Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 14.06.2025 în toate secţiunile

  1. Cred ca multi dintre noi am avut in copilarie, la un moment dat un poster pe perete cu cel putin una din masinile pe care le-am postat mai jos. Eu inca am ramas "baietel", cel putin in suflet si ma bucur si in prezent la niste "jucarii" la scara 1:18 pe care am inceput sa le strang de cand eram mic. Maicamea strangea bibelouri si le punea in vitrina, eu am pus masini! Fiecare cu ale lui! Colectia mea de supercaruri in miniatura a depasit 100 de modele in prezent si tot creste. Alti baieti de pe grupuri de machete au peste 1000! Deh, hobby! 😁 La acest eveniment, am avut ocazia sa intalnesc masinile la care visam din copilarie in "CARNE SI OASE"! Le-am mai vazut pe unele dintre ele pe strada in vacante sau la muzeu, insa cu multi ani in urma, pe graba. Intrand in contact cu oameni si masini, atat la munca dar si in timpul liber, afli si povestile care stau in spatele acestor masini, Countach-ul de mai jos l-am vazut anul trecut, actualul proprietar l-a luat de la Amari Supercars, un dealer foarte mare de supercaruri din UK. Am avut ocazia sa il intalnesc prin intermediul muncii si pe Sheikh Amari, nu stiam cine e, insa m-am documentat, pe urma, omul m-a lasat sa ii fotografiez niste masini pe care le avea in showroom acum vreo 2 ani si am aflat ulterior, dintr-un interviu acordat unei publicatii auto, ca ar fi unul din cei mai mari colectionari de Lamborghini Countach din lume, are in jur de 12 modele, colectia sa de Countach (si nu numai) scade si creste constant, omul "trade"-uie masini de colectie, la nivel planetar, le schimba, le vinde, cumpara altele, samd. cateva dintre ele sunt unicat si spunea ca nu o sa le vanda niciodata. Shmee spunea intr-un timp ca avea 300 de supercaruri in colectie cat si la vanzare, multe dintre ele cu circuit inchis, deci disponibile doar intr-un anumit grup. Omul a vandut masini la multi politicieni, vedete, cantareti, actori, pe tot mapamondul. O sa revenim la subiect daca sunteti doritori. Colectia sa este privata si nu este disponibila publicului. Permanent cica ar avea in jur de 70 de masini disponibile la vanzare, astea sunt doar cele de pe site, cand am fost la el avea 2 hale industriale pline de masini. Disponibile acum la vanzare: https://www.amarisupercars.com/for-sale O parte din ce a tradeuit: https://www.amarisupercars.com/previously-sold O sa postez si masini din showroom daca vreti si nu v-am plictisit insa pozele de pe site sunt mult mai calitative. Ce-i drept eu am fotografiat masini disponibile atunci care probabil in prezent nu mai exista, nu le vad nici macar in arhiva siteului, fiind vandute de mult. Sa revenim la showul auto si sa vorbim despre Porsche 959, masina langa care am stat vreo jumatatea de ora. A concurat Ferrari F40 si a depasit-o tehnologic, in urma cu 40 de ani, azi reprezinta o caramida fundamentala care a stat la baza termenului de "SUPERCAR"! ❤️ Daca v-ati intrebat de ce masina din imagini are acele abtibilduri negre pe faruri se datoreaza faptului ca, avand volan pe partea stanga, farurile sunt setate pentru drumurile din Europa, unde circulatia este cu sens pe partea dreapta iar acele "stickere" umbresc lumina in asa fel incat sa nu deranjeze ceilalti participanti la trafic din UK care circula pe partea stanga. In prezent, multe masini pot schimba pozitia farurilor automat din setari. In acelasi timp daca traversezi Canalul Manecii cu o masina de UK vei fi nevoit sa pui acele stickere pe faruri sau sa le modifici sensul din meniu. UK/EU Ion Tiriac si Bill Gates detin un asemenea model! Au gusturi, ce sa zic...Modelul asta a ajuns sa se vanda la licitatie cu pana la 3 000 000 $! 3 "MI-LE-OA-NE" de parai!🤪 Nu credeam ca o sa imi dea lacrimile vreodata 😢, doar pentru ca voi intra in contact cu o masina, m-am gandit sa fac o postare cu "Sfanta Treime" a masinilor din punctul meu de vedere, enjoy: Va urma!
    2 points
  2. https://www.gandul.ro/financiar/consiliul-concurentei-a-declansat-investigatii-la-sase-mari-importatori-din-sectorul-auto-care-sunt-suspiciunile-autoritatii-nationale-in-domeniu-20522781 Poate se face lumina si in privinta acestui monopol practicat de dealerii auto . Dealeri care practica tarife exorbitante pentru reviziile periodice specificate de producator .
