Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 23.07.2025 în toate secţiunile
-
Am finalizat și anul acesta concediul la greci, cu un parcurs de aproape 2.300km. În primul rând am schimbat suportul de telefon cu unul care se introduce in suportul de carduri si pe care l-am montat astfel încât să am vizibilitate cât mai bună la RNS510. Am plecat in aceeași formulă ca anul trecut, doar că ne-am oprit o noapte în Bulgaria, la Veliko Tarnovo (ne-am plimbat prin oraș, am fost la cetate, catedrală si după ce am mâncat la restaurantul Shtasliveca (pe care vi-l recomand) am coborât la monumentul dinastiei Assen, aflat lângă Muzeul de artă si parcul Sveta Gora. A doua zi am plecat spre Nikiti, în Halkidiki unde am ajuns după aproximativ 7 ore si jumătate. Ne-am cazat la Olive tree vila, o cazare super ok, dotată cu absolut tot, la aproximativ 80-100m de plajă, unde am și mers in acea zi. De a doua zi a urmat plimbarea obișnuită și descoperirea altor plaje pe brațul Sithonia. Dupa ce te obișnuiești cu apele limpezi din Grecia, îți vine greu să mai mergi in altă parte. In una din zile, cu o rezervare prealabila, am închiriat o barcă și am plecat intr-o mini croazieră in jurul insulei Diaporos, de lângă Vourvourou și a fost o experiență deosebit de interesantă și pe care v-o recomandand. Am mâncat in diverse locuri prin Nikiti, Sarti sau Psakoudia dar am fost si in portul Ormos Panagia, la Pavlos Fresh Fish și ne-am cumpărat caracatiță și calamari proaspeți pe care ni i-am făcut când am ajuns la vilă (este un avantaj să știi să gătești și să ai și cu ce ). Ce nu v-am spus este că in a doua zi, când ne-am întors la vilă, lamela cheii a căzut din carcasă. Uitându-mă la ea am constatat că s-a rupt o bucată din partea in care stă. Cu puțin superglue am fixat lamela si am lăsat-o la "uscat" până a doua zi. Apoi nu am mai închis "briceagul" până in 5 zi, când s-a desprins din nou. De data asta nu am mai găsit partea aia rotundă așa că după ce am lipit-o, in partea opusă am pus niște scobitori pe post de contră ca să pot roti cheia fără emoții. Și a funcționat așa până in ziua de plecare când nu a mai stat nici lipită... Cumpărasem un spiț de la un magazin chinezesc, cu care mă gândeam să rotesc lamela iar carcasa să o lipesc cu scotch lângă, dar nu prea a mers idea din cauza locului strâmt. Așa că am improvizat puțin și după ce am învârtit cheia si a pornit motorul, am lipit carcasa cu scotch de hârtie de coloana și nu am mai închis motorul decât la Kulata la benzinărie! 😁 După 12 ore și 40 de minute de condus cu 4 pauze, am ajuns acasă, consumul 6.7l/100km (m-am uitat la el dar nu i-am mai făcut poză) ceea ce pentru 5 adulți și bagajele aferente zic eu că este foarte ok,mai ales in condițiile in care fiind 37-40°C AC-ul a funcționat non-stop, iar motorul a fost oprit doar o dată! Înainte de a pleca din Grecia am comandat încă o cheie, cu care am fost la un atelier de copiat chei si apoi la @andrei.toledo care mi-a copiat noua cheie, astfel astfel să nu mai am emoții! 😁 Concluzia: niciodată nu lăsați a doua cheie acasă!3 points
-
2 points
-
Raspuns final : GOODYEAR Eagle F1 Asymmetric 6 Vara 225/40 R18 92 Y XL, cu omologare AO si DOT 2025 (cele standard aveau DOT 2024, sensibil mai ieftine). Diferente intre ele vad la clasa de consum ( B cu omologare, C fara omologare ). Cum a spus si colegul @CristiALF, pret imbatabil cu promotia cashback ( ~400 lei bucata ). Revin cu impresii .2 points
-
Cu banii luati de dauna totala, se poate repara ce ai acolo foarte bine2 points
-
Ne-am întors din concediu si am fost să ridic Broscuța. I-am făcut o revizie la compresorul de aer condiționat, i-a fost schimbată supapa, verificat și completat freon. Am plecat la drum cu ea, totul ok, după fiecare pornire s-a făcut rece in mașină. Mai rămâne să rezolv cu oglinzile...2 points
-
Chiar si fara cashback, au un raport pret/calitate mai bun decat alti producatori de top.1 point
-
Conditii grele inseamna zone neasfaltate, combustibil prost samd. Nu e cazul la noi.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Si am bifat si prima revizie, la aprox 10000 km de la cea anterioara, ulei si toate filtrele.1 point
-
1000 km in doua weekenduri - intai revenind prin zona Buzaului - de data asta la Trovantii de la Ulmet - un loc foarte interesant, dar cu un drum destul de dubios - si cateva drumuri in reabilitare, pe care am regretat ca nu am luat Rextonul, si apoi weekendul asta pana pe Negoiu, daca tota este accesul mai usor pe autostrada pana la Curtea de Arges. Chestii bune, pe langa peisaje si drumuri de munte - nu mai am erorile de catalizatoare de cand am schimbat bujiile, si motirul chiar merge mai rotund, consumul este usor mai mic chiar. Am pus intr-un final aripa stanga noua - deja se dezintegra in partea de jos - si am efectuat "operatia" pe capatul de prag dreapta la fel cum am remediat anul trecut pe stanga. La fel pragul interior - cel de rezistenta este perfect intact - asa ca doar "coaja" a trebuit remediata. Chestie naspa - cand am pus aripa - deci dat roata jos, la inspectia locala care o fac de fiecare data cand am acces - am gasit burduful de planetara dinspre cutie rupt Maine vine kitul - burduf, coliere, capac tripoda si vaselina ... sper sa reusesc in regie proprie... Trag speranta ca va merge ok, avand in vedere ca acum aproape 5 ani s-a umblat la ambreiaj.1 point
