Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 08.01.2022 în toate secţiunile

  1. Hai ca am descoperit unde erau racer-ii de alta data, sunt ascunsi in masini electrice de familie si fac liniute la semafoare😆
    4 points
  2. Salutare, Sunt nou pe acest forum si nou in lumea VAG, fosta masina fiind un BMW E90 320D LCI, incerc sa ma familiarizez cu noua masina, dar si cu forumul. Scopul principal al acestui topic este de a tine evidenta tuturor modificarilor, de a impartasi pareri si de a invata cat mai multe despre intretinerea motoarelor EA888 EVO 4, motor pe care il am pe Formentor. Cand a venit momentul sa schimb E90-ul, prima data am vrut sa raman tot pe aceasta marca, fiind un mare fan al RWD. Formentorul, la inceput nu a fost o varianta de luat in calcul, fiind un model care credeam ca o sa depaseasca cu mult bugetul meu, dar cautand putin pe mobile.de, mi-am dat seama ca este o varianta de luat in vedere. Prin prisma faptului ca voiam un G20 330i RWD de 258 cp, Formentorul avand 310cp, acest lucru reprezenta un mare plus pentru mine. La inceput am fost destul de sceptic, fiind un crossover, m-am gandit ca nu o sa gasesc in el, "sportivitatea" pe care o cautam de la o masina. Am mers la PBN si am testat masina, mi-a placut foarte mult designul, pozitia joasa de la volan si felul cum se conduce. Mi-a placut foarte mult ca varianta de 310cp avea foarte multe optionale in standard, multe din ele pe care nu le gaseam pe G20-urile gasite de mine. Long story short, am gasit la un dealer din Germania masina, cu 11.000 km, si exact toate optionalele pe care mi le doream pe masina: sistem audio Beats portbagaj electric franele Brembo de pe TTRS/RS3 scaune electrice FARA trapa, fiind o masina inalta, am preferat sa nu ii maresc centrul de greutate si mai mult Lucrez in domeniul auto, si la dealerul la care sunt consilier vanzari, mi-am cumparat masina si programat transportul ei catre Bucuresti destul de repede. Primul lucru dupa ce masina a venit, a fost sa ii fac un schimb complet de ulei si filtre, pentru ca vreau sa tin masina in jur de 5-6 ani, schimbul de ulei nu vreau sa depaseasca 7-8000km, masina mergand 90% din timp, in modul Cupra. Primele poze ale masinii, inca nu aveam numere rosii sa pot iesi cu ea pe strada. Apoi au sosit si numerele rosii. Si ne-am imprietenit mai bine Fiind un model iesit nou pe piata, si fiind din primul lot de masini, are destul de multe bug-uri, cu care incerc usor usor sa ma acomodez. Am avut si probleme de garantie pe care le-am rezolvat, n-am fost foarte incantat de cei de la PBN, dar nu are rost sa detaliez aceste lucruri. Chiar daca imi doream un RWD, fiind si prima mea masina cu tractiune integrala, ne intelegem destul de bine, puterea motorului este suficienta pentru moment, cutia DSG nu este la fel de rafinata ca un Steptronic, dar nimic peste care sa nu pot trece cu vederea. Amotizoarele adaptive isi fac treaba foarte bine, sunt foarte multumit, diferentele intre confort, sport si "sport plus" aka CUPRA mode, sunt evidente. Au sosit si numerele negre intre timp Fiind un mare fan al mesteritului pe la masina, am inceput usor , am scapat de suportii numarului de inmatriculare, pe spate a fost usor, fiind prins de bara in 2 suruburi, dar pe fata are un suport din fabrica, care se distanteaza de bara cu 2 cm, pe care nu l-am vazut inestic si mi se parea ca "incarca" bara. Atentie, suportul nu se mai poate pune inapoi pe bara, deci daca aveti de gand sa faceti asa, este o miscare ireversibila. Am scos literele CUPRA de pe portbagaj, ca oamenii sa ramana si mai nedumeriti in privinta acestui brand, fiind o intrebare pe care o primesc des " ce masina e asta?" Ca masina sa aibe un look si mai clean, si obisnuit ca la sedan, fara stergator spate, am comandat un dop de anulare stergator si cu putina munca am scos motorasul si bratul stergatorului de pe masina. Pentru a putea scoate bratul stergatorului, am apelat la un centru de parbrize, pentru ca bratul era oxidat pe tija motorasului, si nu putea fi scos fara presa. Si va recomand sa faceti asta, ca sa nu spargeti luneta De Craciun masina a primit un set de arcuri H&R, ca sa mai reglam putin wheel gap-ul, dar si pentru a imbunatati stabilitatea. Momentan arcurile nu au fost montate, mai asteptam pana in primavara. Planuri de viitor pentru masina am foarte multe, si pe partea estetica dar si asupra motorului, dar printre cele mai importante ar fi un downpipe decat si un opf delete, datorita acestor OPF-uri masina este gatuita enorm, sunetul fiind primul care are de suferit foarte mult. Masina are in momentul de fata 20.000km, zilele urmatoare o programez la revizie, in rest doar benzina 100 si muulta talpa. Daca aveti sfaturi despre intretinerea masinii, pe care trebuie sa le am in vedere pe viitor, va ascult si le notez!
