Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 02.12.2025 în toate secţiunile

  1. La motorizarea mea, acolo am bateria si nu merge, altfel as fi pus acolo decat sa sacrific loc din portbagaj. Stai, ma nene, ca au sarit toti cu subwoofere la roata de rezerva. Mai oamenii lui Dumnezeu, nu spun ca nu e o solutie si aia, insa au performante modeste cele din roata de rezerva, cel putin comparativ cu unul cu incinta dedicata pe care il ai in portbagaj. Nu spun ca ce am eu e chintesenta si Dumnezeul in materie de subwoofere, insa misca si vibreaza toate alea in tine, comparativ cu alea din roata de rezerva care doar completeaza usile. Fiecare percepe muzica in felul lui, asta e clar. Personal, imi place sa vibreze imaginea cand ma uit in retrovizoare.
    2 points
  2. Pai ce e aia 40k Kodiaq 1.5 albastru ? Banii cresc pe garduri si doar trebuie culesi ? 40k era un 7P Mountain alb cu panza la sfarsit de generatie , ala era pret corect Asta e rezultatul
    2 points
  3. Va prezint Touareg-ul meu. Motor CRCA, 245CP. Transmie 4xMotion. Echipare Exclusive, echipare cu FP4 (off-road), cu Terrain Tech. Cumparat la 265.000 km, functional, dar cu semne si uzura specifice varstei si rulajului. Primele interventii au fost in schimbarea fluidelor de ungere, la motor si transmisie. Mi s-a parut destul de scump, inteleg ca din cauza transmisiei. La o luna dupa ce l-am achizitionat, m-am lamurit ca este o masina potrivita pentru ce voi face cu ea: deplasari lungi prin tara, intercalate cu plimbari in overlanding si, mai rar, cate o escapada off-road. Deci, fiind decis sa ma bazez cat pot de mult pe ea, am inceput sa intervin si la alte elemente: - motor: revizie generala cu remediere pierderi de ulei, inlocuire distributie, inlocuire pompa de ulei, inlocuire pompa de apa, reparatie turbina. (am inteles ca ar fi fost prima interventie de acest gen, la masina) - articulatii: o serie de componente inlocuite atat pe puntea fata, cat si pe spate - trapa: revizie generala (cred ca era necesara, chiar daca functiona) - cosmetizare interior si exterior (aparatori de noroi, covorase din cauciuc la interior si portbagaj) - inlocuire roti din dotarea initiala (erau R19), cu altele 235x65/R17 si anvelope AT (adecvate utilizarii preconizate) Primele impresii dupa circa 5.000 km: - masina mi se pare foarte potrivita sa te plimbi la drum lung. In regim urban este manevrabila, dar nu se strecoara. - consumul e undeva intre 9,5 si 10,5 l/100km - dotarile masinii o fac deosebit de confortabila (sistem audio, suspensii perne, climatizare 4 zone, scaunele ventilate si incalzite, etc.) - prin comparatie cu cealalta masina de o folosesc, un XC60 D4 din 2019, pot sa remarc confortul superior oferit de o masina din clasa superioara (Touareg). Dar si costurile sunt superioare ... - o masina din 2019, chiar cu rulaj mare, este evident mai "inchegata", dpdv al zgomotelor caroseriei, ornamentelor interioare, etc. Ce ar mai fi de facut: - reparare mecanism rabatere carlig electric (are carcasa rupta a actuatorului mecanismului de rotire, probabil a fost lovit, cumva) - farurile, de schimbat sticla (sunt fisurate usor, ceea ce le face sa se abureasca) - o chestiune ce inca ma deranjeaza si nu am rezolvat-o, este zgomotul interior de la interior la regim de relanti. Se simte o vibratie destul de pregnant, in volan. Au fost schimbate d bucele de cadru motor, dar nu am umblat si la tampoane. Sper sa fie de acolo, sa nu ajung la concluzia stupida ca "asa face toate" .... Imi doresc sa ma intalnesc si cu alti posesori de Touareg similar, sa inteleg daca starea masinii mele este similara sau mai am si alte treburi de verificat la ea.
    1 point
  4. Pana acum e cu succes inversarea furtunelor, am trecut sub jumatate de rezervor si nici un simptom. O sa merg cu rezervorul pana la minim, pt siguranta. Multumesc mult tuturor de solutia furnizata si rusinica la mecanic.
    1 point
  5. Parerile sunt impartite dar adevarul e unul singur.
    1 point
  6. @voineape la altii exista o sectiune in Off Topic de tipul "Ce masini mai au membrii....". Creata una aici pe forum si s-ar putea respecta toate regulile actuale. Doar zic.
