Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 26.11.2025 în toate secţiunile

  1. Zici bine. La noi nu prea merge cu vorba buna, cei care asculta de ea au inteles de multa vreme, nu ei sunt problema. Cu restul (multi) e problema, ii doare-n ..cot ca polueaza si se otravesc si pe ei si pe noi. La fel cum ii doare in cot cand arunca tigara pe geam, mizeria pe jos sau opresc pe bulevard pe banda 1 si pun avariile blocand tot traficul. Cu astia nu merge cu vorba buna pentru ca sa ma ierte D-zeu, au un grad de nesimtire "sky's the limit". Drept urmare eu unul i-as arde (dar rau) la buzunar pe unde i-as prinde: ai aruncat tigara pe geam? Nu e bai, scoate 5000 lei amenda si arunc-o si pe doua sa iti iau 10.000 lei. Ai blocat banda ca "stai dAcat 5 minute" ? Super, mai da-mi 5000 lei si stai pe bara 30 zile. Esti recidivist in primul an? Suuuuperr!, baga x 2. Ai parcat ca bizonu' si ai blocat intersectia/tramvaiul/pe colt, la fel, te ard de nu te vezi. Ai masina E (- infinit) ca iti place tie , trece itp-ul ok te las, dar platesti nene, pentru ca tigaia ta polueaza. Eu cand am vazut saptamana trecuta ce impozite de 2 bani platesc cei care polueaza fata de masinile noi, am crezut ca nu vad bine. Asta dupa ce in urma cu luni de zile se bateau in declaratii "poluatorul va plati" si alte minciuni. Evident, Statul ca un jepcar nenorocit, era de asteptat ca vrea sa mulga de la cat mai multi, am crezut ca poate poate se indreapta ceva - ti-ai gasit..
    4 points
  2. Ziua de ieri a fost dedicata in intregime pentru a pune, in sfarsit, muzica sus pe masina. Instalarea am facut-o la baietii de la android-auto pe care ii recomand. Oameni seriosi care stiu ce fac, nu bajbaie, atenti cum lucreaza, fara cleme rupte, plastice zgariate, s.a.md. Las mai jos o lista de piese folosite de mine si apoi impresiile: - 2x Difuzoare Audison APK 165, care vin insotite de Tweetere Audison AP 1 - Amplificator Hertz DP 4.300 cu care am amplificat difuzoarele - Subwoofer activ DD Audio, 400W - Kit cablu Audison Plug&Play AP T-H AVS02 - Prima T-Harness Audi-VW 52PIN - Kit cablu plug&play CN ISO 560P&P I/O - ISO EXTENTION IN/OUT 560CM/220" - Kit cablu alimentare Connection FPK 700, 4 AWG (20 mm2) - Adaptor semnal HI-LOW Connection SLI 2.3, 2 canale Instalarea a fost 90% plug&play, acesta fiind principalul motiv pentru care am ales piesele de mai sus. Integrare OEM cu instalatia masinii, fara taiat, cositorit si alte asemenea. Insonorizarea masinii in 3 straturi o voi face personal, cred ca in primavara, cand temperaturile revin la valori mai prietenoase si poti lucra de placere la masina, afara. Mai am cateva reglaje fine de facut pe parte de amplificator si subwoofer, pentru a suna perfect dpmdv, ieri nu a mai ajuns timpul. Amplificatorului i-am gasit culcus in spatiul din dreapta, unde statea in mod normal trusa medicala. Nu este o integrare perfecta, date fiind dimensiunile, insa sunt foarte multumit ca am scapat fara a-l fixa pe spatarul banchetei sau lateralele portbajului, cum o fac multi. Vreau sa vin cu ceva burete insonorizant sa acopar partea de cablaj inestetic. Cu subwooferul am in continuare ceva de lucru, intrucat nu reusesc sa ii gasesc o pozitie cat mai ergonomica. Podeaua portbagajului la Arteon nu este perfect dreapta de la un capat la celalalt, are o portiune fix sub spatarul banchetei unde mocheta urca brusc la 45 de grade, avand polistiren dedesubt. Nu am inteles inca rostul acestei minuni si cercetez in continuare o modalitate de fixare mai omeneasca. Am cumparat deocamdata niste cordeline elastice cu carlige la capete, si il voi ancora asa. Legat de calitatea sunetului, am luat-o treptat: prima data inlocuite difuzoare si tweetere apoi testat. Deja se auzeau muuuult, mult mai bine decat boxele stock din carton presat. Diferenta mare. A urmat instalarea amplificatorului Hertz, trase cablajele din torpedo, prin praguri, pana in locul final. Montat, dat cheie, auditie. Nu am cuvinte sa descriu rezultatul. Am ramas gura casca, nu ma asteptam la asa ceva nicio clipa. La volum 25% din meniul MiB-ului, nu te mai poti intelege in masina fara sa urli de la unul la celalat, in timp ce la 50% volum, deja devine deranjant pentru timpane, si nu in sensul ca distorsioneaza notele muzicale, sunetul este in continuare clar si ascutit, dar iti pui problema daca nu cumva poate produce leziuni ale urechii. Cireasa de pe tort a venit dupa finalizarea