Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 08.07.2018 în toate secţiunile

  1. Trebuia sa o fac si pe asta! Frumos drumul pana la Brasov in electrica! Fiind prima data am mers mai conservator dar am invatat pentru data viitoare.
    4 points
  2. @avenirv Este, este! Din pacate, in cu totul alta clasa, si ca bani, si ca comfort . Mini-update: Am ajuns la ~5.500 km and all is well . Ma incanta maxim faptul ca nu mai trebuie sa imi fac griji de "cat de bine este asfaltat drumul" sau "este asfaltat drumul?" Facut un mic off-road pentru cateva poze: Primit si prima supriza - o piatra in capota... Noroc cu folia care a preluat tot socul si vopseaua a ramas intacta! Continuam sa o tratam regeste si a primit un prosop de uscare "adecvat", iar vestita lampa de torpedou se lasa, in continuare, asteptata, dupa ce prima comanda a venit cu una gresita ...
    2 points
  3. 2 points
  4. Precious cargo!... 95k and counting...
    2 points
  5. Update la 2000 km, masina a iesit din rodaj. Cu un ochi rad, cu unul ...lacrimez (nu e asa mare drama) De ce râd: LAUNCH CONTROL - SPECTACULOS. Mi-am adus aminte intr-o seara de aceasta functie inca neexploatata a masinii, si i-am facut 5 launch control-uri. Nu ma satur de asa ceva. E fantastic cum pleaca masina. De ce lacrimez: 1. DSG6 este putin indecisa, schimba destul de brutal cand nu stie ce sa faca sau cand e dusa putin peste 6000rpm, in oras se simte cel mai tare nehotararea aceasta, si doar in Normal sau Sport cand e calcată pe coadă. In ECO e smooth si la locul ei. 2. Avand 2.0 benzina pe o caroserie asa mititca, motorul se incinge repede si ramane mult timp in temperatura, si din pacate parbrizul se abureste aproape nonstop. Cel mai deranjant este pe ploaie sau in conditii de umiditate. Efectiv stau cu Max AC pe parbriz incontinuu. In rest, aceeasi bestie setoasa care face băiețasi “musculosi” cu “pisicuțe tunate” Am observat ca se uita mai mult femeile la ea decat barbatii? Se uita si zambesc
    1 point
  6. Acelasi motor, folosesc cu succes de 4 schimburi Ravenol VMO sau VPD ce gasesc la momentul schimbului, sunt ok. la BXE.
    1 point
  7. Detalii despre materialele folosite si cantitatea?
    1 point
  8. Da,se codeaza cu vcds.Nu e nici un cod acces.
    1 point
  9. Vineri pana tarziu si sambata de la 9 dimineata pana la 10 noaptea, cu mici pauze, am reusit sa termin tot ce mai era de facut. Am reusit sa nu rup cleme si am ramas doar cu 3 suruburi si 2 cleme in plus :D. Am facut poze la izolarea cu CTK, dar la materialul al doilea nu am mai facut decat la portbagaj, intrucat incepuse sa tune si se intunecase a ploaie. Nu a mai plouat pana la urma, dar a fost suficienta amenintarea, ca sa grabesc ritmul si sa montez mai rapid tot, inclusiv pasla si mocheta. Greutati au fost mai la tot pasul, incepand de la intinderea CTK-ului, pe care a trebuit sa il presez foarte bine peste toate ramforsarile (pentru ca de fapt antifonarea sau mai precis reducerea vibratiilor se face doar daca acest material este foarte bine intins, cu cat mai putine goluri de aer sau cu lipire superficiala), continuand cu al doilea material, cel buretat, care are un lipici foarte bun, de mi s-a lipit mai tot timpul pe degete . Si impreuna cu bitumul de la celalalt, praf si ulei de la scule, au fost foarte greu de scos de pe maini aseara, chiar daca am dat cu sapun, Mafrasol si diluant. Ma cam ustura buricele degetelor si am putina febra musculara de la toate contorsiunile si genoflexiunile facute de o saptamana incoace. Dupa ce am terminat de ansamblat toata consola centrala nu gaseam mufa de la ESP. Cand ma uit, era prin cablul sub suportul de metal al consolei... si baga injuraturi si apoi chei si mana prin gaurica de la scrumiera (de fapt eu nu am scrumiera, ca e