    1 point
  7. Ca si km am acum 117000, doar ca am auzit ca interval pt distributie e de 5 ani sau 150000 km. Acum parerile is impartite si as dori sa aflu din experienta reala a posesorilor de 1.5 Tsi cam cum au procedat. Multumesc. Am schimbat si abreajele in reprezentanta si cu tot cu reglari etc m a dus la un cost final de 9000 de lei in Sibiu, de aceea intreb totusi ce e cu oreturile astea la niste consumabile totusi vw nu audi
    1 point
  8. Distributie (piese si manopera) -3.000 de lei intr-un service specializat VAG. Pompa de apa in sine este scumpa, cu tot cu manopera cred ca e ~2.500 lei in reprezentanta. Nu cred ca scade foarte mult pretul nici intr-un service privat. Distributia in preprezentanta e ~6.000 de lei Cam astea-s preturile. Cati km are masina? De ce vrei sa schimbi distributia la o masina de 4 ani? La 1.5 tsi distributia nu se schimba ca la vechile motoare, de fapt, nu are un termen de schimb fixat, ci doar verificare.
    1 point
  9. Eu am doua masini cu motoare de tip nou la care producatorul spune ca nu se mai schimba cureaua distributia. Nu am nici cel mai mic gand sa schimb cureaua de distributie doar pentru ca asa cred unii prin Romania, nu multumesc. Apropos, cei care cred mai de graba in apa, aer si energie decat in ce spune producatorul, la noile modele pompa de apa nu mai este pusa pe cureaua de distributie deci cauza cea mai mare a uzurii a fost scoasa de pe curea.
    1 point
  10. Consumul e doar unul dintre elemente, ma deranjeaza ca e departe de cifrele oficiale, dar mai mult ma deranjeaza comparatia cu alte masini (nu prea stau sa ma uit ma la indicatiile din bord/consum instant.....e de ajuns sa ai un mic deal/o mica panta, important e consumul la pompa): - din motive exceptionale, am efectuat acelasi traseu acasa/munca 3 zile (aprox.600 km) cu o ateca 2.0 190 cp 4x4/acelasi stil de condus, care spre stupoarea mea, consuma cu vreo 0.7-0.8 litri mai mult, dar e mult mai inalta, mai grea, motor mai mare/puternic (nu suna ca un aspirator, ca cel de 1.5), 4x4......de aici concluzia ca nu merita 1.5 tsi pe aceasta caroserie /X1 cu motor de 2 litri benzina e si mai economic/am mai vazut un qashqai cu motor de reno, si acolo iesi mai bine. Cred ca per total, motorul de 2 litri consuma poate cu 1 litru mai mult , adica vorbim de poate 3000 euro in plus la vreo 100000 km (diferenta de consum, asigurare-calculul nu e pt Romania), sub 8 % din valoarea de achizitie, dar e alta masina -eu nu prea depasesc 133 km/h , pilot automat, asa ca nu ma intereseaza/nu m-a interesat cat consuma peste; am mers pe autostrazi unde e legal sa depasesti aceasta viteza, insa durate scurte, nu imi place galagia-pneuri/vant/motor (peste 160km/h e galagie, la 180 km/h e insuportabil pentru mine)- nu iti pot confirma mare lucru, dar in mod sigur te apropii de 10 %; -ACC cred ca ar putea fi optimizat, in ideea in care e reglat la distanta minima fata de masina din fata, tot franeaza cam devreme/brusc/intempestiv, ca apoi sa accelereze un pic cam brusc (modul confort)- cred ca si asta joaca un rol.
    1 point
  11. Lipsesc si eu putin de pe aici si vad ca deja va faceti de cap...😅 Din cate am citit asa pe fuga vad ca deja decizia a fost luata...si la cat research vad...nu cred ca mai este nimic de adaugat decat...asteptare usoara si sa o stapanesti sanatos... Nu am vazut printre candidati Kia Sorento dar nu mai conteaza... Sunt 2 lucruri ce mi-au placut in criteriile tale de alegere...noua...nimic nu se compara cu un lucru nou si automata... Le fel...in conditiile actuale cine spune ca prefera manuala,ca se simte el barbat si bla bla bla...ii lipseste cateva rotite... La ce dimensiuni are...deja ma gandesc la camping...overlanding...un pat la interior...un cort deasupra...si deja te duci oriunde... Cu Tiguanul ce se intampla?
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!