Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 05.07.2018 în toate secţiunile

  1. Timpul trece Jetta merge In curand atinge 10.000 asa ca am zis sa mai scapam de Bucuresti si in weekend am incercat o alternativa la Valea Prahovei, mai exact Gura Siriului, Buzau. Un loc foarte frumos pe care il recomand celor care vor liniste, drumuri libere ( in stare destul de ok ) si aer curat. Am pus cateva poze mai jos, filmarea din drona o sa vina mai tarziu cand o sa am timp de editare. Consumul la dus cu benzina de la MOL 95 (100 era indisponibila la pompa mea si nu mai stateam sa iau alta coada la rand) a fost destul de bun desi a inceput ploaia si am prins ceva aglomeratie intre iesirea de pe A3 si comuna Magurele unde am facut dreapta asa cum zice Waze pe 100L apoi 102M iar apoi 100M. Drum frumos si destul de pustiu dar cu portiuni neasfaltate si drumuri inguste. De tinut minte ca e mai ok drumul 102B din Valenii de Munte si parca se simte mai scurt. Cum am intrat pe DN10 drumul a devenit mult mai lin si cu o priveliste mult mai frumoasa de la Nehoiu spre Gura Siriului si barajul Siriu desi in continuarea ploua De la baraj drumul devine foarte interesant si cu o priveliste superba (chiar daca ploua) Apoi un pic de offroad ( ursii s-ar simtii in mediul lor natural @Marius82 ) si am ajuns la cazare ( Pensiunea Izvorul Bucuriei ). Mai mult detalii o sa postez in topicul Munte Romania Duminica am avut parte de vreme buna asa ca la plecare am mai tras cateva poze si filmari cu drona + o vizita la Cascada Casoca si o oprire in Valenii de Munte la cineva. Din Valenii de Munte spre casa am scos cred ca cel mai mic consum vazut pana acum. Per total o escapada de weekend frumoasa si cu siguranta o sa mai vizitam zona.
    3 points
  2. In cazul in care suprafata de cauciuc a benzii de rulare este la nivel cu aceste zone ridicate, adancimea benzii de rulare a anvelopei este cel mai probabil foarte aproape de limita legala de 1,6 mm. Mai multe aici: https://www.michelin.ro/anvelope/descoperiti-trimiteti/ghid-de-cumparare/cand-sa-imi-schimb-anvelopele In cazul in care se inlocuies doar 2 anvelope, acestea se monteaza pe puntea spate, ca spatele iti fuge in curbe si la agvaplanare....fata o reglezi din volan. Multi gresesc si le monteaza pe puntea fata si NU mai au nici un control pe puntea spate. Toate masinile cu motorul in fata, spatele este mai usor, e ceva normal asta! Pentru siguranta ta, a pasagerilor din masina si a participantilor la trafic, o anvelopa se schimba dupa 4 ani chiar daca aparent mai are "carne" pe ea....cauciul este imbatranit si NU mai are aceeasi aderenta si propietati. Desi Michelin le garanteaza 10 ani: https://www.michelin.ro/anvelope/descoperiti-trimiteti/ghid-ingrijire/explicarea-mitului-duratei-de-functionare-anvelopelor
    3 points
  3. Dezmatul este in floare!
    2 points
  4. A venit si momentul asta!
    2 points
  5. Ieri au venit materialele, asa ca am continuat cu demontarea interiorului: am scos frana de mana, pedala de acceleratie (cu care m-am chinuit vreo 10 minute) si consola centrala. Mocheta a iesit lejer as spune, dar pasla e bagata sub suportii pentru mufele airbag-urilor de la scaune si m-am blocat iar, intrucat nu au iesit usor. Am reusit mai tarziu, cu ajutorul unui prieten, sa il scot de pe partea soferului. Prea tarziu ca se intunecase, asa ca am strans toate sculele si mi-am luat o bere. Ma dor multe chestii, dar abia astept sa termin, sa vad daca a meritat tot efortul. PS: le-am mai tras o clateala banchetelor spate si tetierelor, intrucat dupa uscare mi s-a parut ca mai aveau urme de murdarie. Desi mai avea o tenta galbuie, apa a iesit mult mai limpede. Daca mai am timp, probabil ca le voi mai clati, inca o data, pentru linistea mea sufleteasca.
