Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 10.07.2025 în toate secţiunile

  1. Aici puteți posta toate informațiile legate de campaniile tehnice și rechemările oficiale. Menționați dacă ați primit notificare și ce problemă a fost semnalată. Fiecare detaliu poate fi util și pentru ceilalți posesori. O parte dintre informațiile postate de mine în acest topic sunt preluate din alte surse, forumuri și grupuri, și pot conține erori sau pot să nu fie valabile pentru toate vehiculele. 91SV Data începerii: 02.12.2024 Pentru autovehiculele Superb și Kodiaq dintr-un interval de fabricație limitat, există riscul ca din cauza unor erori de software, să apară următoarele probleme: •Sistemele de asistență nu funcționează corect. •Descărcare sporadică a bateriei. •Sporadic, autovehiculul nu poate fi pornit (demarorul nu învârte). Pentru autovehiculele vizate este necesară o actualizare de soft. Comutator S-ACC (94EW) Data începerii: 22.05.2025 La vehiculele Kodiaq și Superb fabricate la o anumită perioadă de timp, există riscul ca sistemul de control ACC să nu funcționeze atunci când este activat din cauza unei erori în procesul de fabricație. Butonul SET se poate bloca din cauza contaminării cauciucului microîntrerupătorului în timpul procesului de fabricație. Butonul SET de pe maneta ACC trebuie înlocuit la vehiculele afectate. Actualizare S la PV4 (90EE) Data începerii: 23.06.2025 Pentru vehiculele Superb și Kodiaq dintr-o perioadă de producție limitată, există riscul ca următoarele reclamații să apară din cauza erorilor de software: • Mesaje de eroare pot apărea sporadic la pornirea vehiculului. • Descărcarea bateriei de 12V. • Defecțiuni ale sistemelor de asistență. • Defecțiuni la afișarea hărții pe ecran. • Sporadic motorul nu poate fi pornit, demarorul nu se rotește. Pentru vehiculele afectate este necesară actualizarea valorii de referință la PV4 și înlocuirea bateriei de 12V, dacă este necesar. ——————————————— Cam acestea sunt rechemările de care știu până acum. E posibil să mai fi existat încă una, dar momentan nu o mai găsesc. Eu am fost afectat doar de prima rechemare 91SV, pe care am efectuat-o în ianuarie. Puteți verifica dacă există vreo campanie activă pentru VIN-ul vostru pe acest site: https://www.dieteren.be/en/recall Deși nu pare a fi o sursă oficială Skoda, este folosit de mulți utilizatori din străinătate, iar în cazul meu, toate informațiile verificate până acum s-au dovedit corecte. Voi ce informații aveți legat de rechemări? Ați fost afectați de vreuna până acum?
    2 points
  2. Avand in vedere ca in toamna asta am incheiat doua capitole (topic-uri) descrise aici pe vwforum (“My Brown Beast” si “My Grey Beast”) am plecat in cautari spre un nou capitol (obligatoriu de data asta cu transmisie automata). Initial am cautat tot un diesel de 2.0 sperand la un GTD dar optiunile erau foarte putine si foarte scumpe. Profitand de programul Casa verde 2024 si avand in vedere ca este o masina de daily-drive cu care fac treburile zilnice (serviciu/casa/cumparaturi) am zis sa-mi orientez cautarile spre un hibrid. Dupa ceva documentare am stabilit ca cel mai ok pentru mine ar fi un plug-in asa ca am facut lista de must-have (IQ Light, Keyless Entry/Go, Oglinzi pliabile, Proiectoare ceata) si am plecat in cautari pe mobile.de pentru un Golf 8 de maxim 2 ani vechime. Vizual golful 8 Style/Life nu ma atrage deloc cu acele dungi colorate pe bara asa ca am mers in cautari doar pe GTE si rezultatul este mai jos. Va prezint capitolul „My White Beast” , un Golf 8 GTE Plug-In Hybrid (DGEA 245CP (150 termici + 95 electrici)) fabricatie 09.2022 cu garantie full pana in 09.2027 sau 100.000km si garantie pe baterie pana in 09.2030 sau 165.000km, achizitionata la 45.000km din reprezentanta. Din pacate din lista de must-have nu are proiectoarele de ceata dar am renuntat in detrimentul altor optionale care mi-au luat ochii. Dotari: - Side /sign / line / front / fatigue / travel / emergency break / collision assists - Adaptive cruise control - Matrix LED IQ Light - Lumini vreme rea - Lumini curtoazie sub oglinzi si in cele 4 manere exterioare - Webasto ThermoTop cu telecomanda - Volan incalzit - Scaune fata + spate incalzire - PLA + Camera spate - Keyless entry/go - Oglinzi pliabile electric - Alarma cu monitorizare interior si senzor anti-tractare - Carlig tractare electric - Winter premium pack (era trecut in anunt dar nu am inteles exact la ce se refera 😊 ) - Black Style pachet (jante, oglinzi si plafonul interior in culoarea neagra) - Navigatie Discover Media cu WeConnect Plus - E-Sound - Radio DAB + Internet Radio (dar care e posibil sa nu fie functional in RO) - Mai erau insirate in anunt (Bussiness premium packet, Konfort packet, etc) dar inca nu am inteles la ce fac referire nici astea Pentru ca nu avea cauciucuri de iarna am echipat-o eu cu un set de jante Dijon pe 17” (vopsite negru lucios) cu cauciucuri Bridgestone Blizzak LM005 RunFlat si un set de presuri de cauciuc OEM. Toti senzorii si sistemele de asistenta si farurile costa enorm asa ca am „dotat-o” rapid si cu o asigurare full casco la Allianz. Masina a venit cu jante pe 18” cu cauciucuri de vara Bridgestone DOT 2024 si o revizie de filtre si ulei efectuata la 39.000km deci la capitoul asta stau linistit o perioada. Ca si lipsuri pana la „e full boss” 😊 cred ca ar mai fi trapa, head-up displayul, tapiterie piele nappa cu ventilatie in scaunele fata si proiectoarele de ceata (acele leduri albe tip fagure in grila fata). Din ce am discutat cu AlBundy ar fi destul de greu si costisitor de facut un retrofit OEM la acele proiectoare iar pentru ca masina este si in garantie momentan am renuntat la idee si m-am impacat cu gandul ca nu le are 😁 Nu stiu cum se face dar la doua saptamani dupa ce a intrat in posesia mea ambele modele proiectate de luminile de sub oglinzile exterioare s-au deteriorat (am citit pe aici pe forum ca este un defect comun si foarte des intalnit). Am programare pe 17.01 pentru constatare si remediere pe garantie (sper 😁). Check IT Out
    1 point
  3. I feel you! 😁 La Superb am schimbat 1 injector, apoi egr-ul, acum a picat dpf-ul... asta pe lângă distribuției și alte mofturi ale mele, in nici un an de când am luat-o si nici 10k km. Sper sa ii fi dat de cap de aici încolo. La Golf fix in ziua de ITP l-a apucat regenerarea sau mai bine zis cred ca nu a reușit să facă una,că scotea un fum de ziceai că am egr si dpf off. După câteva zeci de km cu a 3-a la 2800rpm si-a dat drumul și nu a mai scos fum de loc. Nu mai zic de upgrade-ul la oglinzi care nu merg deși era un upgrade "simplu". Sper după ce mă intorc din Grecia să îi dau de cap! AC-ul din când în când refuză să dea rece. Luni o duc la verificat. Tiguanul l-am urcat pe capre pe partea dreaptă și am zis să-l urc si pe stânga să lucrez mai repede si să fac toate 4 etrierele o dată. După ce am ridicat-o pe cric si am început să scot prezoanele de pe stânga față am observat ca l-a ultimul prezon roata s-a înclinat dar nu puteam să o scot. Am dat încă 2-3 ture la cric și am observat că pleacă cu totul in față. M-am oprit si m-am dus sa văd caprele, cea din față stătea doar in 2 picioare ca si cum atunci când am ridicat fața stânga a împins in capră. Am chemat un vecin, a ținut mașina din dreapta, am coborât stânga pe a 3 a capră, neputând să scot nici roata, nici prezonul cu speranța să nu se rupă/îndoaie. Am ridicat dreapta față și am reasezat capră, apoi am mers din nou pe stânga, am pus cricul pe niște pavele, am ridicat din nou si am pus prezoanele la loc. Până la urmă am facut separat dreaptă si apoi stânga. Concluzia: când e să se întâmple, se va întâmpla orice ai face. Văd că ai ajuns la aceeași concluzie cu mine in ce privește trapa - raportul cost/beneficii. Și noi ne pregătim de plecare, mai mult de ai face plinul in rezervor si la lichid de parbriz nu mai am ce verifica. Ii mai trag un exterior/interior inainte de plecare, cumpăr vignete, fac o cruce mare și Doamne ajută să fie un concediu frumos și asta! Concediu frumos să aveți și drumuri bune!
    1 point
  4. Până o să desfac din nou ușile să văd cum fac oglinzile funcționale pe deplin, am schimbat parbrizul, cel vechi fiind foarte sablat și devenind deranjant la condus noaptea sau când era soarele în față. Apoi am montat un mic subwoofer in portbagaj Hertz Dieci DBA 200.3, 8"/20cm 300W care deși e mic sună foarte bine. Practic am adăugat o profunzime sunetului din mașină. Zambetul fiică-mii când a realizat că are bass în mașină, mi-a dat certitudinea că am făcut lucrarea cum trebuie!