    3 points
  3. @lupo_bv Ideea e ca niciodata n-am banuit injectoarele deoarece nu dadeau nici o eroare dar fiind 2 originale si 2 aftermarket de aia nu mergea cum trebuie, tot nu trage de 105 cai dar se aproprie de puterea lui initiala... o sa schimb si galeria cu epuratorul de gaze carter si vedem dupa daca merge in totalitate cum trebuie sau nu. @georgstelsib Golf-ul asta nu o sa-l vand niciodata, la mine moare. Imi zic astia ca imi dau 50 mil pe el, pai pentru 50 mil mai bine ii dau foc, am tot facut la el, am totul functional si merge impecabil motorul, sa vedem dupa ce schimb galeria de admisie si epuratorul poate trage de totii cai dar oricum dupa schimbarea injectoarelor se simte o mare diferenta. @xmisterx Da incep sa se vad rezultatele ca nu ma asteptam sa am 2 injectoare aftermarket si sa nu mearga bine din cauza lor din moment ce nu aveam nici o eroare, si clar o sa montez si galeria de admisie care am luat-o de AZD ca sa mearga cum trebuie de totii cai si sper sa isi revina in totalitate dar oricum e o mare diferenta cu injectoarele astea, o sa mai vin cu informatii cand o sa pun si galeria si epuratorul.
    3 points
  4. Si acelasi golf 150hp versul smart forfour 82 cai, care se simt ca 450 de fapt, stie colegu de mai sus.
    3 points
  5. Golf 8 1.5 150hp vs id3 performance 204hp. Unde e racheta aia de fugi cu ea pe luna, ca nu vad… 50 cai in plus si o secunda avans. sa nu mai vorbim ca o masina electrica la 10% nu mai are aceleasi performante. Acelasi golf 8 150hp 1.5etsi vs e-golf 7 136hp. O racheta acel egolf… ce sa mai. Doar ca de la 80 in sus, dumnezeu cu mila si cu procentul bateriei, ca dupa 100km cauti disperat o priza.
    3 points
  6. Ideea e ca la mers normal, o electrica e tot timpul pregatita sa plece instant cand bagi picioru ... la ICE mai greu. La plecarea de pe loc doar cu un motor puternic si cu launch control te poti tine chiar si dupa amarate ca eUP sau Citigo IV. Avantajele tehnologiei fara nici un dubiu.
    2 points
  7. Passat de 200cp presat de un smart electric... ok. Hai sa ne oprim aici. Culmea, unii dintre noi chiar au condus electrice, si da, fata de un logan sau golf 1.4/1.6 o fi unele electrice mai rapide, dar stimate coleg, nu mai exagera inutil ca nu e cazul. Deja devin hilare comparatiile.
    2 points
  8. Serios? Cat timp pierzi la o revizie? Maxim 2 ore la 10/15k km? Cat timp pierzi pt un schimb de bucse, placute, etc? Tot maxim 2 ore? De cate ori incarci masina in cei 10/15k km? Daca nu stai la casa si atunci nu prea te intereseaza... dar si asa tot faci cateva drumuri lungi in km astia cand tot trebuie sa stai la incarcat, si garantat depaseati orele de revizie prin incarcari... Cat despre "racheta" si demaraje "fulminante" hai sa nu exageram... Sa pastram discutiile ancorati in realitate...