pachet nefumatori) si dupa 10 minute l-am convins sa iasa. Initial ma uitam la cele doua mufe ramase, una rosi si una maro, dar care nu se potriveau la mufa alba de la ESP, ca asa mi-am dat seama ca imi lipsea una . Am facut cateva poze cu masina curata, cum nu o sa mai fie niciodata . La sfarsit am schimbat si stergatoarele fata, sa ca acum pot sterge si luneta si parbrizul fara griji. As mai vrea sa schimb becurile din interior cu unele pe led, sa ma uit in "rezerva strategica" ce mai gasesc. Am folosit aproximativ 4.5 m2 de CTK si tot pe atat din materialul buretat, iar timpul efectiv de lucru a fost de aproximativ 17 ore. Mai am de dat jos usile, dar cred ca le voi face week endul viitor, pentru ca sincer imi doresc o pauza pe de o parte, iar pe de alta, ma gandesc ca sunt de dat multe suruburi la fetele de usi si trebuie sa lucrez cu atentie. Sau daca imi revine cheful so ma las si vremea, am sa le fac pe rand in cate o zi, dupa program. Am fost la o scurta plimbare cu masina. Zgomotele dinspre spate sunt mai putin sesizabile sau se aud destul de infundat, dar dinspre usi in continuare se aude zgomot (normal de altfel). Astept cu nerabdare clipa in care am sa termin tot Golful, sa vad atunci cum este. Week end placut tuturor.
    1 point
  10. Poti pune linistit jantele OEM pe R18 recomadate numai de producator....doar ca trebuie avut in vedera ca bratele, amortizoarele (articulatia) masinii se va termina mult mai repede pe soselele din Romania in plus ai sa-ti faci praf rinichii si asta NU o mai rezolvi cu toti banii din lume...sa NU mai amintesc de pretul anvelopele, care este mult mai ridicat! Plus ca trebuies omologate in talon la RAR. Stiu, dau mult mai bine pe masina....da NU in Romania! Acum las la latitudinea ta sa vezi daca merita acest "upgrade"....da sa NU umbli cu porcarii de jante AM, mai bine unele OEM si reconditionate. PS: Parerea mea personala e sa ramai pe ceea ce ai....masina si sanatatea iti va multumi!
    1 point
  11. M-am documentat putin si am auzit ca uleiurile ravenol sunt destul de lăudate,m-am gândit să bag ravenol vst 5w-40 chiar daca e ceva mai scump.Conteaza de unde il iau?
    1 point
  12. Nu scoate nici un tuner 230cp pe motoru asta fara DPF off + evacuare si "dat in gura" pe boost si injectie = fum Un stage1 este undeva la 200cp curati pe motorul tau, dar va fi destul de ajuns, cuplul creste la aprox 430nm .. Frumusica masina si cum o intretii, succes in continuare !
    1 point
  13. Salut colegii,am un golf 4 1.4 16 v cu motorul refăcut si la pornirea la rece am o bătaie de tacheti astfel încât la prima pornire e destul de zgomotos motorul.Pana acum am băgat mobil 2000 10w-40 semi-sintetic,la următorul schimb m-am gândit să bag un 5w-40(nu am probleme cu mancatul de ulei).Care credeti ca ar fi mai bun intre mobil 3000 5w-40 si castrol magnatec c3 5w-40?Credeti ca e vreo problema daca il iau de la emag(sa nu fie contrafăcut ma refer)?Am văzut că sunt mult mai ieftine la emag
    1 point
  14. Am pus si kit xenon 35w 6000k, din pacate nu am gasit la repezeala 4300k cum mi-as fi dorit ; acum se vad mult mai ok. Si un update de soft la TCM ; in configuratia masinii, ma declar foarte multumit de ceea ce a iesit si le multumesc pe aceasta cale.
    1 point
  15. Au sosit si plafonierele. Dar se pare ca iar sunt amanat de tinichigii. Ma puteti ajuta cu o recomandare sa aranjez putin masina pana plec in concediu? Trebuie sa schimb aripa, armatura de sub bara si sa aranjez bara putin.
    1 point
  16. Astazi a sosit un buton si o goarna (daca tot pun plafonierele su senzori am zis sa trec si de la h8 la h12). astept cu nerabdare si restul pieselor. Legat de trecerea la oglinzi rabatabile electric o sa zic pas pana o sa gasesc oglinda mica pe partea soferului.
