Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 15.10.2025 în toate secţiunile

  1. Sa mai scoatem praful de aici, zic. Atentieee, postare de luat cafeiul.. Incepem cu inceputul. Drum la Timisoara pt Audit. Pt 2 zile nu are rost sa inchiriez masina mai ales ca la intoarcere iau si ceva echipamente din birou si nu am chef sa ma trambalez cu masina inchiriata pana la aeroport si inapoi sa iau Uber, etc. Zic, simplu sa fie, merg cu Golful si ma vad si cu baietii @mirceateodor@EmilianPop@marius1982.11@Mihai GTi. Am facut si pozici sa nu ziceti ca va mint Toate bune si frumoase...plec la hotel destul de tarziu. M-am cazat singur ca nu era nimeni pe acolo si mi s-a zis la telefon ce cheie de la ce camera sa iau Pe la 12 noaptea, sirene, lumini, si aud numa' jetul furtunurilor de pompieri. Luase foc pizzeria de langa oras. Cu ocazia asta, pompierii mi-au facut cadou urmatoarele, ca na, noi muncim nu gandim: Cel mai ciuda imi e de haion ca ala e recent vopsit si era impecabil. Si da, ei nu sunt obligati sa aiba asigurare de raspundere profesionala si evident ca nici nu au. Si...e caz de urgenta, deci, sunt victima colaterala si raman cu paguba. btw: nici casco nu despagubeste asa ceva. trebuie sa faci "fals in acte" si sa declari vandalism. No, c'est la vie! Mai departe scrie-n carte... ca iarna nu-i ca vara (dupa un mare clasic in viata) si cum nu da caldura cine stie ce, am zis ca trebuie sa rezolv acum cat mai sunt inca temperaturi decente. Prin iarna trecuta (Ian 2024 ) daca bine imi amintesc, mi-am pregatit o tubulatura de climatronic. Desfacuta, si refacute toate clapetele cu burete mai bun: EPDM 80. Problema principala: buretii se desprind de pe clapete si de batranete pleaca la plimbare. Cine are noroc sa ii fie scuipati in totalitate prin gurile de ventilate, e una. Dar in majoritatea cazurilor, ajung si in fata radiatorului intern. Clapetele fara bureti pe ele: Apoi am lipit eu burete EPDM 80. Lipeste super bine si e mult mai rezistent decat cel pus de VW. Am folosit radiatoarele primite la tubulatura de climatronic pentru ca aratau super bine si nu merita sa pun unele noi. Asa arata circuitul de aer. intai prin cel de AC apoi prin cel de antigel. Si clapeta care sa inchida sau deschida aerul spre cel cald daca e nevoie. Deaia caldura pica cel mai repede. Am pus si motoras nou Vemo la V71 (recirculare), ca na, e oribil de schimbat cand e pe masina. Am pus si buretii de etansare pe caroserie si pe alte tubulaturi: Si am purces la desfacut si inlocuit: Vineri m-am apucat de desfacut. Sambata am montat la loc. Si Luni a ramas pt niste chestiute mici de rezolvat, matisat cablurile, aranjat cablurile, etc. Ce am gasit: Si am verificat si pompa de apa cand am golit antigelul, ca sa fim siguri ca inca e buna. Aparent este buna! NO.... Am pus tot la loc si hop, nada iluminat la ceasuri (banuiesc ca si la tine @EmilianPop e acelasi lucru la navi /camera. ) Am gasit un fir care s-a rupt de la manevrarea cablajelor. Aseara mi-am luat inima in dinti si am zis ca desfac iar si trag fir suplimentar daca nu gasesc unde e intrerupt. Dar am gasit unde era buba si l-am reparat, asadar, totul functionaaaal! si caldura, de te frigi la maini! Las si 2 poze cu bordul intreg si una de pe exterior de dinainte de incidentul din TM. No... sper ca nu vi s-a racit cafeaua! Drumuri bune baieti (si fete- daca sunt pe aici). Amu' am caldurica in Golf si nu mai umblu cu geamurile aburite Yay....
