Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 30.05.2022 în toate secţiunile

  1. Am adăugat un trip de aproximativ 2.400 km (Roman-Gheorgheni-Deva-Hunedoara-Eșelnița-Timișoara-Budapesta și retur prin Timișoara-Târgu Secuiesc-Roman) în care mașinuța s-a descurcat excelent, singurul minus fiind insonorizarea la viteză de autostrada 🔊. Consumul mediu calculat la pompă a fost sensibil mai mic, undeva la 6,18L/100 km🙃 Urcăm o poză cu ea de la întoarcere, rozalie, de obicei fiind spălată cu șampon și mănușa 😬
    2 points
  2. Eu imi comandasem inainte de livrare un "prezervativ" pentru cheie, dar cand am fost sa ridic masina am uitat sa-l iau. De la dealer pana la parcare si din parcare pana sus in birou mi-au aparut zgarieturi si nu am nisip in buzunare. Arata mai urat, mai butucanoasa, nu alunec a in buzuar si nici nu mai incape in consola, dar macar cand o sa o scot din husa (de ce oare nu stiu) o sa fie prety
    2 points
  3. Si la mine scartaie usile in ultimul hal!!! E de la chedere! Azi ma duc sa ridic un tratament de chedere de la dealer: https://www.colinauto.ro/solutie-chedere-vw-car-care am mai folosit unul de la wurth si timp de o luna mi-au disparut zgomotele, dar e incomod de aplicat, fiind spray. asta de la vw este ca o crema de pantofi, cu burtel.
    1 point
  4. Daca masina se misca cand incerci sa pornesti motorul, ambreiajul apasat si cutia e bagata in treapta 1 inainte de a porni motorul, atunci inseamna ca apasarea ambreiajului nu decupleaza de fapt ambreiajul si problema nu e de la cutie/sincroane ci de la reglajul furcii si a sistemului de actionare hidraulic al ambreiajului, care trebuie ajustat in cazul tau dupa montare ori s-a montat ceva eronat.
    1 point
  5. Da, nu am sa renunt la pompa.
    1 point
  6. Nu are treaba cu motorina, are treaba cu faptul ca ti-ai luat o masina uzata si evident trebuie sa te astepti la tot felul de probleme, mai mici sau mai mari in functie de o gramada de factori. Rontiala aia in ture joase, dar mai ales o batie metalica mai pronutata cand acelerezi si esti jos in ture, e un simptom ca injectorele sunt uzate. Se stie ca injectoarele sunt calciul lui Ahile la aceste motorare si ideal le inlocuiesti pe toate 4 cu unele noi sau poti sa le reconditionezi pe cele existente cu riscul de rigoare in functie de unde faci operatiunea.
    1 point
  7. 1 point
  8. Brasov - Ditrau e impecabil, dar de la Ditrau pana la Tulghes nu mai ai asfalt, nu cred ca au asfaltat drumul. Mai bine mergi prin Toplita-Borsec.
    1 point
  9. Am dat acum cu solutia aceea de la VW care, scartaie in continuare. Imi vine sa smulg usile...
    1 point
  10. 1 point
  11. Partea piezo poate crapa (sau nu) la oricare dintre cele 3 vechi, nu tine de corectii. Poate crapa piezo la injectorul 3 inaintea celorlalte. Dar pot functiona si mult si bine, e loterie cu cele vechi. Da, e cu S in coada.
    1 point
  12. Nu contest pentru că nu am avut și practic nu știu chichițele. Cu cât sistemul de propulsie e mai complex și vehiculul mai "dotat", cu atât riscul de a se defecta e mai mare și costul de reparație pe măsură. Pe de altă parte, din câte se pare cam ăsta ar fi viitorul și de ales nu vei mai putea alege decât marca. Personal mi-ar fi util un astfel de sistem de propulsie pentru a-l folosi în oraș, electic. Locuiesc la bloc, dar locul de muncă al soției permite încărcarea bateriilor (2-3 nu ar fi problemă), ea ar folosi-o mai mult, pentru că e un efort financiar enorm să ții două autovehicule, unul termic pentru afară și unul electric pentru oraș, dat fiind costurile mari de achiziție, asigurări, întreținere, și problema locurilor de parcare. O simplă socoteală cu cheltuielile de combustibil pe doi ani la două vehicule cu motor termic, rezultatul a fost de 12.000 lei. Anual, ambele, combustibil, asigurări, parcare, taxe și întreținere, 14.500 lei. Nu știu dacă e mult sau nu, dar e ceva. Ca atare, un singur auto, 2 în 1 cum s-ar zice, ar fi ideal. Octavia îmi place ca design, am deja una cumpărată de nouă în 2016, sunt obișnuit cu modelul, marca și motorul (cu toate că mi-a făcut câteva "nasoale" suspensia față, reprezentanța fiind neputincioasă în a le remedia pe garanție) și din acest motiv am cerut câteva sfaturi și păreri aici, forum dedicat modelului. Totuși, fiind destul de scumpă, voi urmări și alte mărci pentru a face o comparație preț de achiziție întreținere, calitate, fiabilitate.
    1 point
  13. @ViorelTInjectorul 2 are acum corectiile conform codului de pe injector si sunt normale diferentele (celelalte 3 sunt batrane). Daca motorul merge ok, trebuie sa ai rabdare ca ECU sa modifice in timp parametrii de functionare. 1 si 4 au returul prea deschis (uzate). Cam peste 3000 km o sa ai o concluzie mai clara, acum e prea devreme.
    1 point
  14. @alexh P2002 e un cod generic care se refera la contrapresiune necorespunzatoare pe motor. Racitor EGR infundat, DPF infundat sau clapete/senzori presiune - trebuie identificata problema mai departe.
    1 point
  15. Salutare tururor. Avand si eu acel carkit pe plansa de bord ce era nefolositor pentru ca aveam un modul premium, am zis sa fac ceva cu el sa fie si folositor. Avand acces la cnc si laser, am facut un suport de telefon magnetic ca cel al colegului de mai sus. Magnetii folositi sunt N52. 1.Ps Daca sunt persoane interesate pentru mai multe poze, imi pot lasa pm sau whatsapp 0746 532 136 2. Ps Am si module bluetooth premium Am atasat mai multe poze sa va faceti o idee.
    1 point
  16. Si terminam cu un -20mm de la racingline
    1 point
  17. Total gresit . Motorul NU se opreste cand se face nivelul
    1 point
  18. Modulul 3C8 035 730 nu suporta streaming audio. Trebuie sa-l schimbi cu un model mai nou Gasesti aici mai multe informatii
    1 point
  19. @Doomy nu pot spune cum e cu praful, ca's plecat de pe 20 apr, o sa vad abia peste vreo luna. Dar da, sigur am pus ATE normale, nu ceramice.
    0 points
  20. Salutare. Informativ, prin intermediul BAAR eu am așteptat 3 luni finalizarea unui dosar în care mașina de firmă a fost lovita de un auto cu nr de Moldova. Asta acum 3 ani. Greu de crezut ca în contextul actual se mișcă mai repede. Cei drept, în cazul meu mașina a fost declarata dauna totala economica, fiind un impact lateral cu airbag-uri sărite, punte spate, etc. Pana la urmă a meritat așteptarea, s a reparat, important e noi sa fim sănătoși. Salutări
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!