Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 27.07.2018 în toate secţiunile

  1. Concluzia la final de călătorie dupa 8300 km este un consum pe termen lung de 5.4 l ceea ce il face sa fie perfect pentru concedii lungi.( sincer ma asteptam sa fie in jur de 7, asa imi estimasem bugetul de combustibil). Cu Octavia 2 1.9tdi la deplasarile lungi de 4000-6000 km consumul obtinut era de 4.8-5.2 l. Deci pentru 0.5 l in plus chiar merita sa te bucuri de prestanta si confortul unui kodiaq.
    6 points
  2. Continuam seria retrofiturilor Am finalizat si tpms
    4 points
  3. Merge treaba (poza facuta de copiloata)
    2 points
  4. Revenim cu noi impresii dupa o calatorie de 1300km prin tara pana la Bistrita-Cluj-Alba Iulia-Transfagarasan si retur in Bucuresti. In luna mai am avut un incident in urma caruia am schimbat bara spate si hayonul iar dupa ce am reparat masina iesise o mare diferenta intre aripile spate si usile spate asa ca am refacut pierdere pe usile spate sa se vada ok(am luat masina de la vopsit joi seara si vineri dimineata am plecat). Intre timp a mai primit o distributie noua+pompa de apa+toate curelele, am curatat timoneria si am dat cu vaselina siliconica si merge foarte bine acum timoneria, obisnuita revizie cu LM 10-40 MOS2 si toate filtrele Knecht si un senzor abs la roata dreapta spate, in rest masina merge foarte bine fara probleme la cei 243.000km.
    2 points
  5. Se sta pe loc cat timp își face preîncălzirea la catalizator. Când o pornești și sta turata aștepți 30 sec.
    2 points
  6. La pmecare nu trebuie sa stai deloc, pornesti si pleci, dar nu trece de 2.000 RPM pana nu ajunge apa la 90 de grade. La oprire, daca ai mers tare (4.000-6.000 RPM) sustinut, nu daca ai facut o depasire si in rest ai mers normal, poti sa lasi motorul pornit 1-2 minute. In rest nu! In rest, incearca sa nu accelerezi tare plecand de la turatii mici. In loc sa pleci de la 1.500 RPM cu acceleratie tare e recomandat sa retrofradezi 1-2 trepte si apoi sa accelerezi.
    2 points
  7. Eu cred ca problema e de asteptari, nu neaparat de masina. Adica ai cumparat una dintre cele mai ieftine masini din tot grupul VAG, nu cred ca ar trebui sa te astepti sa fie vreo super masina. Este o masina ieftina si asta se simte in multe. Tocmai din cauza asta cred ca masina ar trebui sa fie luata ieftin. Cine da 25-30k pe un Golf/Leon/O3 trebuie sa realizeze ca e aceeasi masina care se vinde si cu 13-15k dar are niste optiuni in plus si alt motor, nu e schimbata total... Eu, avand in vedere cat am dat pe masina si ca fac cat de curand 4 ani cu ea fara sa am probleme majore, sunt foarte multumit de masina! Doar manerul de deschidere a portbagajului ramanea blocat sus si nu mai revenea pe pozitie(dar se deschidea/inchidea portbagajul normal) si a fost schimbat/reparat sub garantie si butonul de avarii ramanea blocat pe pornit, a fost si acela schimbat sub garantie. Raportul calitate/pret (si chiar dotari/pret) a fost(si inca este) foarte bun, unul dintre cele mai bune de pe piata. Zic asta dupa ce am condus muulte masini cautandu-i inlocuitor Leon-ului si foarte multe imi dau cu virgula chiar si la preturi cu 50% mai mari fata de cat am dat eu pe el... Cine vrea calitate, ca de fiabilitate discutia e sensibila in 2018 la toti constructorii , ar trebui sa se uite la clasa superioara cu costul renuntarii la unele dotari. Cine vrea dotari, accepta compromisuri. Cine le vrea pe ambele... ar trebui sa schimbe bugetul!