instalarii subwoofer-ului, care completeaza minunat gama de frecvente. Am ales un reglaj mediu, de inceput, pana ne mai imprietenim si isi face si acesta rodajul. Chiar si asa, vibreaza toate organele in tine si nu simt nevoia de mai mult. Costul total al pieselor + manopera, a ajuns la 6000 lei. Daca recomand achizitia ? Fara nici cel mai mic regret, pentru cei care cauta un sunet mai bun decat optiunile de fabrica, sa aleaga cu incredere. Fata de Dynaudio ce vine pe Arteon, Bang & Olufsen pe A4 B9,5, A5 B9, ceva Bose de pe Q7 si Hyundai pe care le-am ascultat recent, acestea par niste glume in materie de sunet. Ceva rau ... Difuzoarele sunt in rodaj si se vor mai "aseza" peste ceva timp, de aceea nu voi abuza de ele. Ma astept la un upgrade masiv dpdv sunet dupa ce voi insonoriza usile si portbagajul. Abia astept. 🥰
    2 points
  3. Se trece rar/itp foarte usor cu defectiuni majore ,dpf anulat,anvelope uzate… Asta a trecut rar-ul fara probleme ,omul nici nu stia ce catastrofa a cumparat (adusa de afara) Vad mereu astfel de cadavre aduse de afara . Daca rar si itp ar fi pe bune …jumatate din masini nu ar trece
    2 points
  4. Pentru cei care se confruntă cu aceeași problemă, eu am reușit să o rezolv folosind un cablu VAG KKL și un laptop. Am folosit programul kw1281test.exe, cu ajutorul căruia am putut modifica valorile necesare pentru ca modulul confort să detecteze mecanismul de închidere al hayonului. Am ajustat valorile din adresele 4352, 4353 și 4354. Inițial, fiecare dintre aceste adrese avea valoarea 101, iar eu le-am modificat la 69.
    1 point
  5. Salutare tuturor! Din păcate, chiar și cu acest filtru în 6-7 cazuri din 10, camera tot nu funcționează. Așa că am comandat altă,pe care o să o montez in decembrie. Si tot din păcate,nu am mai putut face rambursare la ea, întrucât trecuse perioada de grație. Am dus Tiguanul l-am service pentru remedierea problemei cu căldură pe partea dreaptă. Am schimbat termostatul întrucât rămânea blocat uneiri și caloriferul. La termostat am mers pe original Iar la calorifer pe Denso A fost ceva de lucru, mai ales că la schimbarea anterioară se pare că s-a lucrat puțin neglijent... De asemenea la o observare mai atentă, vasul de expansiune prezenta microfisuri Așa că l-am schimbat cu unul nou și de asemenea s-a înlocuit și antigelul complet. I-a facut si un test de presiune peste noapte! 😁 Din când în când apare o eroare pe motorașul din dreapta și i-a apărut si acum, dacă aveți ceva sugestii, vă ascult. Deocamdată pare rezolvată problema, caldura vine și pe dreapta și in plus la maxim chiar bagă fierbinte. Oricum urmează un drum mai lung și o să verific. Apoi i-am schimbat roțile de vară cu cele de iarnă. Chiar dacă mai rămăsese ceva vaselină, am gresat atât discurile cât și distanțierele dar și prezoanele, care rămăseseră gresate din primăvară Apoi am spălat, degresat și curățat și rotile de vară și după uscare au mers la păstrat, in magazie. Azi am pus un suport pentru telefon pe marginea ramei de la RCD, întrucât la tentativa de a-l prinde de grila de aerisire s-a soldat cu scoaterea ramei și repuberea lamelelor pe poziție... Am incercat spre volan, dar e prea sus și incomodează vederea așa că l-am mutat in dreapta și pare a fi ok. O sa văd la drumul lung care urmează.
    1 point
  6. Perfect de acord! Eu am TDI si nu as face niciodata asta(nici macar EGR OFF), iar prietenilor care mi s-au plans de probleme cu DPF-ul/ EGR/ etc, le-am recomandat remedierea/inlocuirea NU anularea lor. Schimbarea poate incepe cu noi.
    1 point
  7. ITP pe bune, si descurajarea totala a tot ce tine de dezactivarea sistemelor de noxe ( DPF, EGR, ADBLUE, etc ). Aici pe vwforum inca vad ca e destul de permisiva situatia si se dau chiar sfaturi in sensul asta. Doar ca exemplu pe alt forum similar ( nu dau nume ) orice discutie de genul asta despre DPF off, EGR off, ABDLUE off, etc, este sanctionata, topicul inchis/sters, si sigur nu se primesc sfaturi sau indicatii in acest sens de rezolvare a problemelor unde sistemele sunt dezactivate. Poate nu ar strica ca si aici pe forum sa se ia o atitudine similara Nu costa nimic pana la urma.
    1 point
  8. Ce vrei tu nu exista ,e o contradictie . Masina de +20 ani care sa mearga mult cu viteza mare si incarcata si sa consume putin ….asta sunt criterii de masina noua . Masina de +20 ani ,sa indeplineasca conditiile tale necesita o restaurare completa nu reparatii.
