Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 24.06.2025 în toate secţiunile
-
3 points
-
3 points
-
Cam dupa aproape un an a venit si randul nostru sa ne prezentam. Suntem un cuplu nedespartit: Volkwagen Passat Motor de 1.9 TDI (131CP AVF 96 kv) / cutie manuala in 6 trepte Culoare Gri metalizat Dotari: - climatronic - scaune cu incalzire fata - scaune reglabile pe inaltime si cu suport lombar - scaune din piele - 4 airbag-uri (2 frontale + 2 laterale) - cotiera fata/spate originala - geamuri electrice fata/spate - instalatie audio originala (radio casetofon + 8 difuzoare) - oglinzi laterale electrice si incalzite - duze pentru spalarea parbrizului incalzite - pachet piele (volan + schimbator + frana de mana+ scaune) - jante de aliaj 15'3 points
-
M-am jucat cu setarile de la Canton si nu este pe placul meu, astept sa apara parametrizare de sunet poate asa se va schimba sunetul in masina (la fosta masina, Octavia 3 fl, dupa parametrizarea de sunet s-a schimbat efectiv toata experienta cu sistemul standard al masinii). Ca sa spun si lucruri care mi se pare foarte bine facute, ar fi o data polita din portbagaj retractabila automat (geniala), sistemul de parcare automat mi se pare foarte smart, mai ales ca poti memora locuri de parcare (util pt sotie, pt ca am o parcare foarte dificila la bloc si surprinzator se descurca excelent sa parcheze singura masina), tetierele cu suport lateral pt cap (super utile pt ai mei copii) si multe altele. Deci avem si lucruri foarte faine la masina.2 points
-
Nimic notabil in ultimul timp cu Superbul in cauza. Folie pe faruri, stopuri si cam atat. Haleste kilometri cu nemiluita. 14.800 din Ianuarie pana acum, iar pun de-o revizie. 🙄 Incerc sa gasesc timp pentru a face chrome delete si ce mai trebuie, dar tot mai greu acum, cu perioada concediilor. 😕 Ma bucur de un consum foarte bun pentru stilul meu de mers.2 points
-
@Alexandru Gabriel să o stăpânești sănătos și fără probleme! Pe cât posibil, încearcă să ții curată zona camerei din parbriz și grila din față, acolo unde e radarul. Dacă se murdăresc foarte tare senzorii de parcare sau parbrizul, mai ales iarna, o să apară un mesaj în bord care îți spune să cureți senzorii, fie cei de parcare, fie parbrizul. La spălătorie, eu pun cheia în suportul pentru pahare, acolo unde ai simbolul cheii. În felul ăsta, mașina nu se mai încuie/descuie și nu se activează aiurea asistenții sau alte funcții când o pornești. Referitor la pedala virtuală, trebuie să te poziționezi în spatele mașinii, fix pe centru. Apoi miști piciorul drept înainte și imediat îl retragi înapoi, NU stânga/dreapta, doar mișcare clară, înainte-înapoi. Când te apleci în portbagaj, ca să aranjezi bagaje sau cureți ceva, e posibil să se închidă haionul dacă picioarele îți intră puțin sub mașină. Nu prea ai ce face în situația asta, decât să fii atent să nu stai cu picioarele foarte aproape de bara spate. Legat de camere, din păcate, toate 4 sunt de calitate slabă și imaginea e destul de distorsionată. Nu prea ai ce să faci, așa vin din fabrică. Cât despre Canton, joacă-te cu setările, cu egalizatorul, da bassul la maxim, activează/dezactivează chestii pe acolo. Se simte un pic mai bine cu o aplicație de muzică gen Apple Music sau Spotify, față de radio sau Bluetooth simplu. Sunt mici neajunsuri, într-adevăr, dar per total rămâne o mașină faină. Să te bucuri de ea fără probleme😁2 points
-
2 points
-