    1 point
  17. Am avut si eu ca tine tot Castrol si dupa am trecut pe Motul X-Clean de care sunt multumit. Sunetul in functionare este mai rotund, mai atenuat, nu consuma uleiul, iarna pornirea se face mai usor comparativ cu vechiul ulei. Cred ca majoritatea uleiurilor de calitate se pot pune fara grija in ALH, care este un motor foarte putin pretentios, diferenta dintre ele fiind relativ mica.
    1 point
  18. Pai e cam asa... Daca te intereseaza mai mult partea electrica esti destul de limitat cu autonomia (maxim 50km si cred ca asta fara AC) si timpul de incarcare este maricel (2-3 ore pe Typ 2 si vreo 5, cred, acasa). Daca nu ai unde sa o incarci acasa sau la birou nu ti-as recomanda. Daca te intereseaza partea de hibrid, functioneaza si nu prea. Adica are un consum mai mic dar, per total (daca iei si pretul de achizitie in calcul), iesi mai bine cu un 1.4-1.5 TSI ACT simplu. Daca te intereseaza partea sport, un GTI se si misca mai bine, are si capabilitati ascunse de tuning, si e cam la aceeiasi bani. Daca te intereseaza ca masina de “familie” portbagajul este mai mic decat la un Golf normal din cauza bateriilor si ce mai are pe acolo. In rest... e un Golf normal. Adica ok!
    1 point
  19. - 03L198716A - set pentru reparatii capsula de presiune - BORGWARNER - ~715Lei la dealeri pentru masini mai vechi de 4 ani (20% discount piese)
    1 point
  20. Partea 2 ornamente praguri - 5E0071303A ornamente pedale - 5E1064205 si "odihnitor picior" - 5E1064209
    1 point
  21. Primul drum mai lung cu Octavia Scout 3FL 1.8 TSI 4x4 DSG, pe ruta Cluj-BV-Predeal-Bran, 1 persoana la bord + 50-60 kg de bagaje, clima tot drumul iar consumul mediu afisat in bord a fost de 6.6 la suta. La mers legal la intoarcere intre Bran si Sighisoara consumul afisat pe CB a fost de 6.0 la suta. Pe primii 1500 de km consumul mediu este de 7,3 la suta, distanta care include si cateva iesiri pe drumuri forestiere din Apuseni. Momentan masina si consumul sunt peste asteptari! Sa vedem dupa ce termin rodajul si incep s-o calc un pic pe coada....
    1 point
  22. Cel mai probabil iti intra pe la chederele de la usile fata. Atunci cand usa e inchisa ele sunt astupate de cheder. Eu am pus un distantier intre cheder si usa sa aibe apa pe unde sa se scurga.
    1 point
  23. Categoric pe acolo intra, am dat torpedoul jos si m-am uitat pe acolo. Se vede reparatia facuta de deasupra. Cred ca apa se scurgea cumva prin prag pana prinderea centurii de siguranta de jos din stalp, si acolo iesea in masina.
    1 point
  24. Imi pare rau ca nu am facut o poza acolo, in compartimentul filtrului de polen, poate era de folos si altora. Gaura asta e acolo, sub parbriz exact la 2-3 cm de acele canale de scurgere de pe fiecare parte a masinii, in tabla pe care sta carcasa filtrului . Are cam 10-12mm diametru. Am pus un printscreen de pe autodoc si am marcat pozitia aproximativa. Prin gaura asta se vedea pasla din aia care e pe sub tot bordul si prin podea, ptr insonorizare. In partea opusa ( pe partea soferului) e aceiasi gaura pe care intra niste fire in masina, probabil alimentarea stergatoarelor. Am lucrat in graba, imi era frica sa nu ma prinda ploaia. Dupa asta am astupat si pe cea din plastic, aia ptr stergatoare. Concluzia este ca aseara a plouat din nou destul de puternic si nu a mai intrat nimic. Mocheta este in continuare uda de data trecuta ca deh a fost o saptamana de vis, numai ploi. Astept un soare strong sa o coaca putin. Acum trebuie sa dau jos torpedoul sa vad din interior in spatele lui la gaura buclucasa, ce era cu mirosul ala de ars, si sa mai usuc ce mai gasesc pe acolo. Poate asa imi dau seama si cum ajungea apa tocmai in spate.