    2 points
  8. Salut! Multumesc. Si pe mine ma cam urmarea problema asta de vreun an... sper sa fie ce trebuie si mult mai comfy. Nu am avut din pacate buget pentru KW V1, asa ca am cautat o varianta cat-de-cat de compromis. Urmeaza sa o urc pe masina saptamana ce vine... Intre-timp am primit si niste chei brute de rezerva pe fabricant Huf si niste brelocuri noi. Din pacate cheie pe AKS cum are deja masina nu am gasit. Mai cautam...
    2 points
  9. Am schimbat azi amortizoarele spate/fata și flanșele.. Mecanicul m a certat puțin când a văzut amortizoare kyb a zis că nu pune așa ceva că reclama toți clienții că sunt foarte dure. Mi a mai zis că există multe piese contrafăcute sau cu probleme, depinde de furnizor. Am dus și jantele la îndreptat, din 4 jante 3 sunt strambe, scor 400ron îndreptat. Cred că e inevitabil cu jante de 18 și mers in București. Am schimbat și uleiul și filtru. Și am făcut și o geometrie. După ce am montat anvelopele continental csc5. Suntem pregătiți de vacanta. Mașina e ok, dar foarte slabă ca și calitate. Mecanicul mi a zis la montarea amortizoarelor spate a ridicat cu mana sa comprime arcurile că să bage amortizorul in punte. Low cost, de unica folosință. Am făcut o greșeala mare când am cumpărat o.
    2 points
  10. si mai facem una alta, am facut un pic de ordine ieri si am finalizat azi(aplicat tratament leatherique si curatat plasticele cu un APC) Ne-am trezit si cu ceva apa in portbagaj, am schimbat garniturile + curatat furtunul de scurgere(ambele stanga dreapta erau infundate in special cu nisip/praf) cateva poze(mai in graba)
    2 points
  11. Salutare, am facut un mic filmulet cu Android Auto pe NoName 187B . Sa nu va speriati , e primul meu filmulet
    1 point
  12. nu se lucreaza nicaieri.
    1 point
  13. Frumos frumos.. incet si sigur !
    1 point
  14. Fara lac, eu zic ca polish-ul o sa fie degeaba. Nu o sa reziste acel aliaj fara protectie iar un sealant e frectie la picior de lemn fara o protectie adecvata (lac). E ca si cum nu ai mai vopsi masina ca oricum la 2-3 luni dai cu sealant...
    1 point
  15. Fara stergator. Dar au pastrat conexiune USB spate doar cu scrumiera. Doua schimbari tarzii din pacate pentru unii. Nu mai zic de AirCare. Astept sa fac update software la reprezentanta cand primesc pe stoc masca de usa, poate vine cu schimbarea culorii in functie de iluminarea ambientala.
    1 point
  16. 3.8 litri, ulei mobil 1 esp 5w30, Valvoline 5w30, ravenol 5w30 să aibă norma 507.00 . Filtre mahle nu mann.
    1 point
  17. Toate Bolero-urile au intrare video, sunt aceleasi unitati ca Media System Plus de la Seat si Composition Media de la VW.
    1 point
  18. Nu te ataca nimeni. Mi se pare funny faza cu omprimatul arcurilor. Atat timp cat masina sta pe sosea, poti cara 5 persoane cu ea si bagajele aferente poate sa aiba si arcuri de pix. Nu ma intereseaza solutia tehnica atat timp cat e fiabila si isi face treaba pentru care a fost gandita. Edit: O sa apara retrofit la leon: Montare foi de arc pe puntea spate.
