Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 05.11.2025 în toate secţiunile

  1. De mult timp n-am mai vazut un comentariu atat de prost raportat la lungime, absolut fiecare fraza este falsa!
    4 points
  2. Buna ziua, In caz ca ajuta pe cineva, ieri am facut inspectia de 30.000km si schimb de ulei + filtru ulei pentru Superb 4 2.0TDI 150 la Autoclub Timisoara. Cost: 1401 ron O zi frumoasa,
    3 points
  3. Salutare din nou! Incep direct, sa ma racoresc: Consuma, ma, nene, nu se incurca. 🤣 Bun, sa incepem povestea. M-am vazut ramas fara Superb si zic, incotro s-o iau ? Mi s-a deblocat instant o amintire cu o veche pofta ramasa nesatisfacuta, un Arteon galben, musai cu trapa, musai R-Line, musai 272/280cp. Iau zile la rand site-urile de pe la noi, o singura masina indeplinea toate criteriile, la Brasov. Dezavantaje ? Da. Rulajul: 150.000 km la momentul achizitiei. Zic totusi sa ii dau o sansa si sa merg la Tess s-o verific, in cel mai rau caz pierd vreo 500 lei. Numai ca la Tess imi prezinta oamenii tot istoricul, curat, intretinuta, fosta masina a unui boss de la VW din Germania, apoi luata de cineva din Brasov pentru un an si putin. Configurata modest, fara zgarieturi, vopsea originala, totul perfect pe sub ea. N-am avut ce negocia la masina decat niste anvelope de iarna pe 20" pe care nu le-am dorit si o baterie, fiind putin obosita cea de pe masina. Am hotarat sa risc putin cu rulajul si problemele ce ar putea sa apara in jurul acestei valori si am luat-o. Zic, aia e acum, o tin maxim un an si o dau, sa nu prind devalorizarea mare la mine. Asadar, dotarile mai de soi: - Virtual cockpit - Navi Discover Pro Gen. 3 - Webasto - Masaj si incalzire fata - spate - Trapa - pACC, Line, Side, Park assist. - DCC - camere 360 - DLA - hayon electric - kessy - rezervor 70 litri ?! (aici nu sunt sigur, dar la primul plin, cand am luat-o, am bagat 65 litri si abia se aprinsese rezerva) Probabil mai sunt dar nu imi vin in minte acum. Dupa 2500 de kilometri in ultima luna, pot spune ca ne-am obisnuit unul cu celalalt si am devenit un intreg. 😁 Ansamblul motor / cutie / transmisie este fantastic in modul Sport si foarte enervant in Drive. In Drive, cel putin in oras, subtureaza foarte mult masina, fiind aproape imposibil sa te strecori rapid, atunci cand situatia o impune. Rotile pe 20" sunt o provocare destul de mare, chiar si pe Confort, tot zguduie masina ca toate alea. In general, merg cu grija in oras, trec foarte incet peste liniile de tramvai si alte asemenea. Arata fenomenal si nu voi trece la 18 sau 19" pentru vara, stricand tot farmecul masinii. Cateva aspecte care imi plac / displac la masina: - franare excelenta - faruri ok, dar personal, sub cele Matrix Led de pe Superb - webasto, o incantare, l-am folosit deja la Busteni si pot spune ca face banii, insa e putin greoi de configurat din masina, il poti seta pentru maxim 3 zile, nu ii poti face un program Luni - Vineri, de exemplu. - scaunele ok, confortabile, masajul e cam meh, e nice to have dar nu poti spune ca te dai in vant dupa asa ceva - mult mai antifonata decat Skoda, eu nu am intalnit celebrele zgomote de aer pe la chedere, masina este foarte inchegata per total. Ce nu prea imi place la ea: - sonorizarea, o medie si un tweeter amarat in fiecare usa, care la volum peste 65-70% incep sa distorsioneze, bleah, ceva oribil. - "socul" acela la pornirea cu motorul rece, trebuie sa stau uneori 1,5-2 minute sa coboare relanti-ul la 850 rpm si sa ma pun in miscare. - este foarte rigida in modul Sport, gratie si anvelopelor pe 20" cu balonaj mic, iar in Bucuresti, singurul mod in care imi place sa conduc, e destul de haos, mai ales cand am si copilul in masina. - tips-uri fake, ma nene, la asemenea motorizare ? Imi pui capace de plastic si tevile indoite in jos ? Si iarna scoate aburi pe sub bara ? WTF ?! - sunetul fake din boxe, in modul Sport. Voi cauta sa dezactivez cu VCDS, imi suna a Aliexpress. Daca vreau sunet, pun clapeta sau o evacuare de Doamne ajuta. - nu trec la aspecte negative, consumul, doar va povestesc putin si despre el. Stiam foarte bine la ce ma inham, am citit mult inainte, fac doar haz de necaz. Dupa Octavia vRS cu 5-6% consum, la Superb hybrid unde aveam 1,5-2% in Bucuresti, zbeaammmm la Arteon, 20-21% dimineata la ora 8:30 sau 13-14% dimineata la 6:00 ori seara dupa 21:00. 