    5 points
  2. Te duci la pizzerie sa iti dea 20 de pizza gratis ptr ca au salvat afacerea lui cu paguba ta
    2 points
  3. Ma uitam prin topic-uri si ma gandeam - o fi patit ceva @Doomy ca nu a mai postat demult, insa apoi mi-am dat seama ca nu sunt mai breaz Si tocmai ca s-au mai intamplat lucruri. Nu foarte multi km, ca pentru drumurile mai incerte iau Rextonul. Deci: Inlocuit burduf de planetara stanga - era rupt complet - recunosc aici nu am avut tupeu singur, dar cred ca la dreptul o sa imi iau inima in dinti... (si ala are ceva fisuri), inlocuit lichid frana (spre rusinea mea nu umblasem) si rulment fata dreapta - abia dupa ce l-am schimbat am realizat de cata vreme facea zgomot, ma obisnuisem Si cel mai important - gata cu chinezismele - cele de pe fata erau aproape la semn, asa ca am pus ca pe spate Debica Navigator 3 - tot XL si cu protectie de janta. Marea dezamagire insa este cu discurile de frana fata - acum vreo 4 ani si cam 40k km le-am schimbat impreuna cu placutele - toate Textar, si gresat glisiere, verificat etrieri etc; iar prin vara am inceput sa simt ca sunt ovalizate ... Nu imi aduc aminte sa fi trecut prin balti mari cu franele incinse, iarna nu am mers prea mult cu masina ... Nush, daca ar fi fost noname-uri poate as fi inteles, insa asa ... nici macar un rand de placute nu au tinut. Le las peste iarna ca cine stie pe ce zapezi oi umbla, iar prin martie le schimb. Si de data asta nu mai iau "de marca" ... a fost cam degeaba... Poze nu prea i-am facut, spre rusinea mea...
    2 points
  4. https://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Navigation_System_(RNS510)_Retrofitting Toate din link,exceptand k 0178 au probleme cu descarcatul bateriei,la HU mai noi.
    1 point
  5. Daca e vb de Golf 6,nu e cazul tau. Nu va descarca bateria.
    1 point
  6. @Nenciu Victor Zgomoase. TS 860 sunt mult mai silențioase ca ălea. Ieri am trecut la încălțămintea de iarnă, TS 860 și, cu toate că mai mergeau un sezon, nu mai mă întorc la Ventus Prime 3, le-am aruncat. Vedem la primăvară ce cumpăr.
    1 point
  7. @icenameAi mai "plans" pe topicul de Porsche Macan 2.0! Nu te-au luat in seama baietii! Uite ca ti s-a ascultat "ruga", insfarsit! 😭 Bah ce probleme au unii! Daca nu te intereseaza un topic/subiect sa stii ca poti sa si ignori! Moderatorii vad si fara sa ii sesizezi tu, stai linistit! Masina prezentata aici s-a vandut, ma gandesc ca o sa se inchida in curand topicul. Multumim ca ne-ai spus ca urmaresti topicurile SKODA, chiar eram curiosi! Tu poti sa scrii acolo ce masini ai condus, nu e problema! Ba baiatule, cat hate! Nu ne mai facem bine! "Don't let me leave, Murph!" -bun film!
    1 point
  8. Tot in Europa se demoleaza baraje vechi si se renatureaza raurile. Energia hidro de tip ceausist nu isi mai are locul, oricat de populisti sunt politicienii. Noi distrugem inca natura pentru ca suntem prosti, desi asta e principalul avantaj al nostru cu care putem face, de exemplu, turism in tara asta. Parcuri fotovoltaice mult mai ieftine si mai usor de intretinut ar trebui facute, le poti construi pe terenuri degradate, pe gropi vechi de gunoi samd. Ma gandesc ce costuri vor fi pentru excavarea sedimentelor din lacul Vidraru, si cat a pierdut din volumul de apa din aceasta cauza. Green Deal a fost implementat prost, comunicare dezastruoasa si ambitii prea mari. Momentan, la modul general, electricele sunt dezavantajoase fata de termice, dar pentru mersul in oras si pe distante mici, si acolo unde le poti incarca sunt perfecte. Daca nu le poti incarca acasa nu au nici un sens.
