistemul acesta prin ABS este destul de sensibil, la Altea noua, iarna asta am avut nenumarate erori de TPMS, de la faptul ca rotile patinau pe zapada, gheata.

De fiecare data am verificat presiune si nu era nici o diferenta.

 

da, dar cand esti blocat in zapada si o roata iti patineaza in zapada si restul stau pe loc sau aproape.... roata aia se invarte cu 50-60-70..km/h - daca te uiti la vitezometru. Deci, diferenta intre roata respectiva si restul este f.f. mare.... e normal sa creada ca roata e pe prezoane... nici macar pe janta.

 

deci asta nu inseamna ca e asa sensibil.

 

sincer, am montat multe pana acum, nu am testat in schimb la fiecare, cat de sensibil este.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este logic ceea ce spui, insa cu TCS activat roata nu se prea invarte in gol, deci as merge pe ideea ca la implementarile mai noi este destul de sensibil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca exagerezi putin cu patinat 70 km/h pe loc.

 

eu in cele mai "accelerate" cazuri am vazut 30-35 km/h. e doar o parere din experienta. ma gandesc ca daca s-ar invarti o roata cu 70 km si masina pe loc, cand pleaca ar trebui sa demareze ca la drag-racing. in plus 70 atingi de la treapta 2 in sus, in nici un caz in tr.1. majoritatea cazurilor cand patinezi stai in tr. 1 si/sau Reverse.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand o roata patineaza si alta sta pe loc ea se invarte de doua ori mai repede la aceiasi turatie a motorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este logic ceea ce spui, insa cu TCS activat roata nu se prea invarte in gol, deci as merge pe ideea ca la implementarile mai noi este destul de sensibil.

 

cand ramai blocat in zapada, daca vrei sa mai iesi, dezactivezi TCS-ul.... altfel nu mai iese.

cred ca exagerezi putin cu patinat 70 km/h pe loc.

 

eu in cele mai "accelerate" cazuri am vazut 30-35 km/h. e doar o parere din experienta. ma gandesc ca daca s-ar invarti o roata cu 70 km si masina pe loc, cand pleaca ar trebui sa demareze ca la drag-racing. in plus 70 atingi de la treapta 2 in sus, in nici un caz in tr.1. majoritatea cazurilor cand patinezi stai in tr. 1 si/sau Reverse.

 

da...da.... poate nu ai citit - cand ramai blocat in zapada, nu ramai blocat cu o roata intr-un lighean cu zapada si langa el e asftalt curat.

 

cu TCS oprit, masina blocata in zapada - Passat-ul din semnatura - si la blana, vitezometrul se ducea peste 60...70....

 

deci, cine vrea sa faca presupuneri, sa posteze banuieli, are tot dreptul - altfel, sa postam ceea ce stim.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, da, da. iar ai dat dovada ca le stii pe toate.

 

DACA citeai si tu mai sus am zis ca EU nu am putut ajunge niciodata la valorile scrise de tine.

 

cel putin eu folosesc masina mea, cumparata din banii mei deci nu stiu definitia de blana, ca ma "doare" propriul buzunar.

 

deci dreptatea e unde vreti voi, dar din punctul meu de vedere nici cu viteze dublata nu pot ajunge la 70 km/h cu masina pe loc, sau blana pe loc.

 

si acum ca intrebare: cum dezactivezi tu TCS? eu sunt mai muritor si am un simplu ESP, nu am TCS ca altii dar tot nu se dezactiveaza TOTAL cand dau esp OFF.

 

le: ok, nu conteaza si parerile altora, rog a se elimina posturile. repet, EU nu pot percepe viteza de 70 km/h pe loc. atat tot. nu era nici o contra.

Modificat de gaborvad
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu te supara dar sa stii ca tu esti cel exagerat, Florin a incercat sa explice cat mai concret care este cauza "sensibilitatii" sistemului TPMS in exemplul patinarii in zapada, cred ca toti au inteles ce a vrut sa spuna in postul lui; la fel si colegul Sarbu Mihai a fost scurt si concret; cele doua posturi ale tale sunt doar niste contre care sunt total offtopic, nu e nimic constructiv sau la subiect, nu aduce nimic pentru topicul acesta care, pana sa apara astfel de comentarii, mi s-a parut destul de interesant de urmarit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gaborvad - incearca sa pastrezi decenta adresarii, te rog frumos. Mai citeste postul tau si poate o sa intelegi ca nu te-ai referit doar la experienta ta.....

 

in al doilea rand - am incercat sa va explic ceva - pana la urma, ca e 30, ca e 60... e mai putin relevant - tot asa, ca vrei sa asimilezi informatia, ca nu... nu-i problema mea. Eu ti-am zis ca la a mea, cand am oprit TCS-ul si am incercat sa ies din zapada - era suspendata aproape, vitezometrul pleca de la 0 la 60-70kmh.... intr-un interval foarte scurt de timp

 

in al treilea rand - cand apesi butonul de ESP (pt dezactivare), nu dezactivezi ESP, ci TCS.....

 

In incheiere, te rog sa incetezi cu off topicul.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

HE he, cu un seria 3, in iarna asta, am vazut acul km la 120-130 si cand a inceput sa prinda aderenta a scazut la 30 km/h, dupa care a inceput sa urce usor :)) Cei drept, cutia este automata si pentru a atinge asa "performante" a trebuit dezactivat tot ce inseamna esp, tcp, asr, xyz ... (ma rog, la bmw se numeste altfel sistemul de antiderapaj...).

 

 

Game over :offtopic:

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La masina din semnatura, presiunea pe care o folosesc este in general 2.2-2.3.

Mi-a aparut semnalul de avertizare si presiunile erau 1.8 pe 3 roti si pe stg fata aveam 1.4.

Deci, se pare ca ne invartim tot in jurul valorii de 0.4 diferenta intre roti

Modificat de C3Z@R CJ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine poate nu a avertizat deoarece ,in km aia de test cu roata dezumflata,am tot oprit si repornit(oprit motor)..ma gandesc ca poate nu a avut timp sa sesizeze ..poate la fiecare oprire reseteaza ce a masurat pana atunci..nu stiu zic si eu...o sa ma fac un test maine fara sa opresc..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florin, nu ma refeream la masina blocata in zapada unde este nevoie de TCS off, ma refeream la un parcurs prin oras cu zapada cand inevitabil la demaraj rotile mai patineaza.

 

Cert este ca la un drum de 10Km prin oras, in conditii vitrege, pe la o treime aparea avertizarea.

 

Se mai intampla ca sistemul sa se declanseze daca se ruleaza in forta pe drum de tara asfaltat dar cu denivelari.

 

Dupa ce te obisnuiesti cu "sensibilitatile" lui, reusesti sa-ti dai seama cand avertizarea este reala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa testezi trebuie sa mergi in linie dreapta, cat se poate de dreapta, si continu. Ca sa masoare trebuie sa compare rotatiile la toate rotile. Daca mergi in cerc/curbe, rotile nu se invart la fel. De asta nu te-a avertizat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da,m am gandit si la asta..o sa ies pe autostrada...vad eu maine..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La masina din semnatura, presiunea pe care o folosesc este in general 2.2-2.3.

Mi-a aparut semnalul de avertizare si presiunile erau 1.8 pe 3 roti si pe stg fata aveam 1.4.

Deci, se pare ca ne invartim tot in jurul valorii de 0.4 diferenta intre roti

Nu este cam putin 2,2/2.3? Intreb ca mie mi s-au parut cam moi la presiunea asta.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!