🤣 Si merg linistit, uneori si pe Eco, dar nu am obtinut mare economie. Tot pe Sport prefer. ❤️ In afara orasului, nu am reusit sa scot mai putin de 9,2% , cu tempomatul setat la 105 km/h. Ca un long story short, fac un plin de ~500 lei pe saptamana. 😲 Bine ca au rezolvat problema consumului de ulei, daca mai bagam si cateva bidoane de ulei, ala eram. Vine si partea mult asteptata de unii, gandurile de upgrade: - Arteonul R-Line arata foarte bine la exterior, dpmdv, asa incat nu gasesc ceva ok ce i-as mai putea adauga. Posibil, posiiiiibil, un diffuser pentru bara spate, portiunea dintre tips-uri (fake, wtf ?!) fiind cam goala, acolo merge un difuzor cu aripioare, cum aveam la Superb. - deja i-am luat un set de jante de Golf 7 GTI, pe post de bocancei, urmeaza curand niste anvelope de iarna 245/45/R18. - ma tot invart in jurul ideii de a-i monta benzile de led-uri care practic unesc farurile, piese OEM, la fel ca cele de pe Arteon facelift. Mi se pare ca e un upgrade de bun gust, inca ma gandesc daca sa le comand sau nu. - neavand ce sa fac prea mult la exterior, as vrea sa ma ocup la masina asta mai mult la interior, si mai exact, la sistemul de sunet. Din pacate, neamtul s-a zgarcit la Dynaudio, iar sistemul actual suna incredibil de prost, mult, mult sub sonorizarea Skoda. Imi place sa ascult muzica tare, foarte tare, mai ales cand sunt singur. Iar masina asta sufera foarte mult la capitolul sonorizare. Antifonat usile, ceva de la Audison sau Deaf Bonce + o amplificare corespunzatoare si deja as fi peste orice Canton sau Dynaudio. - schimbat culoare etrieri, cei facuti de fostul proprietar mi se par oribili - stage 1 ? Intentionat am lasat-o la urma. Nu sunt inca, 100% convins sa i-l fac, sa merg pe un stage 1 ecu/tcu sau sa ii arunc si o admisie R600 ? Voi vedea. 🙂 Ma chinui sa scriu textul asta la birou de cateva zile, intrerupt fiind de 100 de ori. Daca mai suna incoerent pe alocuri, ma iertati si voi. Mai scriem si de acum incolo. Las mai jos cateva poze cu agregatul:
    1 point
  4. Ultima versiune de SW este SW0332, dar la tine trebuie facut initial update la SW:0178, dupa care la SW:0278 (pt. MIB3 OI cu SW:0268, SW:0270, SW:0272, SW:0274, SW:0276, SW:0278, SW:0300, SW:0302, SW:0304, SW:0306 se face update la versiunea SW:0308 si ulterior la SW:0332). Update-ul de la SW:0178 la SW:0278 va duce la pierderea navigatiei, care trebuie refacuta. Fiecare update dureaza aprox. 3 ore. Ce versiune de SW este la OCU <Address 75: Telematics (J949)> ? Versiunea SW0332 este atasata (parola se trimite pe Message doar la membri). Nu stiu daca am si celelalte versiuni intermediare (trebuie sa le caut). MIB3 FW 332 updt.txt
    1 point
  5. 1 point
  6. Am schimbat arcurile, bratele si bieletele antiruliu pe spate, arcurile si bieletele antiruliu pe fata. De asemenea, am inlocuit uleiul din grupul Haldex, garniturile pompei si am curatat sita pompei. Urmeaza sa schimb lichidul de frana si sa ii fac unghiul de fuga. Nu am rezolvat nimic prin inlocuirea motorasului de la etrierul dreapta spate si cum nu am gasit ce am eu nevoie in dezmembrari, am comandat un etrier nou cu tot cu motoras. Astept sa imi soseasca zilele astea ca sa il montez. Intre timp am cumparat un set de jante Interlagos pe care voi monta cauciucurile de vara.
