Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 28.07.2025 în toate secţiunile

  1. Salut, Am "reconditionat" etrierul fata stângă și problema s-a rezolvat in proporție de 90%. Zic asta pt ca foarte rar, la anumite tipuri de gropi se mai aude parca ceva dar poate e din alta parte sau poate așa trebuie sa se audă, nu mai stau sa o caut. Oricum, diferența e imensă, nu mă gândeam ca un etrier poate face așa mare gălăgie. Se simte foarte închegată acum, e alta mașina. Am băgat sâmbătă un Transfagarasan cu Baby Audi, mi-a venit ideea măreață sa mergem pana la Bâlea... Proasta idee. In ultimii 2-3 ani am fost foarte des pe Transfag dar doar mai sus puțin de Vidraru (la cabana Zimbru). Ultima data la Bâlea am fost acum 4-5 ani. Pe ultimii 4km era blocat și Waze arată 1 ora...N-am rezistat și am întors, ne-am oprit prin alte părți. La o denivelare mai pronunțată când s-a zguduit mai tare mașina am auzit un trosnet metalic pe sub mașina, mi-a fost teama de vreun cap de bara ceva dar apoi nu s-a mai auzit, totul pare in regula. Oricum, drumul mi se pare destul de prost. Ce mai vreau sa zic e ca nu am mai văzut de mult atâta prostie și nesimțire strânsă la un loc. Nu sunt nici eu monument de bun simt dar parca nici așa. Cum poți mă sa oprești in mijlocul drumului la fiecare urs ca sa faci poze și sa blochezi drumul, sa se facă coloana in spatele tău și sa ți se rupă? Sa dai de mâncare la ursi și sa pui astfel in pericol viața celor care sunt pe jos? Sa tai haotic banda continua ca sa intri pe sensul celălalt ca sa faci poza la urs? Și altele. N-am mai rezistat și i-am claxonat pe unii și le-am mai urat de bine. Oare la ZOO nu ar fi mai ușor sa se ducă?
    2 points
  2. Poate ajuta pe cineva informatia asta: In urma cu 2 saptamani am fost pana la Cluj. La dus, am decis sa evit Dealu Negru si Rm Valcea cu totul si am abordat urmatorul traseu: Bucuresti - Curtea de Arges - Tigveni - Suici - Paltenu - Robaia - Calimanesti. In total am scurtat cu vreo 20 de minute, numai ca exista si un "dar": Intre Paltenu si Robaia exista o portiune de aproximativ 3 km neasfaltata. Primii 2 km sunt in urcare si sunt destul de ok, putand fi parcursi cu orice masina. Dar odata ce incepe coborarea, drumul se cam strica, iar ultimii 200-300 de metri sunt o coborare destul de pronuntata unde era destul de mult namol. Cred ca o masina cu garda obisnuita la sol ar atinge acolo prin namol, dar pe coborare nu ar trebui sa fie probleme de aderenta. De asemenea, Waze imi dadea in continuare o varianta de drum Berislavesti - Dangeasti - Surdoiu - Calinesti, dar nu am avut incredere sa o iau pe acolo si am mers in fata spre Calimanesti. Totusi, uitandu'ma dupa aceea pe harta calitatii drumurilor de la Asociatia Pro Infrastructura, am observat ca era cu galben si cu verde, deci teoretic asfalt. La intors, am mers pe drumul clasic pentru ca a condus sotia si pt ca plouase destul de mult in toata tara in weekendul respectiv. Am zis ca pe urcare s'ar putea sa fie dificil.
    1 point
  3. Pai daca te gandesti sa iei un BEV sh atunci ceri un test de sanatate a bateriei. Orice sub 90% trebuie evitat, momentan. Altfel, mai mult ca sigur te va lasa in afara perioadei de 8 ani acoperita de garantie. Sau, iei un bev cu 1-2 vechime si practic mai esti acoperit inca 6 ani de garantie. Modul de cumparare a unui bev sh trebuie sa fie identic cu cel al unui telefon. Nu sunt masini, sunt doar gadgeturi pe roti. Si asa cum exista telefoane la 1000 sau 10.000 de lei, exista si bevuri ieftine si scumpe. Dar tot telefoane/gadgeturi sunt la finalul zilei.