    2 points
  6. eu tot ce am cautat in RO a fost minciuna , pana sa caut nu am crezut ca e posibil asa ceva apoi am vandut Sorento ... 90k reali , din prima zi in Rm-Valcea 70% din cei care s-au interesat m-au facut mincinos , ca nu are cum sa aiba km astia ... fara sa o vada si chiar unii care au vazut-o si au vazut cartea service si toate facturile poate doar erau samsari care vroiau sa o ia pe nimic , habar nu am , dar e o lume tare ... murdara in domeniul asta riscuri foarte mari la masini scumpe , se minte ptr 1 euro profit , dar pentru 1000 ...
    1 point
  7. 1.6 mm sunt in legislatie dar ideal ar fi 3 mm. In toate testele facute sub 3 mm distanta de franare creste foarte mult. Nu am zis eu au zis-o cei de la ATA sustinuti de datele de la Continental
    1 point
  8. Cred ca mai depinde si de tipul masinii. Din cate am vazut eu, in cazul acelui Logan a fugit spatele, poate si pentru ca acesta este destul de usor la un Logan, deci probabil ca limita este, normal, mai jos. Cat priveste avelopele tale, la 3mm din cate stiu eu, trebuie inlocuite, performantele scad drastic odata ce cobori sub aceasta limita.
    1 point
  9. Uita-te daca ai primit piesele corespunzatoare PN ( codului de piesa pentru sistemul de franare fata si spate) pe care il ai tu. Codurile le gasesti in cartea de service sau langa roata de rezerva. Pe site-ul producatorului de placute de exemplu iti spune : "codul asta de piesa este echivalent pentru codul asta de dotare". Daca corespund atunci uita-te la culise sa nu agate cand le misti.
    1 point
  10. S-au cam furat si bornele Aditzu’ nu mai sunt una dupa cealalta ?
    1 point
  11. Măcar poate alungă șoriceii...
    1 point
  12. Postarea pe care o fac este pentru cei din jud.Prahova. Am dorit sa aflu de unde vin carburantii in benzinariile MOL, asa ca am trimis un e-mail celor in cauza: "Buna ziua, Va rog mult sa-mi spune-ti, dacă se poate, de unde sunt aprovizionate cu carburanți (benzina si motorina) stațiile MOL din Ploiesti (Prahova). De la Lukoil sau Combinatul Brazi sau din alta sursa? Va mulțumesc anticipat pentru răspuns si timpul acordat. Va doresc o zi buna." Si am primit urmatorul raspuns: "Buna ziua , In primul rand dorim sa va multumim pentru interesul si increderea acordate retelei de benzinarii MOL Romania. Va comunicam faptul ca politica de distributie carburanti a MOL Romania prevede comercializarea atat a combustibililor din import cat si a celor din resurse interne. Practic la benzinariile noastre se livreaza loturi de combustibil avand surse diferite, functie de oportunitatile comerciale si logistice, cu conditiile respectarii standardelor europene si interne de calitate. Indiferent insa de sursa de provenienta, prezenta aditivului nostru specific in toate benzinele si motorinele comercializate asigura o constanta in ceea ce priveste calitatea produselor, aditivul avand o influenta directa atat asupra durabilitatii si functionarii motorului autoturismului, cat si asupra reducerii consumului si a emisiilor poluante. Serviciul nostru nu detine informatii punctuale referitoare la provenienta lotului de combustibil care se afla spre vanzare intr-un anumit moment la o anumita benzinarie MOL, dar va asiguram ca strategia de aprovizionare a statiilor este similara pentru toate statiile dintr-un oras anume, astfel ca nu pot exista diferente semnificative intre carburantii din diferite statii locate in acelasi oras. Cu stima , Alexandru STAUFERT MOL Romania | Customer Service Representative Sublinierea din text imi apartine. Concluzionez ca, atat benzina cat si motorina, sunt din Combinat Brazi sau din Lukoil Petrotel Teleajen (ponderea cred ca o are Lukoil - parere personala). Din pacate, in e-mail am uitat sa intreb unde anume se face aditivarea la carburantii de baza, in combinat/rafinarie sau benzinarii. Privitor la diferentele intre carburantii din diferire statii, cred ca tine mai mult de cat de des se curata rezervoarele. Cam asta despre Mol, sper ca am postat ceva interesant. Sa aveti o zi buna.