    1 point
  25. M-am apucat astazi si am desfacut plasticele de sub parbriz, erau ceva frunze dar nu erau gaurile infundate. Cu ocazia asta am desfacut si carenele din spatele rotilor si am scos o cantitate considerabila de nisip si mizerii mai marunte. Problema reala cred ca vine de la o gaura pe care am gasit-o in dreapta filtrului de polen, care intra in masina de la care lipsea capacul. Sunt 2 gauri simetrice, asta din dreapta e goala si pe cea din stanga intra niste fire in masina. Ma gandesc ca sunt facute asa in cazul in care se vinde masina catre UK sa se poata inversa ce e pe acolo. Totodata lipsea si un capac din alea de pe plasticele de la stergatoare, tot din dreapta, si alea cred ca sunt facute tot in cazul in care se vinde masina echipata pentru UK. Am astupat ambele gauri, am curatat bine pe acolo si am pus si plasa de tantari sub acele plastice sa nu mai intre alte mizerii. Nu am putut testa daca mai intra apa inca, am folosit silicon si vreau sa il las sa se usuce. Multumesc pentru sfaturi! Revin maine cu concluzii, la cat a plouat de tare acum , daca nu era asta cauza, maine o sa gasesc bin nou apa.
    1 point
  26. Exact asa trebuie sa faci, doar ca ar trebui ca reprezentanta sa negocieze putin mai ferm cu asiguratorul. In cazul meu a functionat si despagubirea a acoperit reparatia, chiar a inregistrat si o usoara economie.
    1 point
  27. Se poate repara exact unde vrei tu fara nicio conditionare, dar este posibil sa nu plateasca toti banii, ulterior poti solicita arbitrajul ASF. O alta varianta: poti merge la reprezentanta si poti solicita un deviz estimativ al reparatiei prin care sa soliciti de la City Insurance acceptul de plata pentru acesta valoare. Daca ai CASCO ii poti speria putin, stiind ca se poate deconta in regres cu plata unei fransize. De regula, regresul se face impotriva proprietarului vinovat, prin executare silita inclusiv poprire pe bunurile impozabile, mobile sau imobile, dupa caz. Urmand ca acesta sa isi recupereze paguba de la asigurator, daca mai poate.
    1 point
  28. Facut revizia DSG la ~40 000 km, totul foarte ok, nici un semn de span in filtru sau cutia filtrului, uleiul schimbat la reprezentanta avea o transparenta foarte ok, in schimb, era foarte lichid.. lipsit de grasime, curgea efectiv ca apa (chiar daca era caldut, nu trebuia sa fie chiar asa). Bagat ulei Motul pentru DSG, am primit multe review-uri foarte bune despre el, se comporta foarte ok cutia pana acum, schimba mai lin si silentios, ramane de vazut in timp cum se va comporta. Schimbat furtune frana cu unele HEL metalice + folosit lichid frana VW DOT4 la cutie metalica (am inteles ca ar fi mult mai bun decat cel la cutiile de plastic). Frana a devenit mult mai prompta, cat apas atat franeaza, nu mai sunt pierderi si nu mai e pedala "elastica". Din pacate discurile si placutele sunt cam uzate, in vara voi face si o revizie full la discuri + placute fata/spate, atunci se va simti cu adevarat frana corecta.. Masina a fost degresata si spalata apoi in jurul franelor + curatate discurile cu spray de frane. Lucrarile le-am realizat la Alex @ APR Romania , un om de nota 10 ! Ne pregatim pentru sfarsitul lui mai.. un euro-trip de 5000 km in ~10 zile, va fi fun Cateva poze.. din pacate masina era nespalata de mai bine de 1000 km (facuti si in oras si in afara) ..deci era jegoasa pe la "dedesubturi" .
