Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 13.08.2025 în toate secţiunile

  1. doar din prisma faptului ca DSG-ul are 96 kg fata de cutia manuala care avea 36kg In rest, niste suruburi de la planetare, o mufa la cutie, 2 suporti, electromotor si suruburile spre bloc. Si cam aia e... vine tot jos. Cand am schimbat acum ceva km am pus Sachs. Nici eu nu stiu ce sa mai pun la Volant, mai ales ca Sachs si Luk sunt aceeasi firma acum, difera ambalajul.... In alta ordine de idei, am o vibratie la roti de care nu reusesc sa scap. Culmea, uneori apare, alteori nu. Asa a fost din totdeauna. Si cu cutia manuala aveam asta uneori. Azi dimineata am mers pe Autostrada cu viteza maxima legala. nici o vibratie. Ieri cand am mers acasa, la 120 kmph vibra volanul. Cand vibreaza volanul vibreaza indiferent ca accelerez sau franez. Pe acelasi sector de drum, uneori vibreaza alteori nu. 1. Cand am pus discurile acum 2 ani, am pus rulmenti noi, SKF. 2. Nu am joc in bielete/ pivoti, capete de bara. 3. Planetarele, intregi, sunt noi, luate anul trecut. stg + dr. 4. Uneori face si uneori nu. Spanac... Daca ar trebui sa merg pana in Germania si sa o alerg pe Autobahn, mi-ar fi frica sa depasesc 130 kmph. (nu e cazul acum...dar na).
    1 point
  2. Nu-i problema, VW a incetat sa mai faca de curand Touareg: UN BEST SELLER! De acum inainte, daca vrei SUV mare, de lux, scoti banu tati! Cumperi Q7/Q8 sau Cayenne, desi practic e cam aceeasi masina la de 2-3 ori pretul de Touareg, ca sa nu mai zic de Urus/ Bentayga. Totul este gandit pentru profit in prezent! Tin minte cand am primit oferta la VW Touareg atunci cand am cumparat GTI-ul , generatia a 2-a, de la PBV, 0 km, varianta Mountain, 3.0 V6, automat, 30 000 euro+TVA. Vremuri de mult apuse. Azi o Skoda SUV din clasa inferioara poate ajunge 70 000 euro. Globalizare si progresism! ❤️ Da, corect, concurenta premium bazata pe platforma de Touareg are alt interior, alt design, dar in principiu toate sunt pana la urma un Touareg mai fancy. Cam asta a fost si problema Phaetonului: Imaginea! Macar pe Phaeton/Bentley si Touaregul din prima generatie gaseai W12, V10, motoare exclusive, iar nivelul calitatii oferite materialelor concurau TOP-ul masinilor disponibile atunci pe piata, pe vremea aia cand toti ofereau CALITATE! ❤️ Acum ai cam aceleasi motoare pe toate brandurile, indiferent de model. Au ajuns sa puna pe BENTLEY 3.0 V6 hibrid, motorul disponibil si pe Touareg/AUDI/Cayenne si au renuntat la W12. Boring! 😴 Oare de ce noul Bugatti o sa mentina motorul W16 pe care l-a pus Piech pe Veyron in 2005? Exclusivism? Hmm 🤔 Vrei ceva TARE? Scoti 4 milioane de euro din buzunar! ❤️ Asta se intampla cu VW acum, de asta au renuntat si la Touareg, s-au prins ca profitul poate fi centralizat, mai ales ca populatia lumii cica e mult mai bogata comparativ cu 2010! Vrei ceva cu adevarat special? Te cauti bine in portofel! Nu va faceti griji, Passat si Golf o sa se vanda in continuare, la greu, am vazut si preturi de 40 000 GBP in parbriz la Golf-urile expuse in curtile din reprezentante! Tiguanul sarea de 40k...Mda... Piech a incercat sa faca ceva special si a reusit, ca publicul nu l-a perceput asa la vremea aia, nu mai conteaza. Omu' si-a atins scopul, despre ce vorbim? A inventat QUATTRO TORSEN pe care l-a implementat si in Phaeton iar grupul VAG il foloseste si azi, dupa moartea lui, n-au inventat nimic superior! Masinile noi, premium, in general, 80% sunt mult mult sub Phaeton din punctul meu de vedere, cel putin cand vine vorba de calitatea fabricatiei, materialele pe care le numesc PREMIUM si fibailitatea care lasa de dorit, sunt pline servisurile de masini premium de 3-4 ani. Trebuie sa vedem ce o sa se intample in viitor. Mi-e greu sa cred ca o sa vedem un i7 sau un S 350d cu adblue sa mearga fara probleme peste 20 de ani sau sa aiba juma de milion de km cum am vazut pe niste Phaetonuri, fara interventii la motor, cutie etc. Ca tot a venit vorba de devalorizare, un Phaeton e "pistol cu apa", cred ca am