    1 point
  13. @CristianH Alimentare directa inseamna de la panoul de sigurante cu un kit "hard wire" ca cel de mai jos : pe site la Viofo romania poti bifa aceste optiuni in partea din dreapta langa "adaugare in cos" , pe langa acest kit se poate opta si pentru filtru CPL tot acolo.
    1 point
  14. @mihai.onu94: Mulțumesc pentru urări! @Laurentiu_LWR: Acu' cred ca și nouă dacă o luam, nu o lăsam în pace prea mult. Oricum sunt multi masochiști pe acest forum! @Andrei_72: Deținătoarele de unghiuțe sunt de vina . E comandat și switch-ul de la lumini și cel de blocat ușile de la șofer. Și manșonul cu măciulie este comandat :). Azi am terminat cu clătitul banchetelor și tetierelor, precum și a mochetei capacului de la roata de rezerva. Aproape nu îmi vine sa cred, câtă mizerie se poate acumula pe bancheta și scaune de-a lungul timpului. Cred că mașina asta nu a văzut prea multe interioare în viața ei.. De mâine urmează demontarea plasticelor din interior și consolei centrale. Dacă îmi rămâne timp am să spăl și mocheta, văd că duminică zic ăștia de la meteo că vin ploi iar... Mi-aș dori ca luni să o am antifonată, curățată și cu interiorul montat! Over and out for today!
    1 point
  15. Salutari, Nu a raspuns nimeni asa ca am dat drumul la operatiune azi urmand vechiul instinct ciobanesc, adica unde dai cu parul acolo sigur o sa doara. Inaramat cu seturi de torx si surubelnite de diferite dimensiuni bandajate atent cu banda izolatoare (sa nu zgariem ceva) am pornit la lupta dupa ce masina a stat la soare cam 4 ore. Nu uitati sa aveti si apa la voi ca muriti de sete la 50 de grade in masina.... Am scos contactul vechi, cel nou pus in locul ei si deocamdata totul merge bine. Nu am ramas cu suruburi in plus nici cu plasticuri rupte. Cum am promis in posturile anterioare am belit contactul vechi. E un dispozitiv extrem de simplu fara nici o componenta electronica in ea. Cel mai complicat cirucuit e un led rosu + o rezistenta care ii limiteaza curentul. Mai are 3 switchuri gen cherry sau omron, des intalnite si la vestitele iale ale brandului VW care se duc cu cea mai mare placere cand e lumea mai draga. O ultima componenta ar fi bobina care citeste transponderul din cheie. Ca sa dezmembrezi tot ansamblul trebuie sa dai jos capacul superior al ei, pe care e trecut si codul OEM, si apoi scoti 3 suruburi torx 9. Decositoresti cele doua picioare de la bobiba daca vrei sa scoti placa electronica (PCB). Se poate repara usor schimband cele 3 switchuri, pentru acesta doar PCB-ul trebuie dat jos care e prins cu aceleasi suruburi, 2 buc torx sub capacul superior. Partea mecanica nu merita desfacut daca functioneaza cum trebuie. La mine au sarit cateva piese prin toata camera dar le-am gasit si dupa vreo 15 minute de chin si suspans am reusit sa le montez la loc cum trebuie. Inafara de switchuri nu are ce sa se strice in ea, doar daca fortezi PCB-ul si rupi firele de la bobina. Pentru @alin_irimia Nu faci nimic daca ungi partea mecanica. Switchurile sunt sus si izolate de partea meacanica. Doar daca impingi mecanismul de fixare a cheii ianuntru ai access limitat la switchul din fata, apoi mai ai doua switchuri in spate, acolo nu ai sanse. Plus ca switchurile sunt dotate cu mansete de guma sa nu intre praful si umezeala in ele. Deci cam degeaba dai cu Wd40 sau alte minuni. Chiar daca cumva reusesti sa bagi ceva acolo o sa curga jos nu sus unde e problema...La tine probabil ai avut noroc sau in cazul tau ai probleme mecanice la dracovenia asta de piesa. Lipituri crepate nu am gasit, de masurat switchurile nu le-am masurat. Le cunosc deja bine de la restul masinilor pe care le-am avut, stiu ca se duc des oriunde ar fi ele folosite. Respecte, B.
