Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 29.06.2018 în toate secţiunile

  1. Domnilor, revin dupa aproape 500 km facuti cu masina. Mai tineti minte ca va spuneam ca nu are aia, aia, aia? (dotari) M-am urcat in ea, i-am dar cheie, am plecat la drum, si am uitat complet si de farurile cu led, si de active info display, si de orice marunțis costisitor. Masina este excelenta. Este dragoste la prima vedere, si simt ca doar pe forumul acesta voi fi pe deplin inteles de catre oameni. Este primul meu hot hatch, dar simt ca am facut cea mai buna alegere. Se aude bine, trage bine, dar CAT SE BINE SE ȚINE PE ASFALT! M am distrat puțin cu ea pe Transfagarasan, pe ploaie, cu ASR-ul activat, iar diferentialul electronic nici nu cred ca a muncit prea mult. Pe langa faptul ca fuge, si fuge rau, este un pachet complet. Confortabila, rafinata, si da foarte mult senzatia de premium prin lumini, tehnologii si (unele) materiale. Sunt indragostit. Sunt indragostit si subiectiv referitor la aceasta masina, pentru ca nu m-am asteptat nici macar o secunda sa imi placa atat de mult din primul moment in care m-am urcat in ea. Va atasez poze facute la Bâlea.
    8 points
  2. Finala de GTI Clubsport S a ajuns ? urmeaza montajul cat de curand. Tipsuri mai mari si ceva sunet in plus ? IMG_2862 by toni.pieleanu, on Flickr
    8 points
  3. Chiar nu e scumpa finala, la Forester2007 toba finala, simpla, pe original e 2000 ron. Deci la tine e pret de somon de crescatorie, nu salbatic
    3 points
  4. Recent i-am inlocuit sonda lambda si un update la autohold la Brady, ambele fiind rechemari, costurile fiind suportate de producator. Am si inmatriculat-o de ceva timp si i-am pus un set de leduri can-bus pe marche-arrier. Atasez cateva poze noi. Cea gri este a fratelui meu.
    3 points
  5. Masina a trecut de 20k...am ratat momentul fiind concentrat cu pe serpentine...Dar am surpins-o la 20050. ? Dupa 1750km prin concediu am ajuns teferi acasa si cu un consum de 0,23ron/km. De incarcat pe electric nu am prea avut timp asa ca procesul s-a intamplat mai mult in mers Masina face fata cu brio atat la deal cat si la vale, se comporta impecabil pe serpentine.Iar mersul in regim de recuperare (B) este pur si simplu incantator. Sute de kilometrii facuti fara sa ating pedala de frana in conditiile unui condus agresiv pe un traseu virajat. I just ? this f.....g car!?
    3 points
  6. Nero Burning Kodiaq, pentru batranii cunoscatori...
    2 points
  7. Cum ziceam...am inceput sa merg mai mult cu ea si in ultimul timp fac drumuri tot mai dese spre Bragadiru...si se pare ca ii place naveta Din pacate intercoolerul tipa tare dupa mine...pragul este 21..22grade..cum sare de aceasta temperatura cum se simte... De fapt e invers...ea saraca trage bine...dar sub 21...22grade...e senzatie
    2 points
  8. Cu CSC5 nu am avut niciodata probleme pe apa, in vreo 80k km. Pur si simplu refuzau sa acvaplaneze Pe ploaie torentiala puteam merge cu 120-130 pe autostrada prin santurile alea cu apa.
    2 points
  9. Dar ce avem noi aici? Se pare ce este necesara o priză...
    1 point
  10. Mi-am neglijat scaunele de cand am luat masina aprilie 2017. De obicei aspir interiorul, sterg pielea si o hidratez cu o solutie, si cam atat. Insa au inceput sa aiba pete mici, observabile doar dintr-un anumit unghi, si mizerie, praf intre cusaturi. Am sters azi tot interiorul cu apa calda + laveta noua mare, apoi am insistat 10 minute pe scaunele fata, mai ales intre imbinari. Cu un burete foarte soft, deloc abraziv, am dat cu o spuma de curatat tapiterie (foarte foarte putin, e inodora) si am frecat cu buretele, dupa care am limpezit cu apa curata si laveta. Am lasat masina la uscat in garaj cu geamurile coborate. A iesit bine, probabil pentru rezultate maxime ai nevoie de solutie+ injectie/extractie dar chiar nu am nevoie inca de asa ceva.
    1 point
  11. Eu vorbesc de temperatura exterioara...IAT-ul este mult mai ridicat la mine...
    1 point
  12. @flavius_89 Masina e "as OE as possible". Motorul (CAYC) e stage 1 de la @voinea @tcm tuning de prin decembrie. Praful din cluster nu e chiar OE. O folosesc ~20% oras, ~80% autostrada si DN.
