Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 07.07.2025 în toate secţiunile

  1. Am testat și eu ventilația scaunelor la 40 de grade, cu mașina lăsată în soare, și pot confirma ca nu se mai simte absolut nimic. Când afară erau în jur de 30 de grade, mai avea un efect cât de cât decent, simțeai curentul de aer slab, dar prezent. Din câte am înțeles, ventilația la Superb 4 e bazată doar pe ventilatoare, fără răcire activă cum au unele modele premium. Aerul este tras din cabină, nu dintr-un circuit separat sau răcit. Dacă habitaclul a fost încins în soare, nu are ce aer rece să tragă, cel puțin până când clima nu începe să răcească puternic interiorul. Dacă pornești clima pe Auto Low și o lași să răcească habitaclul câteva minute, ventilația scaunelor începe să își revină ușor, dar tot e departe de a fi eficientă la 40+ grade.
    3 points
  2. Pentru ca importatorul Hyundai a facut reduceri destul de OK (intre 4500 si 6000 Euro, in functie de valoarea auto) pentru masinile comandate si ajunse in vama, am profitat de ocazie si am acceptat deja oferta lor, decat sa mai astept dupa o ipotetica Rabla. Din ce am discutat cu ei, au fost destui care au acceptat sa cumpere fara Rabla iar cei ce au renuntat, au primit avansul inapoi.
    1 point
  3. Biletele se iau din momentul in care se anunta calendarul pt anul urmator. Altfel, fie dai extra fie te uiti la tv. Edit: din experienta unor cunostinte, Hungaro a fost crunt pt ca i-a batut soarele in cap maxim.
    1 point
  4. Eu la maxim, de abia il simt, cateodata aproape deloc (cand e canicula). Nu pot porni racirea scaunelor din aplicatie, n-am PHEV.
    1 point
  5. Patanie cu cel mai ghinionist om! Fratele meu are un tiguan 2.0tdi 2013, recent limp cu eroare presiune mica. Ca orice om a inlocuit regulatorul de pe rampa(problema comuna, mai putin in cazul lui, cred). A verificat si pe pompa de span si era foarte curat. A pornit masina, apoi s-a oprit, s-a gandit ca nu e amorsata. Dai cu diagnoza la pompe, nimic, regulator sh pe pompa, nimic. Regulator nou pe pompa nimic. Presiunea la automat 10-12bari. Bag retururile separat intr-un bidon, de la pompa curgea siroi cu mult aer, de la rampa si injectoare nimic. Se pare ca a cedat pompa, si intradevar la test pe banc presiune 0. A fost reparata pompa, apoi toate bune, doar ca la 1 zi apare din nou eroarea cu presiune mica. Corectii pe injectoare un maxim 1.5, insa la testul pe retur pana sa ajunga sa pice in sticla la unele, altele aveau deja sticluta plina ochi. La testul pe banc, 3 din ele trebuie reparate/schimbate. Daca nici asta nu e ghinion nu stiu altceva ce e!😄 Altii se sperie ca vad span, uite ca la el era curat lacrima si tot a cazut pompa, 3 injectoare, poate si regulator rampa.
    1 point
  6. Un mic update, datorat schimbării etrierului spate stânga. Am zis să fac o schimbare de culoare, mai puțin spectaculoasă și am ales albastru marin. După curățarea, spălare și degresare, ăsta a fost rezultatul
    1 point
  7. Stii cum i: multi fac, putini pricep ce fac sau au cursuri de specializare sau doresc sa faca treaba buna. Intreaba-i pe respectivii ce ar recomanda. De aici nu iti putem spune care e ars de soare, exfoliat, patat de calcar sau mai stiu eu ce. Personal evit pe cat posibil spalatoriile cu agenti agresivi de spalare, cu ph foarte mare dar unii nu au scarba sa isi duca aventadorul pe acolo si sa mai dea si cu apa pe motorul incins(vazut personal). Solutiile agresive spala de jeg, dar cu aia se duce si sealant, ceara, nanoceramica o data cu spalarea, in timp mai ataca si lacul/plasticele.
    1 point
  8. Buuun, revin in sfarsit cu un update. Dupa ce am trimis prima cutie inapoi si am luat-o pe a doua, aceasta a ajuns sa fie si pusa pe masina. Insa... am luat semi teapa si de data asta, pentru ca in vcds cutia avea 285k km, nu 170 asa cum mi-a spus vanzatorul si avea si eroare de disengagement care cel mai probabil venea de la ambreiaje. Dupa ce vezi asta, te astepti sa nu mearga cum trebuie si asa a fost. Ambreiaje uzate, tremura, schimba greu etc. Ma suna mecanicul, stam de vorba si ajungem la solutia de a vorbi cu cel de care am luat cutia, sa ii explic situatia si ca ce mi-a vandut el nu este ceea ce mi-a zis ca imi vinde, si in baza garantiei fie i-o trimit cu totul inapoi si imi returneaza banii, fie pastrez mecatronicul si imi returneaza doar o parte din bani. Nu i-a placut situatia dar a acceptat a doua varianta si am ajuns ca mecatronicul sa coste undeva la 2500 lei. La intrebarea catre mecanic "macar stim ca mecatronicul asta este bun?" el mi-a raspuns ca nu putem stii sigur pana nu il punem pe cutia mea si sus pe masina, dar ca eroarea aia este 80% din cauza ambreiajelor. Apoi, el foarte aglomerat, a trebuit sa mai astept o saptamana si jumatate (timp in care mi-ai recuperat si permisul dar nu am avut masina ) pana sa imi vina randul. Si in sfarsit ieri mi-a venit randul si m-a sunat si mi-a spus ca masina merge perfect si ca este totul absolut bine. Efectiv nu mi-a venit sa cred ca mi-a spus Intr-o ora, cat mai avea program, am fugit de la munca acasa si apoi la el sa iau masina si apoi direct la drum pana la Ploiesti si inapoi pe DN. Numai puteam de dorul de a conduce, mi-am promit ca voi mai ramane nicidoata fara permis. 120-150 km mai tarziu, foarte fericit, totul merge cum trebuie. Astazi urmeaza sa discut cu TCM sa merg sa punem si pe mecatronicul asta softul, sa scriem nr de km corecti ca si in cluster si as mai vrea sa fac downgrade de la softul dieselgate daca nu s-a facut atunci cand am facut prima data softul. Acum mai am planuit doar sa schimb ce e de schimbat la puntea spate (ceva bate calumea acolo) si poate niste becuri noi cu xenon (pentru ca am fost obsedat intotdeauna cand vine vorba de faruri ) pentru ca am vazut la colegul @Doomysi as pune si eu niste Osram Night Breaker Laser. Pentru ca in grecia voi pleca noaptea si pentru ca becurile astea nu au fost schimbate probabil niciodata in 15 ani.
    1 point
  9. la vag ceasul arata fix 90 pebtru orice temperaturi intre 75 si 110 grade.
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!