    1 point
  19. Ai aici ce te interesează: https://skoda.7zap.com/en/cz/octavia/oct/2008-419/5/501-501020/ https://skoda.7zap.com/en/cz/octavia/oct/2008-419/5/505-505005/
    1 point
  20. Nu am mai gasit poza cu jante polishate pe golf 4 dar rezultatul pe care il caut e in poza atasata. Am identificat si furnizorul de suruburi false care sa le inlocuiasca pe cele originale de plastic. Pana la urma cred ca o sa sablez janta si apoi ma apuc de polishat fata si la urma vopsesc restul . daca totul va fi bine in iarna fac tot setul
    1 point
  21. Salutare dragi colegi ! Stiu ca a trecut ceva timp de cand nu am mai postat nimic. Intre timp masina a trecut prin cateva mici - mari modificari , dupa cum urmeaza Am montat in cele din urma o turbina K04 de pe un Scirocco R impreuna cu injectoarele de la CDL-ul care este pe masina. Momentan am preferat sa merg pe pompa de inalta originala , sa ma limitez la un 300+ caluti , din cauza cutiei , parca mi-e putin teama de cutie sa nu o apuce patinatul de ambreiaje. Pe langa partea mecanica am montat un set de stopuri valeo pe led la care urmeaza sa le fac skyline mod si modulul PolarFis+ pentru a putea monitoriza mai bine ceea ce se intampla sub capota. Va las mai jos cateva poze , plus un video cu 0 - 100
    1 point
  22. Bucuresti - pod Agigea 2.0 tdi
    1 point
  23. Intr-adevar ar fi multe lucruri interesante de mentionat din cele mai diverse subiecte. Dar nu cred ca sunt un bun povestitor incat sa sustin si un alt topic. Consum mediu termen lung pana la Nordkapp - 4476 km - 5.7. Incarcare 2/ + 2 trolere medii. La motorina nu am sesizat diferente. Am avut zile in care am facut plinul si de 3 ori in 24 ore. Masina are un comportament ireprosabil si e confortabila la drum lung ( nu ma doare spatele ca in Jetta). Ca viteza am mers la limia maxima a fiecarui drum ce difera de la tara la tara. Sunt foarte multe radare fixe in Finlanda si tarile baltice exact acolo unde sunt limitari de viteza dar sunt preatentionate. Am folosit acc+lane assist in peste 80% din drum. Iti fac viata infinit mai usoara la volan pe distante lungi. Am folosit si modul E cred pe vreo 2000 km dar nu prea e ok cand vrei sa te lansezi in depasiri, are un lag maricel. Pe drumuri libere unde nu ai nevoie de variatii de viteza e perfect si modul E. De cauciucuri de iarna nu este nevoie. E foarte cald. Am avut si zile cu 35 gr iar noaptea nu a scazut niciodata sub 15 gr. Dupa ce se trece de cercul polar soarele apune in jur de 11-12 noaptea iar cam in ultimii 700 km spre Nordkapp nu mai apune deloc, e in permanenta pe cer cu o tenta de galben-portocaliu intens. Iti da o senzatie foarte ciudata, bulverseaza creierul. Noaptea acolo e ca si cum te-ai plimba ziua in amiaza mare prin orase din care au disparut toti oamenii ceea ce iti da un sentiment oarecum straniu. Am rezistat o noapte fara sa dorm doloc dar a meritat. Libertatea de circulatie e totala, nu mai exita puncte de control ci doar simple indicatoare ce te anunta ca ai intrat in alta tara. Nu intereseaza pe nimeni de actele tale. Doat de 2 ori mi-au cerut pasaportul in 13 tari tranzitate cand am coborat de pe feribot in Danemarca si cand am trecut acel pod din Suedia dar a fost din pura curiozitate a durat maxim 5 secunde in ambele cazuri fara sa ceara si actele masinii sau sa intrebe ceva. Politie? Dupa Stockolm in sus si inapoi pana la Helsinky deci aprox 4000 km nu am vazut macar o singura masina de politie! Infractionalitatea e aproape inexistenta. Se respecta regulile de circulatie si exista bun simt in trafic. Cand ti se face flash-uri din fata inseamna ca sunt reni pe sosea...sunt multi, foarte multi, solitari sau turme intregi. O problema reala sunt insectele. Citisem despre asta de la alti calatori dar nu am dat importanta. E un lichid semitransparent ce se intinde pe tot parbrizul si spalatorul nu il curata. In 200-300 km nu mai vezi nimic si tb sa opresti la benzinarii sa freci clasic. Iar pe botul masinii, nu exagerez, e full de insecte rosii/negre/verzulii. Daca extrapolez un pic as zice ca sunt pete ca de sange. Nordicii au 100% masini brek, aproape ca nu exista berline. Si ai zice ca fiecare are o rulota sau una motorizata si sunt intr-o continua vacanta. Am vazut mii de rulote peste tot. Nu au garduri la case. Preturile insa depasesc puterea noastra de intelegere mai ales la Nordkapp. Un ren de jucarie 600 lei, o bluza de dama no-name cu motive traditionale nordice 1500 lei, magnet de frigider sub 10 eur nu exista...
