Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 09.10.2025 în toate secţiunile

  1. @dercosMisto! Nu imi place sa ma repet, imi pare rau ca nu se citesc pagini din spate si revin la aceleasi subiecte dezbatute deja, dar revin cu completari, nu e problema! Am avut mai multe BMW, printre care acest E39 sedan 2.5 d manual, cumparat de nou din Olanda, al2-lea proprietar de la care l-am cumparat eu il tinea intr-un garaj incalzit, pe gresie, intr-o casa impunatoare pe langa Dortmund. Dupa vreo 10 ani de "forja", l-am reconditionat total, i-am achizitionat un set de jante BBS RC 090 din Germania (style 5, jantele veneau echipare OEM pe 540i V8) le-am reconditionat si pe astea, exista un istoric pe forumul e39.ro si bmwclub.ro, masina inca e in familie, in momentul de fata a trecut de 400 000 km. Am avut si e39 Touring FL, imi plac break-urile foarte tare, am postat si acel 530XD Touring LCI pe paginile anterioare desi am avut si 5 e60 LCI sedan si F10 sedan (3.0D X-drive): In 2009, aveam deja un X5 3.0 D M57 luat nou de zi cu zi si am hotarat sa iau o masina mai "de pasionat", "de weekend", un 630i manual facelift, ultimul motor cu 6 cilindri in linie aspirat facut de BMW, pe care l-am si tinut vreo 12 ani? Am dat X5-ul intre timp, o cunostinta mi-a pus o oferta pe masa pe care nu aveam cum sa o refuz, insa am luat pe comanda acel GTI DSG "tornado RED" prezentat si pe acest forum, 6-le nu era chiar o masina de mers zi de zi prin traficul nenorocit din Bucuresti. Nu ca GTI ar fi fost, dar era automata, motor mai mic, mai usor de parcat, nu trebuia sa "nenorocesti" ambreiajul ala, pana la urma era un GOLF, fie el si de pasionat, 6-le avea 3 pedale, era misto pe curbe virajate montane sau de coasta, insa nu in Bucuresti bara la bara! Vorbeam mai devreme de masina asta comandata de cineva, cu avans de 20k platit, masina a venit si clientul a renuntat la ea. A ramas in stoc la Bavaria niste luni bune. Am prins "castana"! ❤️ @marius1982.11Ai spus, te citez: "Voiam sa evidențiez ce inseamna reparații si mentenata pt unii. Sarma si surub de lemn." "Este unu' la mine pe ulita, de vanzare unde sunt si alte masini. Dintre toate cotetele care s-au perindat pe acolo si au disparut(vandut) asta cam de un an de zile tot acolo rugineste in continuare, mai ia o cheie din cand in cand sa se umfle suspensia. de ce, nu stiu? O fi impozitul prea mare. Nu stiu care o fi publicul target pt un Phaeton, dar cand alegi sa repari asa unu', nici nu stiu ce sa mai spun." S-a mai dezbatut subiectul asta pe topic la pagina 7 si nu numai. V-am aratat grupuri de Phaeton de p-afara cu oameni pasionati care intretin aceste masini superbe. De ce e plin de "cazaturi" de Phaeton in RO? Am mai spus! Va trebui sa ma repet: Impozitul, asigurarea si consumul sunt ultimele probleme la masina asta! E plin de "cazaturi" de orice fel de masina de lux, nu doar de Phaeton, de la S class la Cayenne si Panamere, ca sa nu zic ce "panarame" am vazut. Unii conationali vor sa mearga cu masina de lux "pe gratis". Mentenanta 0 si KM cat se poate! De aia! Drumurile proaste, traficul infernal, modul de exploatare si "reparatiile" facute de "DOREL" contribuie si ele la degradarea unei masini. Daca o mai tii si parcata pe marginea drumului, iarna in ploaie si ninsoare si ger de -15 grade si vara in soare si +45 de grade...se va transofrma foarte rapid intr-o "COAJA" sau "CAZATURA" sau "COTETZ", mai ales o masina care are deja 15 ani vechime, indiferent de cat a costa de noua! Bineinteles, nu generalizez, exista si oameni pasionati, v-am aratat ce a facut DYC cu 7-aru ala de 25 de ani si cu 850-ul, ambele V12. BTW, asta e Phaetonul lui, mai exista oameni in Romania care stiu cu ce se mananca masina asta, eu ma raportez la ei 😉: Ma consider si eu pasionat, de asta am postat si cele 2 "jucarii". Pe una dintre ele am reconditionat-o total, pe cealalta am cumparat-o la 0 km din vitrina. ❤️ Marius "draghe", ne