Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 09.09.2025 în toate secţiunile

  1. Această întrebare n-ar putea fi pusă nici de elevii din ciclul primar, dar na... Dacă un motor de 150 cai nu poate face față, eu zic să încheiem discuția, e clar, ție îți trebuie elicopter pentru drumuri în urcare.
    2 points
  2. Update: 213.000 km Încă o revizie efectuată; peste două luni mașina împlinește 11 ani. Recomandare schimbare amortizoare spate; va urma. Și un consum pe ruta București - Timișoara - Cluj-Napoca. Nici o problemă, mașina merge brici. În decembrie dau comandă la mașina nouă ...
    2 points
  3. Citeste pe forum , sunt zeci de postari ale diversilor colegi legate de consum pe diverse masini
    1 point
  4. 1. În București duminica în jur de 7. Consumul are mare legatura și cu stilul de mers si cu lungimea drumului și cu temperatura de afara și cu multe altele. 1.5 e un motor economic. Seara în București am scos sub 6 pe 15 km. 2. Sub 6 în doi cilindri, teren plat fără panta 3. Nu știu 4. Face 5. La mine nu 6. Nu am avut probleme la motor 7. Nu știu nimic despre 2.0 dar 1.5 este un motor reusit
    1 point
  5. Pentru cine vrea sa isi tina curate scaunele masinii, merita sa cheltui cateva sute de lei pe un aspirator cu injectie/extractie, daca nu te deranjeaza sa muncesti putin. Eu am un Ryer de putere mai mica (cred ca vreo 400w) si tot face treaba.
    1 point
  6. Pune si tu la timpul trecut, n ai incercat azi pe Octavia, ci acum vreo cateva zile.😀
    1 point
  7. Când prinzi deja experiență, încerci și pe lucrul tău... De mult timp vream să iau un aspirator injectie-extracție, să fac la mașină curățenie corectă. Zis și făcut, luat acu 2 săptămâni ceva de la Lehman, cu 2 trepte, 800 wați. Testat pe o canapea pe care se plimbă, în voie, 2 pisici. Rezultate foarte bune. Sâmbătă încercat pe Octavia, rezultatul e nemaipomenit. De la 2 scaune și o cotiera cu tentă spre alb (vorbesc de cele față) la textilul original, de fabrică...din cotieră a iesit cea mai multă negreală, de acu încolo va fi un prosop pe ea. Apa a ieșit neagră, 83k km și 6,5 ani de folosință și-au spus cuvântul. Poza 1 - extracție de pe scaun șofer Poza 2 - scaunul meu era făcut, cel al pasagerului urma. Poza 3 - cotiera, extracția murdăriei Poza 4 - scaunul pasagerului, după curățare Pozele 5 și 6 - curățare plastice cu Pol Star și apă dedurizată. Apoi am aplicat soluție de la Mafra, Gloss Formula Pozele 7 și 8 - nu reflectă munca de jumătate de zi, soarele e de vină și, probabil, și eu, dar eram deja istovit. Cert e că eu sunt super mulțumit și simt că am redat culoarea interioară a mașinii. Într-o notă umoristică, a mai crescut valoarea cu 500 euro. Drumuri bune!
    1 point
  8. Salutare prieteni! Buun, a trecut ceva timp. Cel mai bine fac o lista (insotita de cateva poze). 1. Instalat MIB3 (unitate RW cu GPS incorporat) si OCU complet functional. 2. Instalat TPMS (modul, senzori de presiune) 3. Instalat Subwoofer Canton (cu amplificator ''special'') 4. Dataset MIB3 (5F) custom 5. Instalat parbriz facelift (incalzire fara linii vizibile), camera 2Q0980653H (2025), cu patch si dataset custom (mentinere 10 min si LA 40km/h) 6. WEBASTO 7. Jante 19'' --> URMEAZA Frane GOLF7R
    1 point
  9. Benzina, 1.5, 115 cai, manuală. Octavia 4 facelift. Mers preponderent 2 persoane, drumuri de Suceava, Constanța, Ploiești, Buzău. Fără prea mult oraș, doar spre iesirile din București. Aerul pe auto mereu.
    1 point
  10. Consumuri dupa cum urmeaza ( de la cel mai mare la cel mai mic): - Bucuresti Brno - Chribska CZ- Arad - Arad Bucuresti Detalii incarcatura: patru oameni(media 100 kg - mai mult ursi) plus bagaje portbagaj plin. Mers pe autostrada 90% din timp cu ACC, start stop oprit de la pornire, AC on 21 permanent.
    1 point
  11. Multumesc, Smile2me. Da, pe ambele le schimb. Am gasit niste Phillips D1S pe care scrie 'original equipment' si 'xenon standard', albe, preturi intre 300 si 320 de lei per bec. Am inteles ca astea ar fi cele cu care vine masina, cel putin ca aspect al luminii, putere etc. Am atasat cutia. Am vazut de la Phillips pe D1S si mai scumpe, tot albe, se numesc Xtrem Vision, la 380 de lei pe bec, ei spun cu 50% mai multa lumina. Pe mine m-ar interesa ca noile becuri sa aiba aspectul aproapiat de ceea ce a fost original pe masina, pe care ma sfatuiesti sa le iau. Inca un lucru: farurile sunt din fabrica bixenon adaptiv, se poate schimba usor becul sau trebuie dat jos bara, far etc?
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!