Salutare dragi cititori, cu aceasta ocazie tin sa va multumesc pentru interesul acordat lui "Baloo" 🐻, ursul supraponderal, numarul de vizualizari a depasit 100 000! WOW ❤️!
Nu am mari updateturi despre "Bentley-ul de saraki", masinoiul asta de peste 2 tone a fost folosit DAILY, fara sa fie menajat, inclusiv in weekenduri, ne-a dus oriunde am avut treaba, atat in trafic aglomerat, in oras, cat si pe autostrazi plutind la fel ca si in prima zi.
In afara de servisarea anuala, inlocuire fluide, un bec xenon, frane spate si anvelope fata, masina nu a necesitat interventii. Am mentionat tot ce i-am facut in postarile anterioare in caz ca sunt useri curiosi.
Dupa inca un an de munca, a venit si vremea de relaxare, asa ca dupa cateva dezbateri cu sotia legate de unde vom petrece 2 saptamani de concediu in aceasta vara, am ajuns din nou la un numitor comun si ne-am hotarat sa mergem din nou in Sudul Frantei cu BALOO.
Stiam deja "cu ce se mananca", de anul trecut (desi eu am fost de mai multe ori si la volanul Cayenne-ului, cand eram mai "tanar") si ne-a placut atat de mult incat am hotarat sa ne facem vacanta in acelasi loc, insa am hotarat sa exploram zona, imprejurimile,
sa incercam noi restaurante si sa ne bucuram de ce ne poate oferi mai bun Coasta de Azur.
N-am regretat nici de data asta si am fost surprinsi zilnic de multe locuri si experiente noi. Vremea este superba la final de august, pana in 30 de grade, Mediterana se mentine la 26-27 grade (ciorba) iar puhoiul de lume pleaca, mai ales cei care au copii, avand in vedere ca incepe scoala: fix ce imi doream! ❤️
Desi masina a avut inspectia tehnica si reviza facuta cu 2 luni inainte de plecare, am hotarat sa o mai verific o data, inainte sa parcurg 4000 km estimati si am programato la service, cu ocazia asta s-au verificat inca o data franele, anvelopele, suspensia, directia, fluidele, aerul conditionat, roata de rezerva etc.
Better be safe than sorry! 🙄
Am verificat din nou actele masinii, asigurarea este valabila in toata Europa+RECOVERY, cu repatriere in caz de "Doamne fereste", accident, am facut asigurari de sanatate, taxa de poluare pentru Franta era platita de anul trecut, abtibildul lipit in parbriz, abtibild de UK pe bara spate aveam deja, am facut bagajele, am scos de la "naftalina" umbrelele, scaunelele de plaja si am plecat la drum de dimineata spre Sudul Insulei Britanice sperand sa prindem feribotul care urma sa traverseze Canalul Manecii la ora 10:30.
Altii care plecau in vacanta:
95% din drumul parcurs a fost pe autostrada, distanta pana in port fiind de aprox 500 km:
Centura Londrei M25 are vreo 200 de km, traversata rapid, fara dureri de cap:
Portul DOVER:
"BOSSu" slovac cu 5-aru' alb s-a bagat in fata mea, n-a avut chef sa stea la coada spre feribot, l-am lasat, doar nu urma sa imi fac nervi in vacanta, intre timp s-a dat drumul la o banda noua de procesare imbarcare in stanga si fiind vigilent, am reusit sa "ma infig" primu', "bossu" a ramas la coada pe cealalta banda, Doamne-ajuta! ❤️
Am reusit sa "prind" feribotul Irlandez care urma sa traverseze Canalul Manecii la 10:30:
All aboard!
L-am parcat pe "urs" cu frana de mana trasa, sa nu balanseze pe valuri si sa uzeze cutia de viteze, am setat farurile in modul "TRAVEL", sa isi schimbe sensul de iluminare si m-am dus direct sa comand o cafea! ☕
Urma inca un drum de vreo 600 km pe autostrazile FRANCEZE pana la prima oprire la hotel.
Ma gandesc sa o luam incet cu aventura, sunt multe de povestit, nu va faceti griji, Bentleyul a "plutit" in maxim confort si siguranta si de data asta fara efort, despicand si Marea Britanie si Franta de la Nord la Sud cu 140 km/h pe pilot automat, ca un adevarat "IAHT de uscat" 😄.
Asa cum v-am obisnuit:
Va urma! 😋