    1 point
  16. Sa mai incercam o data cu pozele, sper sa nu dispara iar. Am gasit si o mica avere cand am desfacut scaunele
    1 point
  17. Ieri am pus folie neagra pe chrom pe stalpi dintre usi si apoi folie pe faruri si proiectoare! A iesit foarte ok
    1 point
  18. ca sa vina apoi sa se planga aici, pe forum....
    1 point
  19. Din seria “Testam de 10 ori si cumparam .. de doua ori” azi va voi delecta .. sau enerva cu un drive-test mai consistent cu noua generatie Honda Civic. Testul se va axa pe evolutia masinii fata de Civic generatia 9 dar va fi si un comparativ cu masinile din grupul VAG, in special cu Skoda Octavia 3. Ajunsa la a 10-a generatie, Honda Civic este cea mai vanduta masina a ochiosilor pe piata auto mondiala, fiind totodata si una dintre primele masini din clasa compacta. A prins viata in 1972, cu 2 ani inainte de prima generatie de Golf si probabil cu 10-30 ani inainte de majoritatea userilor de pe VWForum. Putem spune fara sa gresim cand ne referim la Civic: “first of his name, protector of the compact class ..” Din pacate, Honda a avut si are in continuare strategii total diferite pe pietele auto mondiale, accentul fiind pus pe US, China si Japan. Asadar, in Europa avem “decat” 2 modele cu marketing si suport consistent - Civic si CRV precum si 2 mai exotice – Jazz / House si HRV. Mai mult, acum 2 ani, ne-au nefericit si cu retragerea Accordului din Europa. Mi se pare ca Honda are chiar o “datorie de onoare” fata de Europa sa aduca masini din ce in ce mai bune avand in vedere comunitatea numeroasa de fani. Sa revenim la oaia noastra si sa observam ca Honda a introdus o platforma comuna pentru masinile din clasa compacta, medie cat si pentru SUV-uile declinate din acestea, inclusiv pentru modelele echivalente de la Accura. Astfel, Civic X global, noul CRV MY2017 global lansat in US anul acesta si noul Accord MY2018, au la baza acelasi sasiu. Si bine au facut, pentru ca acesta este trendul pe piata auto. Si macar asa putem avea si noi, crestinii musulmanii din Europa, modele identice cu privilegiatii din State. In Europa, noua platforma se vinde pe Civic gen 10 din Aprilie 2017 iar din martie 2018 fundurile noastre se vor tabaci si in noul CRV gen 5 lansat deja in State. Si pentru ca la orice model nou lansat producatorii se lauda cu “the new and improved MY…bla bla”, sa vedem cu ce ne tenteaza Honda. Cam asa arata lista cu cele mai importante dotari standard pe Civic: · Honda Sensing cu: sistem de avertizare a coliziunilor frontale, sistem de avertizare părăsire bandă de circulație, sistem de asistare la menținerii benzii de circulație, Cruise Control Adaptiv cu funcţie de anticipare si low speed assist, City Brake cu Pedestrian Detection, Sistem de recunoaștere a semnelor de circulație. · Direcţie sport progresiva. Electrica, bineinteles. · Frană de parcare electrică cu funcţie Brake Hold. · Sistem Stop & Start · Sistem de climatizare automat cu două zone · Oglinzi rabatabile electric şi incălzite · Scaune incălzite (față) · Sistem multimedia Honda Connect cu: navigație Garmin (7" touchscreen, navigare pe internet, Android Auto si Apple CarPlay), 2 Porturi USB, 8 incinte audio, comenzi audio pe volan · Bord digital · Suspensie spate independenta. · Suspensie sport. Incepand cu nivelul doi de echipare mai primesti foarte gratis si: · Jante din aliaj