    1 point
  9. Este ilegal in romania sa rulam cu 180kmh, ramai fara permis. Eu vb de viteza legala. 130kmh pe GPS
    1 point
  10. Ce raspunsuri astepti, cine poate sa iti zica tie ce consum are o masina constant la 180km/h si incarcata si veche de minim 20 de ani. Si sunt sigur ca si google si chat gbt stiu de problemele motorului de 2.5 tdi! sunt cunoscute foarte bine, nu prea are cu ce sa te mai surprinda dupa 20 de ani de "servici"! Probleme clasice la 2.5 TDI V6 Passat B5.5 1. Uzura axelor cu came (cea mai cunoscută problemă) Una dintre cele mai frecvente defecte. Se uzează camele și tacheții hidraulici. Simptome: Bătăi metalice specifice, Putere scăzută, Ralanti neregulat, Fum mai mult Cauză: lubrifiere insuficientă și „călirea” slabă a camei. Repararea implică schimbarea axelor cu came, tacheților și, uneori, punților. 2. Probleme la pompa de injecție VP44 Pompa are un modul electronic (PSG5) care cedează în timp. Simptome: Motorul pornește greu sau deloc, Motorul se oprește brusc în mers Erori legate de pompă (ex. 01318, 00550) Reparația e scumpă dacă pică electronica. 3. Lanțurile de distribuție (da, motorul are lanț, nu curea) Motorul are: lanțuri la spate, lângă cutie, întinzătoare sensibile, patine care se pot rupe Problemele apar mai ales la kilometraje mari sau dacă s-a mers cu ulei prost. Simptome: Zgomot de lanț la pornire, Erori sincronizare arbore cu came, Risc să sară de la punct → pagube mari 4. Turbinele (uzură ax, geometrie variabilă blocată) La cele cu VNT, geometria variabilă se poate bloca din cauza calaminei. Simptome: Pierdere de putere, Modul de avarie (limp mode), Turbo lag mare 5. Clapetele din galeria de admisie Se pot gripă sau bloca. Simptome: ,Ralanti instabil, Pierdere putere, Erori EGR/admisie 6. Debitmetrul de aer (MAF) Foarte sensibil pe aceste motoare. Simptom: mașina nu trage sub 2500 rpm. 7. Probleme cu EGR și colectorul de admisie murdar Un clasic pentru TDI-uri. 8. Pierderi de ulei De obicei: garnitura de la capacul de la distribuție (în spate), simering arbore, garnitura de la baia de ulei 9. Vibrații și probleme la fulia arborelui cotit Fulia amortizor se dezlipește și lovește. 10. Consum mai mare decât la 1.9 TDI + performanțe medii Motorul este greoi și „leneș” raportat la consum. Nu sunt sigur ca ai cautat asa cum trebuie informatiile pe internet. Ele exista dar trebuie putin filtrate, la fel ca cele de mai sus.
    1 point
  11. ChatGPT e bun la astea, are formulele la el. Ca sa mentii 180 km/h (pe drum drept) cu Sharan, motorul trebuie sa dezvolte aprox. 100-110 HP. Luand in calcul o medie de 105 HP si o eficienta a motorului de 40% (optimist pentru un diesel aproape de turatia maxima) ai avea un consum de 11 L/100 km. La 160 km/h ar trebui sa ai un 9 L/100 km, deci ori afiseaja mai putin pe bord, ori consumul ala de 8 l/100 km include si mersul mai incet, nu doar in plaja 160-180 km/h. LE: Plus ca pe bord nici nu iti afiseaja viteza reala, la 180 km/h poti sa ai si 170 km/h sau chiar mai putin in realitate. Depinde de marimea rotilor.
    1 point
  12. Am facut naveta cu AVF cu cutie automata, 200km zilnic, singur in masina, iar consumul la 120kmh era intre 4,8 si 5 %.
    1 point
  13. Doar nu a crezut cineva ca modificarea asta este ptr reducerea poluarii ? Care sunt cele mai multe masini pe piata ? Motoarele mici 1.6 ~ 2.0 Ok , aici crestem procentual cel mai mult , de la multi luam putin si rezulta castig maxim , sa isi permita toti de la tara sa il plateasca si ei In plus hibridele care in Bucuresti aveau reducere maxima dar la noi de exemplu nu mai aveau demult reducere , vor fi toate la cost de termica Dar ca sa aruncam praf in ochi punem o formula de calcul care sa puna ceva diferenta acolo intre norme , de forma
    1 point
  14. 1 point
  15. Hai sa vedem ce am mai facut 1. Am terminat incalzirea scaunelor pe spate, totul oem: rezistente, modul,butoane. Cablajul este facut dupa schema de un coleg de pe forum. 2. Lumina ambientala RGB 30 culori la picioare. Lampi OEM (nu China), cablaj facut in Ro de catre acelasi coleg. 3. FULL drivemode si dataset CUSTOM (MEMORIE PE MOD, HDC IN OFFROAD SI INDIVIDUAL). 4. Un volan 2021, o clima cu touch..nimicuri...atata am putut
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!