Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 05.08.2025 în toate secţiunile

  1. Degeaba mergi la reprenzentele VW din ROMANIA....SUNT DEPASITI DE SITUATIE...sunt pielea XXXXX....am fost in aceasi situatie ca voi...cu Tiguan 1.5 eTSI 150 CP din iunie 2024...numai probleme!!! Nu pornea... te lasa in drum cand iti era lumea mai draga...frana singura cand dadeai cu spatele fara sa fie vreun obstacol... Am fost la reprezenta VW din Oradea D&C...le-am dat MURA in GURA rechemarea...nr XXX...le-am spus ca a aparut update de soft pt 1.5 eTSI 150 CP...primite de la un coleg de aici de pe Forum... @Ionutz83 mi-a bagat seria de sasiu in calculator...si imi spune : ASTEA NU SUNT PT SERIA TA DE SASIU...nu este nimic pt masina ta. La sfatul unui coleg de aici de pe forum am mers a doua zi la reprezentanta VW din Debrecen ( Ungaria ) si ei au vazut in sistem ca ca este rechemeare pt modificarea cablajului din bara spate...ca este update de soft....DE CAND AM FOST IN UNGARIA NU AM MAI AVUT PROBLEME CU TIGUAN-UL!!! @corneliu_s daca poti ...daca ai drum...iti recomand reprezentanta VW din Debrecen...seful de service de acolo stie romaneste! Suntem de rasul curcilor...iti iei masina NOUA din Romania si mergi in alta tara sa le repari ca ai nostrii...sunt praf si pulbere...eu am noroc ca stau aproape de Debrecen. NICI Volkswagen-ul NU MAI ESTE CE A FOST ODATA...din pacate... am luat Tiguan nou...probleme...am luat si un TOUAREG 2025...consuma ulei...nu functioneaza Travel Assist...Trafic Assist! Din păcate, tot mai des am impresia că se pune accent pe profit, nu pe calitate sau satisfacția clientului!
    4 points
  2. Va era dor de un Phaeton? Povestea a inceput cu un Passat B5.5 pe care inca il mai am si ruleaza zilnic dar si dorinta de a avea o masina mai puternica, spatioasa si confortabila pentru drumurile lungi/vacante. Ca si echipare se remarca prin: An 2012, motor 3.0TDI 240CP/500Nm, 240.000km (verificati si cu carvertical). Scaune ventilate&masaj fata si spate, Dynaudio, trapa, climatronic 4 zone. Ce am facut la ea: Inmatriculare + RCA + Impozit = 4000lei. 4 cauciucuri iarna 255 40 19 Bridgestone= 4500 lei. Schimb ulei cutie si grup spate = 2400lei. O cheie de rezerva din reprezentanta = 1900lei. Ulei si filtre etc. Am parcurs 10.000km in 5 luni fara probleme. Acesta este al doilea Phaeton la mine si stiam la ce sa ma astept asa ca nu a fost efectul ala wow dar e inchegata, e ce trebuie, e super bine antifonata, e o placere sa rulezi in liniste.
    1 point
  3. Masinuta nu mai este in posesia mea, probabil se poate inchide topicul. Ramane in familie ca sa zic asa dar nu cred ca se va mai continua jurnalul ei. Foarte multumit de ea in toti acesti 4 ani, nici o problema majora, doar chestii de mentenanta si cam atat, in continuare raman cu gust amar cand pui o masina la vanzare, toti vin cu buget mult sub pretul tau si totusi insista sa ne pierdem vremea amandoi in acelasi timp. Dar asta e Romania din pacate, sper sa ne mai schimbam mentalitatea asta pe viitor. Dupa aproximativ 18 ani de condus si detinut masini Vag in mare parte de azi am iesit oficial din zona Vag. Nu stiu daca este permis sau daca s-ar putea face si aici un topic pentru membrii vechi sa zic unde se pot prezenta doar(fara chestii de ordin tehnic)si alte masini detinute de la alte branduri, asa era posibil de exemplu pe clubseat.ro Eu voi intra din obisnuita si placere in continuare sa mai citesc forumul zilnic, ca si recreere, ce faceam si pana acum defapt. O ultima poza cu ea aici😁
    1 point
  4. Reprezentantele in Romania ( CU MICI EXCEPTII! ) sunt doar niste vanzatori auto, in mare parte habarnisti cu ce vand, total dezinteresati, indolenti si scarbiti de orice alt aspect dupa vanzarea masinii. Eventual mai au cate un mecanic mai rasarit care ii mai pica cate o fisa din cand in cand, in afara de un schimb de ulei si trei filtre. GARANTIA este in mare parte o gluma proasta in Romania, in ultimii ani, nimeni nu si mai asuma nimic, timp pierdut, nervi, etc.