de 17", 235/45 · Volan imbrăcat in piele, Schimbător de viteze imbrăcat in piele · Senzori parcare (față și spate) · Cameră video pentru mers in marşarier · Geamuri fumurii La echiparile superioare mai poti gasi: Honda Sensing suplimentat cu Blind Spot si monitorizare traffic in marsarier, faruri Full LED, amortizoare adaptive, Trapa, Piele, sistem audio cu 11 boxe si subwoofer, wireless charging, etc, etc. In fine, masina are 5 niveluri de echipare si gasiti mai multe detalii despre preturi si echipari pe portalul Honda Romania: https://www.hondatrading.ro/descarca-brosuri/, https://www.hondatrading.ro/modele/civic-5d/ Din lista cu dotari standard veti observa ca Civic este pozitionat foarte bine si ca Honda ceva planuri de prea-marire in clasamentele de vanzari. Sa vedem acum si ce am condus pentru sufletul meu si pentru acest review: - ~ 50 km cu Civic Sport Plus 1.5 Turbo 182 CP, M6 - ~ 500 km cu Civic Elegance 1.0 Turbo 129 CP, CVT Rapid, cum se prezinta generatia 10 fata de Civicul de generatia 9 prin ochii unui sofer ce conduce un Gen 9 pe un frumos motor 1.8 iVTEC: - Este clar mai silentioasa atat la zgomote de rulare cat si la zgomotele de suspensie. - Suspensia este in continuare setata ferm fara a deranja insa. - Climatronicul este mai reusit. Din pacate lipsesc in continuare gurile de ventilatie pe spate dar poti trai mai usor in caldurile infernale din vara fata de climatizarea de pe generatia 9. - Infotainment reusit, se vede ca s-a lucrat mult aici si a rezultat un sistem inchegat, predictibil si usor de folosit. Asta si pentru ca standard s-a echipat masina cu un ecran de 7”, Navigatie Garmin, bord digital, comenzi audio pe volan, 8 boxe, suport DAB, AA & Carplay. - Motoare Turbo, deci adio iVTEC. - Suspensia independenta standard face masina mai rafinata si miile de gropi bastinase se vor absorbi mai usor si mai silentios. - A aparut un carligel in portbagaj. O mare minune asta, nici nu va imaginati ce nervi iti faci pe Civic Gen 9, o masina cu portbagaj de ~500 litri, fara sa ai ceva de care sa agati plasele. Fun fact / Easter Egg despre Infotainment Doua lucruri m-au surprins placut incepand cu prima cheie. Imediat ce am luat masina, incercand sa efectuez manevrele de plecare, in boxe a inceput sa se auda un mesaj in romana. Initial am crezut ca am pornit un post de radio din greseala si oricum eram ocupat cu comenzile incercand sa ma acomodez cu ele. Nu am dat importanta mesajului dar tot am prins cu urechea ceva despre cum “nu efectuez manevrele de parcare corect”. Imediat am intrat in panica, adicatelea, de unde stiu astia de la Radio ca am luat o Honda Civic si nu stiu sa o parchez bine. Something was dark wrong. Dupa doua secunde de “sa-mi dau palme / WTF / Candid camera moment”, am realizat ce se intamplase. Masina asta duce mai departe sistemele de asistenta sofer, oferind … o asistenta virtuala, sa o numim “Blonda din Honda”, o confidenta practic. Erorile mai importante facute de covrigarii meseriasi sunt insotite, pe langa mesajele de eroare in bord, de mesaje sonore in limba setata pe infotainment. Asadar, o voce suava de domnisoara ma indemna sa “apas frana de picior si sa eliberez frana de parcare inainte de a pune masina in modul Drive”. Adica, eu plecam cu frana de parcare trasa. Pe parcursul testului am mai descoperit si alte mesaje transmise