Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 21.06.2025 în toate secţiunile

  1. Merge un golf si la a 2-a tinerete. Mersi frumos. Am scos cotetul la o mica plimbare. Nu e perfecta dar arata bine. Mai sunt multe detalii de corectat (ex. Aripile aftermarket imi dau cea mai mare durere de cap. Greu de aliniat cu bara si capota). Masina se conduce ca un cart: suspensia destul de rigida, usoara si f rapida ( la cei 180cp). Iti pune un zambet mare pe fata. 😄
    2 points
  2. Programul Rabla, așa amețit cum e, își atinge scopul într-o oarecare măsură, problema e că numărul de rable scoaze din uz pe bani (publici) mulți se întoarce în trafic de zeci sau sute de mii de ori din cauză că nu se descurajează în niciun fel importul și/sau folosirea lor. Până nu vom avea impozit corelat pe bune cu nivelul de poluare (nu doar CO2, ci norma euro, nivel emisii particule) vom continua să respirăm fumigene ca acum sau mai rău. Trebuie să usture la buzunar. Toți vrem mașini, dar trebuie să mai și respirăm.
    1 point
  3. Salut. Nu vreau sa fac nici un upgrade la masina sau motor. O tin cat mai aproape de stock. Nu e neaparat masina de circulat zilnic. Consider ca sunt suficienti cei 180cp la 1300kg. O sa fie doar modificari minore care pot si reversibile ( daca e posibil).
    1 point
  4. Mircea, imi aduci aminte de vremurile din tinerete Spor la munca si investitii !
    1 point
  5. Salutare ... Azi a ajuns și a mea la dealer. După circa 8 zile de stat la Curtici. Fiind weekend nu o o pot ridica deocamdată pentru că nu are numere roșii. Probabil miercuri să o iau acasă. Atașez câteva foto trimise de dealer.
    1 point
  6. Ferdinand Piech a avut multe ambitii, dupa cum unii stiti deja, a stat la baza crearii multor masini consacrate, inclusiv Porsche 911, a creat Porsche 917 care a facut istorie in LeMans, a inventat sistemul QUATTRO TORSEN (disponibil si pe Phaeton), Audi Quattro facand istorie in WRC, sistem 4x4 revolutionar, inca disponibil pe o serie de masini din prezent. Omul a tranzactionat cumpararea Lamborghini, Bentley, Porsche si Bugatti de catre grupul VW, probabil ca fara aceasta "mutare strategica" am fi vorbit la trecut de aceste branduri HIGH-END. Desi a fost foarte dur si a "calcat pe cadavre" ca sa isi atinga obiectivele, a lasat in urma sa 2 modele de care vorbim si in prezent: VW PHAETON si BUGATTI VEYRON, singurele modele auto din istorie care au avut un buget individual alocat de dezvoltare de 1.5 MILIARDE de EURO si PROPRIA FABRICA! Ambele modele au "scurs" compania de niste milioane, pierderile au fost evidente datorita vanzarilor, care nu au fost dupa asteptari. Piech si-a atins totusi obiectivul, a creat niste masini de TOP, impunand niste detalii de domeniul fantasticului inclusiv pentru ziua de azi! Desi, daca e sa ne raportam la ce "plastice" se construiesc azi, cred ca nici n-ar mai trebui sa compar, inclusiv in gama "de LUX". Azi, in fabrica transparenta de la Dresda, unde era creat Phaetonul, chiar si Bentley pentru o perioada scurta, se fac modele electrice, ID3, ID4 si Golf E, VW si-a scos "parleala", ba chiar e pe plus bine de tot. Nu era o problema, oricum VW a castigat enorm din vazarea altor modele "de masa", deci e irelevant. Lambo, Bentley si Porsche fac profituri mari in gama de lux, deci au acoperit de mult gaura facuta de Bugatti si Phaeton care e foarte mica comparativ cu vanzarile globale. Bugatti inca se vinde pe pierdere! VW isi permite si vrea sa ramana in TOP cu aceste HYPERCARURI la nivel global, doar pentru ca poate, nu e problema! ❤️ Grupul VAG se afla pe locul 2 la nivel global, dupa Toyota in acest moment! Chiar azi citeam un articol legat de acest aspect. Niste poze "umile" din telefonul meu cu "niste VW BEETLE"🐝 create de Piech: DIVO-vandut cu 10 000 000 euro la licitatie! Chiron SUPER SPORT 300+ vandut cu 8 000 000 GBP tot la licitatie! 0-200 km/h 5.8 secunde Viteza maxima 440 km/h Grand Sport Vitesse, record pentru cea mai rapida masina decapotabila din lume 408.84 km/h:
    1 point
  7. Cu ministri de finante gen Caciu, Cîțu sau Bolos, pararea mea ca Tanczos Barna s-ar achita mai bine de sarcini, chiar daca, spre deosebire de primii doi, nici nu are pregatire de specialitate. Probabil ca UDMR are echipe de specialisti pregatite pentru cateva domenii, ii cresc de tineri, iar fiecare ministru vine cu echipa sa cand e numit. Celelate partide ar trebui sa ia aminte ce inseamna sa iti cresti membrii, tabara de vara nu e doar pentru betivaneala si agatat colege.
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!