    1 point
  13. la ce vrea el, trebuie schimbat ambreajul din 228 mm in 240 mm si cred ca implica si alte costuri.., dupa sa vezi daca tin injectoarele, pompa de inalte, turbina.. si nu in ultimul rand franele, sa ai 220cp cu frane de 280 mm pe fata, cam putin,,, si cu actulii etrieri nu merge sa pui discuri de 288 sau 320 mm.., inclusiv prinderile de la amorizoare pe fuzete sunt diferite, deci daca vrei sa pui alte discuri, trebuie sa schimbi si amortizoare, fuzete.. la 2.0 110cp stage1, fara modificari hardware, maxim 155cp merge din ce stiu eu, fara sa patineze ambreiujul si sa ajunga cutia la limite..
    1 point
  14. nu, nu e normal - probabil te lasa electrovalva de la compresor referitor la softul dieselgate - trebuia sa nu-l faci.......
    1 point
  15. @Gabi - Frumos, felicitari. Eu am pus folie pe faruri si proiectoare, tot la detailprotekt (la sugestia lui Gabi) Pe spate si luneta am privacy, dar vreau sa pun folie pe geamurile fata, au (la detailprotekt) ceva f deschis, aproape ca nu-ti dai seama ca este folie pusa, dar respinge razele UV.
    1 point
  16. Dupa ce am vandut Octavia, am mai avut un BMW e90 320xd pe care l-am vandut, iar in decembrie am achizitionat un Golf 7 GTD, fabricatie octombrie 2013 (in carte este 2013, dar seria este de 2014.. nu inteleg de ce fiindca deobicei la VAG ar fi trebuie sa fie trecuta 2014). Masina a fost achizitionata din Romania de noua, eu fiind al doilea proprietar. Dotari: -pachet sport&sound -DCC -plafon panoramic (trapa) -DYNAUDIO -senzori ploaie + lumini -bixenon adaptiv -proiectoare led -stopuri led -senzori parcare 360 cu parcare automata -oglinzi pliabile electric -navigatie Discover Pro -comenzi volan -maxidot color -pilot automat -autohold (sistem de sustinere a masinii in panta, rampa etc) -pachet lumini interioare (usi, praguri, picioare, parasolare) -privacy glass (geamuri fumurii de fabrica pe spate si folie Llumar pe fata) -4 geamuri electrice -scaune fata incalzite -jante aliaj 18" Masina are 150.000km, iar de cand am luat-o i-am facut revizia (toate filtrele + ulei Motul), am inlocuit placutele frana fata si am pus folie Llumar GN35(verde) pe geamurile fata, pe spate avand privacy glass. P.S. Am pus o poza si cu fostul BMW.
    1 point
  17. @ShadoWzZ Multumesc la fel! @Muale @Mask001 Folia a fost montata de baietii de la detailprotekt, undeva in sect. 5. E singurul site unde am gasit-o pe asta verde (AT GN 35 care imita privacy glass), dar ei ziceau ca ar mai avea si altii. Mi-au mai aratat una verde, mai calitativa - nu am retinut exact gama - , dar semnificativ mai inchisa decat asta, 13% transparenta fata de 36% cat are ce am eu pe masina. Privacy glass are 35% din cate stiu. @andrey2003 Multumesc pentru aprecieri! Chiar de la tine m-am inspirat cu treaba asta, acolo am vazut numele exact si am stiut ce sa cer. Bonus, am mai vazut-o si langa privacy glass cum ai in spate si am zis ca e exact ce imi trebuie mie. Si-au amintit baietii de acolo de tine, le-am aratat masina ta cand m-au intrebat de unde am stiut de folia asta
    1 point
  18. update de soft, dieselgate sau ce ai facut ?