    2 points
  9. Salutare, Pentru ca am schimbat masina de ceva timp si am ales sa merg cu o masina noua, ii dedic acest topic/jurnal de bord Pe scurt, am ajuns sa aleg acest model, plecand de la cautarea unui hatchback mai nou si mai up to date. Am plecat de la Audi A3 8V (sau Q2), second hand, si am ajuns la masini noi - Golf 8 / Leon MK4 si finally Cupra Formentor. Ce cautam la noua masina, era: 1. cutie automata (si travel assist) pentru traficul tot mai aglomerat, inclusiv in afara orasului 2. minim 150 CP. Practic, 1.5 TSI era un compromis aici.. as fi preferat 2.0 190CP, daca ma incadram in buget 3. un consum decent, avand in vedere ca o buna parte din timp masina ar fi folosita in oras (Bucuresti), deci in trafic aglomerat cu medie de viteza mica 4. o masina mai sigura si mai 'reliable' pentru drumurile lungi ocazionale 5. o masina actuala ca tehnologie/dotari si cat de cat future-proof macar pentru cat as tine eu masina (5-8 ani) 6. o garda la sol mai mare, eventual.. 7. o masina care sa imi placa interior si exterior Formentor mi-a bifat cam toate casutele, in special cu motorizarea aleasa, avand in vedere ca, in prealabil, ma uitam oricum si la Golf GTE sau A3 e-tron. Am ales hibrid plugin pentru cateva avantaje principale dpmdv: - autonomie decenta, in mod electric, pentru drumuri scurte prin oras, gen mers la cumparaturi (chiar daca autonomia va scadea iarna pt un drum f. scurt prefer sa nu pornesc deloc motorul termic, daca e posibil) - posibilitatea de a preconditiona masina (pe canicula prinde f. bine si pe frig chiar daca mananca destul din baterie, cred ca va merita) - un consum mediu mai scazut, actual cu vremurile - plus de putere (fata de 1.5 TSI) + eventualitatea obtinerii unei puteri sporite in viitor doar din motorul electric (din ce am inteles platforma e identica cu versiunea de 245 CP) - confort sporit la manevrele de parcare, la viteze mici si la demaraje - + acel feeling de EV.. care imi place (am testat si ID.3 si am avut intentia de a trece pe electric dar m-a dezamagit partea de retele de incarcare, neavand, cel putin deocamdata, posibilitatea de a incarca acasa) - posibilitatea ca pe viitor sa pot incarca zilnic acasa In rodaj, nu am vazut consum mai mare de 9.5l, in conditiile in care am si incarcat bateria in mers. Comparat cu Golful 1.4 TSI, anterior, pe care aveam consum de 10l lejer prin Bucuresti in aglomeratie, mi se pare ok. Cu bateriile incarcate consumul scade simtitor Dupa rodaj consumul median general a scazut (de la 7 in primii 3k km) undeva sub 6l/100km. Asta si datorita incarcarilor la priza mai dese.. Ca optionale, am bifat: - pachet safe & driving XL + navi - pachet iarna - park assist (pentru senzorii pe fata) - pregatire carlig de remorcare - connectivity box - top view camera 360 - suspensie DCC - pre-crash system - culoare Graphene grey - jante 18" machined black Ce nu imi place la masina: 1. nu merge wireless Carplay sau Android Auto desi in unele tari functioneaza.. la noi se pare ca nu 'e voie'.. nu inteleg care e ideea dar este extreeem de aiurea. Inteleg ca totusi s-ar putea activa usor, partea de hardware fiind capabila si limitarea fiind doar la nivel de soft. Totusi prin cablu merge ok si este integrat f. bine pe displayul mare, se vede superb waze etc. Din pacate mai sunt buguri si probleme cu aplicatiile, pentru ca uneori pe AA nu merge quick switch de pe bara catre aplicatia anterioara, iar pe carplay de multe ori comenzile au lag de cateva secunde bune 😐 2. din cand in cand mai apar erori din senin care si dispar de la sine sau dupa un restart. Problema cu 2 pacanituri random in boxe