    1 point
  3. Salutare, am primit masina de cateva zile, inca nu am avut timp sa umblu prin toate setarile ei. O sa scriu cateva impresii de inceput. Este un "pachet" bine strans, inauntru este o plăcere sa stai, la drum se misca foarte bine.. intr-adevar cu rotile de 20 reduc viteza mai mult decat de obicei la denivelari. Am mai luat setul complet de presuri cauciuc sa fie la schimb cu cele din mocheta, am luat tava mare portbagaj, cea ca un lighean", care vine cu 2 elemente de compartimentare. Este f utila, asa cum spunea si razvan. Nu este flexibila, e rigidă. In cazul podelei variabile, tava poate fi folosita DOAR cand podeaua este in partea de sus. Nu am pus capacele aero de la roti, pt ca nu imi plac, iar in acest caz am luat separat setul de 20 capacele pentru suruburi si 4 capacele centrale ale jantelor, ca sa nu ramana gol pe acolo. Am luat un cos gunoi de ușă, dar nu il voi pune pt ca trebuie montat prin apasare forțată si cred ca zgarie din plasticul portierei.. Inca nu am reusit sa pornesc asistentul vocal Laura, tre sa mai caut. Vad ca nu are remote parking, cu toate ca parca citisem ca are.. Sunetul la boxele stoc mi se pare bun, are suficient bas la volum mic, ceea ce ma intereseaza pe mine.. Abia astept sa trec de rodaj si sa simt motorul pe la turatii superioare. Seara frumoasa!
    1 point
  4. Daaaa, bine ca n-am luat 2.0 tsi de 190 CP, ca lipeam lunar eleronul.😁
    1 point
  5. 1.Saptamana trecuta m-am urcat in Logan 3, a crescut mult la calitate, iar Leon parca tot in jos se duce. Da, Leonul are materiale mai calitative, dar diferenta nu este prea mare 2.Tin cotul pe plastice, am pretentia sa fie moi, nu tari 3. Octavia este sensibil peste Leon la calitatea finisajelor
    1 point
  6. A trecut ceva vreme, mai stergem praful pe aici... Masina in continuare se prezinta bine, adunam kilometri impreuna (in curand prima suta de mii). Dupa iesirea din garantie am inceput schimbul de ulei in regim propriu, pastrez un interval de 15.000 km intre schimburi. In afara de o bujie defecta (montata la 60.000 km si defectata la 80.000 km), totul este in regula. Vacanta trecuta a pierdut-o din cauza transferului intarziat dupa finalizarea leasing-ului, insa 'unchiul' s-a descurcat onorabil (chiar si dupa 16 ani si peste 210.000 km adunati). In continuare menajat impotriva traficului urban unde este inlocuit de motorasul cu 125cc si la nevoie de acelasi 'unchi' care nu dezamageste. Sa avem calatorii linistite si mii de kilometri fara incidente!
    1 point
  7. Intre 2.0TDI 190 cai si 1.5 eTsi 150 cai este o diferenta destul de mica la putere. Se simte ca e putin mai lenta cea de 150 cai dar nu e deranjant. La consum, 2.0TDI 190 cai scot de obicei la drum lung cam 6 - 6.5% iar acum vad ca la 1.5 eTsi 150 cai consumul e cam 5% +- deci avantaj clar pentru benzinara, are consum mai mic, carburantul e mai ieftin, pornirea e mai fina, zgomotul mai mic.
    1 point
  8. Update la 4750km: Foarte rar mai apare cate o eroare atunci cand masina nu ma simte pe scaun, de obicei cand ma intorc sa vad in spate in timpul parcarii; eroarea dispare singura dupa o scurta perioada de timp. O problema fara rezolvare, deocamdata, este pozitia oglinzii dreapta care vrea sa coboare din nou pentru mers inapoi dupa ce am terminat manevra si merg inainte; quick fix: am memorat pozitia pentru mers inapoi sa fie cea normala. In rest, folosesc din cand in cand motorul termic, sa il mai trezesc, am facut ultimul plin acum doua luni.
    1 point
  9. Frumos DIY. DAr eu as mai aduce urmatoarele observatii: - este bine sa se schimbe garniturile de etansare sa nu avem surpriza ca la montarea caloriferului sa avem scurgeri in habitaclu. - ca sa nu golim instalatia se pot folosi 2 cleme de strangere (clamp hose) pe furtunele ce intra in habitaclu, in compartimentul motor. - la desfacerea caloriferului oricum o sa curga antigel in habitaclu si este bine sa se aseze o folie sau un sac pe podea si sa avem la indemana niste carpe sau servetele de bucatarie la rola, pentru a absorbi antigelul ce curge la desfacerea furtunelor.
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!