Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 28.06.2025 în toate secţiunile

  1. Si benzina e mai buna "afara", vorba aia...
    3 points
  2. Revin cu niște cifre interesante, că tot vorbeam zilele trecute de consum. Am făcut un drum prin Ungaria și Austria și… surpriză, motorul 2.0 TSI 265 CP a zis că știe și el să consume puțin 😅 Am atașat 3 poze. Prin poza cu 6.6 este din aplicația MyŠkoda și reprezintă consumul pe toată ziua, care a inclus și puțin oraș (așa, ca să stricăm media). Poza cu 5.7 este consumul de pe ultima parte a zilei, doar autostradă, mers legal, cu trafic lejer și vânt din spate probabil .😄 Pe traseu am prins două zone cu restricții de 80 și 100 km/h și vreo 10 minute de ploaie. Mașina a fost setată pe modul Individual cu direcția pe Sport suspensia pe Confort maxim, restul setărilor pe Normal. Am fost 3 persoane în mașină, cu ceva bagaje în portbagaj. Și surpriza de final, după ce a scăzut consumul, autonomia a crescut la 1.010 km, conform celei de-a treia poze. Pentru cine nu știe, rezervorul este de 66 litri. Asemenea consum este imposibil de scos în România chiar dacă merg noaptea, cu ACC-ul pe 130 fix, fără nimeni pe drum. Realist, acasă am 8 - 8.5 la 130 pe autostradă.
    2 points
  3. Am mai scris parca pe aici, am dus 2.0 diesel 2012 de la 102k pana la 307k punandu-i sporadic ulei 2T si benzina cu naftalina. Nu la fiecare plin pt ca nu tot timpul imi aduceam aminte. A plecat de la mine la 307k km cu turbina,egr,injectoare etc toate originale fiind testata de un cunoscut 'tunner' din oras. Cauta o buba pt ca valorile pe DPF, injectoare, turbo erau de masina noua dupa diferite teste. Poate mergea fara probleme si fara 'aditivi' habar n-am dar pt mine a fost un fel de cobai. Eu puneam mai mult pt diminuarea rontaitului de diesel pe care nu-l suport.
    1 point
  4. Eu probez 2T-ul de prin 2004,in Audi,BMW,Opel,Hyundai,in masinile mele personale,si in orice masina de client.Prin 2006...2007,cind au aparut filtrele de particule,imi era un pic teama sa il adaug in combustibil,pe acelasi considerent,poate ca imi umple mai repede FAP-ul cu cenusa. Prin 2013 m-am pricopsit cu un Hyundai i20 trei pistoane,28000 km,cu DPF,si am decis sa il fac cobai,fiind un cadou de 500 eur nu prea ma durut sufletul de el. Azi,hyundai-ul are 212000 km,fara nici-o reparatie,si merge cu 2T. Masina asta are sistemul de combustible Delphi,foarte pacatos,se avariaza la cea mai mica scama aparuta in motorina.Face regenerari la vreo 250...300 km,dar il folosesc numai pe traiectorii scurte,20 km. In Audi A6 2,5 TDI,cu VP44 din 1997,folosesc 2T fara exceptie.L-am cumparat cu vreo 200 mii Km,acum are juma de milion.In prima zi cind l-am adus acasa,scotea un fum alb ca ceata si imi era rusine sa il pornesc in cartier,asa ca i-am pus 2T,si in mai putin de 10 minute pur si simplu a disparut fumul.Masina asta o tiu de ,,sus"merg cu ea in vacante,si altele,drumuri lungi de peste 400km.Are un consum de 6,2 L/100 si vreo 10L/100 in oras.Daca uit sa adaug 2T,imi scoate fum alb la pornire,pina se incalzeste,dar nu ca atunci cind l-am cumparat,in schimb daca are amestecul cu ulei,totul OK. Intr-un BMW 320D cu 136cv,din 2001,pompa vp44,313000km, si in celalalt din 2004 tot 320D dar modelul common rail,cind adaug 2T si merg pe distante lungi,consumul sta pe 5,7L/100km,fara fum,si fara sunetul acela puternic caracteristic dieselului. Toate sint masini vechi,cu multi km,mai putin Hyundai-ul,si as putea crede ca le ajuta acest 2T.Numai ca in masinile clientilor procedez la fel,si nu prea se mai intorc cu probleme de fum,sau de imbicsire FAP. Fiecare dintre noi a experimentat in felul lui,si a avut anumite rezultate,numai ca pe mine nu ma va convinge nimeni niciodata ca uleiul 2T nu serveste la nimic,sau ca face rau unui motor,indiferent cine este acea persoana,fabricantul unui motor,sau vreun super-mecanic. Cind au aparut motoarele 1,6 TDI cu pacatoasele injectoare siemens 03L130277B,mi-am cumparat un Audi A3 ca sa il studiez,sa invat fiecare surub din motor,sa il desfac si sa il reconstruiesc,pina invat tot.A durat destul de mult sa ma prind care este problema lor,nu aveam destule cunostiinte in domeniul software al ECU,si nu intelegeam de ce se tot strica bobina injectorului,ca nu este decit un o rezistenta pusa in paralel pe un condensator.de asemenea am observat ca de cite ori intra in autoregenerare masina,injectia deviaza mult de la specificatiile fabricantului. Am adaugat 2T si in aceste motoare,dar de data aceasta fara rezultate vizibile.Apoi am taiat citeva zeci de filtre,din cele care nu se mai pot remedia,astupate complet,le-am spalat cartusele cu ultrasunete,si le-am montat la loc,si au continuat sa functioneze normal,doar ca nu rezista la fel de mult ca la alte masini,insa pentru o spalare pe an a DPF-ului este suficient de bine. Nu am nici-o pretentie sa ma creada cineva,eu sint de parere ca fiecare trebuie sa experimenteze si sa vada efectele,dar bineinteles sa o faca constient,ca sa nu strice masina.
    1 point
  5. Daca sinteti curiosi,si vreti sa vorbiti in cunostinta de cauza,iar apoi vreti sa impartasiti aceasta experienta traita,nu auzita,cel mai intelept este sa cautati filtre de particule,sa le taiati,sa le spalati,si sa observati ce se intimpla in realitate. Teorii??...doar daca vreti sa faceti multe posturi pe forumuri.
    1 point
  6. Am comparat ce îmi arată mașina cu ce am calculat în Spritmonitor, ca să văd cât de aproape e de realitate. Aplicația MySkoda afișează 9,15 pentru cei 16300 km. Spritmonitor, adică calcul real la pompă, 9,35 pentru cei 16300 km. Dacă am calculat bine diferența e de doar 0,2 l/100 km, adică o marjă de eroare de aproximativ 2,1%, ceea ce e chiar puțin. Așa că valorile din aplicația Skoda sunt destul de aproape de realitate în cazul meu. La voi cum e? Cum spuneam mai sus, consumul mic e real, dar greu de reprodus la noi. 😄 Revin și cu alte consumuri din țară, eventul și din oraș ca tot am fost întrebat.
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!