-
Hello! Astazi povestim despre episodul clima: Dupa swap la VR6, clima a fost funcțională câteva luni fara probleme, pana intr-o zi cand a inceput sa bage mai slab si la scurt timp nu a mai bagat. Fiind pe final de vara (asta anul trecut) nu mi-am bătut capu. Anul asta, înainte de a veni caldurile, am zis ca rezolv. Am bagat solutie de contrast, am gasit un leak mic la radiator. Am zis easy peasy, schimb radiatorul si rezolv. Între timp vine etapa de drag, caldurile au venit deja, am zis ca bag freon cat sa am clima pentru drumul către etapa si schimb radiatorul dupa etapa. Bag freon, incercam clima si nu pornește compresorul Mirific! Noroc cu Luci de la Carsx care are vreo 5 VR6 longitudinal pe stoc, am luat un compresor de la el. Si ce sa zic de locația compresorului... între alternator si pompa servo... o distracție sa il înlocuiești fara sa dai tot botul jos. Dupa etapa, direct la garaj, inlocuit compresor, oringuri si radiatorul (prima oara cand regret ca au trebuit prinse ventilatoarele de radiatorul de clima la swap, o placere sa le fixam pe radiatorul nou), rezolvat un mic por ce l-am avut la o țeavă de pe traseul de clima. Teoretic totul ok, nu? Da de unde, de aici începe nebunia. Bagam presiune pe instalatie si lasam asa. In 1 ora, din 5 bar mai avea 3. Pe la compartimentul motorul era curat lacrima tot, 0 urme de solutie... si știți ce înseamnă asta... radiatorul din interior. Care erau șansele? 🙆♂️ Buuun, știind ca bordul de pe Superb era cam șubred, pot spune ca singurul minus ce il mai aveam la interior, in sensul ca avea mai multe cleme rupte ceea ce ducea la anumiti greierasi pe drumuri mai rele. Iar cum masina este complet insonorizata, orice greieras se aude mult mai tare.. Am zis ca daca tot il dau jos, iau altul impecabil, fara cleme rupte si cu toate la locul lor sa fie treaba bună. Găsește tu acum bord de Superb impecabil si fara cleme rupte.. la telefon cu vanzatorii, toate erau impecabile, pana ajungeai sa le vezi. Cred ca aveam eu standarde prea înalte cand vine vorba de cuvântul "impecabil". Dupa ce am vazut câteva, certat cu câțiva ca m-au pus pe drum degeaba, găsesc coaja de bord in stare buna. O iau. Plasticul de sub volan l-am luat din alta parte, torpedou din alta parte, si tot așa am ajuns sa am un set complet de piese pentru bord, fara cleme rupte. Singurul minus este ca bordul actual are locas pentru buton senzor parcare care e ft rar pt Superb 1. Fiind rar, am comandat buton nou.. 20 euro + 25 transport Bun, daca tot dau bordul jos, am încercat sa schimb cat mai multe in spatele lui, sa ma asigur ca o perioada bună nu mai am treaba acolo. Am înlocuit si radiator de căldură, si încă câteva piese. Astfel, reușesc in sfarsit sa rezolv problemele ce tin de clima, masina baga rece foarte bine, temperatura se comuta ok. Iar masina este in sfarsit tanc la interior. Adica bordul este prins bine, nu mai aud greierasi, indiferent de drumul pe care merg. Insonorizarea este acum completa pot spune. Nu va imaginați ca acest swap de planșe de bord a mers smooth: - Am rupt grila de ventilatie parbriz (cea neagra de pe bord ) - am comandat alta împreună cu senzorul de soare - Am reusit sa zgârii puțin folia de pe gurile de ventilatie laterale - comandat alte grile - Am uitat sa scot microfonul de la bluetooth cand am montat bordul, tre sa dau iar jos partea de sub picioare - Am rupt 2 mufe, cea de la senzorul de pe bord si cea de la lumina picioare sofer - Camera marșarier nu mai merge probabil ceva mufa prin spatele playerului - Playerul nu mai intra pana in spate sa fie la nivel cu bordul si sta putin iesit, nu îmi dau seama daca de la plansa noua sau doar trebuie vazut daca din cauza firelor din spate Bine, sunt chitibusuri, le rezolv zilele astea, dar ma plâng si eu 😅1 point
-
1 point
-
1 point
-
@DMV ma bucur ca m-ai ascultat si ai mers cu masina la Debrecen. Totodata si pentru ce interesati, seful de service de acolo vorbeste foarte bine limba Romana si va puteti intelege cu el fara nicio problema. Sunt net superiori oricarui service VAG din Romania, atat prin amabilitate, deschidere fata de client, pregatire/instruire, si implicare. Preturile nu sunt mai mici, poate la fel sau putin mai mari ( avantaj daca ai firma in RO platitoare de TVA, atunci iti factureaza fara TVA ) Trebuie verificata NORMA uleiului pentru masina ta, daca aceasta este 504/507, atunci 100% e ok sa pui si 5W30 pe langa 0W30. Ambele vascozitati respecta norma 504/507. Eu zic sa mai sapi si sa intrebi. D&C e ok doar pentru o revizie simpla, maxim, dar si aici as avea dubii daca chiar schimba sau nu ce trebuie.0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00