Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 09.07.2025 în toate secţiunile

  1. @halamadridPentru mine s-a cam "diluat" F1 de cand au bagat reglementari peste reglementari, motoare de 1.6 care sa nu polueze, masuri de siguranta exagerate si abereatii de 2 lei implementate de politic. Unde mai e "spectacolul"? Daca ploua intra safetycarul! Really? Pai ori esti pilot, ori nu mai esti! Daca ploua ceva mai tare, se anuleaza cursa! Ies in decor si/sau abandoneaza 6-7 piloti daca e pista uda, iar restul reduc ritmul dorindu-si "DOAR" sa termine cursa... Mergea Schumacher pe ploaie mai tare decat merg astia acu' pe uscat, nu mai zic de SENNA, Alain Prost, Niki Lauda care aveau masini neasistate electronic, fara ABS, fara servo, fara control al tractiunii! 🏎️ Pe vremea aia nu anula nimeni cursele! Isi puneau viata in pericol in orice secunda, dar baietii si-au asumat asta si si-au dedicat viata pentru asta! De fapt pentru asta traiau, si se vedea! Era SPECTACOL! ❤️ Toata lumea traia momentul cu sufletul la gura! Eram copil cand ma uitam la F1 in direct in 1994 si l-am vazut pe Senna cand a iesit in decor si a murit. Tin minte ca am plans. Talentul de PILOT se tria atunci! Baietii se diferentiau de barbati! Masina te solicita fizic in primul rand, cica pilotii pierdeau 5 KG dupa o cursa. Acum asistam la niste masini controlate de niste computere, cea mai puternica si cea mai fiabila castiga. A dat 3 stropi de ploaie la Silverstone si au abandonat vreo 5 piloti. Pe bune? Au renuntat la curse F1 pe Nurburgring din motive de siguranta. Circuitul era "prea solicitant", prea lung si pot aparea diferente de temperatura si de umiditate in sectoare diferite ale circuitului, astfel "siguranta pilotilor poate fi pusa in pericol". Really? Pai astia de acu' nici n-ar termina cursa daca ar ploua la Nurburgring. Formula 1, pe vremuri, iti oferea EMOTIE! Acum e ALA BALA PORTOCALA! Bineinteles, e strict parerea mea de MOS EXPIRAT. In curand o sa stea toti pilotii cu o casca VR intr-o camera si vor concura online, fara sa polueze cu "emisii" sau fonic, de altfel si razboaiele sunt controlate dintr-un birou, niste "piloti" zboara niste drone, din celalalt capat al lumii, cu o mana pe joystick si cu o mana pe o Cola. Azi am vazut in trafic o duba de politie cu un curcubeu pictat pe ea cu un LOGO mare: PRIDE POLICE! N-am apucat sa-i fac poza, dar va arat ceva asemanator, oricum ma simt mult mai "in siguranta", astept si niste TANCURI pictate la fel, conduse de niste "soldati" cu parul roz: Pe vremea cand F1 era V12 si nu polua nici cu emisii si nici fonic, va recomand sa va uitati pe Youtube la urmatorul clip, nu am acces sa il postez, cautati F1 Classic Onboard: Senna On The Charge At The 1990 Monaco Grand Prix Cam asa era Formula 1 pe vremuri, cand pilotii erau BARBATI TALENTATI si erau nevoiti sa controleze o masina fara asistari de nici un fel: Va recomand sa va uitati si la documentarul cu Senna: Bun, am spus ce am avut pe suflet, sa revenim la MASINI cu adevarat BARBATESTI! N-am facut poze la toate masinile, n-am avut rabdare, insa asta mi-a atras atentia, cineva a platit pe aceasta Huayra V12, 3.3 milioane £ la licitatie, am mai gasit una disponibila la vanzare, aceeasi culoare, pretul se negociaza cu vanzatorul, i-am facut poze si la aia, masina asta am vazut-o live doar la Geneva Motor Show:
    2 points
  2. Sistemul ăsta m-a salvat, de 2 ori, de la necaz. Ieșire din parcare spic, a frânat super rapid, cât pe aci să lovesc o mașină în mers, altfel eram pa cu spatele. Si o parcare cu 2 bolarzi pe care nu i-am văzut, în rapiditatea manevrelor față-spate, a frânat de au cârâit roțile. Și e Octavia 3 fl, fără senzori laterali (unghi mort), doar cei pt parcarea cu spatele.
