Nu e cazul sa ne complicam cu aditivi, in 99% din cazuri, in Romania/UE, benzina este ce trebuie.
Motorul stie sa mearga si cu benzina mai proasta(chiar pana la benzina de 91-92), este acelasi soft pentru tot globul, nu doar pentru UE, ECU limiteaza avansul, daca e cazul.
Am vazut mai sus ca spunea cineva ca nu mai exista filtru de benzina, 100% exista minim 1 filtru in rezervor (lifetime, e doar o sita foarte deasa), la pompa de alimentare.
Important este sa pui un ulei full syntetic si sa il schimbi la 1 an maxim, sa nu faci drumuri scurte, ca sa iti ajunga uleiul la 100 de grade, sa se evapore totdeauna apa si benzina din el.
Si cel mai important: nu subtura motorul, lasa-l sa respire, chiar daca tu ai impresia ca e ok, ca are cuplu, asa se formeaza calamina/depunerile pe pistoane si supape admisie.
Mai rezulta vibratii care ajung in volant cu masa dubla, exact acelasi efect il are si start-stop pentru volant.
Si limitarea de cuplu este tot pentru protectia volantei (nu neaparat protectia discului sau a faptului ca uleiul 0w20 are hths mic si ca au micsorat palierele vibrochenului fata de 1.4tsi, rezultand o suprafata mai mica pentru pelicula de ulei).
Hai ca am inceput sa aberez si ne plictisim, o zi buna!