    1 point
  7. 1. ACT/COD e cea mai mare prostie inventata. 2. Te chinui sa scoti 85-90Nm din 2 cilindrii fortati la maxim care trebuie sa ii duca si pe ceilalti 2 cilindrii dezactivati+cutia, copmresorul, alternatorul.. 3. Nu vad logica de ce ACT-ul asta functioneza si in treptele 6 (respectiv 7 la cutia automata) cand ai un raport de 0.6 sau 0.7 - adica oricum consuma putin, de ce sa tii in tensiune motorul si cutia? 4. Vibratiile acestea, de 2 ori mai rare, tind sa omoare in timp volant si cutia. 5. Au fortat ACT-ul asta sa intre prea de jos, nu e normal sa mearga la 1250 sau 1350, logica ar fi sa mearga undeva de pe la 1600-1700, cand iese ACT sa aiba turbina de unde sa faca boost fara sa se forteze si fara sa aiba lag. 6. LSPI- Low Speed Pre Ignition, unii producatori cauta sa scape de asta si VW tot insista cu functionarea la turatii mici, si mai zici de unde apar depunerile si problemele. 7. Nu mai zic de pelicula de ulei 0w20 de pe cuzineti biela si ax piston, cand mergi subturat rezulta presiuni mari pe tot ansamblu, inclusiv piston. E doar parerea mea, imi cer scuze daca nu corespunde cu a voastra
    1 point
  8. Pun capac si valva OE ,respecta procedura de inlocuire. Manopera si piesele ieftine te pot costa dublu
    1 point
  9. O premiera. Dar acea pomana nu a facut decat sa creasca artificial preturile si enorm marja de profit. O prostie de la bun inceput.
    1 point
  10. Astfel de scenarii nu au nicio legatura in realitate. Cu astfel de teorii ale conspiratiei nu ajungem nicaieri. Cata vreme nu vorbim despre radiatii ionizante, restul este praf in ochi. Avem si bugetari care luau spor de antena sau de calculator. Cred ca tot asa, pe principiul ca poate nu mai apuca pensia...
    1 point
  11. Michelin. Filozofia lor e: nu suntem cei mai buni in primul sezon de utilizare, dar vom fi cei mai buni incepand cu sezonul 2 pana in sezonul 4-5-6... Plus ca franeaza foarte bine pe uscat/umed (conditii intalnite preponderent in oras), nu se fac de ras nici pe zapada. Daca pretul e prea mare, Kleber fac o treaba aproape la fel de buna, fiind ruda mai saraca.
    1 point
  12. Am schimbat pompa de apa, antigelul, uleiul, filtrul de ulei si cel de aer. Am reconditionat etrierul spate dreapta. Urmeaza sa inlocuiesc si motorasul de frana pe spate dreapta. Masina a primit numere rosii.