    1 point
  4. La voi dupa fiecare ploaie masina nu arata ca si cand a fost stropita cu namol ? Aici in oras ploile curata cat pot si ele aerul de praf si il depun pe unde ajunge , adica peste tot , inclusiv masini In fiecare an orasul este din ce in ce mai poluat Nu exista ploaie sa nu lase urma pe masina deci nu mai exista absolut deloc aer curat Nu de masini , nu de industrii locale , etc - ci de miile de lucrari facute non stop si fara cap si fara protectii si fara nicio urma de grija + vantul care zboara tot pamantul si tot praful de acolo Acum 40-50 de ani nu exista vant in acest oras , niciodata , din martie pana in octombrie jucam tenis de masa afara la masa de ciment si daca adia vreodata vantul sa devieze mingea era jale Acum vantul te ia pe sus 24 din 24
    1 point
  5. @pronetFabrica de la Luton este doar de VAN-uri (dube), Vauxhall (brandul Opel in Europa) care s-a mutat de fapt la Ellesmere Port (in subordinea companiei unde muncesc) si face exclusiv dube electrice, cea de la Luton facea si benzina/diesel: "Luton's Limited EV Potential: The Luton plant was not designed for EV production and would have required significant investment to retool, making it less attractive compared to the established EV capabilities at Ellesmere Port." Pentru a face "upgrade" la Luton ar fi fost necesari mult mai multi bani. Au investit "doar" 100 000 000 GBP la Ellesmere Port pentru a face exclusiv VAN-uri electrice, plus ca la Londra trebuia sa plateasca angajatii cu salarii mai mari. Sudul Angliei a fost mereu mai "posh"! Chirii mai mari dar si salarii mai mari. Ce companie doreste sa aiba costuri de productie mai mari? Nici una! De fapt au scazut costurile de productie, de asta au mutat productia in Nord. Fix ce tot spuneam, masinile au devenit "plastice ieftine" care au pret de vanzare mult mai mare decat alea "de pe vremuri" din cauza inflatiei, calitatea a scazut, consumatorismul e la putere, profitul marilor companii este in crestere! Intre timp, vanzarea masinilor electrice in UK a crescut cu 25% in prima jumatate a 2025! Sunt socat cate masini electrice vad pe sosele/autostrazi cel putin in ultimii 2 ani, indiferent de brand! Vand astia DE TOATE! Vezi ce zice THE GUARDIAN: https://www.theguardian.com/business/2025/jul/06/uk-carmakers-on-track-to-meet-ev-sales-target-despite-the-intense-lobbying-push-to-lower-quota Nu ma intelege gresit, nu sunt fan EV, n-as cumpara niciodata un EV, merg des la Ellesmere Port, am multi clienti acolo, la fabrica nu ma duc, acolo se merge doar cu TIRul. Intre timp au inceput sa cedeze masinile EV, vad in stoc tot mai multe baterii schimbate pe garantie. Probabil ca in curand o sa ne bagam toti masinile in priza. Alfa Romeo cica va fi exclusiv ELECTRICA din 2027. CSF? NCSF! Apropo, vecinul meu cu Cayenne-ul Hibrid a renuntat la Cayenne si a trecut la Macan TURBO (electric.) Au mai aparut 2 Tesla SUV si 2 Tesla Model 3 in garaj care chiar arata bine...CE? Cine a spus asta? 👿 Vorbesc tastele fara mine...🙄
    1 point
  6. Rotile de iarna au intrat la vanzare aici : https://vwforum.ro/topic/142840-vand-roti-de-iarna-18-macan/
    1 point
  7. Din momentul productiei, nu dureaza foarte mult pana ajunge la Curtici. In astea 6 saptamani ramase, e mai mult decat timp suficient sa iti ajunga. Din pacate, in iulie/ august, fabricile de autovehicule au remont-ul, cand fac mentenanta liniilor, deci nu se produce nimic ( asa zisa vacanta)
    1 point
  8. Și cu benzinara ai consum extraurban bun dacă mergi cu traficul, legal și nu mai ai grija problemelor de diesel în oraș. Am observat că benzina de afară (nu peste tot ci în Austria) cu CO 100 plus are concentrația de etanol (E10 sau E5) de la pompă mică, adică E5, ceea ce face benzina mai bună și crește auoinomia. La noi benzina de 100 este cu E10. Tocmai ce m-am întors dintr-o vacanță în Europa unde am făcut 9000 km în 19 zile (RO -Spania) și mașina a mers și s-a comportat perfect (navigația exemplar) și nu am avut cu ea nicio emoție nici plină, nici goală. M-a surprins și pe mine autonomia de 1200 km și consumul de 4.6 l/100 cu benzina E5. Acum cât de real este... nu știu că nu o lăsam mai jos de 1/4 din rezervor ca măsură de precauție. Nu vreau să se înțeleagă că este vorba de benzină versus diesel, ci spun că motorizările noi pe benzină au consum de diesel motiv pentru care diesel îți iei doar dacă ești fan. Am programat-o la începutul lunii viitoare pentru prima revizie și schimb de ulei cu filtrele aferente.
