Eu probez 2T-ul de prin 2004,in Audi,BMW,Opel,Hyundai,in masinile mele personale,si in orice masina de client.Prin 2006...2007,cind au aparut filtrele de particule,imi era un pic teama sa il adaug in combustibil,pe acelasi considerent,poate ca imi umple mai repede FAP-ul cu cenusa.
Prin 2013 m-am pricopsit cu un Hyundai i20 trei pistoane,28000 km,cu DPF,si am decis sa il fac cobai,fiind un cadou de 500 eur nu prea ma durut sufletul de el.
Azi,hyundai-ul are 212000 km,fara nici-o reparatie,si merge cu 2T.
Masina asta are sistemul de combustible Delphi,foarte pacatos,se avariaza la cea mai mica scama aparuta in motorina.Face regenerari la vreo 250...300 km,dar il folosesc numai pe traiectorii scurte,20 km.
In Audi A6 2,5 TDI,cu VP44 din 1997,folosesc 2T fara exceptie.L-am cumparat cu vreo 200 mii Km,acum are juma de milion.In prima zi cind l-am adus acasa,scotea un fum alb ca ceata si imi era rusine sa il pornesc in cartier,asa ca i-am pus 2T,si in mai putin de 10 minute pur si simplu a disparut fumul.Masina asta o tiu de ,,sus"merg cu ea in vacante,si altele,drumuri lungi de peste 400km.Are un consum de 6,2 L/100 si vreo 10L/100 in oras.Daca uit sa adaug 2T,imi scoate fum alb la pornire,pina se incalzeste,dar nu ca atunci cind l-am cumparat,in schimb daca are amestecul cu ulei,totul OK.
Intr-un BMW 320D cu 136cv,din 2001,pompa vp44,313000km, si in celalalt din 2004 tot 320D dar modelul common rail,cind adaug 2T si merg pe distante lungi,consumul sta pe 5,7L/100km,fara fum,si fara sunetul acela puternic caracteristic dieselului.
Toate sint masini vechi,cu multi km,mai putin Hyundai-ul,si as putea crede ca le ajuta acest 2T.Numai ca in masinile clientilor procedez la fel,si nu prea se mai intorc cu probleme de fum,sau de imbicsire FAP.
Fiecare dintre noi a experimentat in felul lui,si a avut anumite rezultate,numai ca pe mine nu ma va convinge nimeni niciodata ca uleiul 2T nu serveste la nimic,sau ca face rau unui motor,indiferent cine este acea persoana,fabricantul unui motor,sau vreun super-mecanic.
Cind au aparut motoarele 1,6 TDI cu pacatoasele injectoare siemens 03L130277B,mi-am cumparat un Audi A3 ca sa il studiez,sa invat fiecare surub din motor,sa il desfac si sa il reconstruiesc,pina invat tot.A durat destul de mult sa ma prind care este problema lor,nu aveam destule cunostiinte in domeniul software al ECU,si nu intelegeam de ce se tot strica bobina injectorului,ca nu este decit un o rezistenta pusa in paralel pe un condensator.de asemenea am observat ca de cite ori intra in autoregenerare masina,injectia deviaza mult de la specificatiile fabricantului.
Am adaugat 2T si in aceste motoare,dar de data aceasta fara rezultate vizibile.Apoi am taiat citeva zeci de filtre,din cele care nu se mai pot remedia,astupate complet,le-am spalat cartusele cu ultrasunete,si le-am montat la loc,si au continuat sa functioneze normal,doar ca nu rezista la fel de mult ca la alte masini,insa pentru o spalare pe an a DPF-ului este suficient de bine.
Nu am nici-o pretentie sa ma creada cineva,eu sint de parere ca fiecare trebuie sa experimenteze si sa vada efectele,dar bineinteles sa o faca constient,ca sa nu strice masina.