Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 23.10.2025 în toate secţiunile

  1. Am zis ca n-as conduce o electrica nici gratis! Acum, daca ma platesc...ce sa fac? Parere personala? Mai misto decat sa mergi pe jos! 🥴
    3 points
  2. @acidone77 Mersi! Lambo "dupa" Temu! 😄 Nu-i da foc! O sa ia singur! 😄💥🔥
    2 points
  3. Gata si cu detailingul, las cateva poze mai jos. Ce pot sa zic... am rămas foarte placut surprins cand am vazut cum arata.. a meritat! 🥰 Daca doriți sa ne cunoaștem, va astept la evenimentul auto Dropdown 5, weekendul acesta, pe stadionul Ghencea, in Bucuresti. Superbul va fi expus acolo, si eu voi fi prezent.
    1 point
  4. 1 point
  5. Asta doar se mimeaza . Din toti clientii si cunostintele ,din ultimii 4 ani (cu exceptia a doua persoane ) ,toti au ales sa-si inlocuiasca/achizitioneze termice . Oare de ce ? Nici eu nu stiu de ce tin de trei ani termica 3.0 cu 5 tipuri de uleiuri 😀
    1 point
  6. https://auto.economictimes.indiatimes.com/news/passenger-vehicle/byd-makes-largest-recall-of-over-115000-cars-due-to-design-battery-issues/124619528 Exact
    1 point
  7. Fain "Lamborghini-ul" asta Pana una alta, am luat la firma un BYD Sealion 7. Vedem daca ne putem impaca cu el sau ii dam foc
    1 point
  8. salutare, ieri am fost la service, pentru revizii la Tiguan si stand acolo, langa masina mea era o Skoda Octavia 2019 ceva de genul cu 70.000 km, pentru distributie ... cureaua pana nu au dat-o jos ca sa o poti intoarce cu zimtii in sus si sa apesi sa vezi intre zimti ... ziceai ca e noua, dar avea multe crapaturi, curea originala ... Acum nu stiu exact ce motorizare era, stiu ca era 4cy si daca km erau reali, mecanicii ziceau ca sigur are mai multi km ... Dar ca idee ... Ochiometric, pana nu o dai jos ... parerea mea ... Si in reprezentanta tot oameni lucreaza, chiar daca au aparatura de ultima ora, e degeaba daca nu au training sa stiu cum sa o foloseasca ...
    1 point
  9. Argumentul e nesemnificativ pentru a motiva pe cineva sa treaca la EV.
    1 point
  10. Un mic rezumat pentru cei care inca asteapta masina. Dealerul poate vedea strict statusul comenzii si etapele sunt urmatoarele : "Timp de livrare nestabilit / Autovehicului poate fi modificat" - asta dureaza cam toata perioada de asteptare in afara de ultima luna care este impartita in 4 etape: 1) "Confirmare de productie" - aproximativ o saptamana pana pregatesc stocurile , reconfigurari linie productie 2) "Final de productie" - efectiv masina se asambleaza in cateva ore si i se aloca serie VIN 3) "Livrare fabrica > depozit Curtici" - se asteapta sa "se umple trenul" si dureaza aprox 2 saptamani 4) "Livrare Curtici-dealer" cu camion transportor si pregatire masina pentru predare client - aprox o saptamana Un mic hint.Din momentul cand masina a ajuns la dealer si este preluata,se va putea introduce seria VIN in aplicatia MySkoda si masina va fi recunoscuta.Nu se va putea si activa bineinteles,fiind nevoie de prezenta celor doua chei,dar ea se poate adauga. Cu insistente la dealer nu o sa rezolvati absolut nimic,ei pot vedea doar statusul comenzii. Cu insistente la importator,puteti crea o plangere spre dealer cum ca nu stiti nimic despre masina si veti primi in schimb referinta la termenul din contract. Cu insistente la fabrica veti crea o plangere la importator care va crea o plangere mai departe la dealer si veti primi in schimb termenul din contract,doar ca plangerea va trece prin multe maini si va crea foarte multe probleme. La o adica,de aceea este trecut acel termen in contract...nu trebuie semnat daca nu sunteti de acord cu el. Trebuie rabdare,masina este extrem extrem de cautata,toate sloturile alocate de productie de anul acesta pentru Romania au fost terminate inca de la inceputul verii(la inceputul anului,fiecare tara isi estimeaza comenzile,ca fabrica sa isi planifice productia) Eu am comandat la inceputul lui ianuarie si masina a venit la inceputul lui octombrie.Termenul din contract a fost respectat in totalitate,cate saptamani au scris,atatea a durat. Deci cam fix 9 luni de zile pentru un RS cu toate optiunile din lista : trapa,incalzire stationara,carlig,plasa despartitoare,RPA,podea portbagaj variabil,interior RS suite,pachet Winter Sport,Technoloy 13" PLUS,pachet Simply clever,covorase,aparatori noroi etc
    1 point
  11. @sandumbogdan schimbi filtru de aer la 90 000 km asa cum zice manualul? Faptul ca nu schimbam cureaua acuma cat sunt noi motoarele, nu e relevant deloc. Doar timpul va spune daca aceasta abordare e cea inteleapta. Asa a fost si cu intervalul de schimb ulei la 30k km cand a aparut, mare bucurie la inceput, dăi sa respectăm toti. Acum e plin netu de motoare cu cuzineti, axe came si segmenti varză, plus ca vezi culoarea motorului si depunerile. La fel si la DSG fara schimb, ca e long life... Dacă să schimbi sau nu distribuția, aici fiecare si-a format convingerile și ține de ele cu dinții. Oricum, cred ca nedumerirea multora care vor sa o schimbe preventiv, este la cât sa o faca avand in vedere ca nu este mentionat un interval.