    1 point
  9. Nu stiu daca gasesti pe cineva cu 1,5 TSi 130 Cp care sa fi facut 200 000km cu ea pentru ca putini si-au luat aceasta motorizare. Daca ma intrebi pe mine, as merge pe 1,5 TSI 150 CP: motor mai puternic, cuplu mai mare, pana acum si-a dovedit fiabilitatea in timp. Motorul de 116 CP este bun daca il iei de nou, ptr ca au fost promotii la el, dar daca ar fi sa aleg ceva la mana a doua, as merge pe 1.5 TSI 150 CP (motor care in prezent este cel mai vandut motor din grupul VAG)
    1 point
  10. Salutare! La pagina 18 am postat niste fotografii de la muzeul Ferrari. Am uitat totusi de THE "pièce de résistance": Am reusit sa pasesc in biroul lui Enzo si sa traiesc o emotie pe care nu pot sa o descriu in cuvinte, am avut lacrimi instant in ochi, la fel ca si atunci cand am condus un F430 si un 458 pe circuit si uite ca azi, reusesc sa contribui la mentenanta unor exemplare create de el prin munca pe care o prestez. Gastiti cateva poze din garajele pe care le frecventez ale unor clienti, pe paginile precedente, merg destul de des in garaje private, centre de reconditionari, dealeri de masini si reprezentante de tot felul unde intalnesc oameni cu care impartasesc aceeasi pasiune. Ma consideram antisocial, mi-am dovedit contrariul! Nu cred ca as putea sa fac asta dintr-un birou, tocmai de asta ador ceea ce fac! ❤️ Ma bucur ca am reusit sa vad unde sunt produse aceste nestemate! Pentru un impatimit auto cred ca reprezinta MECCA in domeniul auto. Un fel de "Mormantul lui Iisus" pentru crestini....cred...sau as vrea sa cred asta. 🙂 M-am nascut pe 18 Februarie, la fel ca si Enzo, nu stiu daca exista vreo legatura, fie ea si "intergalactica"🤪, insa mie imi va ramane in minte permanent citatul lui, care pe mine m-a motivat in viata: "Se puoi sognarlo, puoi farlo!" (If you can dream it, you can do it!) -ENZO FERRARI La munca masini, in timpul liber, masini, imi place sa si conduc, da, stiu sunt "not in one's right mind" , asa mi-a zis managerul, un fel de "n-am toate tiglele pe casa"! Mi-au fost oferite niste posturi in companie in birou, in fata unui laptop, dar am refuzat. Mi-a fost oferit si 30% discount la orice model Alfa, cred ca un brand care se apropie cat de cat de brandul Ferrari, macar asa...."de departe"... (si restul brandurilor din gama, vreo 16 marci) insa i-am spus managerului ca vreau sa ajung la destinatie, am vrut sa fac o gluma, ma rog, am ras doar eu, el a zambit! 🙄 Doamne-ajuta ca se strica multe si pot sa pun o paine pe masa! Cat mai complicate si cat mai hibride si cat mai pline de electronica sa le faca, sa pot sa dorm linistit ca vine leafa! Cica din 2027, toate Alfele vor fi electrice! Interesant! 😴 Jeremy Clarkson plange in pumn...😭 La Maserati au discount doar cei din top management si oricum n-as putea sa apar cu asa ceva la munca, mi-ar fi mie rusine, desi facusem calcul la un leasing de Levante/Ghibli si n-ar fi imposibil! Managerul cel mare conduce o Giulia si cei din subordine Peugeot 5008 si 3008. Chiar azi am fost la un dealer Alfa Romeo/Fiat/Abarth din Nordul UK cu 2 cutii in care erau ceva ECU si senzori, o factura de vreo 18 000 GBP...mda.. Va mai plictisesc cu niste italience de la Maranello cu care am intrat in contact in UK de curand, fiind prezente la meet cateva sute, unele plecau altele veneau, am selectat niste poze random. Biroul lui Enzo Ferrari: Am plecat de la muzeu si cu niste suveniruri: Alaturi de supercarul meu preferat: Am condus si una d-asta, ultimul V8 aspirat de la Ferrari: Bad Boys, Bad Boys, uaciugonnaduuu? 😄 Am condus una coupe in Las Vegas Motor Speedway:
    1 point
  11. Aici se mentioneaza niste proceduri/pasi pt schimbarea placutelor pe spate (cu vestitele electromotorase) care nu i-am vazut mentionati pe niciunde, darmite aplicati de vreun mecanic, si se insista ca daca nu sint urmati, se ajunge la inlocuirea etrierilor: http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Working_on_the_Electro-Mechanical_Parking_Brake_(EPB)
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!