si cea cu martorul SOS in timp ce unitatea centrala sta in loading f. mult timp.. sunt erori raportate si de alti posesori de prin afara, deci se pare ca intra la categoria "asa face toate" 😕 Sper ca se vor rezolva cu update de soft 3. atrage muuuulte priviri… mult prea multe, dar inteleg ca multa lume nu cunoaste sigla.. totusi, in ultimul timp, parca incepe sa se obisnuiasca lumea 4. uneori, la manevre de parcare la limita, cum e cam peste tot zilele astea, sistemul anti-colision intervine cand nu te astepti cu o frana sanatoasa, desi nu esti neaparat pe traiectorie de coliziune.. in fine, se intampla destul de rar si prefer sa fie activ oricum, deci nu e atat de deranjant 5. la accelerari mai in forta retrogradeaza 2 sau chiar 3 trepte urcand f. rapid motorul chiar si la 6k rpm si e putin deranjant, mai ales cand stiu ca motorul e inca rece si eu nu l-as tura in halul ala.. asta stiu ca e un pitic de-al meu si oricum s-a intamplat de cateva ori mai la inceput pana am inteles cum moduleaza pedala de acceleratie.. dar pentru cineva care nu stie masina, poate fi ciudat si usor de reprodus 6. scaunele (normale, nu cele sport de pe VZ) sunt ok dar putin cam tari dpmdv.. am rezolvat cu o perna de suport cu spuma cu memorie, in special pt drumuri mai lungi, dar nu e ideal Ce imi place, in afara de ce stiam despre masina din reviews etc.: - sistemele de asistenta la condus nu interfereaza prea mult cu placerea de a conduce si controlul masinii.. de exemplu, pe ID.3 mi s-a parut mult mai artificial controlul directiei si interventia Travel Assist / LKA - tinuta de drum si manevrabilitatea, includ aici si EV drive train care ofera un plus de confort dpmdv si suspensia optionala DCC - motorul nu sta turat (in trepte inferioare) doar ca sa fie gata de 'atac'.. cum se intampla pe variantele ICE cu DSG.. - sistemul media si softwareul in general sunt mai ok decat pe VW (am comparat tot cu ID.3 pe care l-am testat anul trecut.. nu stiu pe Golf 8 cum e).. din experienta cu ID.3, eu eram pregatit pentru mai rau, dar probabil ca intre timp s-au rezolvat si pe ID.3 multe din probleme - farurile si proiectoarele fac o treaba f. buna chiar daca nu sunt matrix led. Sistemul de asistenta faza lunga pare destul de ok din ce am testat pana acum Overall, sunt multumit de masina. A venit cu versiunea 1803 de fw din fabrica si a si primit vreo 2 updates intre timp pentru harti navi. Am facut un test de consum cand inca era cald (30 grade), intr-o duminica nu foarte libera prin Bucuresti, am reusit sa merg 58km cu un plin de baterie, pana a intrat motorul termic. Iarna ma astept la un range de ~20km, la 3-5 grade. La temperaturi mai mici chiar mai putin Multa lume considera un dezavantaj portbagajul mic (345l) in aceasta versiune. Pentru mine nu a fost o problema in alegerea facuta si nu l-am trecut la minusuri, avand in vedere ca este practic comparabil cu ce aveam inainte si oricum spre asta tinteam.. tot hatchback compact. Rar am avut nevoie sa umplu tot portbagajul la Golf avand, in acelasi timp, 4 persoane in masina, iar cu mai putine persoane am rabatat bancheta etc. In plus, pe Formentor daca chiar va fi nevoie, voi lua portbagaj pentru plafon. Mai deranjant mi se pare ca nu e prea bine organizat spatiul de depozitare in portbagaj, neavand podea falsa. Cam atat deocamdata. Poze::: AE9ADDB8-04C5-471F-B7AF-2A340F995CA5_1_201_a.heic
    1 point
  10. Mergi cu o benzinara non-stop cu minim 4000 RPM. Sau mergi cu un diesel non-stop cu minim 3000 RPM. Cam asa se simte electrica la condus. La orice viteza pana pe la 100 Km/h, ID3 pleaca precum o benzinara de la 4000 RPM.