    1 point
  24. Nu. Am preferat tarile UE/SEE. La dus: Buzau-Nadlac-Budapesta-Bratislava-Praga-Dresda(de aici am inceput sa si vizitez orasele/primele le mai vazusem)-Berlin-Rostock-Gedser (trecere cu feribotul in Danemarca)-Copenhaga-Malmo (trecere pe acel pod minunatie inginereasca ce se continua de la jumatate cu tunel pe sub apa)-Stockholm-si apoi tot spre nord prin Suedia-Finlanda-Norvegia pana unde se termina continentul-Nordkapp. Total 4500 km. Intoarcere: Nordkapp - Honningsvag ( un oras norvegian autentic cu pescadoare si populatie nativa)-Rovaniemi (orasul lapon al lui moș gerilă)-Oulu-Helsinky- si de aici cu feribotul Mega-Star am trecut in Tarile Baltice-Tallin/Estonia-Letonia-Lituania-si apoi Varsovia- Cracovia-Kosice-Debretin-Romania.
    1 point
  25. Am luat si tipsuri OEM de golf R , acum pot spune ca am terminat cu aspectul de R pe exterior ? Revin si cu un mic update pe partea de sunet, am eliminat si finala deoarece era sparta si pana cumpăr o intermediară este doar teava goala , cam asa se aude acum . Este putin cam tare, chiar exagerat:)) dar urmează să iau o intermediară sa vad ce iese ?
    1 point
  26. La service-ul la care merg in Timisoara, si in care am incredere, patronul de service mi-a recomandat ca sa fac schimbul de ulei la 10k daca fac kilometri in special in oras, iar daca merg mai mult afara, pot sa il fac la 15k. Am avut la un moment dat Un Caddy la firma cu ulei long life. Cand am verificat uleiul la 20k, era ca apa de subtire, iar de ungere nici nu poate fi vorba. De atunci schimb uleiul la 10k. Un schimb de ulei + filtru de ulei iti ajunge de obicei pe al 350-400 lei cu tot cu manopera. Nu merita sa iti strici motorul ca sa faci schimburile dupa cum recomanda reprezentanta. Sa nu uitam ca producatorii de masini nu mai sunt interesati sa te tina masina 10 ani. Iar daca tie iti crapa motorul la 150-200k e mai simplu sa iti iei alta masina. De reprezentanta nu poate fi vorba, au preturi de cocaina. Am cumparat de la Ciclop in TM exact acelasi ulei Castrol 5w-30 LL Titanium FTS cu 47 de lei. Ulei care la Autoclub este 85lei. De manopera nu mai vorbesc. Pe langa ca e scumpa, e si de proasta calitate.
    1 point
  27. Deci, ca tot am vazut leon-uri mai multe sh pe aici pe forum, poate o fi de folos candva, cuiva. Daca aveti punte rigida pe spate (din aia simpla) va trebuie amortizoare cu lungimea bucsilor de prindere in puntea spate de 45mm. Daca o sa va uitati o sa vedeti ca scrie pe amortizoare in descriere : nu pentru multilink. Daca aveti punte multilink, independenta (2.0 tdi 184cp, 1.8 tsi, 2.0 tsi) va trebuie amortizoare cu lungimea bucsilor de prindere de 58mm. Atentie, vorbesc de lungime nu de diametru. Pt 60mm recomand bilstein b4, pt 45 mm recomand kyb made in Japan. Pentru puntea fata, va trebuie 50mm sau 55mm. Eu pe 1.4 tsi 122 cp CMBA am de 50mm, si nu stiu ce sa pun, deoarece: bilstein nu exista pt masina mea, kyb nu, meyle nu sunt pe stoc nicaieri. Sunt sachs sau monroe, sachs made in Turcia si monroe cred ca tot Turcia sau China dar se plange rau lumea de ele.. imi trebuie amortizoare de 50mm diametru. In ultima poza vedeti amortizoarele pt multilink, care nu se potrivesc pe masina mea.