    1 point
  5. Mulțumesc! Eu chiar mă gândeam să renunț la jantele negre că-n poze nu se văd deloc În altă ordine de idei: am făcut un an de la softul făcut la DOP! În anul ăsta am parcurs aproximativ 20.000 de km cu multe multe multe zâmbete. Mașina se comportă foarte bine, senzațiile sunt pe măsură și consumul este mai mult ca și suficient în raport cu cei 310 cai pe care i-am măsurat anul trecut. PFA: bineînțeles, doar cu benzină de 100 😎
    1 point
  6. La mine la o luna de la prima dunga orizontala a aparut inca una mai groasa. S-a inlocuit display-ul pe garantie (a murit la 2 ani de cand era masina noua). CP off se face din soft. Cauta online pentru ca e o procedura mai lunga.
    1 point
  7. chiar acum am verificat pe configuratorul VW ... si nu scrie nicaieri ca NU este functional in Romania Travel Assist ...pachetul IQ Drive NU apare cu restrictii...in anumite tari! Mi-a confirmat agentul de vanzari ca NU au fost informati de catre Porsche ca pachetul IQ Drive nu este functional in Romania! Este cu atat mai trist , pt ca eu am optat special pt aceasta optiune de Travel Assist ...am mai si platit pt aceasta optiune si nu ma pot bucura de acest pachet... pe Tiguan modelul nou imi merge acest pachet IQ Drive...perfect pe Romania. Nava AMIRAL de la VW... TOUAREG fabricat special pt piata din Romania, care costa mult mai mult ca si un Tiguan... dai zeci de mii de euro in plus...si ...IEI TEAPA...optiuni nefunctionale in Romania...consum ridicat de ulei! Am cerut sa mi se returneze banii pe acest pachet...IQ Drive ...au spus ca vb cu Porsche sa vada ce se poate face...ma tot amana....pana la urma probabil ca o sa iau legatura cu un avocat!
    1 point
  8. Inca nu, dar nu astept simptomele. Cutia are vreo 300K... deci ma aspept sa nu mai tina enorm de mult ambreiajele. Dar vedem. Nu tin neaparat sa fac asta, dar daca trec la EDC16, trebuie sa dau jos cutia, sa gauresc blocul motor pt noul tip de senzor pozitie vilbrochen. Daca tot sunt acolo... ce mai e un schimb de ambreiaje? Evident, nu as baga banii in ambreiaje asa aiurea, dar ma aspept ca pe la 350-400K sa cedeze si ele. Chiar...oare cat rezista un set de ambreiaje DSG? Alcantara nu imi place de fel. Si nu as fi vrut, dar e asa de fina tesatura la panza asta incat aproape zici ca e alcantara. Acuma asta e, vedem ce o sa fie. :)
    1 point
  9. Intrebam daca are cineva cunostinta despre efect , ca asa ....conspirationisti gasim. Pe mine ma intereseaza sa il folosesc ca preventie impotriva depunerilor, ca masina nu are decat 18k km
    1 point
  10. Si... in weekend am facut schimbul de ulei la DSG, conform procedurii. Am fost dupaia in teste, totul ok. Schimba mai frumos cutia acum trebuie sa ma apuc de studiat trecerea la EDC16 ca sa avem Torque based ECU. Iar cu ocazia aia cred ca si pun ambreiaje noi in DSG. corelarea pinilor de la EDC15 la 16 e usoara, e ok. O sa mut firele in mufa de EDC16 si e ok. Desi, as fi vrut sa gasesc un adaptor de la mufele de ed15 la cea de EDC16... dar nu gasesc. Mai important e sa testez cum lucreaza ceasurile astea cu EDC16. raman martori aprinsi? probleme? etc? We shall see... si 2. A sosit materialul de plafon. Nu e alcantara ca nu-mi place, dar e asa de fina tesatura ca aproape e alcantara... mnoh... 😐 Aia e. punem pe asta. Dar sa vina adezivul...