    1 point
  12. Masina s a vandut, se poate inchide topicul. Acum impresii dupa aproape 10 ani si 175000km. Masina a fost impecabila pe parte de motor, cutie de viteze. Nu s a stricat absolut nimic niciodata, nu a curs vre un lichid din ea, nu s a aprins vreun martor in bord. In toata aceasta perioada nu a fost nevoie de schimbare distrbutiei sau ambreiaj. Tot ce s a facut la masina a fost mententa conform indicatiilor computerului de bord si a manualului de service. Au fost schimbate toate elementele de suspensie, amortizoare etc pe la 150000km. Prelata s a pastrat in stare buna. Am fost foarte multumit de masina, de asta am si tinut o atati ani dar deja ajunsese ca a 3a masina in familie si nu am mai reusit sa justific pastrarea ei mergand cu ea doar de 2 ori pe an. Astea sunt ultimele poze facute masinii pentru anuntul de vanzare.
    1 point
  13. Vara trecuta ne spunea ministerul energiei sa nu mai folosim AC-urile si masinile de spalat ,ca nu avem curent si trebuie sa importam : https://adevarul.ro/amp/economie/nu-porniti-masina-de-spalat-seara-ministrul-2375327.html
    1 point
  14. Titlu alternativ: când pasiunea bate rațiunea. Aterizez si eu cu avionul personal aici, de data asta am pastrat intro-ul cat mai scurt. Intrebarea “Eu ce masina imi iau?” a parcurs mai multe stadii in ultimele 6-8 luni de zile si filtrele de selectie s-au tot rafinat, in final au ramas cateva aspecte nediscutabile: - Doar berlina/wagon, fara SUV - Benzina neaparat, minim 6 cilindri - Dotari minime: HUD, trapa si scaune ventilate In final se pare ca “recomandarea doctorului” pentru toate simptomele de mai sus a venit sub forma unui 4.0 V8 intr-o caroserie de A8. Trecând direct la miezul problemei, pentru mine ca visator la Challenger-ul american si la V8-uri supraalimentate masina asta este o bijuterie, un adevarat “DreamCar” dar cu pedigree european, echipat cu un V8 la 90 de grade cu doua turbine montate in interiorul V-ului, valori oficiale de 460cp (338kw @ 5500rpm) si 660Nm (1850-4500rpm) si cuplat la o cutie ZF 8HP cu convertizor. Cutia are integrat un motor electric de 8,4kW (aprox 12cp) cu care mașina merge în mod full electric un maxim 45 de secunde între viteze 30-160 km/h (mild-hybrid) când vrea ea, nu e selectabil nimic. Recuperarea energiei se face prin frânare către bateria de 48V. Oficial la cele 2120kg (inclusiv sofer de 70kg) face sprintul 0-100 in 4,4 secunde iar youtube arata un 100-200 in 11,5s dar practic nu am incercat niciuna din ele, pot zice ca o urcare pana in 4000 rpm pare ca intinde scaunele pe spate. Motorul are codul CXYA și este un EA825 de 3996cc produs de Porsche si dat fratilor de la Audi; ca particularitate tehnica pentru pasionații de motoare, motorul este de tipul "square" bore-to-stroke ratio este 1,00: cursa si alezajul sunt egale la 86mm. Motorul a fost introdus in 2017 si este prezent in diferite nivele de putere pe Audi SQ8, SQ7, RS6, RS7, RSQ8, Panamera GTS, Panamera Turbo, Cayenne Turbo, Bentley Flying Spur, Lamborghini Urus. Motorul de 3996cc este diferit de V8-ul anterior produs de Audi (3993cc) care echipa modelele S6 C7 si S8 D4 cu arhicunoscuta problema de oil-starvation a turbinelor datorita