Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 28.10.2025 în toate secţiunile

  1. Probabil are pachetul optional Vanity Plus care arata viteze mai mari si consumuri mai mici
    5 points
  2. Pai marca aia nu degeaba sponsoriza concursurile cu vele, e pana la urma o barca pe roti 😆
    2 points
  3. Un numar rotund ieri. Adunam kilometri, camerele merg doar cand vor ele, senzorii mai dau si ei cate un fail, dam restarturi si mergem mai departe. Scuzati praful, dar stau intr'o zona in care inca se construieste la greu, asa ca e imposibil sa ramana masina curata si interior si exterior. In weekend am facut test drive cu acea masina care nu poate fi numita pe acest forum Propulsia electrica a masinii e mult mai bine integrata, la putere similara a motorului electric se simte mult mai fasneata masina respectiva. La o capacitate aproape identica a baterie, reuseste aproximativ 50-60 km pe electric, comparativ cu 30 la a mea. Probabil ajuta destul de mult si modul B, prezent pe toate masinile electrice dar care mie imi lipseste la Cayenne. De asemenea, sistemul audio Bowers & Wilkins e o incantare, dar vorbim de un optional de 3600 de euro. Asa probabil si Burmesterul de pe Cayenne livreaza tot o experienta wow. In schimb, suspensia e la fel ca si pe cealalta masina pe care am avut'o, adica de autobuz.
    2 points
  4. A sosit si cablul hdmi ca să "leg" navigația android de noul bord. Acum pot sa vad pe bord ce e si pe navigație sau pot face split screen si sa am pe bord waze si altceva pe navigație. Dupa ce am făcut poza am mai ajustat marimea hărții pe bord. Se poate face si full screen si dispar ceasurile. Acum mi-am dat seama, navigatia android cu 4g ram care era initial pe masina incepuse sa faca figuri si a fost inlocuita cu alta cu 8gb ram.
    2 points
  5. Feeling-ul transmis de un motor termic nu poate fi inlocuit.
    1 point
  6. Mi se pare WoW sa faci 150k km si sa ai vopsea orginala integral😁
    1 point
  7. @EEXCALADE "Pentru tine masina e doar sa te duca unde ai nevoie indiferent de confort,materiale…. ,ieftin sau poate degeaba . Un pasionat NU cauta asa ceva ." +1 Confirm! @detinator"Aici e diferenta.. majoritatea care avem o electrica am condus vreo 30 de termice inainte. Invers nu e valabil." Eu am detinut 16 masini termice, am condus pe putin 100 de masini de orice fel, din orice clasa, PE putin, atat diesel, benzina, motorizari si cutii de viteze din toata gama, nu le-am numarat, nu ma laud, dar cred ca pot mentiona toata gama Porsche, BMW M POWER, inclusiv Ferrari si Lambo pe circuit. Consider ca pot sa imi expun si eu parerea. Am voie? Pot fi luat in considerare? 🤔 N-are nimeni nimic cu tine, nu te ataca, dar hai s-o lasam pe asta cu "paiunea EV" jos, ca macane! Confirm si eu si Jeremy Clarkson despre EV-uri, am primit masina de firma nou nouta, un e-208 GT line dotat cu toate "alea"...cum spuneam, e ok sa te duci unde ai treaba cu ea si sa nu te ploua, nu imi displace, dar nu e o masina de pasionat, oricat de tesit ar fi volanul si cat de profilate ar fi scaunele, oricate ecrane LCD cu rezolutie mare ai avea si cat de repede face 0-100 km/h! Rimac a batut toate masinile pe 400 de metri la un eveniment auto la care am fost, asa si? Oamenii au venit pentru show, pentru sunet, pentru mirosul de benzina, pentru fumul de anvelope, pentru experienta! ❤️ Publicul a intrat in delir cand a intrat pe pista F40, Porsche 959 si Countach, nu cand a intrat RIMAC! Pasiune? Incerc sa imi dau seama ce se dezbate la intalnirile "pasionatilor" de TESLA. Pareri despre EV-ul pe care il conduc? Imi displace ca trebuie sa o bag la incarcat in fiecare zi, la fel ca si telefonul! 🤢 Imi displace ca nu ofera nici un feedback real, imi displace ca seamana cu orice masina electrica, nu ma refer la design, cel putin cand vine vorba de concept si propulsie, plasticele si ecranele sunt prezente cam in toata industria auto, nu doar EV, inteleg, plasticul chinezesc are profit mai mare, de asta castiga teren esticii ❤️ bravo lor, BYD a depasit TESLA in vanzari, din punctul meu de vedere, tot un "drac" 👿! Au ajuns chinezii mai tari decat in americanii in industria auto EV? La fel de bine dorm noaptea! Oricum, o masina electrica este pur si simplu "banala" si aici pun toate masinile EV in aceasi oala, indiferent de brand, am mers si cu TESLA si cu EQC si cu PRIUS, nici una nu iasa cu nimic in evidenta! TOATE MERG LA FEL! De UBER si mers strict urban, sunt bune, nu contest! Desi exploatarea si devalorizarea, din punctul meu de vedere sunt mai costisitoare in comparatie cu o masina conventionala. Fiabilitatea este sub, va trebui sa ma crezi pe cuvant! Muncesc in industrie si compania face bani frumosi din "baterii". Doamne-ajuta, cumparati in continuare! ❤️ ca sa imi permit sa ma bucur de un Phaeton si managerul de o Alfa Giulia Quadrifoglio in continuare! ❤️ Ce-i drept, eu pe banii mei, el pe banii companiei! Probabil ca acasa are Ferrari, ma rog, oricum si-ar permite, desi am inteles ca si ei vor face EV! 🤢 BATAIE DE JOC! FERRARI ELECTRIC! S-a terminat cu era TOP GEAR si GRAND TOUR tocmai din cauza "electrocasnicelor" pe care unii le considera masini, ce sa mai zici de raliuri si formula 1, motorsport etc AMIN, hai sa nu ne mai dam "pasionati" cu "masini de spalat" si prelungitoare si stechere. As putea sa iau masina EV noua acasa, "pe gratis", sa ma folosesc de ea in interes personal, totusi, ma consider PASIONAT, ce drq! Masinile au fost "viciul meu"! Sa ascultam ce zice Jeremy despre EV:
    1 point
  8. https://www.profit.ro/povesti-cu-profit/auto-transporturi/ultima-ora-ministerul-mediului-taie-drastic-bugetul-rabla-pentru-electrice-si-muta-banii-la-termice-in-contextul-cererii-ridicate-22216167 Nu se mai vand nici cu pomana, pe motiv ca e mica pomana. Fara pomana cum o fi?
    1 point
  9. Ce se “plangea “propietarul e ca trei persoane din familie au ramas fara permis intr-o vara ,deci masina merge bine 😀
    1 point
  10. Sa stii ca nu zice rau, eu la Passat cand am avut bateria slaba, masina pornea mai greu, dar doar putin sesizabil, si nu imi pornea ACC si imi dadea eroare. Asta la prima pornire dupa o zi, doua de stat. Daca o opream si porneam din nou mergea ACC-ul. Dupa ce am schimbat bateria nu am mai vazut nicodata eroarea respectiva. Am inceput sa vad eroarea cand se stingeau becurile din spate la cluster la pornire, asta insemnand ca nu am suficienta incarcare in baterie, desi masina pornea relativ ok. La test la baterie mai avea 20%.
    1 point
  11. am gasit pana la urma. mi-au raspuns la metrotehnica si au un PHEV disponibil.
    1 point
  12. A venit și timpul camerei de mers înapoi. Așa că ieri mi-am luat inima in dinți și sculele și m-am apucat de desfacut Planul inițial a fost să scot toate firele și prima cameră și să le trag pe cele noi. După ce am desfăcut jumătate din portbagaj, mânerele de pe dreapta și am scos unitatea media, am ajuns la concluzia că nu mai merită să pierd vremea cu dezansamblat suplimentar. Așa că am început probele în aer Uitându-mă la cameră veche, care avea +/- și cablu de semnal de la becul de mers înapoi, aveam in capul meu două posibilități: ori îi iau plusul de la bec ori de la plusul de pe siguranță. Buun.. am pus firele, am cuplat in mers înapoi și nimic, nici pe unul, nici pe altul... Pff, nu o fi mergând camera? După aia îmi amintesc că zicea ceva de taiat firul alb și după ce am mai dat un telefon, am tăiat firul alb Ok. Am pus contactul, am cuplat din nou in mers înapoi și ce să vezi, avem imagine Buuun. Trebuia să-mi iau soția de la serviciu așa că m-am apucat de reansamblat totul și am plecat. După ce am luat-o, am dat cu spatele și "Houston we have a problem!" - nu avem imagine pe display. Opresc motorul, pun contactul și apare imaginea, pornesc motorul se oprește imaginea. După ce am ajuns acasă nu am mai avut chef de dezansamblat, am așteptat să vină dimineața. Între timp m-am gândit și am realizat că eu facusem proba pe firul care venea de la bec și nu cel de la siguranță, așa că gândul meu era să nu fi tăiat prea scurt plusul din fața O dată ajunși acasă am scos partea din spate care ține plafonul și am fost ușurat, nu îl tăiasem scurt, așa că am refăcut legatura și am pornit motorul. Victorie! RCD-urile chinezești vin cumva cu camera activată, așa că nu mai trebuie tras și semnal de la becul de mers înapoi, este suficient un plus curat de la siguranță, o masă bună și atât. Nu se cuplează nici firul de alimentare care este lângă conectorul RCA, pentru că nu are unde, decât la navi aftermarket. Acum, liniile de ghidaje mi se par o glumă, chiar dacă urmăresc răsucirea volanului, fără acuratețe aș zice, dar mai urmează să testez. Nu înțeleg nici de ce au pus inelul auriu, n-are nici o noimă... Am comandat un card SD de pe emag, dar n-am fost atent când era livrarea și vine abia in noiembrie, așa că nu pot testa încă dacă funcționează cu SD sau are ceva adaptorul meu de la MicroSD. Continuăm. 😁
    1 point
  13. Si uite asa au aparut si au devenit "normale" defectele in industria automotive. Merge si asa... Ps: asteptam anuntul pe olx
    1 point
  14. Salutare. Referitor la aplicația myskoda, ieri am făcut în drum de vreo 370 de km, iar în aplicație sunt înregistrați 580 km (totodată, o deplasare într-o zi nu a fost înregistrată). Iar în timpul deplasării de ieri m-am confruntat cu o problemă. Am pornit mașina într-o benzinărie și mi-au apărut erori legate de frana de parcare și autohold. Nu am reușit să pozez sau să filmez erorile. Când am oprit-o, a intrat frâna de parcare, dar a făcut un zgomot foarte urât. La repornire nu au mai apărut erorile și pe toată durata deplasării, cu opriri și porniri dese, nu au mai fost probleme. Mașina este în garanție, luată în decembrie 2024. Skoda Octavia 1.5 tsi 116 CP. Tocmai ce am făcut revizia de 1 an și nu au identificat probleme. Mulțumesc
    1 point
  15. Ce poti intelege de la o persoana care calculeaza : cati litri de ulei intra ,cate tipuri de ulei are o termica ,cata apa se consuma la spalarea unui dpf ,cati km faci cu electrica din impozitul la un 3.0 …. Ce “naiba” se intelege din asta ?