    1 point
  19. Pe skoda superb jantele de 16" de tipul mentionat vin cu anvelope 205/55 r16 . In pricipiu se potrivesc , nu o sa atinga in suspensie sau sistemul de franare . Poti folosi calculatoare online pentru a vedea cum stau fata de origine: de exemplu
    1 point
  20. Pe acesti 500 de km a consumat 8, ceea ce e ok, tinand cont de 160 km de autostrada mers constant cu XXXkm/h, niste depasiri si mers putin mai sprinten pe virajele de pe Transfagarasan. Ma bucur din ce in ce mai mult ca jantele sunt pe 17 si nu 18 pentru ca nu imi contract involuntar muschii fesieri la fiecare dâmb si groapa. Pe autostrada la viteze de croaziera este silențioasa, cred ca din cauza faptului ca vine cu Michelin Primacy 3. Materialele sunt de calitate, in afara de plasticul de pe uși care e de toata jena. Scaunele mi se par perfecte, au si putin reglaj lombar, ceea ce e un punct in plus. Incarcarea wireless este din nou, degeaba, dar mai am prieteni cu telefoane cu acessta tehnologie. Camera de marsarier este o gluma proasta din pacate Grafica de camera VGA Nokia 6111. Compenseaza senzorii in schimb. Se aude bine. Foarte bine. In Sport bagă sunet artificial in boxe, dar “pop pop pops-urile” din evacuare sunt reale si foarte funny. Intr-adevar, este putin cam matura pentru un Hot Hatch, dar prefer sa fie matura si sa se puna fix pe trasa pe care i-o impun eu, decat sa se ridice in 3 roți ca o Fiesa ST. Si din nou fac referire la diferential, care efectiv tine masina pe trasă ca pe un kart. Suspensia e un compromis bun. nu stiu cum, dar pe drum normal este putin rigida, nimic deranjant (pentru mine), iar pe viraje este perfecta. Am mers tare (legal) si cu un Scirocco cu suspensia adaptiva, si sincer, nu am simtit nevoia de o setare mai rigidaa cat m-am dat pe Transfagarasan. Posibil ca pe drum uscat va fi alta situatia. Este plina de LED-uri la interior, ceea ce ii ofera un aer aparte. Ledurile albe sunt discrete si elegante. Spatiul din portbagaj... e un Polo, 340 litri. Ceea ce am sesizat (fiind proprietar de Polo generatia trecuta) este ca fiecare centimetru in plus din spatiul jnterior conteaza. Este maricica inauntru, si o face sa para aerisita. Nu am avut senzatia ca sunt intr-o masina mica deloc.
    1 point
  21. tatal tau trebuie sa mearga la cel mai apropiat consulat sa iti faca o imputernicire pentru vanzarea masinii in numele lui falsul in inscrisuri este infractiune si se pedepseste cu inchisoarea eu, ca si cumparator, nu as accepta sa semneze contractul de V/C decat proprietarul masinii
    1 point
  22. Un an si 24200km mai tarziu, iata-ne la prima aniversare. Pot spune ca masina este ca noua si ce imi place foarte mult e ca inca miroase a nou, obiectivul este sa reziste cel putin 2 ani. Dupa ce am condus-o aproape in fiecare zi, raman in continuare la parerea ca Golf-ul este cea mai potrivita masina pentru mine si raman in continuare multumit de motor, tinuta de drum, confortul oferit, consum si nu numai. De ziua lui, pe langa asigurari, plinul de benzina si o curatare temeinica, GUN a primit o folie pe geamurile spate si luneta. Am ales o folie Llumar AT Classic GN 35 care, chiar daca este mai jos intr-un grafic al calitatii, a castigat detasat in fata celorlalte datorita aspectului OEM pe care il ofera. Asadar, am reusit sa bifez un optional pe care il regretam inca de la configurare. Before and after: Imi place mult cum a iesit, momentan sunt intr-un stadiu in care mi se pare ca e alta masina. Stiti cum se zice: "it's in the little things" Cel mai probabil ma indrept catre aceeasi solutie si pentru geamurile fata, inca ma mai gandesc daca sa aleg totusi una (mai) transparenta, dar trebuie sa ma hotarasc in 3 saptamani cand plecam din nou la drum spre Grecia. Multi ani inainte, GUN!