aflam totusi pe un forum auto dedicat, cred ca majoritatea de aici sunt pasionati, nu cred ca trebuie sa-i mentionezi pe topicul asta pe cei care isi "repara" masina cu sarma, negrese si "surub de lemn" si/sau cei care au "ruginituri" parasite in balarii, nu poti baga pe toata lumea in aceasi oala. Am aratat grupuri de Phaeton de p-afara, oameni care au investit bani grei in aceste masini sa le mentina in stare ireprosabila, am prezentat si acel V10 facut cap/coada de Callum, visiniu cu interior bej, btw, am prezentat si excursia organizata de el, invitandu-ma si pe mine cu grupul din UK Phaeton la fabrica transparenta de la DRESDA! Am aratat si alti proprietari de Phaeton care le-au condus mai mult de 500 000 km. Am aratat si Phaetonul lui Sarbu' W12 cumparat de nou in RO si care acum este la vanzare! REPET: Eu ma raportez la oamenii astia si ii apreciez pe cei care isi iubesc masinile si au grija de ele, indiferent de brand! ❤️ Restu' nu conteaza! 😉 Credeam ca lumea si-a facut deja o parere despre masina din acest topic! Unii tot nu pot sa "priceapa" sau nu vor....dar eu sunt aici ca sa le explic, nu e problema! O sa revin curand cu update din vacanta petrecuta de Baloo pe Coasta de Azur 2.0! N-am prea avut timp de editat. Masinoiul a mai halit 5000 km intre timp, zburand spre Riviera Franceza si inapoi, mananca autostrazile pe paine, sau pe "croissant", dupa caz! 🥐 Va multumesc inca o data pentru interesul acordat!
    7 points
  2. Se monteaza deja pe golf 8 gti , voi fi cobai, o sa vedem. sunt achizitionate si restul anexelor pentru a putea fi implementata turbina. Turbo Inlet System , DV APR relocation kit, conducte ulei si racire de golf r, etc
    1 point
  3. new turbo - GARRETT 921474-5001S Turbocharger POWERMAX GT2563 Features • Complete assembly with calibrated electric actuator for OE fitment • 550BHP | 410kW turbo capability (on-vehicle results 520BHP | 383kW – with conservative tune) • +20% compressor flow compared to OE turbo • +37% turbine flow compared to OE turbo • Customized modern compressor wheel aero for application • Modern gasoline turbine wheel aerodynamics constructed of Mar-M alloy rated for up to 1050°C • Stainless steel turbine housing rated for up to 1050°C • Fully machined speed sensor port • Integrated thrust bearing – reinforced for application • CARB Emissions Certified D-871-2 vs OEM:
    1 point
  4. Din 17 bucati Phaeton ce sunt acum la vanzare in Romania, 16 sunt V6 3.0 tdi, unul singur e V8 4.2 benzina, fiind si cel mai scump. normal. Cam cu acelasi kilometraj sunt si 2 V6 3.0 tdi. Preturile sunt accesibile, V8-u' e 26.100 de euro, cele 2 V6 se invart pe la 12-14.000 euro. Celelate V6 se insira pe la 6-7-8.000 de euro, cel mai ieftin e 4.600 de euro. M-as mira ca mai mult de 2-3 masini sa fie intretinute ca la carte sau pe aproape. Probabil ca trebuie sa cauti sa cumperi un Phaeton dintr-o tara unde exista o cultura auto, cu service-uri cu personal inalt calificat pe la toate colturile de strada. Daca as fi pasionat de model, cred ca as cauta 2 exemplare absolut identice, in stare buna, sa am o masina donatoare. Impozitul e marisor dar ti-l asumi, parcarea e intre 500-1000 de euro/an si unde locuiesc acum, eu ma numar printre norocosii din partea inferioara a intervalului. Cred ca la CASCO nici nu te iau in calcul, firmele de asigurari refuza sa asigure masinile de peste 10 ani vechime, dar la Phaeton iti dau reject din prima, daca nu e nou. Mai ramane si problema mecanicilor priceputi, daca trebuie sa strabati distante mari pana la un "meserias". Una peste alta, ii inteleg pe cei din Romania care isi vand Phaeton-ul.
    1 point
  5. A fost vreo 1500lei androidul cu camera spate și de bord, 4g etc. Cei de la care a fost cumpărată au spus ca doar asa poate merge ca are sistemul audio de baza. Nu prea am găsit nici o informație online nici ca merge ori ba, sau ce trebuie ca să meargă. Mi se pare o mare țigănie.