    1 point
  16. In oras electricul bate motoarele pe benzina/Diesel, fara discutie. Raspuns, comoditate samd. In extraurban electrica e ultima alegere,daca iti place sa conduci si/sau daca vrei sa nu fii stresat de deficientele acestuia. Benxina e, de departe, cea mai buna alegere, daca e si manuala, cu atat mai bine. Sunt si automate bune, unele foarte bune, dar putine se compara cu o manuala de calitate cu un motor bun. Vorbim de implicare, placerea de a conduce, nu de 0-100 sau rapiditatea schimbarii vitezelor.
    1 point
  17. Odata ce motorul a pornit alimentarea/incarcarea e sustinuta de alternator . Bateria slaba NU genereaza erori de piese defecte . Regenerarea se face in mers cand alternatorul sustine incarcarea Regenerarea nu are nevoie de forta ,are nevoie de turatie constanta ,motorina ,temperatura …. si lipsa erori .
    1 point
  18. Nu ai cum sa intelegi ,nu esti pasionat ,nu ai microbul . Te uiti la un V6 cum ma uit eu la un fumator si nu inteleg de ce fumeaza . Te miri de un impozit de 3000 lei cum ma mir eu de ce un fumator plateste 3 impozite pe an pe tigari ca sa-si strice sanatatea. Pentru tine masina e doar sa te duca unde ai nevoie indiferent de confort,materiale…. ,ieftin sau poate degeaba . Un pasionat NU cauta asa ceva .
    1 point
  19. https://www.motor1.com/news/776498/skoda-superb-fuel-efficiency-record/ The Superb averaged just 2.61 liters per 100 kilometers (90.1 mpg), far better than its official 4.8-liter (49 mpg) rating. While driving through France, a tailwind helped achieve an impressive 2.2 liters per 100 kilometers (106.9 mpg) over a 124-mile (200-kilometer) stretch. The car’s small 16-inch wheels, Eco mode, and relatively low weight, 3,505 pounds (1,590 kilograms), also worked in its favor.
    1 point
  20. inca un update la masinuta, sa arate si ea mai fresh. Pentru ca bordul nu stia sa arate parcarea perpendiculara si pt ca am vrut ceva nou, i-am pus un virtual cockpit in China. Am pus placa de baza de la bordul original in noul bord asa ca a luat toate specificatiile masinii.
    1 point
  21. 1 point
  22. Revin cu niște cifre interesante, că tot vorbeam zilele trecute de consum. Am făcut un drum prin Ungaria și Austria și… surpriză, motorul 2.0 TSI 265 CP a zis că știe și el să consume puțin 😅 Am atașat 3 poze. Prin poza cu 6.6 este din aplicația MyŠkoda și reprezintă consumul pe toată ziua, care a inclus și puțin oraș (așa, ca să stricăm media). Poza cu 5.7 este consumul de pe ultima parte a zilei, doar autostradă, mers legal, cu trafic lejer și vânt din spate probabil .😄 Pe traseu am prins două zone cu restricții de 80 și 100 km/h și vreo 10 minute de ploaie. Mașina a fost setată pe modul Individual cu direcția pe Sport suspensia pe Confort maxim, restul setărilor pe Normal. Am fost 3 persoane în mașină, cu ceva bagaje în portbagaj. Și surpriza de final, după ce a scăzut consumul, autonomia a crescut la 1.010 km, conform celei de-a treia poze. Pentru cine nu știe, rezervorul este de 66 litri. Asemenea consum este imposibil de scos în România chiar dacă merg noaptea, cu ACC-ul pe 130 fix, fără nimeni pe drum. Realist, acasă am 8 - 8.5 la 130 pe autostradă.
    1 point
  23. Eu zic ca este de la selectorul de viteze, dar la cum arata nu as da mare atentie la acea scurgere.
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!