    1 point
  23. Nu cred ca m-am exprimat eu corect .....drumurile din uk sunt foarte faine pentru "joaca", libere , virajate....eu cand merg la munca evit autostrada si merg pe secundare( mai scurt traseul si foarte fun ), dupa ce am schimbat bucsele (am pus pline ), fata a devenit prea rapida pentru spate...ii ia un moment sa recupereze in momentul in care intru in viraj rapid sau cand schimb repede directia ... Tramlining am avut si eu , a disparut dupa ce am schimbat anvelopele si am facut directia oldschool , la un polonez ( mi-a reglat-o exact cum am vrut sa se simta masina chiar daca la o verificare cu aparat de facut directia unghiurile probabil ar fi in afara tolerantelor ) . Nu fac naveta Ro , dar ne plimbam peste tot cand avem ceva timp liber ( am vazut mare parte din Uk , mai scapam un pic in Europa , mai dam o fuga pana in Ro ...) ...cat a stat Golful pe bara am avut alta masina cumparata...am facut cu ea aproape 15k km in 2 -3 luni Profit de reply...am facut si un schimb de filtre si ulei ca deh...se atinsese intervalul
    1 point
  24. Salutare, Nu am mai postat de ceva vreme aici, intre timp masina a implinit zilele trecute 10.000 km si m-am gandit sa scriu cateva impresii si cateva poze. Din Aprilie am trecut la jante pe 17 Denom cu anvelope Goodyear. Masina a devenit mai stabila pe curbe, un pic mai rigida, parca si consumul a crescut putin insa arata foarte bine. Jantele cu care a venit masina, Velorum pe 16, le voi folosi cu cauciucurile de iarna. La aprox 3 luni de cand aveam masina, m-am trezit cu un mare bolovan aruncat de cineva dupa trotuar in bara fata partea dreapta (se vede in poza). Am cumparat de la reprezentanta kit-ul acela de vopsea si lac dar inca nu l-am folosit. Pa la 3000 de km masina nu mai tragea cum trebuie, parca avea 80 CP. Am vrut sa fac programare la service dar inainte am cerut cateva sfaturi si mi s-a spus ca este posibil sa fie de la benzina. De cand am masina am bagat doar benzina de 100 de la MOL sau OMV. Tocmai facusem plinul de la MOL cu EVO 100 Plus, dupa ce am consumat benzina de la MOL am bagat de la OMV si nu am mai avut probleme de atunci. Ornamentul negru lucios din jurul schimbatorului de viteze este plin de zgarieturi cu totate ca am avut grija si nu am lasat pe cei de la spalatorie sa se atinga de bord. La fel de zgariate sunt si ornamentele negre de la usi, din exterior. Front Assist merita toti banii, atat in oras cat si in afara. Chiar duminica eram pe A2, destul de aglomerat, cei din fata au franat brusc si FA mi-a furat pedala de sub picior cu toate ca eram pe faza dar a fost mai rapid. Apropo de FA, tot zilele trecute eram pe un drum de tara destul de ingust si a trebuit sa intorc. Am inceput sa fac manevre inainte si inapoi iar deodata masina a franat brusc. Prima data nu mi-am dat seama ca a franat ci am crezut ca am lovit un stalp sau un pietroi, mi-a stat inimia cand imi arunc ochii pe Bolero scria cu rosu ceva legat de frana dar nu am apucat sa citesc tot. Am coborat din masina m-am uitat in stanga, in dreapta, nu era nici o lovitura sau zgarietura, atunci mi-am dat seama ca masina franase singura, era iarba inalta si ceva bolovani in spate. Cum spuneau si alti colegi, directia trebuie corectata destul de des pe autostrada mai ales daca bate vantul din lateral. Farurile cu Led-uri sunt excelente mai ales faza lunga. La faza scurta mi se pare ca bate prea jos la viteze de autostrada, in oras este ok. Cand ma duc sa fac revizia ma gandeam sa le cer un reglaj. La telefon au spus ceva de 60 sau 80 de lei. Nu ar trebui sa se faca pe garantie? M-am hotarat ca reviziile cu ulei si filtre sa le fac la fiecare 10.000 km iar zilele urmatoare urmeaza sa merg la Brady. La ulei ma gandeam sa merg pe cel original VW. Tot la Brady am vazut ca au o oferta pentru Igienizare Aer Conditionat la 60 lei. A facut cineva? In ce consta? De la superskoda am cumparat cele doua amortizoare pentru sustinerea capotei, husa din piele pentru cotiera si covorasul din cauciuc peste tunelul din spate. Imi place sa o conduc la fel ca in prima zi mai ales la drum lung. Am tot plecat la mare si la munte iar de multe ori plecam dimineata si ma intorceam seara. Cu fosta masina nu eram adeptul excursiilor de o zi.
