Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 20.11.2025 în toate secţiunile

  1. @Emy D, @marius1982.11 200 lei a fost coloana parca. Practic trebuie sa găsești o coloana de pe Audi A8 D2, si o iei cu tot cu calculator si instalatie. Pai vedeți daca, coloana de Passat b5.5 se potrivește la Golf 4. Daca da, atunci puteți pune si de A8 D2 plug & play.
    2 points
  2. Nici fabrica si nici angajatul nu sunt scutiti de surprize , au avut ghinion , next Doar nu crezi cu ai tu ghinion si la ei totul a mers super ok cat au avut masina Eu nu mai am incredere in nimeni si nimic , m-am lamurit demult cum merge lumea asta , de prin armata cand iti furau iarna boneta de pe cap cand ieseai de la dus ptr ca era intuneric iar solutia era sa furi si tu de la altcineva
    2 points
  3. Pe scurt: foarte multumit. Merita daca o poti incarca acasa. Consum mixt (cu incarcari acasa si uneori la servici) 2.2l/100km. Depinde ce distanta parcurgi zilnic, daca te incadrezi in 25 km vei consuma numai curent. Cel mai mare consum pe care l-am facut a fost de 7.3l/100km pe drum de 2500km cu viteza medie de 114 km/h Achizitionat in 2018, cu 16 000 km. de la reprezentanta VW DE. Acum am 193 k km. Bateria incarcata/ descarcata aproape zilnic de atunci, estimare SOH: 70.2 Placutele de frana originale, fata-spate. Inca nu a fost nevoie sa le schimb. Pe spate probabil le voi schimba in 50 k km, pe fata.. cred ca mai duc 100k lejer. Asta spune tot despre eficienta! Reviziile cutiei trebuie facute la timp (la fiecare 60 k km), si ar fi bine sa poti verifica istoricul lor. VW spune ca nu e nevoie sa se schimbe uleiul cutiei de viteze, eu planuiesc sa-l schimb la urmatoarea revizie 120 k km). Am avut probleme cu o tija metalica a actuatorului de la turbo dar s-a rezolvat foarte simplu. A fost o rechemare pentru re-etansarea bateriei de inalta tensiune - facuta gratis.
    1 point
  4. Nu este nici-o coincidenta. Serice-ul nu a facut nimic care sa duca la defectarea pompei. Trebuie schimbata, eu nu agreez ideea montarii uneia reparate, si se pune una mai noua, compatibila, care nu se mai defecteaza. Preturile spuse de tine sunt cam mari, se poate rezolva cam la 1/2 din ce spui tu.
    1 point
  5. Guvernatii o sa-si taie fiecare cate o mana dar combustibilii si pensiile speciale nu . Aduc prea multi bani si acopera prea multe gauri .
    1 point
  6. Ai o mufa crapata (sau care nu etanseaza bine )in care intra umezeala ,am intalnit asa problema .
    1 point
  7. Am sunat acum la un magazin de nu ii dau nume si mi-a zis sa revin in 2 sapt. Primeste LOT NOU si cu poza noua. Deci cred ca e 2025. E bine. Deci 2 saptamani ma rog sa nu moara. Multumesc tuturor celor ce mi-au raspuns. Sunt mai luminat.
    1 point
  8. Daca te face sa te simti mai bine poti sa ma injuri pe mine pentru asa zisele limitari pe care ti le impune o institutie fara fata, pe care nu o poti scuipa pe strada. Pe de alta parte, fiecare dintre noi suntem victimele alegerilor personale. Sunt de acord ca suprareglementarea este gresita sau ca anumite decizii afecteaza o minoritate pentru a (teoretic) avantaja o majoritate. Dar, ca acceptam sau nu, toti suntem parte a problemei. Asa ca ar fi mai util sa discutam constructiv si sa propunem solutii. Doar zic. Spre ex, si stiu ca nu e o parere populara, eu as propune urmatoarele: - impozit anual pentru vehiculele sub 2000 cc sa fie marite x3 sau x4. Exemplu personal --> as plati vreo 1000 ron pe an versus 250 acum - sub valoarea de 500 de lei a impozitului sa nu existe reduceri de tipul ( ai hibrid clasa x/electric, platesti x% din impozit); - eliminarea tututor exceptiilor de la impozitarea automobilelor cu mentirea a 2 categorii: vehicule de epoca si cauze medicale REALE!!! - obligativitatea ca parcul auto institutional "de strada" sa fie minim E5. Discutia e lunga si evident polarizanta. Revenind la topic, Introducerea fortata a BEV-urilor si in general a limitatilor Green Deal, prin legislatie restrictiva la pachet cu incentive-uri nerealiste sau suprataxare, din punctul meu de vedere a facut doar rau. Pe de o parte a pus pe butuci industria europeana, a scumpit serviciile "de baza" inutil si a distribuit fonduri prin programele de "Rabla" de la toata lumea catre (in general) cei cu venituri medii si mari. Ca doar cine isi ia un VW electric de 40-50k nu poate sa spuna ca e sarac sau ca o duce rau...
    1 point
  9. Asa cum zicea Creanga , nu stiu altii cum sunt , dar eu ... - nu mai am curaj sa investesc in tara asta pe termen lung - nu mai am curaj sa cumpar sau sa construiesc o casa in tara asta Deci de masini electrice sau nu , noi , scumpe , nici nu se pune problema Momentan poporul este ocupat sa umple magazinele , cosurile si targurile , cu ochii in telefoane Viitorul ii va lovi ca un baros pe majoritatea si oricat m-as pune eu la adapost nu am cum sa nu imi pese Pentru ca o tara saraca e o tara in care mi se va da in cap la fiecare colt de strada
    1 point
  10. Probabil are pachetul optional Vanity Plus care arata viteze mai mari si consumuri mai mici
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!