Jump to content

Activare/montare TPMS - Tire Presure Monitoring System


Sarbu Mihai
 Share

Postare recomandată

Ar fi prima masina care sa accepte codarea de tpms si apoi in final sa se dovedeasca ca nu o si executa deci ... care crezi ca sunt sansele sa fii tu acel "ghinionist"?

Activarea functiei NU echivaleaza cu reset.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

    Salutare la toata lumea. Am si eu o nelamurire pe care trebuie sa o elucidez. Am activat acum ceva vreme functia TPMS via ABS la masina din semnatura (passat b6/2006) si functioneaza. Mentionez ca am urmatorul cod de pompa 3C0 614 095 Q. In ultimul timp am luat un cui intr-o roata de spate si mi-a fost lene s-o duc la vulcanizat, drept urmare, m-a enervat foarte tare martorul din bord (l-am resetat de vreo 3 ori cu testerul - destul de agasant). Zilele astea am achizitionat un buton pentru retrofit cu urmatoarul aranjament al pinilor:

 

Pin 1 - nealocat

Pin 2 - nealocat

Pin 3 - (+) led

Pin 4 - terminal intrerupator

Pin 5 - terminal intrerupator

Pin 6 - (-) led

 

    In mufa aferenta butonului, alocarea firelor este astfel:

 

pin 1 si 2 - vacant

pin 3 - fir gri (+)

pin 4 - fir maro (-)

pin 5 - fir rosu (comanda) - deci implicit (-)

pin 6 - fir maro (-)

 

   Imi spune si mie vreun coleg daca in pinul 16 din modulul ABS este corect sa fie trimis (-)?

   Este corecta organizarea firelor in mufa?

Modificat de giga_3310
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bună seara

Aș avea și eu o întrebare dacă se poate. Vreau să folosesc butonul tpms drept un întrerupător. Să zicem pentru niște becuri auxiliare. Se poate?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU. deoarece este push buton, nu este cu 2 pozitii statice, nu duce curentul necesar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca pui releu cu impuls, atunci poti folosi butonul de TPMS pentru activarea ledurilor, becuri, etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Ii rog pe cei cu mai multa experienta sa imi dea si mie un sfat.

Am incercat sa activez TPMS prin senzorii ABS la o skoda octavia 2 FL.

Am intrat in modului 03 ABS Brakes unde aveam coding 0017665 iar intrand in long conding helper si pe a 3-a pagina am gasit bifat TPMS PR-7K0 inactive.

Am debifat optiunea, coding-ul sa modificat in 1281 (s-a scazut 0016384). Am aplicat noul cod si acesta a ramas salvat cu noua optiune.

Neaparand becul in bord, am intrat in intstruments si am activat optiunea TPMS (nu mai stiu bit si byte) dupa care martorul a inceput sa se aprinda la fiecare contact si se stinge dupa 2 secunde.

Din pacate, aici apare problema:

Neavand butonul de reset/learn, am intrat in 03 ABS si apoi in basic settings, unde am activat grupul 42 si am apasat GO.

In pimul tab a aparut  Tyre presure, in al doilea nu apare EEPROM Reset iar in al treilea nu apare Done, acestea avand "valoarea" N/A.

Atasez si autoscan-ul pentru modulul 03

 

Address 03: ABS Brakes        Labels: 1K0-907-379-MK70M.clb

   Part No SW: 1K0 907 379 AK    HW: 1K0 907 379 AK

   Component: MK70 M MASR         0106  

   Revision: 00H35001    

   Coding: 0017665

   Shop #: WSC 73430 790 00126

   VCID: 7BF511673A10BBC6C11-802E

 

orice ajutor este binevenit.

Catalin.

Revin cu feedback legat de problema de mai sus:

Se pare ca resetarea valorilor se produce chiar si daca nu apar campurile EEPROM Reset si Done in grupul 42.

De asemenea, dupa invatarea valorilor, senzorii functioneaza si avertizeaza pe bord.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare !

O mica intrebare :

Activarea TPMS prin ABS se poate face si daca masina nu are ESP?

Eu am un golf v (k1) cu ASR , deci fara ESP.

Multam fain.  :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rog pe cei care au montat butonul de resetare, sa ma lamureasca si pe mine pe unde pot trece cablul care trebuie inserat la mufa ESP, in compartimentul motor. Am demontat torpedoul, si tot nu reusesc sa-mi dau seama.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca te uiti din compartimentul motor, langa gura de la filtrul de polen ai un dop de plastic, pe acolo il treci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am tras firul prin partea stanga pe la pedalier,este o trecere acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mulțumesc, am sa mă mai benoclez după dopul de plastic :)

Am cumpărat kit-ul gata cablat, și am înțeles că nu este suficient de lung cablul roșu, pentru a putea fi tras pe la pedalier.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca itibajunge pe la pedale. Vezi ca in stanga si in dreapta, ai dopuri de cauciuc. Sub stalp. Bagi mana, si o sa simti cateva cabluri care trec spre motor. Urmezi cablurile si dai de dop.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mulțumesc de sfaturi, când o sa am timp am sa continui și conectarea la ESP.Montajul butonului a fost destul de simplu, partea complicată abia acum începe :) deoarece spațiile sunt foarte mici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca itibajunge pe la pedale. Vezi ca in stanga si in dreapta, ai dopuri de cauciuc. Sub stalp. Bagi mana, si o sa simti cateva cabluri care trec spre motor. Urmezi cablurile si dai de dop.

 

nu si plus ca nu insiri toata masina, cand ai trecere pe partea cu pompa - pe partea pasagerului

 

Mulțumesc de sfaturi, când o sa am timp am sa continui și conectarea la ESP.Montajul butonului a fost destul de simplu, partea complicată abia acum începe :) deoarece spațiile sunt foarte mici.

 

 

da, e un pic de chin - nu uita sa tragi siguranta rosie sa poti scoate mufa din pompa.... sau mai chinuit si altii... :winter:  :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Încă o întrebare, mă chinui de ceva vreme sa bag pinul în mufa ce intra in pompa ABS, inafara de orientarea pinului, mai trebuie sa țin cont de ceva? Nu vrea nici Cum sa intre.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai ai scos siguranta care tine toti pinii pe pozitie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci există o siguranță :) Mă gândeam eu. Din păcate nu am reușit sa o identific, un pic de ajutor ar fi bine venit :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Era simplu dacă era așa. Pana la urma m-am prins cum se deblochează, din lateral. Am sa dau niște sfaturi când o sa am un pic de vreme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar asa este cum e in poza, nu ai ce cauta pe lateral.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

difera, deoarece in poza de mai sus nu este mufa de la pompa de Passat B6 facelift... e de Golf, Octavia, Jetta.

 

la Passat 2010 e asa cum ai tu....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca răspunsul la aceasta întrebare este unul subiectiv. Totuși, înainte de instalarea butonului as vrea sa ma asigur ca sistemul funcționează corect, lucru pe care nu pot sa îl confirm acum.

 

Eu la Golf 6 pot sa resetez TPMS din bord, dar nu stiu daca merge si la Octavia 2. Am postat cum am facut eu pe topicul de codari . Poate ajuta pe cei care au BC+ si nu vor buton .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!