    1 point
  25. Va multumesc pentru urari! La fel si voua. De astazi..un pic de umbra pentru pasageri
    1 point
  26. @cristi511 Ca "moderator" ai putea fi mai moderat....? Nu stiu cum e cu Sp Sport Maxx sau alte profile pe 18" sau 19" ... eu vorbesc de Dunlop Sp Fast Response si Dunlop Blue Response pe 205 55 R16" Concluzia mea dupa 8 ani si aproape 100 000 km rulati cu ele e ca au fost cauciucuri ok. Am prins destule ploi si pe DN uri si pe autostrada si nu am avut probleme deosebite. Daca ploaia e "torentiala" sau "de poveste" , acvaplanare poti pati oricand , cu orice pneu, in cazul in care prinzi o balta mai adanca sau foarte multa apa pe sosea. Nu ma intereseaza sa fac reclama la Dunlopuri.... nu am actiuni la ei, nu vand anvelope, si momentan chiar am alta marca, dar nu as zice ca Dunlop e praf. Orice pneu e un compromis, cost, uzura, aderenta pe ploaie, aderenta pe uscat, etc....Atunci cand il cumperi te gandesti: merg mai mult pe ploaie sau pe uscat ? vreau liniste in masina , aderenta buna pe asfalt uscat la temperaturi ridicate, sau ma ploua mult, merg la munte pe serpentine ude, sau vreau ceva cu care sa ma dau pe circuit cu masina de 250 cp...etc... si in functie de astea cauti ce ti se potriveste. PS: Aqua planarea e legata si de latimea cauciucului : se pare ca daca e mai lat ai aderenta mai buna pe uscat, dar mai proasta pe umed: http://www.tyrereviews.co.uk/Article/Do-wider-tyres-give-you-more-grip-225-vs-255-vs-285-wide-tyres.htm deci si aici e un compromis : cauciucuri mai late -> aderenta mai buna pe uscat, mai inguste -> aderenta mai buna pe ploaie.
    1 point
  27. Aveam aceeasi discutie cu altcineva. Ce sa faca anvelopa cand pierde contactul cu solul datorita apei? Acvaplanarea e una(mers constant pe suprafata cu strat de apa), si intrarea brusca la o viteza oarecum "nu mica" intr-o masa de apa e alta. A, si forta centrifuga-centripeta sa nu o uitam. datorita vitezei, anvelopa "pluteste". Poate fi ea orice marca. daca mergeai constant pe strat de apa cu viteza de............si aparea acvaplanarea atunci discutam. Inainte de a denigra niste anvelope(am si eu Dunlop) schimba-le cu altceva si reia aceeasi situatie.
    1 point
  28. Saptamana trecuta am reusit si eu sa incui cheia in portbagaj. Cheia de rezerva la 1800 km distanta. Varianta cea mai simpla: dar nu am gasit nici un rus prin preajma. VW Asistenta mi-au spus ca e problema mea daca am incuiat cheia in masina. O cheie de urgenta dedicata 50 euro in 10 zile la VW. Auto Club Luxembourg ma rezolvau pentru 250 euro. Am ales sa sparg un stop de pe capacul portbagajului pentru ca stiam exact unde e cheia. Lampa noua 102 euro la VW. Cu grija si atentie lampa se poate distruge fara a lasa urme pe masina dar mana incape destul de greu prin acea gaura (port nr. 11-12 la manusi). Cateva poze: La final: In mod sigur, in viitor, o sa port cheia de urgenta la gat cand sunt plecat in concediu.
    1 point
  29. ...si a ajuns o mică vedetă ?
    1 point
  30. Cristi, am avut Nokian wr d3 vreo 4 ierni cumparate de noi. Foarte bune, nimic de reprosat, pret bun, calitate foarte buna, aderenta. Cu toate astea nu pot sa nu vad ca exista loturi cu probleme. De ce sa stau eu sa caut "loturi" made in Findland sau in Rusia cand pur si simplu nu ar trebui sa se ajunga aici? comanzi cu ochii inchisi si primesti calitatea maxima. Din cauza asta Nokian nici nu merita luat in considerare, din punctul meu de vedere nu le-as lua in considerare nici daca ar avea pret de Debica Frigo. De ce sa risc, pe banii mei, cand alti producatori imi ofera o calitate grantata fara sa fie nevoie sa triez loturile. Inspectia CTC si triatul loturilor cade in responsabilitatea producatorului, nu a cumparatorului. Nu toata lumea se informeaza sa vada ca existe "loturi" mai slabe.
    1 point
  31. Looking good ... and familiar ...
    1 point
  32. Plasticele acelea le-ai curatat pentru aspect, ca banuiesc ca nu ruginesc. . Si in cativa km ajung la fel. daca nu pui masina in vitrina, cred ca un jet de apa era suficient., bitumul acela se sableaza cu timpul. Eu am pasla acolo. Ma rog, fiecare cu piticii lui.Sub ele in schimb ai putea cauta ceva pamant umed, frunze putrezite, in special partea dinspre portiera. Merge sa le desfaci, jet de apa si macar niste spray cu ceara aruncat pe acolo. Vaselina pe prezoane? Pareriele sunt impartite. Si eu am folosit metoda vreo doua schimburi de anvelope, dar acum le-am spalat cu spray de frane, inclusiv gaurile in care se insurubeaza. Motivul? Cica ar permite o insurubare mai puternica decat cea necesara, care ar duce la lungirea materialului, scaderea rezistentei si in final la forfecarea lor in cazuri extreme.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!