    1 point
  11. Da, ma, e conspiratie sa faca motoarele pe benzina mai incete ca sa castige cele electrice. @AndreiSergiu1991, la tine tot motorul electric castiga, doar ca se opreste apoi si il lasa pe cel termic, cu cuplu mic. Masina ta e mai usoara decat o electrica, deci motorul electric o accelereaza mai puternic. Nu stiu cum nu vezi disonanta cognitiva prin care negi avantajele performantelor electrice, conducand o masina electrificata.
    1 point
  12. Amplificatorul este de fapt o alimentare pt sistemul original -amplificator antena
    1 point
  13. Mama cat scandal… uite ce zic niste francezi: https://zeperfs.com/en/match7916-6064-6939-8766-7972.htm Nu cunosc toate versiunile de ID3/4 asa ca experimentati. Stiu ca sunt niste date teoretice dar ajuta putin la eliminarea subiectivismului. Cu cont (free) puteti vedea si niste curbe de cuplu/putere. @Rave aia 205 CP par mai aproape de 188 ;)) si nu o zic eu, o spun francezii ;)) PS nu-mi mai amintesc prea bine din facultate dar motoarele asincrone aveau mici probleme la pornire - curentul absorbit era foarte mare si trebuia limitat. Nu stiu cum si daca au rezolvat asta, dar cuplu ala nu e disponibil chiar de la 0.
    1 point
  14. 2-3 secunde 🤣🤣🤣 taiati din ele… va pacaleste senzatia, dar atat. O sa ajungeti sa spuneti ca spring a facut un audi s7 la semafor…
    1 point
  15. Pai eu cand am comandat in februarie mo-au dat un termen estimativ ca primesc masina in august si au estimat-o de a venit de Craciun. Nu au nicio vina; mai nou am auzit ca nu se mai dau termene de livrare mai mici de 9-10 luni, dar sa speram ca vin mai repede.
    1 point
  16. @rudiRUD, 0.3 maxim. E foarte ok acum 😁
    1 point
  17. @detinatorDe acrod cu tine in mare, dar imi pare ca tu compari o masina noua electrica cu una SH diesel sau ma insel ? Passat-ul l-ai luat nou ? LE: Nu se poate deduce experienta la volan doar din cifre. Colegii cu electrice exagereaza, dar in mare au dreptate ... sunt foarte vanoasre, mai ales la reprize si viteze mici. Pe mine m-a impresionat foarte mult e-Golf-ul acum cativa ani, mai mult decat ID3 ca si masina per total.
    1 point
  18. asta s-a retinut? Am spus ca toate electricele sint niste mini rachete de pe loc... Dar da, si eGolful. Nu comparat cu Tesla. Cu termicele 99% din jurul meu... chiar fara a incerca anume asta, se vede diferenta. Imi amintesc cu Passatul cu 170cp stoc si vreo 200 dupa stage1 ca eram presat din spate de un Smart... m-am dat la o parte si am inteles ce se intamplase: era electric. Comentariile rautacioase de mai sus si mentionarea celor 9.2 secunde ma fac sa spun un lucru: voi chiar nu ati mers cu o electrica, nu-i asa? Ca altfel nu cred ca ar mai fi fost acele comentarii. Nu poti bate cuplul electricelor, si nu e vorba aici de 0-100 ca doar nu facem curse 0-100. cand plecam de la semafor urcam maxim pana pe la un 60 km/h. Si aici cred ca veti avea mari surprize si daca incercati sa bateti un eGolf amarat... Am uitat sa mentionez la lunga lista de interventii de la Passat, a mai fost si volant. Distributia nu am schimbat-o. Dar e de mentionat si aia. Amintindu-mi si de acestea, iar ma felicit pt decizie...