    1 point
  28. Am rezovlat cu insertia. Acum maisna nu mai vibreaza dar nu se mai simte bucsa slabita! Am avut erore cu intake manifold flap position sensor si simteam putin ciudat masina. Am descoeprit ca acea tija ce misca clapetele avea uzura. Am pus o bucsa temporala sa vad daca maisna se comporta mai bine.... si da se comporta. Bucsa temporala nu a tinut, am vrut sa fc piesa la strung .. dar fara succes:). Am hotarat ca inlocuiesc galeria. Cand am dat jos galeria de admisie ... soc maxim.. pardon, calamina Zilele astea decurge operatiunea de curatare a calaminei de la supape:) Am gasit o galeria de admisie fara nici cel mai mic joc la clapete. video-1530892724.mp4 Era sa uit... Au ajuns si extensiile de padele.
    1 point
  29. Se potrivesc cu turnulețele din tablă zincată pe acoperiș.....
    1 point
  30. Exact. Pe o parte am schimbat si garnitura 40 ron.
    1 point
  31. Am gasit cauza. Paletele pompei de motorina erau intepenite. Am demontat pompa de toate elementele interne, am curatat-o am pus totul la loc, am masurat inainte de demontare pozitia surubului de relanti, de maxim, regulatorul de turatie si sarcina si totul a revenit la normal. Fara banc de proba sau scule speciale.Doar cateva videoclipuri de pe YouTube si multa rabdare.
    1 point
  32. 1 point
  33. Pe orice masina se vor simti diferente intre “goala” si “incarcata” orice putere, cuplu si cilindree ar avea motorul. Acestea sunt mai putin simtite la un motor mai “potent” dar... sunt. Acestea fiind zise 1.0 TSI are cifre si rezultate, atat pe hartie cat si in realitate, mai bune decat 1.6 MPI/FSI care erau, si inca mai sunt, bine vazute si acceptate de majoritatea oamenilor atata timp cat nu aveau pretentii exagerat de sportive la viteze mari sau cand e masina “incarcata”. Si sa nu uitam ca acele motoare erau puse pe masini cu mult mai multe kg in plus fata de platforma MQB. O Octavia 3 este mai usoara decat un Golf 4. Sunt oameni care vad un 2.0 TSI “slab” si oameni care vad un 1.0 TSI “suficient” si ambii au dreptate! Exista cate ceva pentru oricine, chiar daca este, sau nu, pe gustul celorlalti!
    1 point
  34. N-are nicio legatura inlocuirea lor cu fiabilitatea. E strict pe considerente economice. As zice ca 1.4 a fost o baza foarte solida pt dezvoltarea 1.5.
    1 point
  35. Asta cu vcds ul... Vas... Odis. In rest, exista suficiente oferte pe piata de modificare km....
    1 point
  36. bmm e cu probleme foarte mari, am fost sfatuit recent (ieri) ca motor pe o octavia scout sa nu cumpar ever motorul bmm, ci doar bkd (2009).
    1 point
  37. 1 point
  38. Norma 504/507 e considerata ca norma care include aproape toate celelalte norme si in orice configurator aceasta este prima recomandare. In realitate tu ai un motor din generatie anii 90" care se simte bine cu uleiuri bine aditivate din clasa A3 B4 . Daca vrei neaparat Liqui Moly cauta un 5w40 pentru PD 505.01 sau un simplu 505.00.Astea au pachet de aditivare mai apropiat de uleiurile care se foloseau in motoare din generatzia aia.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!