de aceiasi voce sexy. Cica “sa imi pun centura de siguranta”, “sa alimentez urgent cu carburant”, “masina se apropie de limita maxima de viteza limitata electronic”. Ce sa zic, ne-am inteles bine. Ca si in viata reala, “Blonda” vorbea in ritmul ei, eu conduceam in legea mea. Ma gandesc ca ar fi frumos sa ne surprinda Honda la FL cu o holograma pentru aceasta asistenta. Neaparat Hentai. Al doilea lucru inedit este bordul digital care se integreaza cu sistemul de navigatie, inclusiv cu sistemul Android Auto. Mesajele din Waze referitoare la urmatoarea manevra erau afisate si pe bord. Nice to have. Cum merge dracia asta ? Merge ca vantul si ca gandul daca cumperi 1.5 si ca melcul pensionat daca cumperi 1.0 cu CVT. Combinatia 1.5 182 CP, M6 si jante pe 17 cu latime 235 este foarte reusita. Motorul de 1.5 trage incantator intre 3000 si 6000 rpm si daca nu iti cunosti limitele poti sa albastresti tapiteria foarte usor daca porti blugi. Sau poti sa o faci maro daca nu porti blugi. Nu are rost sa palavragesc eu acum despre asta, motorul este senzational, trage fara limite de cuplu sau putere pana in 6000 rpm. Merita sa testati un Civic, macar si numai pentru acest motor. Eu nu am mai vazut niciodata in aceasta clasa de pret un motor asa de tupeist. Te duce la 200 kmph cu o lejeritate impresionanta. Sta la bataie cu 1.8 TSI 180 fara rusine. Pe asfalt masina sta ca pe sine, gumele cu latime 235 te ajuta mult si dupa ce iti dai seama de ce poate motorul, intelegi de ce au facut upgrade de la 225 la 235 pe gumele de 17. Directia este la superlativ. In oras te ajuta cu micsorarea numarului de rotatii de volan iar la viteze mari se intareste. Per total, se simte conectata cu asfaltul si face masina dinamica si vie. As spune ca “masina stie invartita”. Te prinde rau de tot in hora si nu iti mai vine sa o lasi din talpa. Cat consuma ? Motorul de 1.5 cu M6 consuma absolut corect pentru o benzinara de 180 CP care stie meserie cu viteza. 6,5 % pe un drum scurt pe autostrada si cateva orase sate in apropiere de Bucuresti. In schimb, motorul de 1.0 cu CVT consuma absolut totalmente incorect de exagerat de mult pentru “dinamica” oferita. 8 % am avut media pana la Brasov si inapoi. In oras nu am avut consum sub 13%.Asadar evitati 1.0 CVT si mergeti fara regrete pe 1.5 M6. E bun automata ? Este buna si fiabila dar penalizeaza putin dinamica. Este mai linistita cu turatiile inalte, nu te asurzeste cu 6000 rpm imediat ce o calci si clar este un pas inainte pentru cutiile CVT de la Honda. Cu toate astea este sub ce ofera Renault / Nissan cu noul lor CVT – Xtronic. Acolo nu ai cum sa iti dai seama ca mergi pe cutie CVT. Cine a furat motorul Diesel 1.6 ? Honda deja a anuntat ca motorul va fi prezentat oficial in Septembrie la salonul auto de la Frankfurt si va fi disponibil din aceasta toamna in Europa. Vine standard cu M6 si optional cu o automata AISIN in 9 trepte. Identica cu cea de pe CRV. Cine a furat break-ul ? Asta nici noi nu stim inca. Nu exista nicio veste oficial de la Honda in acest sens. Are si ceva spirit practic ? Da, stie meserie si aici. Spatiul a crescut la interior datorita maririi ampatamentului si a ajuns aproape de valorile oferite de Octavia. Totusi, din cauza caroseriei mai “turtite” si a pozitionarii mai joase a scaunelor, masina nu pune in valoare tot spatiul. In Octavia bordul este