Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 09.11.2025 în toate secţiunile

  1. De pe urma masinilot termice guvernele incaseaza sume astronomice (taxe si accize combustibili) Pe masura ce termicele sunt inlocuite de electrice cineva trebuie sa acopere sumele respective ,doar nu or veni guvernantii cu bani de acasa . Gandul ca vom merge cu masini fara intretinere,fara schimburi de ulei ,placute…,impozite mici ,incarcare acasa ieftina ….e doar o iluzie de moment. …si magnatii din spatele petrolului se vor apuca de cultivat panouri solare…
    2 points
  2. Apoi 7P nu e masina de curse Daca esti sofer normal este foarte ok si cu 17" cum am eu , nu am simtit niciodata probleme de stabilitate , franare si aderenta indiferent de situatie si vreme Daca vrei sa ataci ace de par cu 100 la ora sigur sunt mai bune alea de care spui , dar cine face asa ceva ?
    1 point
  3. Total gresit cap-coada. Distributia se verifica la 300 mii km, nu se schimba la 180 mii, nici macar la 300 mii nu se schimba ci doar se inspecteaza. Apoi sa o schimbi ulterior din 30 in 30 mii in nici un caz. La Hyundai aveau probleme mari cu consumul de ulei deci nu sunt de preferat motoarele lor turbo fata de cele de la VW. Mie mi se pare destul de logic. Axele sunt blocate exact ca de curea deci daca ar fi asa de sensibila pozitia atunci si miscarea curelei dintate ar afecta pozitia lor. Singura varianta in care ar putea justifica acea scula ar fi daca ar fi diferiti marimea si numarul de dinti de pe curea dar nu este cazul, toate curelele au acelasi numar de dinti si aceeasi marime deci nu are nici un sens acea ajustare fina care este mult prea fina pentru tolerantele curelei din cauciuc.
    1 point
  4. Undeva la începutul lui august am făcut revizia de 15k. Am lăsat în sistem opțiunea de interval flexibil, mai mult pentru a vedea estimarea schimbului de ulei în baza utilizării. S-au schimbat toate filtrele, piese OE, necesar ulei 9.5 litri, au intrat în final doar 9litri, asta după ce am re-verificat eu nivelul a doua zi și am completat până la maxim. Singurul aspect neplăcut la revizie este o eroare pe un motoraș ce umflă una din pernele scaunului șofer care s-a trecut cu vederea... "Sterge-o!" i s-a spus de către electricianul șef celui care manevra testerul. Un fel de "Așa face toate!" La câteva zile după revizie urma sa plec în concediu, dar țineam neapărat să schimb parbrizul, să nu circul cu el fisurat. Am înlocuit parbrizul în drum spre vest, după o pauză de cafea la prietenii de la Nurvil. Foarte amabili ca de obicei, venise parbrizul de câteva zile și așteptam doar aprobarea dosarului de casco. Hârtiile pe casco au durat extrem de mult (7 zile)... știu, first world problems... la alt asigurator a durat fix 40 de minute un dosar similar la Tiguan. Dau și nume dacă este cineva interesat. Si.. până la pozele de concediu, un mic preview la setup-ul de iarnă în dimensiuni de 9x20... sau să ramână pentru vară?
    1 point
  5. Rollin'... am dezmorțit balaurul, dupa 5 zile de staționare. Poză de astăzi, litoralul aproape pustiu, mare bucurie, în sfârșit se circulă normal! Si sper sa revin cât de curând cu evoluția din ultimele luni, timpul zboară aproape fără sa simțim și este mereu altceva de făcut decât scrisul pe forum.
    1 point
  6. Pentru utilizare obisnuita , tavita e perfecta. Dupa 5 ani arata foarte bine si ma ajutat mult sa tin portbagajul curat. Marginea e suficient de inalta/mare. Cred ca depinde cum folosesti portbagajul si ce anume cari cu masina.
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!