sitelor de ulei imbacsite ce limitau debitul de ulei catre turbo probabil suprapus si cu uleiuri supracontaminate folosite la intervale prea mari de revizie. Motorul 4.0 de pe D5 nu are pana in prezent identificata vreo problema majora in afara de cunoscuta fisurare a blocului motor la cilindrul 6 pe sarjele turnate pana in noiembrie 2020 care au fost inlocuite ca motoare complete de catre producator (in USA cel putin), eveniment dupa care s-a introdus in fabrica verificarea endoscopica completa a cilindrilor la inceputul lui 2021. La data scrierii acestor randuri, limuzina este iesita de la detailing, unde s-au facut: - decontaminare completa; - tratament nano-ceramic cu Gtechniq Crystal Serum Ultra - tratament hidrofob cu Gtechniq Exo v4 - tratament nanoceramic pentru piele si trim-uri la interior - infoliere faruri si senzorul central din bara - infolierea celor doua ecrane centrale cu touch La dotari mentionez doar o parte, lista cu descrierea completa are 11 pagini. Extra: - All-wheel steering - Bang & Olufsen Sound System 3D - Faruri Digital Matrix LED - Geamuri duble antiacustice - Head-up display - Incalzire cotiera centrala fata + cotiere usi fata, volan incalzit - Lumini de citit Matrix – LED - Pachet confort scaune individuale spate - Pachet de asistenta plus; remote parking (te dai jos si o parchezi din telefon) - Camere video 360 - Airbaguri suplimentare pentru cap si intre sofer/pasager fata - Tot feluri de assists: intersectie, rear traffic, etc… - Rear seat remote - Scaune confort in fata, piele perforata Valcona - Pachet piele Nappa extins (consola centrala, usi, decoruri, volan) - Pachet plafon microfibra Dinamica (un fel de alcantara) - Scaune ventilate, incalzite si cu masaj, fata si laterale spate - Trapa - Incalzire stationara Standard: - quattro 60-40% (spate-fata) - Adaptive air suspension - Cruise control adaptiv, lane assist, pre-sense front/rear - Virtual cockpit - Lumini spate OLED - Keyless - Directie progresiva - Jaluzele electrice spate si luneta - Navigatia de fabrica - Smartphone interface (android auto...) - Pachete lemn, lumini ambientale - Scaune incalzite fata si spate - Side assit, exit warning - Alarma Deocamdata e prea devreme sa ii fac un review pe categorii, incă sedimentez informațiile în baza utilizării, momentan am adunat 3000km si ceva maruntis. Impresiile de până acum cat si experienta de-a întregul este fără cuvinte, este liniste in masina, vorbesti normal la orice viteza, puterea este suficienta pentru strada, auzi un mormait de v8 cand motorul prinde viata, urca bine la viteze de autostrada inca din modul confort si are un mers din ala relaxat de tânără sigura pe ea, in mod curent nu e necesar sa treci de 2500rpm iar faptul ca mai ai disponibil pana la 6700rpm, pur si simplu... efortless. Pot zice doar ca e greu sa ma decid cu sunetul: pe de o parte imi vine sa dau volumul mai tare ca muzica se aude foarte clar din difuzoare dar în același timp dau pe mute la orice accelerare cât de mică sa aud simfonia de sub capota. In timp o sa raspund si la intrebarea de pe buzele tuturor.. “cat consuma halatul?” dar nu se va intampla astazi. Mai departe las pozele sa continue povestea.