    1 point
  13. Crezi ca textul de mai sus ma afecteaza intr-un fel? Nu. Schimba abordarea. Nu ne mai facem bine? Ca am cerut moderatorilor sa pastreze putin curatenia pe un topic care trebuie sa prezinte o masina? Eu ma mir, totusi, ca nu ne-ai spus din ce masina ai scris textul de mai sus. Am mai vazut o postare pe un topic asemanator, cineva se plangea ca a lovit un caine. A venit un membru, nu-mi amintesc numele, sa ne spuna imediat ca a lovit si el un caine dintr-un BMW seria 5 nu mai stiu ce generatie. A se retine ca nu l-a intrebat nimeni, dar el a tinut sa precizeze masina si apoi a inceput sa "balmajeasca" despre ce a patit atunci si nu mai stiu ce. Trebuie sa mai zic mai multe? Oricum, ceea am mai observat acum, moderatorul a sters tot offtopic-ul de care m-am plans, dar a lasat postarea mea. Postare care nu mai are aceeasi relevanta in contextul sters. Probabil a lasat-o ca sa-mi primesc ceea ce "merit". Da, am o problema. Nu se mai pot urmari aceste topic-uri de prezentare propria masina, de altfel foarte interesante, de cativa "narcisisti" care tin, cu tot pretul, sa se "bage" peste colegi cu propriile (foarte interesante) experiente, in ce masini s-au bronzat ei pe mana stanga - sau mana dreapta in alte cazuri etc. Da, am mai avut o astfel de inteventie pe un topic, m-am plans, dar nu am plans. A fost ceva de genul: lasa naiba omul sa povesteasca despre acel Porsche, da, am inteles, ati avut sau ati mers si voi cu asa ceva. Poate si alti colegi au mers, daca e ceva greu de crezut. Texte ca cele din postarea de mai sus, sunt sigur ca au incins creierul autorului, dar au un efect minim asupra mea. Sper sa nu se stearga repede aceasta postare. Va salut!
    1 point
  14. In seara asta, consum instant pe A3, cu bateria goala si masina plina: 7.4l/100 de km. La intoarcere, singur, la viteza mai mare, nu e bine, cu suspensia in S, nu prea simti/auzi nimic.
    1 point
  15. DN1, ceva de pe contrasens. Cred ca de la un camion, ceva ... din capota a ricosat peste plafonul masinii, in sus, altfel bulea si parbrizul. 🙃
    1 point
  16. Ok, mersi! Probabil, pe undeva prin setările aplicației, există un cost/kwh, asa cum introduci pt benzină. Am întrebat pt că e interesant, pt viitor, pt mine, acest Kodiaq, în mod special datorită gărzii la sol mai mare decât la Superb. Încerc să îmi fac o idee de ce anume aș avea nevoie pt drumuri extra-urbane, 90% dintre km. Un plug-in cu reduceri bune, dar mai grea mașina sau tsi clasic, dar care consumă ceva benzină. Sau clasicul tdi. Km, undeva la 12-13k pe an. Garda la sol mărită că mai abordez și drumuri montane unde este suficient 4x2. Tiguan nu e pe placul meu. Altceva nu mă coafează.
    1 point
  17. salutare! eu sunt proaspat posesor de octavia 4 an 2021, 2.0tdi 115cp. am pana acum in 1 luna, 3000 km, si doar probleme la infotaiment, cel cu 2 butoane stanga dreapta. nu reusesc nici cum sa conectez prin apple car play wirelles, doar cu fir... nu tot timpul se aprinde ecranul de la "tableta", ba sunt in mers vreau sa pornesc incalzirea in scaune, si el zice sa pun "contactul""😅 unde verific daca masina are recall in fabrica? alticineva cu problema conectarii prin apple car play? multam, zi faina!
    1 point
  18. Ceasurile de FL sa le montezi pe non FL, nu te ajuta sa citești pinurile. Trebuie sa citești zonele immo intai. Dupa aceea trebuie deblocat eeprom la ceasurile noi, ca să poti scrie noile informații. Trebuie sa scrii manual vin, cs, immo, chei in noile ceasuri....si ai nevoie de cipuri noi la chei. Pentru cealaltă problemă ti-au scris deja colegii.
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!