    1 point
  19. Eu am luat electrica tocmai ca din calcule mi-a iesit ca e mult mult mai ieftina decat Passatul diesel second hand pe care il aveam Uitandu=ma si la tine pe topicul masinii tale, cati bani si timp investesti in ea, aproape tot timpul schimband ceva pe langa consumabilele gen ulei filtre, clar am luat decizia corecta. Pt mine, atentie. Si eu la passat, de cand l-am cumparat si pana l-am vandut, in continuu am bagat bani in el: ulei filtre motor, ulei filtru DSG, placute si discuri (la electrice placutele si discurile au viata aproape vesnica), termostat DSG, baterie 12v cu AGM adica scumpa, si tot asa lista nu se mai termina. La Passat ii facusem si stage1. Aveam si eroare pe N18 la care stiu ca recomanzi 2500 ron inlocuire cu original. DPF ul era si el acolo oricand gata sa ceara inlocuire. Injectoarele mai necesitau si ele inlocuire, uneori la relanti mai aveam trepidatii si valori un pic aiurea. Spanul la pompa de inalta trebuie si el verificat. Am pierdut cateva ore si tuburi de tot felul de substante sa curat clapeta... In eGolf am bagat pana acum fix 0 lei. Si ca timp la fel. O sa vina prima revizie la 30.000km sau 2 ani, dar aici nu se schimba nimic, decat filtrul de polen, atentie. De mentionat ca am parcurs cam 22.000 km cu eGolful si am platit cam 100 ron combustibil, in rest gratuit. Dureaza sa incarc? Pai nu stiu, ca incarc cat fac cumparaturile, nu stiu daca dureaza... Dureaza uneori. Alteori dureaza la benzinare si la electrice nu. Masina este si extrem de rapida, acceleratia este greu de explicat.
    1 point
  20. Merci mult, Eduard! Am trecut de pragul celor 110k km. Ma mai jucam cu OBDEleven si am observat ca aveam o functie neactivata. Asa ca de aseara avem si Traffic Sign Recognition, o dotare pe cat de smart, pe atat de inutila dpmdv. Dar na, de la o masina "full fara trapa" am trecut la level "extra full fara trapa", conform standardelor de pe site-urile dedicate vanzarilor auto.
    1 point
  21. O frumusețe. Totuși as fi păstrat stergatorul lunetei.
    1 point
  22. Am facut, in sfarsit si fortat de imprejurari (o mica greseala -> lipsa talon tiguan), downpipe-ul pentru turbina noua. Dupa ce baiatul la care am facut lucrarile de genul nu a mai lucrat in domeniu, am gasit pe altcineva, care din fericire e mult mai priceput si migalos. Am cumparat teava diametru 76, flansa de prindere am avut-o impreuna cu turbina (mare noroc se pare, cel care mi-a facut lucrarea a spus ca sunt foarte rare si ca si el a cautat foarte mult timp), un racord flexibil pe care l-am schimbat in urma recomandarii lui (cel pe care il luasem initial era mai scurt ca cel din poze si foarte foarte rigid), niste coturi de 90 si cam aia e. Ca de obicei, sa fie poze Prima plimbare dupa foaaaarte mult timp Buun, acum sa plec de acolo, cu greu ma abtin sa merg usor pana se incalzeste motorul si cand sa ii dau mare talpa... ce sa vezi masina nu trage. Merge de parca e in LIMP. Am oprit, m-am dat jos, am verificat senzorul map, alte fire si ce mai puteam asa la prima vedere, nimic suspect. Important e oricum ca masina merge, ca am rezolvat downpipe-ul si ca intra pe un fagas bun. Nu m-am suparat prea tare ca nu merge, astept sa fac niste teste amanuntite sa vedem despre ce e vorba. Primul lucru pe care vreau sa il verific e furtunul care duce la capsula de vacuum. Asa ca, pana data viitoare, mergem incet si frumos. Economia de motorina approves this
    1 point
  23. Cum nu am mai postat de ceva timp, revin cu update la revizia de 75k km: filtre si ulei, deci nimic special 🙂 Măcar să populez postul ce ceva amintiri proaspete din patria hitiților.
    1 point
  24. Incarcarea wireless OEM cel putin mi se pare inutila pt ca incinge destul de mult telefonul. Mai ales daca sta si pe waze efectul e mai mult de caldura decat sa creasca semnificativ bateria. Bonus o si uzeaza suplimentar cand sta la temperaturi mari. Eu l-am folosit si nu e mai mult de un gimmick.
    1 point
  25. 3 ore pierdute doar pentru incarcare, mi se pare foarte dramatic sincer Genul asta de feedback de la colegi, imi intareste concluzia ca momentan electrica e doar pentru oras, sau pentru drumuri pana in max 200-300km.
    1 point
  26. Trebuie încercat cu alt tester, masele de soot sunt zero, are 303k km de la ultima regen si 655litri iar e aiurea...
    0 points
  27. Daca nu l poti astepta pe @OviVal, vezi la Bacau la @EEXCALADE, poate se baga el.
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!