    1 point
  5. Oricum totul e loterie Poti sa fii cel mai bun si sa duci cu bine toate cursele la capat iar apoi sa cazi cand schiezi
    1 point
  6. Prea încărcat spatele ăla pt gustul meu. Drum bun și concediu plăcut!
    1 point
  7. Dintr-o grota va urez drum bun si concediu placut !
    1 point
  8. Problemele nu au disparut. Doar ca am discutat cu piticii mei si i'am rugat sa faca un pas in spate si sa se ascunda mai bine. Incerc sa ma bucur de masina si sa nu mai bag in seama zgomotele dubioase (am acum unul sub masina cand opresc masina, cam in 20-30% din situatii), senzorii care o mai iau razna, sistemul media etc In ultima vreme nu am mai avut deplasari lungi, dar urmeaza un drum de Cluj peste 2 saptamani (Electric, fan JT in adolescenta) si apoi in August o vacanta cu masina. Inca nu stim unde, oscilam intre Grecia si Muntenegru-Croatia.
    1 point
  9. Eu la aproape 400k km cu Golful, an de an in Grecia, iar anul asta cu rulota in spate :)))
    1 point
  10. Poate ajută pe cineva să descriu experiența mea cu schimbarea semnalizărilor. În primul rând, există două modele de lămpi de semnalizare : (1) cele cu luminare ambientală (cu bec W5W) și (2) cele fără luminare ambientală (au doar LED-urile pentru semnalizare). (1) are codul 1Z0 949 101 D. (2) are codul 1Z0 949 101 C. În al doilea rând, în perioada 2005-2006 semnalizatorul a venit cu modelul de mufă arătată mai sus. Se numește mufa JST JWPF proiectată pentru medii ude in care spațiul e redus. Sunt destul de peformante. ULTERIOR, mufa a fost schimbată cu una încorporată în carcasă (mai bună, din perspectiva mea). De aceea VW/Skoda au adăugat și adaptoare pentru trecerea între cele două mufe. Codurile sunt 1Z0 949 101 DD/1Z0 949 101 CC. În al treilea rând, producătorul OEM este Magnetti Marelli. Din păcate actualmente MM produce DOAR modelul fără lumină ambientală. Dacă aveți cu luminare ambientală și vreți acest model luați fie ALKAR (care e MULT inferior) sau alți producători similari. Dacă vreți OE sau OEM luați fie original de la Skoda, fie Magneti Marelli, dar FĂRĂ luminare ambientală. Eu am ales varianta 2, căci costul a fost 80 lei/lampă MM cu adaptor inclus în pachet (2 lămpi 160 lei), în vreme ce OE de la Skoda era cam 200 lei lampa+50 lei adaptorul original (2 lămpi 500 lei). Diferența mi s-a părut nejustificată. Dacă aveți modelul cu luminare ambientală și montați modelul fără luminare ambientală trebuie să modificați adaptorul, prin eliminarea mufei mamă cu 2 pini și să luați mufa mamă cu 3 pini de la lampa e pe mașină. Nu am vrut să ciopârțesc adaptorul, astfel încât am de-pin-at mufele (cu un ac, cu mare atenție, căutați pe net cum se de-pin-ează acești conectori) și astfel s-a rezolvat problema în mod elegant. Calitatea MM este una OE, este identic cu modelul original existent pe mașină (chiar se vede pe interior că are semnul Skoda șters), s-a potrivit perfect, fără lufturi. Sper să vă ajute!
    1 point
  11. Trebuie obligatoriu respectat ce scrie in manual. Apoi, fiecare are o experienta mai mult sau mai putin variata si a stat de vorba cu diversi pe aceasta tema. Eu, de cand ma stiu am considerat rodajul ca pe o chestie foarte importanta si care trebuie facuta separat de drumurile necesare. Si cu O4 am facut la fel. Am mers doar in scop de rodaj 1500 de km preponderent in afara orasului pentru a evita ambuteiaje, mers/stat in trafic, etc.
    1 point
  12. Am schimbat recent semnalizarea dreapta. Semanlizarea am cumparat-o la pretul de 181 RON de la SKODA pret de catalog. Am demontat capacul de protectie a oglinzii la o temperatura de cam 25 de grade. Capacul se scoate relativ usor, in partea frontala avand un clips care se decupleaza prin apasare, dupa care se scoate usor rama de la oglinda care mai are cateva clipsuri mici. Intre carcasa si dispozitivul oglindei recomand folosirea unei surubelnite mai lata pentru scoaterea carcasei care se introduce cu grija intre carcasa si partea de plastic din apropierea caroseriei unde este mai teapana. Se scoate oglinda care este prinsa tot in cateva clipsuri, cu grija, pentru ca poate avea incalzire. Demontarea se face usor cu o surubelnita mai subtire prin cracanarea pe rand a clipsurilor. Dupa ce oglinda se da un pic peste cap, in oglinda sunt 3 holsuruburi care trebuie demontate. Dupa ce ai demontat suruburile, se poate umbla usor la cele 2 suruburi de prindere a semnalizarii. La semalizarea mea cuplarea electrica era doar printr-o mica mufa, asa ca dupa ce am schimbat semnalizarea, am mufat-o, m-am asigurat ca merge, si am montat totul invers. O remarca de final. Trebuie avut grija ca in momentul in care incepem sa umblam la carcasa oglindei, oglinda sa fie reglata sa nu iasa in afara carcasei, lucru care se regleaza anterior din interior.
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!