Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 10.11.2025 în toate secţiunile

  1. De pe urma masinilot termice guvernele incaseaza sume astronomice (taxe si accize combustibili) Pe masura ce termicele sunt inlocuite de electrice cineva trebuie sa acopere sumele respective ,doar nu or veni guvernantii cu bani de acasa . Gandul ca vom merge cu masini fara intretinere,fara schimburi de ulei ,placute…,impozite mici ,incarcare acasa ieftina ….e doar o iluzie de moment. …si magnatii din spatele petrolului se vor apuca de cultivat panouri solare…
    1 point
  2. Articolul de mai sus suna cam alarmist, considerand ca se mentioneaza ca penalitatile ar fi de cateva zeci de euro pe luna. Sa nu mai zic ca e usor sa bagi in articol bazaconii gen plita “poate folosi si 9 kW”, cand in >95% din cazuri (ca sa nu zic 99%), nimeni nu da drumul la plita cu toate ochiurile simultan si cu putere maxima, ci probabil media este de maxim 3-4 kW in orice gospodarie. Oricum, astia (suedezii) fac parte clar dintre idiotii Europei (gen nemtii) care s-au gandit ei sa isi opreasca centralele nucleare, in timp ce apasau pedala electrificarii. Au mai fost niste idioti la noi in tara care au semnat ca niste babuini si s-au angajat sa opreasca capacitati de productie fara sa gandeasca ca este nevoie de a pune ceva in loc, adica a gandi etapizat. Europa a facut o gramada de tampenii in ultimii (destui..) ani. In prezent nici nu conteaza in lumea AI, China si SUA detin suprematia iar noi (Europa) ne uitam “cu ingijorare” gen. Cand esti prost si gandesti doar cu Greta, ajungi sa iei pe paine.
    1 point
  3. De azi s.au apucat baietii sa monteze carligul. Cam mare deranjul, se desface tot pe partea stanga, din porbagaj pana in fata sub volan.
    1 point
  4. Masina s a vandut, se poate inchide topicul. Acum impresii dupa aproape 10 ani si 175000km. Masina a fost impecabila pe parte de motor, cutie de viteze. Nu s a stricat absolut nimic niciodata, nu a curs vre un lichid din ea, nu s a aprins vreun martor in bord. In toata aceasta perioada nu a fost nevoie de schimbare distrbutiei sau ambreiaj. Tot ce s a facut la masina a fost mententa conform indicatiilor computerului de bord si a manualului de service. Au fost schimbate toate elementele de suspensie, amortizoare etc pe la 150000km. Prelata s a pastrat in stare buna. Am fost foarte multumit de masina, de asta am si tinut o atati ani dar deja ajunsese ca a 3a masina in familie si nu am mai reusit sa justific pastrarea ei mergand cu ea doar de 2 ori pe an. Astea sunt ultimele poze facute masinii pentru anuntul de vanzare.
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!