batut recordul pe acest forum cu cel putin una din masini. Imaginati-va ca am cumparat Cayenne Turbo cu 150 000 euro, nou, 0 km si l-am dat cu 30 000 euro! Macar l-am tinut 10 ani si vreo 330 000 km. In fine, am castigat "o parte" din pierdere la achizitia Phaetonului desi masina, in general este cea mai proasta investitie, asta daca nu iei ceva de epoca sau ceva super mega special la care sa-i creasca valoarea in timp. Tin minte ca pe vremea cand am luat Cayenne-ul puteam sa iau un SLR cu putini km la aceeasi bani, chiar am primit o oferta de la Autoklass, acum un SLR valoreaza vreo 450 000 euro. In fine, niciodata n-am luat o masina cu ratiune, ci doar din pasiune, banii investiti in ele si mentenanta nici nu o mai pun la socoteala. Vreo 15 mii a fost doar reconditionarea cutiei in Elvetia, mai vreo 15 000 euro interventii de mentenanta pe la motor, distributie, role, curele, reconditionare turbine, asta asa ca exemplu, desi au fost mult mai multe investitii ca sa il tin in stare perfecta atatia ani. Cei de la Porsche Pipera au zis ca nu se schimba uleiul in cutie. In fine, pe vremea aia era al 2-lea Cayenne Turbo din Ro luat nou. Franele le schimbam la 40-50 000 km , costau vreo 2000 euro, la fel si anvelopele, o servisare la 2 ani costa in jur de 6-7 000 euro, fara sa se strice nimic, nu mai zic de taxe, RCA, CASCO, impozit si benzina! +inca 10 000 euro/an. Cred ca a mai costat inca o data de pretul de nou in 10 ani. Vorba aia, nu prea isi cumpara lumea! Macar motorul disponibil atunci, 4800 cmc V8 biturbo era exclusiv, se regasea doar pe Panamera Turbo si Cayenne Turbo, masinile mergeau spre 300 km/h! Panamera era ajutata de aerodinamica. Intelegeai sportivitatea si ADN-ul PORSCHE si intelegeai de ce platesti atatia bani pe o masina, chiar era speciala! Phaetonul face parte din aceeasi generatie si este special, cred ca de asta l-am luat. Oriunde pui mana intelegi rapid ca este o masina scumpa, chiar daca emblema de pe volan tradeaza. Mi-am asumat toate masinile pe care le-am avut, nu imi pare rau! Cei din reprezentanta nu stiu nici sa se lege la sireturi si vand masini premium. Nu vreau sa generalizez, poate ca au mai evoluat lucrurile si "s-au mai spalat" baietii, dar pe vremea aia au fost PRAF! 🙄 Servisare la pamant! Exemplul cu "boala masinilor" este prezentata in continuare pe acest topic. Mi-am asumat si "PASSATu'" asta de 2.5 tone. Experienta mi-am facut-o in timp, stiu cu ce se mananca masinile premium. Cert e ca nu e ieftina nici asta! Si inca nu s-a stricat nimic la ea, desi o folosesc zilnic! Pot detalia cat m-a costat masina sa o tin "BOBOC" in cei 2 ani in caz ca sunt persoane interesate. 200 GBP costa doar garajul/lunar! 😄 Partea cu "oriunde pui mana, intelegi ca este o masina scumpa" se regaseste si in facturile de mentenanta emise de specialistul Bentley, masina fiind tehnic similara, desi specialistii spun altfel: Bentley este un VW complex (Phaeton), nu invers! Trebuie vazuta nuanta si perspectiva pana la urma! La fel cum spune "lumea" ca Phaeton seamana cu Passat B7, aparut in 2010 Decembrie, dar Phaetonul a aparut in 2002. Specialistii spun ca Passatul seamana cu Phaeton, pana la urma, cine cu cine seamana? 🙄 I ar Passatul B7 facelift cu stopurile similare cu Phaeton, facelift a aparut in 2015. Eh, perspectiva si nuanta cum am spus mai sus, tine doar de informare. E usor sa tragi concluzii. Nu toti trebuie sa ne pricepem la masini desi e gratis sa ne informam. 😄 "Gura lumii" va comenta mereu, indiferent de adevar. Vorba aia, unii conduc Golf 4 in 2025 si se simt bine in pielea lor, Doamne-ajuta! Boala grea cu masinile astea, bine ar fi sa nu va luati masini de toti banii de care dispuneti, mai ales daca sunt premium, luati in calcul mentenanta! in fine, Work hard, play hard! Trebuie sa ne bucuram la ceva in viata asta, in cazul de fata niste "fiare" cu 4 roti! 😄
    1 point
  3. 0 points
  4. Oricum, codarea e gresita, nu e bifat folding mirror.
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!