oarecum aranjat pe verticala si nu intra peste sofer. Stai mai sus si in fata si in spate iar picioarele cad altfel, astfel incat spatiul in jurul tau este mai mare. La Civic bordul “vine peste tine”, ai senzatia de cockpit in fata, stai jos si picioarele le tii mai in fata. Practic, “vezi” mai putin spatiu in Civic decat in Octavia cu acelasi ampatament. Chiar si asa, Civic X este pe locul 2 dupa Octavia la spatiul interior, ambele masini fiind peste orice alta masina compacta dpdv al spatiului. Spatiile de depozitare mi se par foarte bine gandite. In portiere poti sa pui lucruri mai voluminoase decat in Octavia. In lipsa franei de mana cotiera este excelent compartimentata si este foarte adanca. Am pus 2 sticle de 1.5 L fara stres. In Octavia cotiera nu iti ofera mare spatiu. De asemenea ai 2 “etajere” in fata levierului cutiei si poti pune acolo telefon, tableta, posetuta, etc. Overall, este clar peste Octavia la organizarea in cabina. Portbagajul are standard 478 litri, la sedan 520 litri. Daca alegi sistemul audio premium cu 2 suwbwoofere, mai bei 40 litri si ramai cu mai putin. Nivelul de Echipare Sport Plus vine cu evacuari pozitionate central, asadar nu poti monta carlig in acest caz. Ce ar trebui imbunatatit aici ? Un singur lucru, 2 carlige de tip ancora in portbagaj asa cum are Octavia. Este binevenit singurul carlig oferit acum. Mai agati cateva pungi dar la aproape 500 litri ar trebui sa gasesti ceva mai mult pe acolo. Ma rog, ar mai fi unul, la sedan puteau sa puna hayon. Stie multimedia ? Stie binisor, ai standard bord digital, sistemul Honda Connect adus la zi cu rezolutia, o navigatie Garmin, 8 boxe, volan multifunctional. Sistemul stie Android Auto si Carplay. Asa cum am spus mai sus, mesajele din Garmin si din Waze pe AA le vezi si pe bord daca intri in modul de Navigatie. AA functioneaza impecabil, nu am testat Carplay. Boxele se aud corect pentru clasa masinii. Este un sistem reusit si practic. Te mai ajuta si “Blonda” cand gresesti comenzile. Ce ar trebui imbunatatit aici ? Pai, un singur lucru. Daca tot ai facut un sistem cu cap, se strica Bill OF Material-ul asa de rau daca se punea un display de 8 sau de 9 ? Macar pe un nivel de echipare superior sa fi fost si te taxau corespunzator. Stie sa conduca singura ? Stie chiar bine dar in limitele legii. Honda Sensing este standard si are un ACC si un LKAS facute ca la carte. ACC are si low speed assist pe cutiile CVT. Fara repros functionarea acestora, evident LKAS ca orice sistem pe baza de camera are limitarile lui si depinde ca calitatea marcajelor rutiere, dar asta iti asumi cand folosesti asa ceva. Ca si comparativ cu Octavia, ACC de pe Honda functioneaza identic, adica excelent. Asadar, sistemele pe baza de radar au cam ajuns la maturitate. LKAS este mai fin decat LA-ul de la VAG, pe Skoda are interventii cam din scurt si masina bruscheaza. Pe Civic intra mai usurel si te tine pe banda fara sa simti. Blind Spot si Rear traffic nu sunt standard si vin de la nivelul 4 de echipare. Ce ar trebui imbunatatit aici ? Pai, nimic. Chiar daca masina stie multe, legislatia obliga producatorii sa restrictioneze sistemele de tip LKAS sa functioneze mai mult de 15-20 secunde fara ca soferul sa aiba mainile pe volan. Asadar, nu poti citi ziarul in timp de masina merge, intra “Blonda” peste tine si te freaca la melodie