    1 point
  3. Am înțeles! Mulțumesc pentru informații. Nu am mai pățit-o decât atunci când dădeam cu spatele și apăreau diferite persoane (le vedeam și eu) dar brusc îmi dispărea pedala de sub picior cu frână și zgomotul aferente. Da, voi fi mai atent pe viitor.
    1 point
  4. Fix aceeasi problema o am la Kodiaq. Fetita imi spune mereu sa stau pe loc pana trec oamenii cand vreau sa parchez, franarea brusca e insotita de strangerea centurilor. Plus natura, bordurile sau bumperele. Ori astepti, ori mergi foarte incet.
    1 point
  5. De curiozitate am cautat ce ar fi. Singura explicatie cat de cat logica (in afara presupunerilor mai hazlii) ar fi ca de acolo se regleaza inaltimea scaunelor. Ciudat.
    1 point
  6. Și la Superb este problema asta. Trebuie să te miști ca un începător, foarte ușor altfel îți va frâna. De asemenea, frânează dacă este mișcare pe lângă tine, chiar și la câțiva metri, oameni, animale, mașini în mișcare, iarba înaltă etc. Poti dezactiva, dar nu recomand, din setările asistentului de parcare la Settings, Manoeuvre braking.
    1 point
  7. sagetile sa fie in interiorul masinii, una dintre ele orientata inspre sensul de mers.
    1 point
  8. Prea încărcat spatele ăla pt gustul meu. Drum bun și concediu plăcut!
    1 point
  9. Pentru ca importatorul Hyundai a facut reduceri destul de OK (intre 4500 si 6000 Euro, in functie de valoarea auto) pentru masinile comandate si ajunse in vama, am profitat de ocazie si am acceptat deja oferta lor, decat sa mai astept dupa o ipotetica Rabla. Din ce am discutat cu ei, au fost destui care au acceptat sa cumpere fara Rabla iar cei ce au renuntat, au primit avansul inapoi.
    1 point
  10. Bateriile din masini se pot "recicla" la inmagazinarea curentului din panouri, la case. Cele BYD si ce mai sunt, sunt bune la pret dar dezavantajul e suportul tehnic, e o reprezentanta in Bucuresti, atat parca ... La VW ID daca da o eroare 20 de masini sunt n reprezentante care au suport tehnic. Eu zic ca ar trebui sa mai asteptati cu BYD. Bateriile sunt facute cam la toate firmele auto sunt facute majoritatea in China, Japonia. A fost febra, cu Eco sa faca baietii destepti ceva monetar. Tehnologia e in curs de dezvoltare... Daca se voia cu adevarat Eco se interzicea si taierea pomilor buni ... America nu mai vindea V8-uri ... in Cuba se dadea drumul la import auto noi ... Daca se voia cu adevarat ... Acu e Razboi la nivel planetar ... Se mai aude ceva de Eco ... Ce au "salvat" ei in 2-3 ani cat a fost febra au readus cu rachetele Nu zic ca nu sunt bune, mai ales pentru oras, unde gradul de populatie este mare acolo se vede. Ati vazut in pandemie a scazut No2 cu 20-50% in marile orase, din cauza faptului ca nu s-a mai circulat atat. Dar pana nu se gaseste o metoda de exploatare si productie a bateriilor, care sa nu afecteze mediul si planeta ... nu sapi pe o parte si alta salvezi ...Nu se va rezolva nimic. Acum cel mai eficient mod de transport este Scuterul Electric, mai ales pentru cei care locuiesc la case si nu au distante mari de parcurs. Trotineta e cam periculoasa si pentru faptul ca multi nu cunosc legislatia si regulile de pe sosele si nici cei cu masini nu ii vad, nu sunt obisnuiti cu ei in trafic... Dar un scuter electric de 3000-4000 e de 50cmc e vis...
    1 point
  11. Nu-si ia nimeni 2.0TSI ca sa mearga la consum 😄 Probabil 13-15l/100km in oras is 8-9 in afara. In functie de talpa. Am avut de la lucru un 2.0TSI cateva saptamani si consumurile astea le scoteam, in conditiile in care nu "ma dadeam" la ea masiv. Dar nici nu o poti conduce "ca un pensionar"... riscant motor oricum! Riscant pentru carnet 😛
    1 point
  12. E bine ca omul si-a facut-o pe gustul lui si nu pe al altora...
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!