    1 point
  6. Intre timp masina a primit un set de jante originale Audi RS3 8v - 19 inch, 8j, et49 (cauciucuri 215/35 R19).
    1 point
  7. @Emy D in mod normal da, asa este. Voi verifica. Timp sa fie.. Pana atunci, a mai cedat ceva, compresorul de la airride. Merge din 2018, deci nu am ce sa ma plang, dar din nou, vine si asta si se alatura unor serii de probleme care parca nu se mai termina, chit ca sunt oarecum minore. Dar ma scot din sarite. Anywayz, am comandat altul, am facut un upgrade.. De la Viair 444c am trecut la Streetec Comp 2 Evo. Incarca foarte repede, aproximativ de 2 ori mai repede fata de compresorul vechi. Ceea ce e ok. M-am putut folosi de masina, chit ca nu mai mergea compresorul, totul functiona ok, doar ca aveam aer "limitat". Pe 20 octombrie, am programat masina la un detailing interior / exterior / compartiment motor / jante. Practic un pachet complet. Dupa ce e gata, ma pornesc spre Bucuresti, pentru evenimentul celor de la Dropdown. Daca sunteti din Bucuresti, si vreti sa ne vedem, va astept acolo
    1 point
  8. @Emy D știi că nu mă deranjează să le repar atât timp cât mă și folosesc de ele! 😁 În altă ordine de idei, fiică-mea azi dimineață: "Băi tata, zici că e altă mașină! Nu mai huruie, mă bagă în scaun când accelerez! Mersi!" Mai mult de atât nu-mi trebuie! ❤️
    1 point
  9. The final day! Am plecat spre centrul Oradei, pe unde ne-am plimbat cam in jur de o oră, totul fiind cam închis peste tot, doar la biserici era deschis! 😁 Pentru că ne aștepta un drum lung până acasă, ne-am îndreptat spre parcare și am plecat spre Galați. N-am mers prea mult pentru că in față a fost un accident. A durat cred 10-15 minute cu totul, până au venit poliția, pompierii, ambulanța, smurd-ul era deja la fața locului, s-a acordat primul ajutor, s-au facut primele investigații și s-au dat la o parte niște conuri de pe axul drumului, astfel încât, dirijată de un polițist, circulația a fost reluată pe o bandă de pe contrasens. Mai departe drumul a continuat fără probleme până am ajuns acasă, cei 644km fiind parcurși in aproape 10 ore, cu o medie orară de 65km/h și un consum de 6.4l/100km. Somn și concluzii! 😁
    1 point
  10. O scurta plimbare de weekend la un mers relaxat si un consum pe masura.
    1 point
  11. Hristos a inviat! In weekend'ul cu Pastele am reusit sa prind la Busteni o zi cu soare si temperatura peste 10 grade, asadar am montat penultima piesa de puzzle din spatele masinii, eleronul de pe hayon, proaspat vopsit. Chrome delete pe portbagj l-am facut in saptamana mare, la fel si o fuga la Skoda Metrotehnica unde in 15 minute au dat jos si pus scrisurile noi, Black. Rezultatul imi place foarte mult. Mai am de lipit eleronul de pe luneta, trebuie sa dau o fuga la un centru de parbrize si sa cinstesc pe cineva pe acolo sa-l lipesc cu silicon special, apoi programata la full chrome delete la geamuri, grila bara fata, etc. Sunt inca foarte indecis, daca sa fac si plafonul negru sau nu ...
    1 point
  12. La banii astia gasesti MIB 2 cu APP Connect. Cum sa pui o porcarie de-aia chinezeasca pe un B8?
    1 point
  13. Va salut din nou, Dupa 5 ani si jumatate si 135.000km, am demontat bujiile de pe cilindri 1, 2 si 4. Motorul, rece, garaj, 8 grade. Primul pas : scos fisele si curatat foarte bine locasul , canalul bujiilor cu un betisor de lemn si apoi suflat cu spray cu aer sub presiune, de curatat tastaturi de calculator, sa nu avem mizerie ce poate cadea in cilindru. La tipul asta de motor, 2.0 ,150cp,CRLB, nu se pot scoate fisele de pe bujii doar cu mana, cel putin eu nu am reusit, am folosit un cleste special de bujii pe care l-am ajustat la dimensiunea fiselor. Nu trageti de cablu, apucati de gulerul de cauciuc al fisei si iese usor. Pasul 2 , spray degripant, lasat 10-15 min.Dupa ce s-au slabit, din nou un pic de degripant, infiletand si desfiletand bujia pana cand se putea roti doar cu forta mainii. Inainte sa extrag efectiv bujia, am pus un servetel de hartie, absorbind tot degripantul si ceva mizerie dizolvata de acesta. Le-am slabit cu cheie dinamometrica pornind de la 15nm, cuplul lor de strangere, folosind tehnica: mai intai in sensul de strangere apoi sens destrangere (slabire). 1 si 4 au iesit la 22nm , cea de la nr 2 a "cedat"(s-a slabit) la 25 nm si dupa o zi de stat inundata in solutie degripanta. Bujia mai colorata din poza, e nr 2 si avea pe filet o pasta, solidificata, maro , la celelalte fiind foarte curat filetul. Bujiile, dupa cum se vede , sunt Bosch, echipare de fabrica.
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!