imediat. Este scumpa ? Este eftina ? Ce sa zic, este mai scumpa decat Hyundai noul i30 si mai ieftina decat Golf 7. Dar la pret de lista cred ca sta la bataie cu Octavia fara probleme daca iei in calcul toate dotarile oferite. Nu stiu nimic de oferte, discounturi. Arata bine macar ? Frumusetea este in ochiul privitorului. Mie imi place, mi se pare ca arata ca o japoneza die-hard. Este agresiva, este lata, are arcuiri intersante pe capota, oglinzile o pun bine in valoare. Fusta spate mi se pare cam incarcata si sunt elemente cam inutile pe acolo. Cu siguranta atrage priviri pe strada. Nu va fi confundata niciodata cu un Focus, Astra, Kia, etc E buna la pipait ? Masina, nu “Blonda”. Plansa de bord nu este reusita. Sunt materiale cam tari si uratele. Fetele usilor sunt in schimb foarte OK, avem materiale textile, piele si plasticele obisnuite pentru aceasta clasa. Mana sta bine dar ochii se cam zgarie cand privesc plansa de bord. Clar este loc de imbunatarire pentru materiale de pe bord. Ce lipseste de pe Civic 10 ? Scurt si la obiect: parbriz incalzit si guri de climatizare pe spate montate in cotiera. In rest are cam toata gama de optionalele pe care le gasesti la concurenta. Care este targetul pentru aceasta masinarie ? As putea sa o dau in filozofii pretentioase aici. Raspunsul este simplu, orice sofer / soferita care apreciaza o masina care se conduce bine, tare, nu te minte si care ofera spatiu peste clasa medie la bani de clasa compacta. Adevar sau provocare: Octavia 3 sau Civic 10 ? Daca ai nevoie de toti cei 590 litri din Octavia si simti ca de abia te-ai descurca la spatiu cu o Superbia 3 sau cu un Skodiaq .. ramai pe Octavia. Nu exista alternativa in clasa compacta premium sau non-premium pentru spatiul util din Octavia. Daca in schimb, 420-520 litri iti satisfac nevoile de spatiu (oricum spatiul in cabina te va incanta), iti mai place si talpica ... , vrei sa simti masina cum se incordeaza, nu vrei sa te minta cu directii artificiale, ei bine, felicitari ! Tocmai ti-ai gasit masina potrivita – Civic X ! Unde mai gasesc si alte review-uri in Ro despre aceasta masina ? Gasiti mai jos teste facute de oameni mai priceputi ca mine: https://eblogauto.ro/test-drive-honda-civic-5d-1-5-vtec-turbo-182-cp-video/ http://www.turatii.ro/2017/07/25/honda-civic-1-5l-vtec-turbo-sport-plus/ http://www.automarket.ro/test-drive/test-drive-honda-civic-15-turbo-182-cp-75883.html https://www.auto-bild.ro/teste/drive-test/noul-honda-civic-honda-imblanzeste-naveta-spatiala-116523.html https://www.4tuning.ro/test-drive/test-drive-honda-civic-sedan-viitorul-miroase-a-benzina-35264.html Poze, ceva ?
    1 point
  20. firele se trag pe unde vin firele / instalatia originala, pe sub praguri, iar pt spate, prin scaun - sub scaun. La tine, conexiunea se face in mufa T52 - alba, pin 50, dupa care se activeaza pe 09- centrala electrica.
    1 point
  21. Aparent e puerila. Mergand pe gol nu se mai "dilueaza" acea mizerie din rezervor. Am testat la golf 4, punand pe furtunul de tur un filtru de benzina, iar in 200 km era negru. Nu acelasi lucru se intampla cand rezervorul era pe jumatate plin sau mai mult. Uleiul la 2T cel putin la Euro 5, afecteaza sonda lambda B1S1.
    -1 points
  22. Se potrivesc cu turnulețele din tablă zincată pe acoperiș.....
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!