    1 point
  15. Salutare dragi cititori, cu aceasta ocazie tin sa va multumesc pentru interesul acordat lui "Baloo" 🐻, ursul supraponderal, numarul de vizualizari a depasit 100 000! WOW ❤️! Nu am mari updateturi despre "Bentley-ul de saraki", masinoiul asta de peste 2 tone a fost folosit DAILY, fara sa fie menajat, inclusiv in weekenduri, ne-a dus oriunde am avut treaba, atat in trafic aglomerat, in oras, cat si pe autostrazi plutind la fel ca si in prima zi. In afara de servisarea anuala, inlocuire fluide, un bec xenon, frane spate si anvelope fata, masina nu a necesitat interventii. Am mentionat tot ce i-am facut in postarile anterioare in caz ca sunt useri curiosi. Dupa inca un an de munca, a venit si vremea de relaxare, asa ca dupa cateva dezbateri cu sotia legate de unde vom petrece 2 saptamani de concediu in aceasta vara, am ajuns din nou la un numitor comun si ne-am hotarat sa mergem din nou in Sudul Frantei cu BALOO. Stiam deja "cu ce se mananca", de anul trecut (desi eu am fost de mai multe ori si la volanul Cayenne-ului, cand eram mai "tanar") si ne-a placut atat de mult incat am hotarat sa ne facem vacanta in acelasi loc, insa am hotarat sa exploram zona, imprejurimile, sa incercam noi restaurante si sa ne bucuram de ce ne poate oferi mai bun Coasta de Azur. N-am regretat nici de data asta si am fost surprinsi zilnic de multe locuri si experiente noi. Vremea este superba la final de august, pana in 30 de grade, Mediterana se mentine la 26-27 grade (ciorba) iar puhoiul de lume pleaca, mai ales cei care au copii, avand in vedere ca incepe scoala: fix ce imi doream! ❤️ Desi masina a avut inspectia tehnica si reviza facuta cu 2 luni inainte de plecare, am hotarat sa o mai verific o data, inainte sa parcurg 4000 km estimati si am programato la service, cu ocazia asta s-au verificat inca o data franele, anvelopele, suspensia, directia, fluidele, aerul conditionat, roata de rezerva etc. Better be safe than sorry! 🙄 Am verificat din nou actele masinii, asigurarea este valabila in toata Europa+RECOVERY, cu repatriere in caz de "Doamne fereste", accident, am facut asigurari de sanatate, taxa de poluare pentru Franta era platita de anul trecut, abtibildul lipit in parbriz, abtibild de UK pe bara spate aveam deja, am facut bagajele, am scos de la "naftalina" umbrelele, scaunelele de plaja si am plecat la drum de dimineata spre Sudul Insulei Britanice sperand sa prindem feribotul care urma sa traverseze Canalul Manecii la ora 10:30. Altii care plecau in vacanta: 95% din drumul parcurs a fost pe autostrada, distanta pana in port fiind de aprox 500 km: Centura Londrei M25 are vreo 200 de km, traversata rapid, fara dureri de cap: Portul DOVER: "BOSSu" slovac cu 5-aru' alb s-a bagat in fata mea, n-a avut chef sa stea la coada spre feribot, l-am lasat, doar nu urma sa imi fac nervi in vacanta, intre timp s-a dat drumul la o banda noua de procesare imbarcare in stanga si fiind vigilent, am reusit sa "ma infig" primu', "bossu" a ramas la coada pe cealalta banda, Doamne-ajuta! ❤️ Am reusit sa "prind" feribotul Irlandez care urma sa traverseze Canalul Manecii la 10:30: All aboard! L-am parcat pe "urs" cu frana de mana trasa, sa nu balanseze pe valuri si sa uzeze cutia de viteze, am setat farurile in modul "TRAVEL", sa isi schimbe sensul de iluminare si m-am dus direct sa comand o cafea! ☕ Urma inca un drum de vreo 600 km pe autostrazile FRANCEZE pana la prima oprire la hotel. Ma gandesc sa o luam incet cu aventura, sunt multe de povestit, nu va faceti griji, Bentleyul a "plutit" in maxim confort si siguranta si de data asta fara efort, despicand si Marea Britanie si Franta de la Nord la Sud cu 140 km/h pe pilot automat, ca un adevarat "IAHT de uscat" 😄. Asa cum v-am obisnuit: Va urma! 😋
    1 point
  16. 34kmh e o viteza medie foarte mare pentru Bucuresti, se vede clar ca au fost si "imprejurimi" @darksun niciun hybrid nu incalzeste motorul/uleiul la mers doar electric. nu are cum. de aia deobicei hybridele astea merg cu uleiuri foarte subtiri gen 0W20, si au un sistem de ungere putin diferit, care asigura o ungere mai rapida a intregului sistem. Oricum, si mie mi se pare ciudata si complicata solutia, cu intrarea motorului termic rece direct in sarcina la 3-4000rpm, cand e nevoie brusca de acesta.
    1 point
  17. Salutare, Pentru Passat B8.5 a reusit cineva sa dezactiveze cu VCDS bip-ul enervant cand motorul este pornit si este deschisa usa de la sofer? Daca merg in 17-Instruments > Adaption > gasesc in lista o optiune legata de "ignition on warning" care este by default setata pe "no display" la mine dar nu are legatura cu "engine on warning" situatia care ma intereseaza pe mine.
    1 point
  18. VEzi care usa nu e in SAFE dupa incuierea din telecomanda. Ai 2 posibilitati: ori cu VCDS ori stai in masina si vezi care usa o poti deschide dinauntru dupa ce o incui din telecomanda.
    1 point
  19. Exact - in plus activeaza si semnalul sonor, cand incui-descui masina...ca sa nu mai stai cu ochii pe semnalizatoare... Channel 06: Unlocking Confirmation (Horn) Channel 07: Locking Confirmation (Horn)
    1 point
  20. Gata! Am terminat si usa spate dreapta. A fost cea mai "terminata" dintre toate. Cateva circuite de pe placa erau distruse. Am facut legaturile cu fire unde circuitele erau intrerupte si acum merge perfect. Se inchid si se deschid usile si din buton. Va multumesc pentru ajutor!
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!