Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 08.04.2024 în toate secţiunile

  1. @cxr2test Mersi fain. La momentul acesta sunt in proces de a adapta oglinzi de Skoda Superb non facelift pe Golf 4. Oglinziile sunt rabatabile electric, mari ( forma identica cu Golf 4) si lumini ambientale. Pentru adaptare sunt necesari cativa pasi : mutare suporti, mutare switch pozitie, mutare pini/recablare/ adaugare fire, codare, adaugare timer pe placa modulelor motoraselor, buton. Am avut mare noroc cu @marius1982.11. Ii multumesc mult pentru sfaturi si ajutor.
    5 points
  2. Un polish light si putina ceara. Coafura rezista.
    2 points
  3. Am fost la @Al Bundy și ma ajutat cu verificarea clapetei și a ecu-ului și se pare ca clapeta noua pierburg era defecta. Daca tot am trecut pe la el am făcut si pilotul automat si problema martorului de airbag. Ma ajutat si cu montarea noi clapete (din Dezmembrari 😅). Tot ce tine de electrica si nu numai recomand cu caldura @Al Bundy
    1 point
  4. @acidone77 dupa o sesiune de poze am zis ca e cazul sa fac ceva de mancare
    1 point
  5. Operatiunea de schimbat placute la O4 este 99% ca la orice masina mai noua de anul 1990 iar cu placutele spacutele spate nu e nici un stres, merge si fara tester, se impinge pistonasul manual prin demontarea motorasului. Deci le poate schimba orice mecanicos care stie sa tina o cheie in mana iar referitor la marca placutelor, te poti descurca cu orice, cele OE oricum nu sunt vreo fericire.
    1 point
  6. Mici detalii, un pic de refresh la interior. Am gasit 2 fete de usi in stare foarte buna, ale mele aveau materialul usor dezlipit si asa ca nu am stat pe ganduri si le-am luat. Cadou de iepuras ca sa zic asa am trimis nuca schimbatorului la retapitat, am luat un set de ornamente la pedale(china dar arata foarte bine) si s-au montat si super ok. Pe exterior am montat setul de anvelope noi pe puntea spate, ca diferente anvelopele fata de anul trecut aveau 5.5 mm iar cele de pe spate 4.5 si un 4.8mm aproximativ, cele noi au 7.3mm cam asa ceva. La montaj am verificat si echilibratul si rotile in sine, doua putin strambe asa ca le-am indreptat si pe acelea ca sa stau linistit. M-am ocupat si de partea de faruri unde a primit polish si protectie pe faruri. Sper in perioada urmatoare sa fac o curatenie generala iar la exterior o spalare mai in detaliu si sa aplic o protectie pe vopsea. La self wash de cate ori vreau sa sterg masina o spal cu manusa de microfibra( 1 fisa de spuma, clatire cu jet dupa iar spuma si dat cu manusa si dupa clatire din nou). Anul asta cam astea au fost micile placeri, revizie in luna mai si km fara probleme. ODO 217.000 km
    1 point
  7. Am montata in sfarsit noile roti pe 19.
    1 point
  8. Ultima zi de martie... 24-27 de grade, cetatea Capidava și împrejurimi.
    1 point
  9. Celălalt membru mai mic din frăția inelelor avea nevoie de experiența și mâinile pricepute ale lui @EEXCALADE la o distribuție (plus altele) așa că săptămâna trecută am dat o fugă la Bacău. Un fel de "van-damme split" cu perechea de inele Audi. Peretele cu scule din garajul lui Cătălin arată impresionant iar etrierii de frână și tips-urile evacuării de la Macan S arată mai bine în realitate decât in poze. 😍 La întoarcere am venit prin Măcin și am făcut un mic popas pe malul Dunării. La câteva zile dupa asta am trecut la jantele de vară, Tiguan-ul a ajutat la transport, a urmat apoi spălat, aranjat și depozitat setul de iarnă.
    1 point
  10. Nu nu, nu ma intelege gresit, nu judecat ca de ce iti permiti, doamne fereste. Este doar meritul muncii tale. Ziceam doar ca masina electrica, asa cum e ea acum, are un pret prohibitiv pentru ce ofera si toate limitarile. Atat
    1 point
  11. Eu zic ca idee care e tipoligia utilizatorului de masina electrica: cel care isi permite inca 5 masini pe langa. Evident, exagerez, dar daca vrei o masina electrica buna (whatever that means), trebuie sa fii pregatit sa dai macar 40.000 euro bani de care te poti descotorosi. E mult peste media tarii, si nu numai a noastra.
    1 point
  12. Revin ! Eorare: 02248 - Ventil pentru control gradul de deschidere ambreiaj(N373) - 014 - defect intermitent Initial: Am schimbat uleiul, filtrul de ulei de la Haldex, am curatat sita pompei de ulei. Modulul de comanda in care am gasit usoare urme de circuit oxidat, l-am dus la "electronist" si "l-a reparat". Ulterior: Am verificat pompa de ulei de la Haldex(testat pe un acumulator 12V, verificat inclusiv rezistenta electrica - totul ok) functioneaza. Am verificat intre timp si valva solenoid N373, functioneaza si ea in parametrii, mai mult pot spune ca era curata tipla nu avea nicio depunere.(am testat-o la un acumulator 12V) Cu toate acestea eroarea se tot pastra. Am cumparat haldex SH complet, am luat doar modulul de comanda de la el (cod identic cu al meu), l-am montat pe masina mea si ...surpriza eroarea a disparut, totul functioneaza perfect. Dupa ce am constatat ca functioneaza, am desfacut din nou modulul de comanda si i-am mai dat un strat suplimentar de mastic Victor Reinz la imbinare pentru a evita in viitor infiltrarea apei. Astfel am rezolvat problema cu eroarea 02248 ! Am incercat sa repar modulul de comanda dar nu am gasit pe nimeni in Ro capabil sa-mi ofere si o garantie , tot ce am gasit este o firma de prin UK dar care in momentul de fata nu mai accepta comenzi decat de la clienti din UK, spun ei ca sunt prea aglomerati, au comenzi prea multe...in fine ! Costuri reparatie: Haldex SH complet - 1000 Ron Ulei+filtru Haldex 252 Ron Set garnituri valva solenoid 188 Ron Manopera mecanic 200 Ron ------------------------------- Total = 1.640 RON
    1 point
  13. Peste 32400km si urmeaza schimb de ulei, la 7k de la ultimul schimb pt ca a fost mult mers urban si urmeaza un drum de Germania. Plus am de rezolvat pe garantie o eroare la schimbatorul de viteze. Intre timp, am pus jante de 19 pt care de fapt e facuta masina asta. Specificatii oem cu 8x19 et49..nu cele mai estetice ca ET, dar directia a ramas la fel de usoara si doar un discomfort usor mai crescut fata de jantele 18. Am pastrat P zero si pe 19 gasind o oferta buna si cu AO1.
    1 point
  14. Revin cu pareri dupa aprox.2000km.Masina se comporta exceptional la drum atat pe uscat cat si pe zapada.Mai comfortabila decat Octavia din toate punctele de vedere.Nu pot sa ma plang,deocamdata,de nimic.Totul functioneaza normal.Consumul este mai mult decat satisfacator.Atasez si cateva poze in acest sens.Sper sa nu dezamageasca.
    1 point
  15. incepe cu o diagnoza, ai minim o eroare stocata.
    1 point
  16. Se potrivesc telescoapele de capota direct sau trebuie altă capotă?
    1 point
  17. 1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!