    1 point
  29. @VW CC , @ShadoWzZ mersi frumos. O scurta prezentare a modulului Polar Fis aici : https://vid.me/6BTA (dati pe 1080p) , scuzati melodia posibil enervanta. Un scurt sample din mers aici: [editat] (dati pe 1080p) (si cu casti + volum maxim daca doriti ) In alta ordine de idei... o "retrospectiva" a interiorului Dynaudio instalat Grile iluminate facelift Ceas facelift Trimuri textura Zebrano lumina ambientala facelift Volan R line Padele DSG aluminium brushed Trim navi alu-brushed facelift Climatronic + trim alu-brushed facelift Scrumiera alu-brushed Consola centrala (cal) facelift Maneta DSG cu rama selectoare facelift Butoane consola centrala facelift Rama bloc lumini facelift (fara buton frana parking) Pedale R36 metalice Dashcam instalat + fire ascunse Modul Polar FIS instalat
    1 point
  30. A trecut ceva vreme .. masina merge fara probleme, am trecut si la rotile de vara. Am terminat interiorul.. full facelift acum , mi-a luat ceva sa strang unele piese.. mai ales ca o parte le-am luat noi oem.. si nu au fost chiar ieftine Am montat si un Polar Fis ... toys for big boys ... o sa il prezint intr-un post separat .. e o jucarie foarte tare, pe langa zecile de valori ce se pot citi si afisa pe screen-uri separate.. se pot face si codari din el.. are functii prestabilite ce se pot activa/dezactiva/modifica .. e f tare (si destul de scump ce-i drept). Totul este perfect functional, mai putin butoanele de Auto start stop si PLA pe care nu le am ca si optiune si le voi inlocui curand cu niste blank-uri negre, ca sa fie 100% ceea ce are masina mea.. nu imi place sa umblu cu butoane de la functii ce nu le am. Foarte greu cu timpul liber.. inca nu am apucat sa fac detailing cu produsele Meguiar's leather... nici sa fac un detailing la exterior.. cum vreau eu ... facem ce putem. Cateva poze..
    1 point
  31. Vineri am reusit sa fac evacuarea, inca nu e final ceea ce vreau insa. Trebuie sa mai montez finale, ca sa ia din vibratia / rezonanta / sunet etc., momentan in unele turatii huruie foarte rau, si cred ca se transmite in toata caroseria vibratia care devine deranjanta la drum lung DPF off , EGR off , evacuare cap coada inox 63mm , intermediara Borla, tips Akrapovic. Corectari soft, dyno din nou . Rezultat final curat : 220cp si 460nm Toate realizate la DIO Performance. Masina e altceva acum, chiar daca la softul anterior aveam 200-210cp si ~420nm .. acum cu DPF off si evacuarea noua e alta viata... motorul trage in draci, si in 4500 ture am cuplu 300nm inca, se duce in turatii mari zici ca e benzina Va incant cu 2 poze, din pacate nu am apucat sa fac prea multe fiind sarbatorile si ... multa ploaie :| O sa revin cand e gata proiectul cu tobe finale, tipsurile bagate putin mai inauntru.. vreme frumoasa si ceva poze dragute.
    1 point
  32. Au venit si pedalele, le-am "instalat". Am bagat si o spalare ca era jale cu vremea si drumurile noastre :D Inca sunt indecis cu jantele... cu cele de 16 (de iarna) pe care le am acum, cand iau gropi etc ma iau toti dracii.. (si sunt genul ala care ocoleste tot ce poate) ... stau si ma gandesc, cu alea de 18" , nu o sa fie foarte rau? Mai am un dubiu... jantele pe care le vreau sunt after market, cei din UK de unde vreau sa le comand mi-au spus ca sunt omologate si aprobate si etc. sa fie oare problematice (sa se indoaie / sparga usor) ? Va incant cu o poza :)
    1 point
  33. A trecut mult timp de cand n-am mai postat ceva. Am facut un drum de Austria, in care masina s-a comportat exemplar, autostrada din Ungaria este un deliciu ... :D , iar oamenii mult mai civilizati decat la noi. Masina a primit CASCO. Am trecut la rotile de iarna (Borbet 16" + Conti winter contact) Am schimbat placutele frana spate. Am achizitionat + montat volan nou OEM de R-line cu padele :icon_thumleft: ( cel vechi este aici ) Am aplicat un tratament chedere de 2 ori cu Sonax GummiPfledge (putin cam enervant de aplicat, pe viitor voi apela la alte solutii), isi face treaba bine totusi, nu am avut probleme cu geamurile pana acum. Am aplicat un tratament de curatare si hidratare MAFRA. Am montat un scut ce se rupsese sub pragul din dreapta. Am activat : - 2x stopuri