Nu, dar se observa foarte greu (au o tenta usor albastruie) si nici nu atrag atentia astfel incat sa se ia cineva de tine. Si eu am de 5 ani pe ambele masini si recomand tuturor sa o faca. Diferenta de confort este foarte mare. @CristiALF eu iti recomand sa pui si pe fata.1 point
-
1 point
-
Nu trebuie să împarți 4,3 litri la câte dungi ai acolo. Ala nu este tot uleiul din motor ce vezi acolo. Toate dungile de la minim până la maxim înseamnă aproximativ 1 litru de ulei.1 point
-
Salutare! De o luna am intrat si eu in posesia unei Skoda Superb combi 2.0 Tdi, 4x4, 193cp, iar dupa 1200km parcursi, cam 50% urban - 50% extraurban, ma pot declara multumit. Erorile de asistent au aparut o singura data timp de 5 secunde (acum nu stiu daca o fi fost bug de soft sau era radarul murdar pt ca tocmai ce venisem dupa 150 km de autostrada unde omorasem toate mustele posibile). Kessy eu l-am lasat setat doar sa incuie masina la departare, la apropiere prefer sa o deschid eu cand vreau de pe manerul usii si o singura data mi-a dat "eroare" lasand masina descuiata, in rest functioneaza perfect. In schimb imi da batai de cap pedala virtuala de la portbagaj, inca nu am reusit sa inteleg exact principiul de functionare si unde este mai exact senzorul. M-am trezit de cateva ori facand ordine in porbagaj ca vine haionul peste mine, iar cand vreau sa deschis cu piciorul sa nu mearga... Un alt lucru negativ mi se pare camera de pe spate, are o calitate jalnica comparand cu cele de pe lateral sau fata. Nu prea inteleg de ce difera calitatea imaginii si nu au putut sa puna acelasi tip de camera, cu aceasi calitate pt toate cele 4 bucati. Sistemul audio Canton mi se pare foarte slab pt 725w cat se vehiculeaza in brosura. Subwooferul este aproape inexistent, isi face simtita prezenta doar la anumite melodii si la volum mai ridicat. Nu merita pretul de 600e. Ar mai fii cateva chestii mici de "carcoteala" mai ales pt cat costa masina per total, dar sa zicem ca le trecem cu vederea si nadajduim ca nu vor aparea probleme mari de orice natura pe viitor. Seara faina tuturor!1 point
-
Merge un golf si la a 2-a tinerete. Mersi frumos. Am scos cotetul la o mica plimbare. Nu e perfecta dar arata bine. Mai sunt multe detalii de corectat (ex. Aripile aftermarket imi dau cea mai mare durere de cap. Greu de aliniat cu bara si capota). Masina se conduce ca un cart: suspensia destul de rigida, usoara si f rapida ( la cei 180cp). Iti pune un zambet mare pe fata. 😄1 point
-
Din semnatura vad ca esti din Bucuresti, daca treci prin zona Magazinului Unirea, imi poti da un semn prin Messages, cobor in fata blocului si ascult si eu zgomotul de la pornirea motorului tau. In ultimii ani in care am detinut masina mecanicii de la Avia nu mai masurau intinderea, isi dadeau seama dupa zgomot daca distributia e de schimbat sau nu; macar fac comparatie cu felul in care suna la a mea (care, repet, a ajuns la 120 000km cu lantul original).0 points
-
Dupa iunie 2011, Skoda a implementat un model imbunatatit de lant, care nu mai sare asa de usor de la punct. Au fost probleme la modelele din 2010 si primele luni din 2011, pana la cele fabricate in 26 iunie 2011 (daca nu ma inseala memoria). Al tau, oricum o dai, este fabricat dupa iunie 2011, deci eu zic sa nu iti faci asa mari probleme. Fosta mea masina, Octavia 1.2 TSI, merge si acum cu lantul original, si a trecut de 120 000 km. Da, mai caraie vara, dar caraie de cand avea 30 000km si tot nu a sarit lantul. Parcatul pe plan inclinat si caldura favorizeaza aparitia zgomotului, dar eu zic ca la tine inca nu e de schimbat distributia (ca si parere personala).0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00