    1 point
  11. @marius1982.11Totusi, nu mai e "modern" modelul asta, daca e sa te gandesti ca se face de prin 2002???? Oricum, e bine sa fie "oloi" in portbagaj, in caz de nevoie, asta daca vrei sa ai nivelul la MAXIM tot timpul, la fel ca si la mine, desi cica optim e sa fie nivelul intre minim si maxim. Cayenneu-ul TURBO pe care l-am avut consuma cam 2 litri de ulei la 10 000 km, completam 200-300 grame in fiecare luna, la GTI la fel, masini din aceeasi generatie 2011. Sunam la reprezentanta sa intreb si cica E NORMAL. Am intrat pe forumuri de p-afara si ziceau la fel. 🙄 Cayenne-ul diesel pe care l-am avut cu acelasi motor V6 TDI 240 cp, identic cu cel de pe Phaeton nu a mancat mai mult de 0.5 litri ulei/an la 15 000 km intre schimburi pana la peste 300 000 km. Oricum, mult mai bine decat astea noi la care tre sa le bagi zeci de litri de Ad Blue si care iti ofera dureri de cap suplimentare, sunt curios daca tin astea noi 15 ani, tot asa FARA PROBLEME! Toate masinile pe care le-am avut au fost folosite destul de alert, nu le-am menajat! Mi-a placut si imi place sa conduc! Nu am talpa usoara. @pronetMultumesc! Vacanta placuta si voua! Noi plecam la sfarsit de august, 2 saptamani, cand se mai linisteste canicula, copiii incep scoala, se mai "limpezeste" turismul si Mediterana 🌊a fost batuta de soare toata vara si e CIORBA! Din pacate preturile nu scad pe Coasta de Azur, toate serviciile costa la fel, oricand ai merge! Am fost si in mai, tot scump e!
    1 point
  12. Un mic update Știu că in răspunsul către @haroamulțumesc zis că nu mai am alte modificări în cap, pentru că, astea de mai jos erau deja achiziționate, deci nu se iau în calcul! Așadar a venit băiatul meu acasă și ieri ne-am apucat de montat subwoofer activ, carcasă baterie și roți de vară pe 18". Ne-am apucat cu subwoofer ul fiind că era cel mai mult de muncă la el. După scoaterea bateriei, am scos pragul stânga față și am declipsat parțial pragul spate, am scos șezutul banchetei spate și cu ajutorul unei sârme, am tras "șarpele roșu", cum îi spunea @Muale în compartimentul pasagerilor, am scos RCD360 PRO și am identificat firele de la difuzoarele față și am cuplat adaptorul hi-low. Subwooferul are și el mufa hi-low dar am zis că e mai ușor cu un cablu RCA decât să vin cu fire separat. Am facut o probă provizorie, întrucât se apropia prânzul și aveam treabă După masă și puțină odihnă am continuat cu trasul cablurilor și remontat totul (nu înainte de a mai trage și un aspirat in interior). Acum muzica se aude mai profund, fără a fi deranjant, iar volumul basului se poate regla cu ajutorul unui potențiometru, după bunul plac. Mulțumiți de rezultat, ne-am apucat de schimbat roțile, mai ales că începuse atacul țânțarilor! 😁 Luasem mai de mult un set Daytona, care au fost vopsite negru, foarte prost și după indreptare, o curățare temeinică, ceva muncă pentru acoperirea zgârieturilor, șlefuire și vopsire au iesit cam așa: Am găsit și niște Nexen Nfera Sport cu DOT0124 si le-am montat și echilibrat. Si de la 17" am ajuns la 18" Îi stau bine cu ele, nu-i așa? Parcă in sfârșit arată a limuzină acum! Important este că îi modificările îi plac băiatului meu (știu că o să să spuneți că nu-l costă și de aia îi și plac așa mult)
    1 point
  13. @corad0 dada, stiu! Nu ma las Multumesc ! @Emy D e o operatiune urata.. cel mai naspa a fost cautatul de piese, sa gasesti piese in stare buna.. bordul cred ca se da jos mai usor la tine decat la superb, dar tot e de lucru enorm. Si daca tot il dai jos, ar fi indicat sa schimbi tot ce se poate inlocui prin spatele lui, sa stii ca nu mai ai treaba acolo. Ce sa zic.. multa bafta ! Si rabdare
    1 point
  14. Gata si schimbul de ulei, filtru de ulei, filtru de aer (era plin de insecte in doar cateva luni) si filtru de combustibil care era chiar curat (alimentez OMV Maxmotion si era montat de 12.000km). Uleiul l-am lasat doar 6000km pentru ca rulez cu viteze de maxim 90km\h, fiind o zona foarte aglomerata, am luat in calcul si orele de functionare si bine am facut pentru ca era negru si necesita schimb.
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!