ceata - ceata se aprinde si la frana acum (nu, nu e atat de deranjant precum credeti + ca la cat de neatenta e lumea la noi, parerea mea e ca ajuta un plus de vizibilitate la stop frana) - teardrop (dupa ce dai cu apa la stergatoare si termina cele 3-4 swing-uri, dupa cateva secunde mai da un swing de stergatoare, fiindca de cele mai multe ori mai ramane o picatura / dara de apa). Am achizitionat (inca nu au sosit) pedale + footrest R-line. Am achizitionat (inca nu a sosit) plasa bagaje portbagaj. Am achizitionat (inca nu am montat) capete de planetara CIFAM (cele mai scumpe, si din ce am inteles, cele mai bune). Am achizitionat (inca nu am montat) 2 praguri mici (stanga / dreapta) ce fac legatura dintre carenaj roti fata catre scuturile lungi de sub praguri, cele actuale avand niste prinderi rupte / tocite etc. In rest, multa motorina si dusuri (la ce vreme si mizerie avem pe strazi... ) . Alimentez numai cu Ecto super diesel de la Luk, se simte diferenta fata de motorina normala, masina e mai sprintena, tind sa cred ca a curatat putin injectoarele. Anul acesta va fi anul modificarilor. Planuri de viitor apropiat: Jante 18" model IROC Upgrade frane fata la 330mm sau 345mm (full kit Brembo / S3 / Cupra etc) Evacuare dubla + fusta spate de 4Motion (cu doua iesiri). Detailing exterior Camera DVR in parbriz cu pornire automata la miscare (m-am saturat de toti nesimtitii care imi ridica stergatoarele / imi dau oglinzile peste cap ca nu le convine lor ceva / invidia e mare ... ) Stergatoare Bosch Aerotwin Presuri de vara inscriptionate CC Planuri de viitor indepartat (sau daca prind ocazie, mai curand) Kit R-line. Soft chip (cu sau fara DPF off, ramane de vazut). Arcuri H&R pentru DCC. Modul premium bluetooth. Camera in emblema portbagaj OEM Va incant cu o poza a volanului nou (care schimba tot interiorul ... e wow ! ) + o poza cu jantele ce le voi achizitiona puse pe un CC (nu e masina mea ! poza strict informativa) :icon_geek: Astept vremea frumoasa pentru a lua jantele + o serie de poze frumoase .
    1 point
  34. Salutare. Poate ma ajutati si pe mine cu un sfat: dupa ploaia asta puternica din weekend s-a inundat masina, efectiv, in partea dreapta fata si spate. Pur si simplu baltea apa. Am scos in jur de 20 litri de apa si mai sunt vreo 10 cel putin impregnati in materialul de sub mocheta. Am verificat tot ce a fost posibil: sub stergatoare, nu prea se vede mare lucru, inclusiv protectia de sub aripa roata fata dreapta, am demontat filtrul de polen, e impecabil, am presupus ca s-a scurs prin gurile de ventilatie de sub scaunul pasagerului fata. Ce si cum as mai putea sa verific inainte sa o bag in service? Auto este Octavia 3 Combi, fabricatie 2014.
    0 points
  35. Speram sa nu ajung sa pun intrebari aici , dar... ! Eu ieseam din service auto cu spatele , el ( 77 ani ...nu are relevanta varsta vsv de incident , dar m-am saturat sa vad in trafic persoane de 75-80 ani !! ) a facut stanga pe linie continua . mi-a aparut brusc in spate si ne-am " julit " ! Am vreo sansa sa imi fac masina pe RCA lui , sau ma scot astia vinovat pentru neacordare de prioritate ( am facut amiabila ) ?
    0 points
  36. Da am avut acest gen de situatie, doar ca in cazul meu soferul vinovat nu a dorit sa mearga la politie. Am fost la politie, am declarat accidentul, am suflat in etilotest si am obtinut PV inclusiv dovada de reparatie, dar cu rugamintea de a nu repara masina pana la gasirea persoanei implicate cf declaratiilor mele , inclusiv poze de la fata locului pentru expertiza tehnică. După 2 săptămani de amânări am trimis o sesizare la IGPR ( cred) și în 2 ore am fost conatactat de IJPR CT pentru a stabili data expertizării mașinilor. Șoferul vinovat a refuzat să recunoască producerea incidentului și în urma expertizării (80 lei la acea dată) s-a stabilit că a existat contact între mașini conform declarației mele. După acel moment, vinovatul a rămas pieton 60 zile pentru nedeclararea evenimentului, deși l-am avertizat că m-a acroșat, dar a refuzat să recunoască chiar și în fața probelor administrate. În rest reparație pe CASCO în regres ... Cam atât.
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!