    1 point
  9. 1 point
  10. @corad0, eu zic ca e alta mancare de peste cu un compresor de fabrica in ideea in care cel de pe o masina de fabrica este utilizat mult mai putin, deci clar tine mai mult. Eu am abuzat mult de el, mai ales primii ani, cand toata ziua ma jucam sus-jos cu ea. Eu zic ca te va tine mult mai mult, fara probleme! Nu cred ca tine de drumuri sincer.. cum ziceam, am abuzat de el mult la inceput mai ales. Ma astept cu cel actual sa tina mult timp, avand in vedere ca nu mai joc cu sistemul atat. Acuma cat despre perne... nu stiu la cat recomanda producatorul sa le schimbi la o masina de fabrica dotata cu perne. Dar ma astept sa fie intre 5-10 ani. Pana la urma e un cauciuc acolo, care mai imbatraneste, comparativ cu un arc. Eu mi-am propus sa le schimb la 5 ani, pentru siguranta. Ziceai de contra-cost, deja nu mai e vorba de contra-cost, ci mai degraba de timpul pierdut si situatia in care te pune cand se strica ceva. Imi place mult VR6le. Asa de mult incat merg cu ea cu orice ocazie prind, e folosita in regim daily as putea zice. Si cand folosesti o masina veche in regim daily, inevitabil apar problemele si vin problemele. Daca as tine-o bibelou, si mers cu ea odata la weekend, sunt convins ca ar trece mult timp fara sa se mai strice ceva.
    1 point
  11. Las si un mic spoiler si ne auzin curand in topicul dedicat.
    1 point
  12. Am pus si un set de jante super usoare Weds TC105X Et 38 18x8.5 forjate (7.3 kg/buc) cu 245 40 18 cup2 ca sa fie treaba buna ( la cald ). Acum pare ca ar vrea coborata putin.
    1 point
  13. Mai dam jos mustele de pe ea. Ma uit pe masina cand o spal si gasesc noi urme de pietre pe folia PPF sau lovituri care sigur ar fi deranjat vopseaua originala .. si de fiecare data ma felicit pentru alegerea facuta. Le las asa .. sunt rani de lupta :)))
    1 point
  14. Mi s-a parut interesanta semnatura ta dar daca e asa mare secret atunci asta e, raman nelamurit.
    1 point
  15. Grila de plastic de la stergatoare se scoate in felul urmator: 1) Se scot bratele steratoarelor astfel: cu o surubelnita dreapta sescot capacelele de deasupra pulitelor de prindere. Cu o tubulara corespunzatoare (13 parca) se desfac piulitele. Bratele stergatoarelor sunt infipte pe acel surub (care este conic) si cel mai probabil sunt intepenite, de aceea trebuie folosita o presa speciala. Cine nuare presa poate folosi un cleste papagal sau chiar un patent normal, dar cu grija sa nu stice filetul. Se pot folosi si spray-uri gen WD40 pt degripare. 2) Se ridica capota si se scote chederul acela de sus de langa cele 2 bucati de plastic. Se trage pur si simplu in sus pana iese. 3) Se ridica usor de bucata din dreapta masinii, incepand de la imbinarea celor 2 bucati. Trebuie ridicat de la marginea de langa parbriz (plasticul fiind "bagat"intr-un sant la baza parbrizului) pana cand iesecu totul. Atentie! plasticul trebuie ridicat pe o directie perpendiculara pe planul parbrizului, altfel ori nu iese, ori se rupe. 4) Similar se priocedeaza si in partea stanga cu cealalta bucata Odata scoase aveti acces la tot acel compartiment unde se mai afla si ECU (fix pe mijloc) si filtrul de praf (in partea dreapta). Curatati compartimentul pe cat mai bine posibil de frunze si alte mizerii, asigurandu-va ca gaurile de scurgere ale apei (aflate pe margini , spre aripa) sunt complet libere. Se monteaza totul la loc in ordinea inversa demontarii. Atentie! Inainte sa puneti plasticele la loc curatati ffffff bine santul de langa parbriz de mizerie deoarece si cea mai mica pietricica ramasa poate produce o fisura in parbriz in momentul cand puneti plasticele la loc. Multa bafta!
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!